• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نفسهای حرام مسعود رجوی و فرقه اش

  • کد خبر : 2813
  • 04 ژوئن 2015 - 20:04

نفسهای حرام مسعود رجوی و فرقه اشmassoud-rajavi

در ۳۰ خرداد ۶۰ مسعود رجوی اعتقاد داشت زمینه های عینی انقلاب آماده هستند . در این پندار دستور مسعود رجوی به تشکیلات و هواداران بخصوص ملیشیا این بود که مسلحانه رودرویی نظام قرار گیرند تا عنصر قهر بالا بگیرد . مسعود معتقد بود مردم در مقابل عمل انجام شده طرف او را خواهند گرفت و نهایتا قیام کرده ورژیم را سرنگون خواهند کرد البته ذهن علیل و مریض مسعود رجوی پیشتر در سخنرانی امجدیه تحت عنوان چه باید کرد آشکار شده بود او بعد از سرنگونی نظام شاهنشاهی وبا باز شدن فضای باز سیاسی به فکر ولایت مطلقه رهبر عقیدتی افتاد . فضای باز سیاسی ایجاد شده بعد از انقلاب ۵۷ دست مسعود رجوی را در مانور اجتماعی باز کرد تا جائیکه او جرأت کرد با تشکیل واحدها ملیشیا و سازماندهی آنها در خیابانهای تهران رژه هسته های ملیشیا را راه اندازی کند کشته شدن تعدادی از نوجوانان تحت عنوان ملیشیا در ۳۰ خرداد رجوی را در سیاست شوم خود موفق کرد رجوی میخواست در ۳۰ خرداد با مظلوم نمائی و شهید سازی مشروعیت بخرد او توانست آتش کینه را برافروزد و خون فرزندان این مرزوبوم را بریزد این همان نفس حرامی است که مسعود رجوی سالهاست با آن ارتزاق میکند .

جنگ هشت ساله ایران و عراق باز یاد آور نفسهای حرام فرقه و رهبری است که برای بقائ خود با راه اندازی ارتش آزادیبخش دوشادوش ارتش صدام جنگیدن و جاسوس و ستون پنجم ارتش عراق شدند با اینکه مسعود رجوی میدانست صدام آغاز کننده جنگ ایران و عراق است اما باز با دجالیت تمام جنگ ایران و عراق را جنگ ضد میهنی و طلسم اختناق معرفی میکند و از فرانسه با برافراشتن پرچم صلح به پا بوس صدام میرود تا از کوپن نفت عراق ماهیانه دریافت کند و در عوض مختصات موشکهای شکیک شده عراق به ایران را به دولت متخاصم بدهد . و چه خونهای که به ناحق از دو طرف به زمین ریخته شدند .

پایان جنگ ایران و عراق باز یاد آور نفسهای حرام رهبر و فرقه ای است که بخاطر حفظ بقای ننگین خود به سرکوب داخل تشکیلات خود روی می آورد و با راه اندازی انقلاب ایدئولوژیک و اجباری , کانون گرم خانواده را در تشکیلات از هم میپاشد پدران و مادران را مجبور به طلاقهای اجباری میکند کودکان را از مادران و پدارنشان جدا میکندد حق ازدواج را از اعضای خود سلب میکند بیش از ۷۰۰ نفر از مخالفان و منتقدین انقلاب ایدئولوژیک را در سال ۱۳۷۳ زیر شکنجه میبرد و تعدادی از آنها را در زیر شکنجه میکشد و با نشستهای اجباری تفتیش عقاید اعضای خود را به گروگان میگیرد تا از فرقه جدا نشوند و آخر سر در نشستهای طعمه سال ۱۳۸۰ مسعود رجوی در جمع بندی نشست گفت انقلاب ایدئولوژیک درست هست چون من زنده هستم .

نفسهای حرام رهبر و فرقه ای که در سرکوبی مردم عراق نقش بسزایی داشتند و مردم عراق را زیر تانکها له کردند تا صاحبخانه صدام حسین سرنگون نشود هنوز پرونده داستان جنگهای کرد کشی در عراق باز است و قربانیان این وقایع منتظر محاکمه سران سرکوبگر این فرقه هستند.

نفسهای حرام رهبر و فرقه ی که بعد از سرنگونی صدام حسین سیاست موازی با سیاست ارتش آمریکا درا عراق را در پیش گرفت و بخاطر خوش رقصی و دامن پوشیدن و با گرفتن اطلاعات از موساد و آمریکا به اصطلاح مراکز هسته ای ایران را لو داد و بر طبل جنگ بین ایران و آمریکا کوبید و به این وطن فروشی خود افتخار کردند .

نفسهای حرام رهبری که بخاطر حفظ تشکیلات و جلوگیری از ریزش نیرو اعضای نگون بخت را در کمپ اشرف و کمپ لیبرتی بدون دفاع در مقبل گلوله قرار داد . اعضا را تحریک کرد که بدون سلاح و بدون دفاع در مقابل قوانین دولت عراق ایستاده گی کنند خود را زیر چرخهای خودروها بیاندازند و کشته شوند . نفسهای حرام رهبری که در لیبرتی با سنگ اندازی در مقابل یونامی اعضا ی ممنوع الملاقاتی را زیر موشک باران قرار داد تا هر چه بیشتر کشته شوند تا به دنیای آزداد راه پیدا نکنند .

بله هنوز این نفس حرام یعنی مسعود رجوی با خون ارتزاق میکند او حامی و دوست تمام دنیا است بغیر از مردم و خلق ایران . این نفس حرام دوست عربستان است دوست ترکیه است دوست دولت مصر است دوست تمام دنیا است دوست تمام سنی های عالم است و دشمن تمام شیعه ها عالم اما کسی نیست به او یعنی مسعود رجوی بگوید تو را سنه نه . کسی نیست از این جرثومه فساد بپرسد مردم افغانستان بعد از سرنگونی طالبان به خوشبختی رسیدند ؟ مردم عراق بعد از سرنگونی صدام حسین به خوشبختی رسیدند ؟

میر باقر صداقی

***

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2813

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی