• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

فرقه رجوی و سیاست گل آلود کردن آب

  • کد خبر : 28435
  • 25 ژانویه 2021 - 10:38

روز چهارشنبه ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱  دونالد ترامپ کاخ سفید را ترک گفت و جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور  ایالات متحده آمریکا بر مسند قدرت نشست.

واقعه تغییر رئیس جمهور در آمریکا مثل انتخابات هر کشوری امری بود طبیعی و عادی. در تمام انتخابات کشورها  حاشیه هایی وجود دارد، بعضا پر رنگ و بعضا کم رنگ که آمریکا از این موضوع در استثناء قرار نداشت. هر چند که در این دور از  انتخابات آمریکا، ترامپ اعتراضاتی نسبت به نحوه انتخابات داشت که این هم شامل همان حاشیه هایی است که خدمت شما عرض کردم اما هدف بنده از این مطلب، حاشیه های انتخابات آمریکا نیست و به من ربطی هم ندارد و قصد دخالت در امور آن کشور را ندارم، کما اینکه به نوبت خودم اجازه دخالت در امور کشورمان را به بیگانگان نمی دهم. هدفم رویکرد رجوی و فرقه تروریستی و ضد ایرانی آنان در رابطه با آمریکا می باشد.

برای فرقه رجوی رفتن ترامپ یک واقعه دردناکی بود که باعث شد تمام محاسبات آنها به هم بریزد زیرا فرقه رجوی به شدت روی سیاست های ضد ایرانی دونالد ترامپ حساب باز کرده بود و فکر می کرد که چاره همه در به دری هایش و درمان همه دردهایش در سیاست های ضد ایرانی ترامپ می باشد.

ترامپ خط کار خودش را می رفت، یعنی وظایفی که در کاخ سفید بر عهده او گذاشته شده بود، خدماتش نه بخاطر  اروپا بود و نه بخاطر آسیا و نه آفریقا و نه هیچ جای دیگر. او فقط برای انجام خطوطی سر کار آمده بود که به او گفته می شد. تصمیمات او برای خوش آیند رجوی و یا هر کسی دیگر نبود، بلکه سیاست های مربوط به کشورش را انجام می داد، چه ما ایرانیان خوشمان می آمد و چه بدمان، اما آنچه مد نظر ما است اینکه رجوی بر اساس تمایلات کاخ سفید حرکت می کرد و در رساندن اطلاعات ملی ایرانیان و امکان وطن فروشی که به دست می آورد تردید نکرده و در اختیار کاخ سفید نشینان قرار می داد تا بلکه بتواند شعله جنگ بین ایران و آمریکا را هر چه زودتر فروزان کرده و از این فرصت بدست آمده سوء استفاده کرده و خودش را به نان و نوایی برساند؛ سیاست گل آلود کردن آب!

بله، رجوی به شکلی وقیحانه و درادامه سیاست های خائنانه خودش از هیچ اقدام خائنانه ای فروگذار نکرده و نمی کند، در هر باتلاقی فرو رفته و می رود تا بلکه از آب گل آلود ماهی گرفته و به مردم ایران ضربه بزند.در واقع رجوی از مردم ایران انتقام می گیرد زیرا در عمق تفکرات شیطانی او این است که مردم ایران به او خیانت کرده اند و باید تقاص پس بدهند.

حال که ترامپ رفت و کاخ سفید را جو بایدن بدست گرفت، رجوی  به  سیاست های خائنانه خود خواهد افزود تا در کاخ سفید و در وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا و همچنان در وزارت دفاع و سازمان های جاسوسی آمریکا جای پایی باز کند. هم اکنون تمام دستگاه بین الملل رجوی بسیج این شده اند تا در میان دمکرات های آمریکایی جای پایی باز کرده و از آنان استفاده های خودشان را ببرند. البته در هر دوره از انتخابات آمریکا برخی هستند که لابی گری فرقه رجوی را در کنگره و یا در کاخ سفید و یا در مجلس سنا انجام می دهند. اقدامات لابی گری همچنان که می دانید مجانی نبوده و دارای قیمت های کلان می باشد. رجوی با دریافت دلارهایی که بوی نفت عربستان را می دهد استفاده کرده و برخی سناتورها و یا نمایندگان و یا برخی ژنرال های بازنشسته را به خدمت می گیرد تا شاید بتواند راه کار جدیدی برای اقدامات ضد ایرانی خود پیدا کند. هدف در هر مرحله ترغیب سیاست های ضد ایرانی است مثل ایجاد محدودیت ها و محاصره های ظالمانه علیه مردم ایران.

بنابراین نباید خوش خیال بود که با رفتن ترامپ همه چیز تمام خواهد شد. این طرز تفکر به رجوی و لابی هایش این فرصت را می دهد تا  مجدد خودشان را پیدا کرده و ساز و کار های جدیدی ایجاد نمایند.

باید آگاه باشیم که رجوی و عناصر فرصت طلبش از هر فرصتی استفاده خواهند کرد تا بیشترین آسیب را به مردم ایران بزنند. باید علیه این فرقه تروریستی افشاگری کرد. از هر فرصتی باید استفاده کرد تا این فرقه وطن فروش را که با ظاهری آراسته و بَزَک کرده وارد میدان می شود و چهره ای مظلوم بخود گرفته و حامی دمکراسی و جمهوریت  به خود می گیرد افشا نمود.

خانواده ها و حامیان مقاومت در عرصه رهایی فرزندانشان از چنگال های رجوی خونریز باید به اقدامات خودشان مثل گذشته را ادامه داده و گول تغییر شرایط را نخورند. از هیچ فرصتی ولو یک گام و یک قلم و یک کلمه نباید کوتاه آمد و چهره مخوف رجوی را همواره باید افشا نمود.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28435