• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ممانعت از دیدار خانواده ها با فرزندان، نتیجه ماهیت رجوی

  • کد خبر : 2952
  • 15 ژوئن 2015 - 11:10

ممانعت از دیدار خانواده ها با فرزندان، نتیجه ماهیت رجوی

در حالیکه گروه دوم خانواده ها با تحمل زحمات و مشقات فراوان خود را به عراق و جلوی کمپ لیبرتی رساندند خبرها حاکی از آن است که رجوی همچنان با سبعیت و بی رحمی بی همتا اجازه دیدار به خانواده را ها نمی دهد.Camp-Liberty-Mojahedin-Khalq-100620155-1024x768

در بین این خانواده ها دو جوان هستند که سی سال است از دیدار پدر خود محروم و داغ دوری و هجرت آنها پایان نمی یابد.

آیین و روش فرقه ای ؛ رجوی این است که پدران و مادران پیر هفتاد ساله را ازدیدار فرزندان خود محروم نماید و به آنها مارک مزدوری بزند.

بدون شک روزی خواهد رسید که رجوی و سرکردگانش بطور تاریخی مورد لعن و نفرین قرار گیرند و از او در ردیف دیکتاتورانی چون هیتلر و موسولینی و صدام … نام ببرند.

اگر سایر دیکتاتوران به مردم کوچه و بازار و دشمنان خود رحم نمی کردند رجوی پا را فراتر از هر قانونی نهاد و به اعضای دست نشانده خود و پدران و مادران آنها نیز رحم نمی کند.

در تاریخ کدام رهبر و مدعی انقلابی گری سراغ دارید که اعضای خود را سی سال درکمپ های زندان گونه بی خبر از دنیا نگاه دارد و اجازه زندگی و تشکیل خانواده و داشتن فرزند را از آنها بگیرد ومانع دیدار پدر و مادرها وبستگان شود … و در سر هر بزنگاهی اعضایش را مورد تهمت و شماتت قرار دهد.

در تاریخ کدام رهبر و گروه انقلابی سراغ دارید به اتهامات واهی و یک شک و شبهه ونگرانی از جان خود صدها تن از اعضایش را به زندان و زنجیر بکشاند، تعدادی از آنها را هم قربانی کند و در آخر سر هم بگوید. همه این کارها بخاطر حفظ جان من لازم بوده و طلب کار تر بگوید … شما همکاری هم نکردید. و باید از از این زندان و شکنجه تشکر هم می کردید‍!

و در تاریخ کدام گروه مدعی انقلابی ایرانی سراغ دارید رهبر آن خود را امام زمان بخواند و خطاب به نفراتش بگوید شما سربازان امام زمانید و سلاح امام زمان را بدست دارید، تعدد زوجات را برای خود مشروع و زندگی را برای دیگران حرام بداند، ماه رمضان عوض کند.شریعت دین عوض کند و اصول و فروع دین را با تمایلات خود هماهنگ کند!

یالعجب ! و با این همه ادعا در هنگام سخنرانی با وقاحت هم بگوید اگر به جای سی و شش نفر سیصد و شصت نفر و هزار نفر هم کشته می شد باکی نیست …. ولی خودش حداقل دوازده سال از ترس جان در سوراخ و پستو پنهان شود.

این محتوا با این کردار بی ارتباط نیست از کوزه همان برون تراود که در اوست

آن کس که بَدم گفت، بدى سیرت اوست‏

و آنکس که نکو گفت مرا، خود نیکوست‏

حال متکلم از کلامش پیداست‏

از کوزه همان برون تراود که در اوست

* ایران اینترلینک *

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2952