• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پیام تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی به مناسبت اعلام جدایی «خلیل انصاریان» / تصمیم به اعلام جدایی رسمی، نشانه شجاعت جداشده‌هاست

  • کد خبر : 28454
  • 27 ژانویه 2021 - 13:05

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی با انتشار پیامی از اقدام اخیر «خلیل انصاریان» در اعلام جدایی رسمی از این فرقه سرکوبگر استقبال نموده و این اقدام شجاعانه را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در این پیام آمده است: خانواده های اسیران در بند فرقه رجوی همواره تاکید داشتند که تنها راه رهایی از اقدامات ضد انسانی این فرقه تروریستی قاطعیت نشان دادن در مقابل رجوی می باشد. هر گونه کوتاه آمدن، مسامحه و چشم پوشی از اقدامات ضد انسانی فرقه رجوی باعث ترویج و تشویق آنان خواهد شد تا به کارهای کثیف خودشان ادامه دهند.

همواره خواهان آن هستیم و تاکید کردیم انسان‌های آزاده‌ای که تصمیم گرفتند از این فرقه شیطانی جدا شده و به زندگی آزاد بروند در مقابل این فرقه منحوس ضعف نشان ندهند. هرگونه نشان دادن ضعف در مقابل رجوی باعث اقدامات ضد انسانی بیشتری از سوی رجوی خواهد شد.

اعلام جدایی رسمی خلیل انصاریان هر چند با تاخیر  ولی یک گام بسیار مهم بود که وی برداشت و امیدواریم سایر کسانی که هم اکنون در زیر پوتین های رجوی هنوز دنبال رزق و روزی هستند به خود آمده و تصمیمی که بعدها خواهند گرفت را هر چه زودتر بگیرند.

تصمیم اعلام جدایی در تقدیر هر جدا شده ای از این فرقه منحوس است، دیر یا زود باید دست به این اقدام زد. اگر به گذشته نه چندان دور نگاه کنیم به روشنی این تجربه را خواهیم دید. همه کسانی که در ابتدا فکر می کنند رجوی قصد دارد انسان دوستانه به آنها کمک مالی کند، دیری نمی پاید که متوجه می شوند که خواسته و ناخواسته تبدیل به مزدور رجوی در بیرون از تشکیلات شدند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28454

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی