• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه جمعی از خانواده های استان یزد به سازمان صلیب سرخ جهانی

  • کد خبر : 2913
  • 11 ژوئن 2015 - 12:22

ریاست محترم سازمان صلیب سرخ جهانی
جناب آقای  دکتر پیتر مائورر
با عرض سلامIraq_Ashraf_Families

با احترام به استحضار می رساند ما اعضای خانواده  اسرای در بند فرقه رجوی در کشور عراق هستیم که فرزندانمان سالهای زیادی است که به اسارت این فرقه در آمده اند و ما بعد از اتمام جنگ ایران و عراق سعی و تلاش فراوانی کردیم و هرچه در توان داشتیم به خدمت گرفتیم تا بتوانیم با عزیزانمان رابطه برقرار کنیم  علیرغم اینکه  روزها و شب های زیادی را در مقابل پادگان فروپاشیده اشرف  و با تحمل سختی های فراوان به عشق دیدار عزیزانمان تحمل وسپری کردیم ، ولی به دلیل عدم همکاری و نیز عوام فریبی و دروغگویی و تبلیغات خلاف واقع و کارشکنی های فرقه رجوی لذا  نتوانستیم آنها را ببینیم وصدایشان را بشنویم ویا حداقل نامه ای به  دستشان برسانیم .
باید به عرض برسانیم که فرقه رجوی با نادیده گرفتن وضعیت وشرایط جسمانی پدران ومادران پیری که رنج سفر را به جان خریده وتنها آرزوی آخرین روزهای زندگیشان دیدار با عزیزانشان بوده ومی باشد،  تاکنون هیچگونه همکاری با هیچ سازمان حقوق بشری نداشته است.
 ازطرفی بر اساس شواهد و مستندات موجود فرزندانمان که در اسارت به سر می برند شوق فراوانی برای بازگشت به خانه و آغوش گرم خانواده هایشان را دارند ولی به خاطر دلایلی که عنوان شد و ترسی که از فرقه رجوی دارند در اردوگاه لیبرتی مانده اند و فرقه رجوی نیز از آنها سوءاستفاده نموده و اجازه هیچ گونه ملاقات یا مکاتبه  و یا حتی صحبت تلفنی به آنها نمی دهند.
جناب آقای  دکتر پیتر مائورر
چه بسا پدران و مادرانی که طی این سالیان متمادی در فراق فرزندانشان از دنیا رفتند  وآرزوی دیدار با عزیزان خود را بگور بردند.
 حال ما خانواده های چشم انتظار درابتدای سال جدید شمسی  از شما مقامات مسئول و تمام کسانی که مدافع حقوق بشر هستند عاجزانه درخواست داریم که برای رفع موانع ساختگی فرقه اقدام ، وزمینه ساز خواسته های ما باشید .
جناب آقای دکتر پیتر مائورر
ما خانواده ها چیز زیادی نمی خواهیم ،دیدار آزادانه با اسیران ، نامه نگاری و یا ایجاد خط ارتباط تلفنی از حقوق اولیه ومسلم هر فردی با خانواده  وبستگانش می باشد. ما فقط همین درخواست را داریم ولا غیر.
 اطمینان داریم امروز اگر اقدامی صورت نگیرد فردا خیلی دیرخواهد بود.
خانواده های :
پایدار اردکانی- سلطانی گرد فرامرزی- زارع زاده بغداد آبادی- حائری زاده – کربلایی صباغ- رضوی بهابادی- مسیح- زارچی- غفوری –جواهریان- حسن زاده – شیر خدا- بامنیری- گلستانی –دهقانپور-سلمانی گاو افشادی
رونوشت :
–    نخست وزیر محترم عراق جناب آقای حیدر العبادی
–    سفیر محترم عراق درتهران
–    نماینده محترم کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد مستقر درعراق
–    جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2913