• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
یادداشتی از رحمان محمدیان، عضو نجات یافته از فرقه رجوی

چه عذری برای این همه خیانت در محکمه خلق دارید؟ میلیون‌ها دلار هزینه می‌کنید تا تصاویرتان از یک خیابان آویزان شود

  • کد خبر : 28963
  • 03 مارس 2021 - 11:04

با اینکه عمری را در فرقه رجوی تلف کردم و با شیوه کار این فرقه آشنا هستم ولی گاه، شاهد مواردی هستیم که باورش بسا مشکل است.

از جمله این موارد، اقدامات و فشارهایی است که این روزها شاهد آن هستیم بر علیه جداشدگان و برخی افراد مستمری بگیر اعمال می شود.

داشتم مصاحبه منصور براهویی را گوش می کردم. از شنیدن بلایی که این فرقه بر سر او آورده است منقلب شدم.

منصور براهویی می گفت که رفتم و به نفرات این فرقه ( افراد دفتر فرقه رجوی در آلبانی) گفتم که من مسکن ندارم و در خیابان می خوابم و به من کمک کنید اما هیچ ترتیب اثری نداده و کلی هم تحقیرم کردند.

واقعا دل هر کسی که ذره ای انسانیت در وجودش باشد به درد می آید که هموطنش شب را در خیابان و لای زباله ها بخوابد و مردم آلبانی از سر ترحم و انسانیت گاهی برای او غذایی تهیه کنند و این عمل برای این فرد بارها تکرار شده است. اگرمبارزه و مردم داری این است تف برشما و این مبارزه شما.

البته از مردم گفتن و از مردم دم زدن شما [فرقه رجوی] مثل همان شعار ضدامپریالیستی شماست که پته اش دیگر زده شده است و مردم، خوب شما و اهداف ضد ملی و ضد مردمیتان را شناخته اند و این طور ملعون مردم و تاریخ ایران شده اید که مجبورید که با کلان ترین دستمزدها، لمپن ترین افراد را استخدام کنید و با خرج میلیون ها دلار مثلا یک عکسی از شما را در یک خیابانی آویزان کنند و بعد بگویید که مثلا کانون های شورشی این کار را کردند! زهی شرم. باید به شما گفت قاچ زین را بچسبید که باد نبردتان، سواری پیشکش.

البته باید گفت که عاقبت همه کسانی که ذره ای به این فرقه اعتماد می کنند و از آن فاصله نمی گیرند دیر یا زود همین است.

به هرحال وقتی که این فرقه با کسی که ۳۰ سال از بهترین سالیان عمرش را در خدمت آن بوده و مثل برده برایش کار کرده این گونه برخورد می کند با مردم ایران چه خواهد کرد؟

همان طلبکاری که اعضای این فرقه از مردم ایران دارند که ما این سالیان در به در بوده و اگر روزی به ایران رسیدیم مردم حق ندارند نظر بدهند و رای مردم یعنی چه؟

اگر چه من خودم شاهد بودم که اعضای بیچاره چطور با جان و دل کار کردند و مورچه وار وسیله آسایش بالایی ها را فراهم نمودند ولی مبارزه شما همان وطن فروشی و جاسوسی برای آمریکا و اسرائیل است و گرنه برای مردم ایران چکار کرده اید؟

مگر جز این است که همیشه حامی آمریکا و تحریم آن بر علیه ملت ایران بوده اید. همه و از جمله خود نامردتان هم خوب می دانید تحریم کمر ملت را می شکند ولی شما مامور و معذور هستید و باید طبق فرموده اربابتان عمل کنید و همیشه آب در آسیاب ارباب ریخته و تنور دشمنی او با مردم ایران را گرم کنید.

هر وقت می آیید مثلا افشاگری کنید از روی عکسی هوایی و برپایه آن حرف می زنید، شما که ماهواره ندارید! پس عکس را چه کسی به شما می دهد. هرکسی می داند تمام این حرفها مال دشمنان است اما از زبان شما زده می شود که مثلا ژست اپوزیسیون به خود می گیرید و آنها هم می گویند دیدید اینها را فقط ما نمی گوییم و یک گروه ایرانی (البته فقط اسم ایرانی را یدک می کشند، بویی از ایرانیت نبرده و دشمن ترین دشمن مردم ایران هستند) گفته است.

وای برشما که در محکمه خلق – که شماکباده آن را می کشید –  چه عذری برای این همه خیانت دارید؟

یادداشت از: رحمان محمدیان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28963

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»