• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

دعوت به آتشِ پوشکی‌ها

  • کد خبر : 29224
  • 16 مارس 2021 - 13:58

این یک روال همیشگی و تکراری است که همه ساله نزدیک عید نوروز، فرقه رجوی دست به دامن فضای مجازی می شود تا شاید برای آنها آبی گرم شود.

از جمله اقداماتی که فرقه رجوی خواهان آن می باشد ترکاندن ترقه و آتش افروزی بر سر هر کوچه و بازار در ایران است.

رجوی در این ایام همیشه جوانان و کودکان را ترغیب می نماید که دست به اقدامات تحریک کننده بزنند تا که با ایجاد تشنج در جامعه به برخی اهداف شیطانی خودش برسد. آنچه برای فرقه مهم است ایجاد رعب و وحشت و ایجاد تشنج و استرس روحی -روانی در جامعه می باشد.

اینکه مثلا با ترکاندن چند تا ترقه و آتش افروزی و ترغیب و تشویق به این گونه موارد،  رجوی چگونه می خواهد به حکومت برسد خدا می داند! ولی به قدری این عناصر کوته فکر و کوته نظر تشریف دارند که تلاش می کنند از کوچکترین روزنه ای بهره ببرند تا شاید برایشان فرجی حاصل شود و مسائل خود را به پیش ببرند.

در همین جا به نوبه خودمان از کلیه خانواده ها درخواست داریم که مانع از این گونه خسارت های جبران ناپذیر گردند و نگذارند که تبلیغات زهرآگین جان و مال آنان را بر باد فنا بدهد.

سردمداران فرقه رجوی که هم اکنون با تبلیغاتشان می گویند مردم چهارشنبه سوری را فرصتی علیه نظام بکنند و فلان، به محض ایجاد آسیب ها و خسارت های جانی و مالی موضع گیری کرده و دادخواهی خواهند نمود که عوامل ایمنی و بهداشتی و انتظامی کشور کارشان را درست انجام نداده بودند که اینگونه مسائل بوجود آمد.

یادداشت از: سینا نورانی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29224