• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نیرنگ رجوی با سوءاستفاده از نام مبارک حضرت علی (ع)/ درب‌های آن اردوگاه لعنتی را باز کنید

  • کد خبر : 29770
  • 05 می 2021 - 10:13

درب های آن اردوگاه لعنتی (اشرف ۳) را باز کنید تا ببینید که اسرای گرفتار در داخل آن خراب شده چگونه شما را زیر پاهایشان له کرده و خارج خواهند شد.

ارسلان صادقی اردبیلی، با ارسال یادداشتی کوتاه به پایگاه خبری-تحلیلی فراق، نوشت: یکی از شیوه های حقه بازی مسعود رجوی در ماه رمضان استفاده از نام خجسته و بزرگ حضرت علی بن ابی طالب(ع) بود.

به همین منظور از دیروز عوامل منحط رجوی رفته اند و از آرشیوهایشان سخنرانی های دوران انقلاب رجوی را در آورده اند تا یکی از سخنرانی ها و بهتر است بگویم نیرنگ های مسعود رجوی که در خصوص نحوه حکومت کردن حضرت علی بیان شده را در سایت هایشان بگذارند.

در این سخنرانی به ظاهر فریبنده که در دانشگاه تهران آن زمان ایراد شده رجوی از مطالبی سخن به میان می آورد که سیمای منافقانه او را آشکار می سازد. اولین تناقضی که از حرف های رجوی به ذهن می آید این است که چطور تو این قدر از زندگی حضرت علی(ع) مطلع هستی و از عدالت خواهی امام علی علیه السلام دم می زنی ولی نمی‌گذاری خانواده ها با فرزندانشان دیدار داشته باشند؟

خطاب به مسعود رجوی باید گفت که آموزش زندگی حضرت علی علیه السلام نیاز به تعریف و توصیف پست فطرت هایی چون تو ندارد، شعر و شعار بس است. درب های آن اردوگاه لعنتی (اشرف ۳) را باز کنید تا ببینید که اسرای گرفتار در داخل آن خراب شده چگونه شما را زیر پاهایشان له کرده و خارج می شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29770