• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سرگذشت تلخ «منصور براهویی» در آلبانی هر دلی را می‌فشارد / وجدان‌های بیدار جهانی به کمک رهاشده‌ها از چنگال خونین رجوی بشتابند

  • کد خبر : 28508
  • 31 ژانویه 2021 - 13:34

وقتی اطلاعیه اعلام جدایی «منصور براهویی» را می خوانی  درد عجیبی تار و پود آدمی را فرا می گیرد. واقعا فرزندان ما در دام چه موجودات وحشتناکی افتادند که سرگذشت و سرنوشتشان قلب هر انسان با وجدانی را به درد می آورد.

در گذشته گفته بودیم که فرقه رجوی به ازای خروج افراد از سازمان آنان را وادار به مزدوری کرده و برای دادن مستمری به آنان تلاش می کند که نفرات را به خدمت خود در آورد.

حالا وقتی اطلاعیه منصور براهویی را می خوانیم زوایای پنهان زیادی از رجوی و فر قه تروریستی اش برای ما روشن می گردد.

لطفا به بخشی از اعلامیه جدایی رسمی آقای براهویی توجه کنید که چه می گوید:

« بعد از اعزام به آلبانی بعد از چندین ماه خواستار جدایی از سازمان شدم. بعد از مدتی توانستم تشکیلات فرقه مجاهدین را ترک کنم و به مدت شش روز در هتلی در تیرانا ماندم. بعد از آن خودم را به کمیساریا معرفی کردم. از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۳۹۹ من مستمری را از سازمان می‌گرفتم، ولی در زمان گرفتن مستمری از من خواسته می شد و تعهد می‌گرفتند باید در رابطه با دوستانم جاسوسی کرده هر روز خبرهای آنها را به سازمان اطلاع بدهم. در چند مورد به دلیل مخالفت من مستمری مرا تعلیق کردند، ولی دوباره با گرفتن تعهد پولم را پرداخت کردند. من به دلیل نبود کار برای پول اجاره خانه و مایحتاج روزانه مجبور بودم که به خواسته های رجوی تن بدهم. در سه ماه گذشته هیچ پولی به من داده نشد. از طریق دوستانم به من کمک می شد که اموراتم را سپری بکنم. در این مدت به دلیل نداشتن پول کافی برای اجاره خانه و غذا مجبور شدم به مدت یک ماه و شش روز در غارهای ارتفاعات تیرانا در منطقه کشار و مدتی هم در کنار خیابان شب را به صبح سپری کنم. در این مدت هیچ پولی نداشتم که مایحتاج را تامین کنم. در همین ایام از مردم آلبانی کمک غذایی و غیره را می‌گرفتم و مغازه داران به من کمک می کردند. من بعد از ۳۰ سال خدمت کردن به رجوی باید آواره و گرسنه در خیابان می ماندم، در صورتی که رجوی تعهد داده بود که در هر شرایطی ما را تامین مالی کند ولی مرا در کشوری که نه کار هست و نه کمیساریای عالی پناهندگان، بدون تامین مالی  رها کرد.»

در این مورد مشخص نقض حقوق بشر توسط رجوی خیلی واضح و روشن است، این متن را که می خوانی بر افروخته می شوی و ماهیت ضد انسانی رجوی هر چه بیشتر روشن می گردد.

بدین وسیله بار دیگر تمام وجدان های بیدار را دعوت می کنیم تا به کمک رهاشده‌ها از چنگال خونین رجوی بشتابند و به وظایف انسانی خود عمل نمایند.

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28508