• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یاوه هاى تکرارى مریم رجوى در ویلپنت

  • کد خبر : 2999
  • 21 ژوئن 2015 - 11:19

یاوه هاى تکرارى مریم رجوى در ویلپنت5885496078_9fcaa7ec71_b

رجوى و همسر فرنگ نشسته اش برای جلب حمایت‌های غرب و برای هرچه باشکوه‌تر نشان دادن شوهای تبلیغاتی خود با اجیرکردن افراد معلوم‌الحال و استخدام افراد براى سیاهى لشکر و پرداخت مبالغ هنگفت به برخی از سناتورهای آمریکایی و اروپایى، اقدام برپایى جشنى در ویلپنت پاریس نمودند که به زعم روزنامه لوموند فرانسه افرادی با تابعیت سوئیس، رومانی و آلمان در آن شرکت کرده بودند. این افراد که با وعده اقامت در هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره به فرانسه سفر می‌کنند، در قالب یک سفر توریستی به حومه پاریس می‌آیند تا در کنار گشت و گذار در فرانسه در یک تجمع به اصطلاح سیاسی نیز شرکت کنند. در این مراسم که مریم رجوى با سخنان تکرارى و کلیشه اى خود ماهیت تروریستى خود و تشکیلاتش را براى اربابانش به تیزترین وجه بیان و نوکرى خود را به آنان گوشزد نمود.

مریم رجوى در این سخنرانى خود تحرکات سرطانی و ویروسی گروه تروریستی و خطرناک داعش در عراق و سوریه که تمام خاورمیانه، کشورهای عربی و جهان را به وحشت انداخته است، لقب مبارزه برای آزادی می دهد، آنجا که می گوید سلام بر ملت های بپا خواسته سوریه و عراق و کارزار آنها برای آزادی و دموکراسی و علیه تروریسم و بنیادگرایی، انگار که داعشى و تفکرات وهابى، عمیقا از نظر رجوى که همپیمان آنان است، یک نیروى انقلابى است که اصلا جنایاتى مرتکب نشده و عامل قسط و برابرى در بین مردم خاورمیانه است. همانگونه که خود وگروهش را انقلابى و آزادترین و دمکرات ترین افراد در دنیا میداند و معرفى میکند.

واقعا چه طنز تلخى است. آدم که به اراجیف این عجوزه گوش میدهد، وقتى از نیروى انقلابى و مردمى یاد میکند و اسمى از آدمخورهاى داعش نمیبرد، با شیادى و دجالیت انگار نه انگار که تماما مضمون صحبتش و نیروى مردمى و انقلابى، همین آدمخورهاى داعش هستند که رجوى سلف آنهاست.

آیا حرکات اخیر درسوریه وعراق، برعلیه بنیاد گرایی و بنفع آزادی است و مگر اکثریت تعیین کننده ی عاملین این عملیات ضد ملی در هر دو کشور سمبل تحجر و بنیاد گرایی نیستند؟ چه کسانی در آن دو کشورعرصه را بر زنان و آزادی های فردی پیش پا افتاده ی اقشار مختلف مردم تنگ میکنند؟ گردن زدن ها متعلق به کیست؟ این همه آتش زدنها و زنده بگور کردنها و سربریدنهاى وحشیانه و این همه بربریت عریان که وحوشى به اسم داعش مرتکب میشوند، آیا کار نیروى به اصطلاح انقلابى و مردمى نیست که بدان اشاره و افتخار می کنید؟

واقعیت اینکه اگر جنایات و کشتارهای سبعانه ای را که این داعش در همین مدت کوتاه مرتکب شده است به تصویر کشیده شود، تصور این که تاتارها و مغولهای چندین قرن پیش دوباره از قبرها بیرون آمده و تاریخ آنرا مجدداًمشاهده می کند، حال بانوی جنایت و آتش و شکنجه، این وحوش را سربازان آزادی و دموکراسی می خواند و به آنها سلام می رساند. موضوعی که قابل تأمل و حاکی از همکاری گسترده این سازمان با جنایتکاران داعش می باشد.

“پایان”

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2999