• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

سرانجام ۴ سال حمایت فرقه رجوی از دولت «ترامپ»

  • کد خبر : 28526
  • 01 فوریه 2021 - 10:39

آمریکای امروز، قبله آمال منافقین با نمایشی از صحنه های هرج و مرج وحشتناک در طی دو ماه بعد از انتخابات ریاست جمهوری باعث شگفتی جهانیان شد.

ترامپ به شکستش اذعان نمود و جوبایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور امریکا وارد کاخ سفید شد.

وضعیت گروهک‌های ضدانقلاب، منافقین و بقیه عمله و اکره آمریکا و انگلیس و فرانسه که از شکست ترامپ دچار سرگیجه شدند، تماشائی بود.

‏‏ منافقین گروه تروریستی منفوری که حداقل ترور ۱۲۰۰۰ تن ایرانی را در کارنامه ننگینش دارد در طی یک دهه گذشته فکر می کرد می تواند با لابی‌‌گری خوش رقصی و خیانت های مکرر، زیر پرچم آمریکا، اسرائیل و عربستان به موفقیت های چشمگیری علیه کشورش دست یابد.

دونالد ترامپ در طی چهار سال ریاست جمهوری پر نفرتش با تصمیمات نادرست و مجموعه ای از سیاستمداران بدنام و ضد ایرانی، نهایت تقلا و تلاش خود را برای  تحریم، ضربه و به زانو در آوردن ایران نمود. سیاست مداران بدنامی که حتی بنا به تعریف و تحلیل خود غربی ها جز جناح تندرویی  بودند که عموما با  ایران دشمنی دیرینه داشتند. جان بولتون، رودی جولیانی، برایان هوک و آلیوت ابرامز، پمپئو و سلسله ای  از سناتورهای جیره خوار جمهوری خواه. 

آنها سخت تلاش نمودند تا بتوانند با همدستی یکدیگر و سو استفاده از قدرت، ضربه های متعددی به کشور ایران وارد کنند.

رودی جولیانی وکیل  ترامپ که سال هاست سعی می کند با سفیدنمایی جنایات نفرت‌انگیز تروریست‌های منافق دسته دسته دلار به جیب بزند، تا توانست برای تطهیر چهره و نزدیک  نمودن آنان به دولت ترامپ خوش خدمتی نمود. وی منافقین را از لیست سیاه خارج کرد و سالانه با اعلام مشتی چرندیات به همراه دوقلوی نامبارکش جان بولتون در مراسم های سالانه فرقه شرکت می کرد.

آش آنقدر شور شده بود که داد بسیاری از غربی ها هم از بابت این همه دریوزگی به صدا درآمد و اغلب دستمزدهای کلان دریافتی آنان را در روزنامه هایشان افشا می کردند. 

سناریوهای مضحکی دیگر چون شرکت درگردهمایی های  سالانه فرقه درکشورهای مختلف، پیش بینی  پایان حکومت جمهوری اسلامی و کر هماهنگ خواستار افزایش فشار بر حکومت جمهوری اسلامی، یاوه های این گروه صهیونیستی و از خدا بی خبر بود.

این افراد آنقدر منفورند که بسیاری از آنها حتی نتوانستند با هم سازش کنند و یکی یکی با درگیری های داخلی و ناکامی کنار می رفتند.

بعدها افرادی چون جان بولتون و وکیل پیشین ترامپ، مایکل کوهن و جیمز ماتیس، خود به دشمنان ترامپ تبدیل شدند.

 افرادی چون رکس تیلرسون، نیکی هیلی و جان بولتون و حتی برایان هوک که در کینه ورزی با ایران ذره ای کوتاهی نکرد یکی پس از دیگری درحالی که آرزوی سرنگونی دولت ایران را در سرمی پروراندند، خود سرنگون شدند. پس از برایان هوک شکست خورده آلیوت ابرامز کارزار تنفر انگیز ایران هراسی و تحریم های ظالمانه را ادامه داد.

الیوت آبرامز بنا به تعریف سایت های غربی فردی است که به «مهندس جنگ عراق» معروف است و برایش اشغال خونبار کشورها مایه افتخار است. وی با حفظ سمت مسؤل گروه اقدام علیه ایران شد و کارزار فشار حداکثری علیه ایران را ادامه داد. او جنگ‌طلب بدنام و حامی جوخه‌های ترور در آمریکای لاتین است که کارنامه سیاهی در دروغگویی و اقدامات جنایتکارانه در قبال کشورها از گواتمالا گرفته تا عراق، دارد.

اما این همه جنگ و عداوت به کجا رسید؟ به خواست خدا با مقاومت پرشکوه ملت ایران روبرو شد. دشمنان و خاصه گروهک منفور منافقین، روسیاه تر شدند.

علیرغم یک تازی های شرمگینانه ترامپ و وزیر خارجه جنایت کارش پمپئوآنچنان ورق برگشت که ظلم بر سر خودشان آوار شد.

بناچار آلیوت  ابرامز و پمپئو و ترامپ مجبور شدند جل وپلاس خود را جمع کنند و از قدرت کنار بروند.

در دو ماه پس از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به طور شگفت آوری شاهد تنش های مختلفی در کشورآمریکا بودیم و تقریبا تمام خواب هایی که برای ایران دیده بودند به کابوس وحشتناک خودشان تبدیل شد.

شورش و تظاهرات های مختلف سرتاسر امریکا را در برگرفت و روز اعلام رسمی ریاست جمهوری جو بایدن، با کشته شدن ۵ نفر و بازداشت ۵۲ نفر در حمله معترضان به کنگره همراه شد.

این رویداد به کابوس دموکراسی آمریکا تبدیل شد، بسیاری از صاحبنظران تسخیر کنگره از سوی طرفداران دونالد ترامپ را مایه شرمساری آمریکا  اعلام کردند.  مایک پنس معاون او و بسیاری از جمهوری خواهان ارشد کنگره هم که زمانی از طرفداران ترامپ محسوب می‌شدند بر پیروزی جو بایدن مُهر تایید زدند و ترامپ را تنها گذاشتند.

یکی از نشریات آمریکایی در این باره نوشت: ترامپی که سال ها وقت خود را صرف لفاظی ‌کرده و دائماً طرفدارانش را تحریک می‌کند، مسئول حمله‌ای شناخته شد که در قلب آمریکا رخ داد.

پس از آن بسیاری از سران کشورها از جمله کشورهای حامی آمریکا چون انگلیس و فرانسه  اسرائیل در اتفاقی عجیب و جالب به مخالفت با اقدام ترامپ برخاسته و حمله به کنگره را بصراحت محکوم نمودند و کشورهای رقیب چون روسیه با اعلام اینکه نظام انتخاباتی آمریکا فرسوده است و نمی‌تواند پاسخگوی استانداردهای روز دنیا باشد به تمسخر دمکراسی آمریکا پرداختند.

سازمان عفو بین الملل در توئیتی از ترامپ انتقاد نمود و اعلام کرد: ترامپ با مخالفت خود و رد نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مردم را به خشونت و ارعاب تشویق کرد و این امر یک رفتار نابهنجار به شمار می رود. ترامپ گروههای افراطی را به یورش به کنگره آمریکا تشویق کرد

این بود که خواست خدا، بر سردولت ترامپ فرود آمد و این فرد وحشی و بی قانون نتوانست بیش از یک دوره برسرقدرت بماند و با تحقیر و بدنامی به کنار رفت.

«ریچارد هاس» رئیس اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا، با اشاره به رویداد ۶ ژانویه (۱۷ دی) در ارتباط با تسخیر کنگره آمریکا نوشت: شاهد تصاویری هستیم که هرگز گمان نمی‌کردم روزی در آمریکا شاهد آن باشیم. در بعضی پایتخت‌های دیگر بله اما نه اینجا در آمریکا بعید است که از این پس، دیگران مثل قبل به ما نگاه کنند، احترام بگذارند، بترسند یا متکی شوند. اگر آغاز دوران پساآمریکا تاریخ مشخصی داشته باشد، مطمئناً امروز است.

«ایلین گودفری»، نویسنده و تحلیلگر ارشد نشریه آتلانتیک در مقاله ای، با انتقاد از جمهوری خواهان نوشت: آن هایی که به ترامپ کمک کردند تا قدرت را در آمریکا به دست گیرد، به هیچ عنوان فکر نمی کردند که وی روزی، حامیان خود را تحریک به اقدام علیه دموکراسی آمریکایی کند آن ها ابدا فکر نمی کردند که حامیان ترامپ، شیشه‌های کنگره آمریکا را بشکنند و در اقدامی کودتا گونه، ساختمان کنگره را به تسخیر خود درآورند. آن ها انتظار نداشتند که شماری از اوباش در قالب حامیان ترامپ وارد یکی از مهمترین نهادهای دموکراسی آمریکایی شوند، و دست کم چهار نفرکشته شوند. امروز و با حمله گسترده ترامپ و حامیان وی، آن ها با غول و هیولای زشتی(ترامپ) که خود آن را ساختند رو به رو شده اند. 

و در انتها ما هم می نویسیم: منافقین سیه رو با آویختن به نفرت انگیزترین مقامات ضد ایرانی آمریکایی و صهیونیستی هرگز فکر نمی کردند که دچار چنین شرمساری و نفرتی شوند. علیرغم چهار سال دشمنی و کینه ورزی سرانجام ترامپ خودش سرنگون شد و این وطن فروشان بی دین دوباره رسوا شدند.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28526