• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پاسخ رضا مزگی نژاد، عضو نجات یافته از فرقه سرکوبگر رجوی: هر قدر می‌خواهید برچسب مزدوری و اسیر جنگی به ما جداشده‌ها بزنید!

  • کد خبر : 28729
  • 09 فوریه 2021 - 11:09

عضو نجات یافته از فرقه رجوی با انتشار یادداشتی از بازی کثیف فرقه رجوی با جدا شده ها پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، رضا مزگی نژاد در یادداشت خود آورده است:

«بعد از این که من دست رد به سینه فرقه رجوی زدم و خواسته آنها بر این که از من می خواستند علیه دوستان خودم ورقه بنویسم و آنها را مزدور بخوانم رد کردم، بلافاصله مرا اسیر جنگی و مزدور خطاب کردند.

من وجدانم قبول نمی کرد بیایم علیه دوستان خودم که سال ها با هم بودیم و نفس به نفس زندگی کردیم، فقط برای رضایت این فرقه و سرانش بی جهت و بی هیچ دلیلی انگ بزنم؛ بازی کثیفی که فرقه این روزها راه انداخته است و بدین وسیله با نفرات مثل مهره شطرنج بازی می کند و می گوید که اگر نیاید نامه بنویسد پولی در کار نیست.

تا دیروز که رجوی می گفت ما اسیر جنگی نداریم. از زمانی که سرباز اسیر ما می شود مهمان ماست. سالیان دراز با این حربه و سو استفاده از آن اعضا را استثمار می کرد. وقتی این دروغ های فرقه رجوی را می دیدم بعد از ۳۳ سال حضور در تشکیلات فرقه، دیگر وجدانم قبول نمی کرد که به خاطر چندر غاز پول بیایم برده این فرقه شوم، آن هم بعد از این که من داشتم زندگی خودم را می کردم.

البته از این رفتار تعجب نکردم چون این طینت و طبیعت فرقه رجوی است که از کاه کوه می سازد. یا همان مثل معروف که کوه موش زایید.

روزی که فرقه نیاز دارد برای جاسوسی، مزدبگیرانش را با وعده و وعید به عرش می برد ولی وای به روزی که نفر به خواسته فرقه که همان نامه نگاری است تن ندهد؛ دیگر تاریخ مصرفش تمام شده است. آنها با مارک اسیر جنگی و این مزدور بود برچسب های خودشان را می زنند و شاید کسی که در جریان نامردی های این فرقه نباشد باور کند و یا شاید از این شارلاتان بازی ها بترسد.

لذا خواستم به این فرقه بگویم که هر چه می خواهید برچسب مزدوری و اسیر جنگی به ما جداشدگان بزنید اما مواظب باشید دستگاه دروغ دانتان از کار نیفتد چون احتمال دارد دستگاه مغزشوی شما هم از کار بیافتد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28729

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی