• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

محمدجواد خلیلی فیجانی، عموی مهربان یکی از اسیران فرقه رجوی: دلم می خواهد یادگار برادرم را در آغوش بگیرم

  • کد خبر : 29026
  • 06 مارس 2021 - 11:39

محمدجواد خلیلی فیجانی، عمویی مهربان است که با قلبی پر از اشتیاق دیدار، دنبال رهایی برادرزاده خود از چنگال فرقه رجوی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، نامه عموی یکی از اسیران فرقه رجوی به نام فرشته خلیلی فیجانی را در زیر می خوانید:

سلام، من بعد از چندین سال نامه ای را برای شما ارسال کردم و شما در نامه خود گفته بودید نام پدر مرا جعل کرده اند. خیر دخترم من عموی شما هستم برادر پدرت به نام محمد رضا خلیلی فیجانی. از اینکه در نامه ام قید کردم دخترم فرقی نمی کند، شما دختر برادرم هستید. واقعیتی که نمی شود انکار کرد.

من می دانستم که مزار پدرت در کربلاست ولی از شما خبری نداشتم. اگر خبری داشتم حتما راهی پیدا می کردم و با شما دیدار می کردم. شما در هر کجا که باشید دختر برادرم هستید و مثل دختر من.

همانطور که در نامه قبلی قید کرده بودم شماره ای از شما ندارم که با شما تماس داشته باشم. ویروس کرونا در مقری که زندگی می کنید شیوع پیدا کرده و من نگران شما هستم. نمی دانم به لحاظ جسمی در چه وضعیتی هستید. امیدوارم به لحاظ جسمی خوب باشی. دلم می خواهد یادگار برادرم را در آغوش بگیرم. برادرم را از دست دادم، نمی خواهم شما را از دست بدهم. شما الان یک خانمی برای خودت شده ای. می خواهم به شما بگویم برگرد پیش عمویت و بهتر بگویم خودت را نجات بده. خودت را نجات دهی من به شما قول می دهم به هر لحاظ شما را تامین می کنم. کاری می کنم که هیچ کمبودی را حس نکنی .

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29026