• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

دیدار تیم جداشده‌های فرقه رجوی با نماینده‌های پارلمان آلبانی / نشستی که به چارچوب فرقه رجوی لرزه انداخته است

  • کد خبر : 28979
  • 02 مارس 2021 - 12:28

یک تیم از جداشده های فرقه رجوی در کشور آلبانی با تعدادی از نمایندگان پارلمان این کشور نشستی چندساعته برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در این نشست که با حضور حسن حیرانی، عضو جدا شده، دکتر اولسی یازیچی و جرجی تاناسی، خبرنگاران مستقل در آلبانی و برخی اعضای دیگر برگزار شد، مشکلات اعضای جداشده در این کشور و خطرهای فرقه رجوی برای مردم آلبانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش فراق، اعضای جداشده از فرقه رجوی در این نشست، ضمن تشکر و قدردانی از مردم آلبانی به جهت برخورد شایسته با افراد جداشده، از نمایندگان مردم خواستند تا پیگیر مشکلات حقوقی و انسانی آنها باشند.

اما فارغ از ذکر جزئیات این نشست که به دلیل مسائل امنیتی از آن معذور هستیم، واکنش هیستریک فرقه رجوی به این موضوع جالب بود.

این دیدار در روزگاری که  فرقه رجوی توهم می کرد به واسطه لابی هایش در سفارت آمریکا و کشورهای اروپایی کشور آلبانی را تسخیر کرده، مانند یک بمب، چارچوب این فرقه حیله گر را به لرزه انداخته است.

این نشست دستاوردی بزرگ برای افراد جدا شده در آلبانی محسوب می شود که در نوع خود یک پیروزی است.  

ضمن تبریک به هماهنگ کننده های این نشست و خانواده های افراد جدا شده، امیدواریم به زودی شاهد موفقیت های بیشتر از این افراد باشیم که با رشادت هر چه تمام خطرها را به جان خریده و در جهت افشای هر چه بیشتر رجوی و فرقه ضاله اش گام بر می دارند.

گزارش از: سهیلا ادیب‌زاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28979

ثبت دیدگاه

  1. تبریک عرض میکنم خدمت شما و خانواده های محترم ، به امید پیروزیهای بسابیشتر