• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

کاربرد واژه «مزدور» در فرهنگ منحط رجوی: مزدور کسی است که اطلاعات کشور خودش را به اسرائیل و آمریکا می‌دهد

  • کد خبر : 28487
  • 02 فوریه 2021 - 9:35

مسئله مزدوری یک موضوع روز برای فرقه رجوی شده است و همه به وضوح، آن را در شخص رجوی و فرقه گمراهش می بینند که اصلا نیازی به اثبات و توضیح ندارد.

با یک نگاه ساده و غیرمغرضانه به صحنه موجود نگاه کنیم تا بهتر متوجه شویم که مزدور واقعی کیست.

مزدور کسی است که در کنار خونین ترین دشمنان مردم ایران (آمریکا) ایستاده است یا در مقابل آنان؟ مزدور کسی است که به هنگام ایجاد تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران برای کاخ سفید کف می زند یا کسی که علیه آنان موضع می گیرد؟

مزدور کسی است که اطلاعات کشور خودش را به اسرائیل و آمریکا می دهد یا علیه این گونه اقدامات شرم آور ایستادگی می کند؟

مزدور کسی است که برای رسیدن به حاکمیت، آمریکائی ها را برای حمله به ایران و کشتار مردم ایران تشویق می کند یا کسانی که نقاب از چهره وطن فروشانه بر می دارند و افشاگری می کنند؟

به راستی چرا رجوی این میزان آب را گل آلود می کند و با ایجاد دود و دم، تلاش برای بر هم زدن صحنه موجود می نماید؟

به نظرم پاسخ بسیار روشن است، همچنان که مستحضر هستید رجوی از ابتدای انقلاب ضد سلطنتی ایران به دامان غرب و به ویژه آمریکائی ها خزیده و همچنان در دامان آنان علیه عالی ترین منافع مردم ایران در حال وطن فروشی است. در واقع به شدت مشغول مزدوری برای آمریکایی ها می باشد ولی چون می خواهد این مسئله از اذهان مخفی مانده و لو نرود مستمر در دستگاه تبلیغاتی خودش به همه مزدور می گوید.

ضرب المثل قدیمی است که می گوید: «کافر همه را به کیش خود پندارد» البته اگر روشنگری نباشد همه گول تبلیغات رجوی را خواهند خورد، لذا باید پرده از این خیمه شب بازی های رجوی برداشت و به اصل قضیه نگاه کرد و فریب ظاهر سازی و مظلوم نمایی های رجوی را نخورد.

مزدور واقعی کسی نیست به جز مسعود رجوی خائن و همه سرکردگان باند تبهکارش که به مدت ۴۰ سال است در دامان آمریکا و اسرائیل پرورش یافته و همچنان در این وادی مثل زالو می خزند.

به همین خاطر با فریادی بلند به این جانی جنایتکار که با رنگ و لعاب حقوق بشری وارد صحنه می شود گفت که: مزدور برو گم شو! چهره منفور شما برای همه به ویژه مردم ایران برملا شده و کمتر کسی نمی داند که شما چه جانورانی هستید که با نام خدا و خلق خدا چه بلاهایی بر سر این مردم و پدر و مادرهای بخت برگشته می آورید. نفرین همه پدران و مادران گریان و دل شکسته توشه راهتان باد.

یادداشت از: حسین عیوضی آذر

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28487

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی