• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سالی پر از خبرهای خوش برای خانواده های چشم انتظار آرزومندیم

  • کد خبر : 29241
  • 18 مارس 2021 - 10:03

سلام خدمت خانواده های محترم به ویژه مادران و پدرانی که یک سال دیگر را دردمندانه با دوری از عزیزانشان سوختند و ساختند و همچنان با تمام سختی های زندگی، تنها سرمایه زندگی شان را که همانا امید است از دست ندادند و به ادامه مسیر پر درد و رنج انتظار پای فشردند.

سالی که گذشت سالی مملو از لحظات خوب و بد، خوشی و ناراحتی، و سالی پر از التهاب و استرس ناشی از کرونا بود که برخی آن را با تمام قوا پشت سر گذاشتند و برخی به لقاءا.. پیوستند و حسرت به دل از این جهان رخت بربستند.

در میان همه این عزیزانی که رفتند مادرانی بودند که عمدتاً بیش از سی سال بود که در انتظار فرزندانشان بودند، برای آنان فقط و فقط یک دیدار چند دقیقه ای با عزیزانشان کافی بود، ولی رجوی جنایتکار این دیدار چند دقیقه‌ای را هم برنتافت و امکان دیدار را از آنان سلب نمود. آن مادران با دلی مملو از درد و رنج جان به جان آفرین تسلیم نمودند. لعنت بر رجوی ظالم.

اما ما که فعلاً در این جهان هستیم و ای بسا برای امتحانات بیشتر نگه داشته شده ایم باید با موتوری جدیدتر و انگیزه ای بسا بیشتر از سال های قبل به جلو رفته و با تمام ناملایمات زندگی مثل گذشته بجنگیم و خود را برای آزادی فرزندان و عزیزانمان آماده نگه داریم. خداوند از جهاد کنندگان و صابرین در راهش خشنود گشته و در این مسیر به آنان کمک می کند.

بی تردید مسیر سختی پیموده اید، و ای بسا مسیر سخت تری پیش رویتان باشد ولی مهم این است که تسلیم شرایط نشده و بر آن موانع و مشکلات طاقت فرسا خم به اَبرو نیاورده اید، این خود پیروزی محسوب می‌گردد .امیدواریم که به خواست خداوند هر چه زودتر خبرهای خوشی از جانب دنیای غرب به جانب شرق کره زمین آمده و هوا را خوش عِطر گرداند.

امیدواریم که به زودی زود و به حق پنج تن آل عبا همه اسیران گرفتار در زندان های رجوی آزاد شده و به نزد خانه و کاشانه خود باز گردند.

ما را همواره در کنار خودتان ببینید، ما هم فرزندان شما هستیم اگر که قابل بدانید. از هیچ کمکی در این سالیان دریغ نکرده و دریغ نخواهیم کرد. انشاا.. که بتوانیم در کنار شما گام‌های مثبت دیگری برداریم و با آگاهی بخشی بیشتر راه را برای آزادی عزیزانمان باز نگه داریم.

پیشاپیش عید نوروز را به شما تبریک عرض نموده و آرزومندم که خداوند همواره سایه خودش را از بالای سر شما برندارد و فرزندان و خانواده تان را در کنف حمایت خودش قرار داده و الطاف الهی همیشه و در هر حالتی شامل حالتان گردد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29241

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی