• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

میلاد باسعادت امام حسین(ع) اسوه پاسداری از دین و آزادگی مبارک باد

  • کد خبر : 29232
  • 13 فوریه 2024 - 9:41

امروز سوم رجب، سالروز میلاد قافله سالار عشق و شهادت، میلاد فرخنده امام خوبی‌ها و اسوه پاسداری از دین و آزادگی، سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) است.

به گزارش فراق، امروز روز بارش باران رحمت و لطف خداست. بهار مهربانی و بخشایش است. روز میلاد چشمه سار رحمت و دریای محبت امام حسین علیه السلام است. چه زیباست اگر امروز در ریزش پرفیض این باران رحمت دل را شست و شو دهیم و جان تشنه را از زلال محبت آن مولای مهربان لب ریز کنیم؛ لحظه ای در میان شادی و شعف این خجسته روز، دریچه دل به سوی نور پرفروغ او بگشاییم و بدان سو رویم که او ره می نماید و آن گاه در شادی این هدایت ناب همواره میهمان محبتش باشیم.

در خجسته سالروز میلاد سیدالشهدا، سرور جوانان اهل بهشت، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به دامن رحمتش چنگ می زنیم و دستان سراسر نیاز خود را به سویش دراز می کنیم و به او که معدن سخاوت و بخشش است، امید لطف و کرم می بندیم تا به نور هدایتش دل هامان را روشن دارد و به زلال مهرش زنگار گناه از دل هامان برگیرد و در پرواز به سوی وادی لطف و رحمت الهی دریچه شفاعتمان باشد و بر این امید دل خوش داریم که هرگز دلی عطشناک از چشمه ساز زلال او باز نمی گردد و هیچ دستی تهی از لطف او باز نمی ماند.

میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سید و سالار شهیدان بر همراهان همیشگی فراق مبارک باد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29232