• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

لگدهایی که فرزند مسعود رجوی به دفترچه ایدئولوژی پدر می‌اندازد

  • کد خبر : 29034
  • 07 مارس 2021 - 12:15

مصطفی رجوی(محمد) پسر ناخلف مسعود رجوی هر از گاهی به دفترچه ایدئولوژی پدر لگد انداخته و برخی اوقات با ناز و عشوه های شتری از بابای عزیزش! درخواست باج می کند.

بر اساس اسناد موجود این تبادل وجه از جانب پدر به سمت پسر (مصطفی رجوی) به شکل نقدی صورت می گیرد.

روزهای اول باجگیری، مصطفی سیاست نداشت و با انجام برخی کارهای عجیب و غریب، ایدئولوژی بابای خودش را لگد مال کرده و روی خط اعصابش راه می رفت؛ مثلا مصاحبه با تلویزیون سلطنت طلب ها که بسیار رجوی و فرقه را عصبانی کرد و از کوره به در برد.

بعدها گوش او را گرفته و کشیدند که مرتیکه نفهم این چه کاری بود که انجام دادی؟ اگر پول می خواهی بگو پول می خواهم، دیگر مصاحبه با تلویزیون های سلطنت طلب و مخالف سازمان رجوی در آمریکا چه معنی می دهد؟ گویا در محل استقرار وی  برایش برخی  کلاس های اخلاقی گذاشتند تا کمتر به ایدئولوژی بابای خود لگد بزند.

وی الان مقداری راه افتاده و با نشان دادن واکنش های ضد ایرانی و ضد مردمی که از خصوصیات بابای تروریستش است، تلاش می کند درخواست باج کند. سران فرقه هم چاره ای ندارند و مجبور هستند که علاوه بر خرج و مخارج پسر ناخلف، یک وجه دیگری هم بابت ولخرجی های کذایی او بپردازند و چون می دانند که این بچه رجوی جنسش همانند بابای الدنگش شیشه خرده داشته و اگر در دنده لج بیفتد کار را خراب خواهد کرد از باج دادن کوتاهی نمی کنند.

او اخیرا یک مطلبی در فیس بوک خود نوشته و خواستار افشای اسامی کسانی بوده که با دیپلمات ایرانی در ارتباط بودند. در اخبار بود که بعد از دستگیری دیپلمات ایرانی، از وی دفترچه ای نیز به دست آمده و گفته می شود تعداد زیادی اسامی نیز در آن ثبت می باشد. حالا این درخواست از چه کسی است خدا می داند.

برخی افراد که مصطفی رجوی را به خوبی می شناسند می گویند که اصلا بعید نیست اسم خودش نیز در آن دفترچه باشد. می گویند وی این شگرد را زده تا بلکه بتواند از محتوای آن دفترچه با خبر شده و از نگرانی به در آید.

برخی نیز معتقدند به او ماموریت دادند تا اگر پول می خواهد باید خودش را اثبات نموده و با داشتن مرزبندی پول دریافت نماید.

به هر حال آنچه مهم می باشد این است که دست این فرزند ناخلف نیز برای همه رو شده است.

یادداشت از: سینا نورانی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29034