• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اظهارات دختر «بهزاد معزی»، خلبانی که مسعود رجوی را فراری داد: رجوی پدرم را وسیله ای برای اجرای نمایش‌های خود قرار داده بود

  • کد خبر : 28400
  • 21 ژانویه 2021 - 11:52

پس از انتشار خبر درگذشت «بهزاد معزی»، خلبانی که رجوی و بنی صدر را در سال ۱۳۶۰  از ایران فراری داد، دختر وی در پیامی که منتشر کرد از ایجاد محدودیت هایی که سرکردگان فرقه بدنام رجوی برای پدرش ایجاد کرده بودند شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، مریم معزی در انتقادهای خود به فرقه رجوی نوشت: «مجاهدین در انتشار اخبار فوت پدرم از پدر بزرگم نام بردند، در حالی که پدر بزرگ من به شدت از مجاهدین متنفر بود.»

«من به عنوان دختر ارشد پدرم و یا برادر بزرگترم علی و یا خواهر کوچکترم فاطمه امکان این را پیدا نکردیم که آخرین وصیت پدرمان را اجرا کنیم. حتی برای کفن و دفن پدرم به ما هیچ اطلاعی داده نشد و خودشان ( فرقه رجوی ) جسد پدرم را دفن کردند.»

«رجوی برخلاف خواسته پدرم او را وسیله اجرای نمایش های خودش قرار داده بود، ما حتی فرصت نکردیم که کفن و دفن پدرمان را خودمان انجام دهیم. رجوی و اعوان و انصارش حتی تاریخ دفن پدرمان را از ما مخفی کرده بودند.»

«پدرم به طور خیلی شفاف و روشن به ما وصیت کرده بود که بعد از فوتش نمی خواهد پیکرش در دست مجاهدین باشد و خانواده موظف به تعیین تکلیف جسد خواهند بود و نه رجوی !»

«مجاهدین آنقدر در ضدیت با پدرم بودند که حتی شهرتش را اشتباه می نوشتند و اینکارشان عامدانه بود و تصحیح نمی کردند.»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28400

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی