• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

جنایت‌های فرقه تروریستی رجوی

  • کد خبر : 27560
  • 19 نوامبر 2020 - 8:52

مقدمه و پیشینه

تاریخ کهن این مرز و بوم به‌ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردمی ایران سرشار از فداکاری و رشادت دلیر زنان و مردانی است که در نبرد با سیاهی و ظلمت، نور و روشنایی را برای ما به ارمغان گذاشته‌اند. در نقطه مقابل، همواره دشمنان خبیثی چشم طمع به ثروت‌های مادی و معنوی این مردم داشته‌اند که خواهان استقلال در نظر و عمل بوده‌اند و انواع و اقسام جنایات را بر این مردم روا داشته‌اند؛ از کشورهای زورگو و متخاصم گرفته تا گروهک‌های تروریستی، هرکدام به نوعی در خون به ناحق ریخته‌شده هزاران شهید ایران سهیم هستند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، بر اساس پژوهشی جامع که بنیاد هابیلیان انجام داده است، از جمله دشمنان این مرزوبوم، فرقه تروریستی رجوی است که پیش و پس از انقلاب مردم ایران در صفوف مردمی آن جایی نداشتند و چندی پس از برپایی حکومت برخواسته از رأی مردم، رو در روی آن ایستاده و دست به سلاح بردند و تا امروز بیش از ۱۲ هزار نفر از مردم کشورمان را به خاک و خون کشیده‌اند. سال ۱۳۶۰ نقطه اوج تقابل این فرقه با نظام اسلامی و مردم بود و پس از آن که با همکاری مردم و اشراف و قاطعیت نیروهای امنیتی، بساط جرم و جنایت آنان برچیده شد.

با کوچ عناصر فراری نفاق به سرکردگی رجوی از نقاط مختلف به عراق که در حال جنگ با ایران بود، معادلات تغییر کرد. آنها به‌طور کامل شرف و غیرت خود را به صدام فروختند و در کنار دشمن بعثی و دوشادوش او به جمع‌آوری اطلاعات از نقاط حساس کشور، دادن اطلاعات محموله‌های غذا و دارو به جنگنده‌های عراقی برای بمباران، حملات پراکنده مرزی و در نهایت حمله مستقیم نظامی به مرزهای کشوری که روزگاری وطن آنان بوده است، آلوده شدند.

سال ۱۳۶۷ رجوی با تحریک صدام و به‌منظور تأثیرگذاری بر روند جنگ، با فراخوان هواداران فراری خود از کشورهای مختلف و با پیوستن تعدادی زیادی از زندانیان فراری که طی سال‌های قبل مورد رأفت نظام اسلامی قرار گرفته و آزاد شده بودند، دست به اجرای سه عملیات نظامی نسبتا گسترده با نام‌های آفتاب (۸فروردین۶۷، فکه)، چلچراغ (۲۸خرداد۱۳۶۷، مهران) و فروغ جاویدان (۳مرداد۱۳۶۷، کرمانشاه) زد و در خلال این حملات تعدادی زیادی از مردم و نیروهای نظامی به شهادت رسیدند؛ هرچند دار و دسته او نیز متحمل آسیب‌ها و تلفات وسیعی شد که اثرات آن هنوز در این فرقه باقی است.

رجوی در نظر داشت روز اول فرودین سال ۱۳۶۷ به مرزهای ایران حمله کند اما درگیری چند تن از نیروهای شناسایی این گروهک در نقاط مدنظر برای انجام عملیات، این حمله را چند روزی به تعویق انداخت و درنهایت بامداد ۸ فروردین۶۷ منافقین با تمام توان و با پشتیبانی هوایی و زمینی نیروهای عراقی از مرز فکه عبور کرده و به نیروهای نظامی مستقر در این منطقه حمله کردند. این نقطه آغاز ارزیابی صدام بود که میزان سرسپردگی عناصر نفاق را بسنجد و پس از آن که منافقین توانستند خوش‌خدمتی خود را به صدام نشان دهند در تاریخ ۲۸خرداد۱۳۶۷ از مرز ایران عبور کرده و شهر مهران که پس از چندبار تبادل بین نیروهای ایرانی و عراقی متروکه و خالی از سکنه شده بود و ارتفاعات اطراف آن را تصرف کردند. سران فرقه در این عملیات از نیروهای بومی خود که خراسانی بودند به عنوان خط‌شکن بهره بردند و لباس نیروهای خط‌شکن آنان، لباس نیروهای ارتش جمهوری اسلامی بود؛ چرا که اولین سد در مقابل آنها نیروهای ارتشی لشکر ۷۷ خراسان بودند؛ لذا برای استفاده از اصل غافلگیری چنین تاکتیکی را انتخاب کردند.

پس از سه روز نیروهای عراقی منطقه را ترک کرده و عقب‌نشینی کردند و نیروهای فرقه را در منطقه جایگزین کردند. فرقه در منطقه‌ای به وسعت شهرستان مهران و ارتفاعات مهم اطراف آن مانند «قلاویزان» را به صورت عمده و در ادامه آن تا مناطق حاشیه‌ای شهرهای سومار، قصرشیرین، کرند غرب و حتی اسلام‌آباد غرب به صورت پراکنده حضور متجاوزانه و نظامی داشتند تا اینکه در عملیات مرصاد تمام این مناطق یادشده در دو استان کرمانشاه و ایلام پاکسازی شد و آنها از منطقه رانده شدند.

از تاریخ ۲۸خرداد۱۳۶۷ تا زمان آغاز عملیات فروغ جاویدان از سوی فرقه رجوی و به خصوص در روزهای آخر مانده به عملیات فروغ جاویدان، شاهد درگیری‌های پراکنده فرقه با مردم و یا با نیروهای نظامی هستیم. عملیات‌های تپه‌زنی (هدف قرار دادن ایستگاه‌ها وپاسگاه‌های مرزی) خمپاره‌زنی به پادگان‌ها و شهرها، و عملیات دستبرد (حمله محدود به داخل مواضع دشمن، برای اجرای ماموریت ویژه و بدون قصد نگهداری زمین)، از نمونه اقدامات فرقه رجوی در این محدوده زمانی است که برخی شهدا که نام آن‌ها در این لیست مشاهده می‌شود در خلال این جنایت‌های فرقه رجوی به شهادت رسیده‌اند.

پس از انجام حمله نظامی فرقه رجوی به کرمانشاه در تاریخ ۳مرداد۱۳۶۷ آنها از غافلگیری ایجادشده در نیروهای نظامی ایران بواسطه عملیات ایذایی عراق در مرزهای جنوب غربی استفاده کرده و توانستند طی دو روز از شهرهای قصرشیرین، کرند غرب و اسلام‌آباد غرب عبور کرده و به کرمانشاه نزدیک شوند اما در تنگه چهارزبر واقع در روستای حسن‌آباد اسلام آباد غرب که جاده مواصلاتی اسلام‌آباد غرب به کرمانشاه از آن می‌گذرد، علاوه‌بر مواجه‌شدن با مقاومت مردمی که از روز اول با آن مواجه بودند با ترافیک مردم و خانواده‌هایی که از بیم جنایات و قساوت فرقه رجوی در حال فرار بودند برخورد کرده و متوقف شدند. نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از این فرصت استفاده تاکتیکی کرده و پس از آنکه منطقه از حضور مردم عادی خالی شد در فرصتی مناسب به ستون نظامی فرقه رجوی حمله کرده و آن‌ها را تارومار کردند. باقی مانده ستون نظامی فرقه رجوی یا به سمت مرز بازگشتند، یا به کوهستان‌های اطراف فرار کردند و یا آن‌ها که آموزش کمتری دیده بودند و مسیر را گم کرده بودند به صورت انفرادی به سمت شرق، جنوب یا شمال فرار کردند که طی دو هفته پس از آن یا شناسایی و دستگیر شدند یا در حالت ترس و وحشت با نیروهای نظامی یا مردم درگیر شده و به هلاکت رسیدند و یا توانستند از نقاط دیگر مرزی فرار کنند.

طی ۵ روز پس از پایان عملیات مرصاد و شکست قاطع فرقه رجوی، با همکاری مردم منطقه بیش از ۱۰۰ عملیات شناسایی انجام شد و طی آن بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای تنهامانده فرقه رجوی در کوه‌ها، دره‌ها، روستاها و دشت‌های اطراف دستگیر شدند.

همچنین رجوی در دیگر ماه‌ها و روزهای سال تلاش کرد تا با انجام عملیات‌های کور تروریستی ضمن ناامن کردن فضای کشور، زمینه را برای فشار نظامی و امنیتی به جمهوری اسلامی فراهم آورد که ماحصل آن شهادت تعداد دیگری از مردم ایران بود.

از جهت فراوانی باید گفت که آمار جنایات رجوی در سال ۱۳۶۷ تقریبا با دوران اوج خیانت رجوی و فرقه متبوعش در سال ۱۳۶۰ برابری می‌کند و اطلاعات حاضر مؤید این موضوع است.

این لیست که به همت جمعی از کارشناسان گردآوری شده است شامل نام و نام خانوادگی، اطلاعات تولد، شغل، جنسیت، نحوه، نوع و مکان شهادت شاهدان جنایات گروهک تروریستی منافقین در سال ۱۳۶۷ است.

ضرورت ها و اهداف

به نوشته پایگاه خبری هابیلیان، در گذشته چه توسط بنیاد هابیلیان و چه نهادهای مرتبط دیگر هر کدام به نوعی تلاش داشته‌اند در گردآوری و توزیع و تولید محتوا در این باره سهم داشته باشند اما نبود اطلاعات کافی و جامع از جنایات فرقه رجوی در این سال ما را بر آن داشت تا پژوهش جامعی در این باره انجام دهیم که سند جدیدی باشد بر این شعار محوری که ایران یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان است. همچنین گذشت زمان و کمبود منابع و غیرقابل دسترس بودن برخی دیگر از منابع نیز ضمن تقویت ضرورت انجام این پروژه، به سختی آن می‌افزود. همچنین به جهت رجوع گسترده پژوهشگران در سال‌های گذشته به این موضوع می‌بایست مجموعه ای مرجع و مستند که بتواند نیازهای پژوهشی از اطلاعات مورد نظر را فراهم کند، آماده و ارائه شود.

دامنه زمانی

این لیست دربردارنده اطلاعات تمام افراد با ملیت ایرانی است که در سال ۱۳۶۷ به نحوی از انحا توسط فرقه تروریستی رجوی به شهادت رسیده‌اند.

روش اجرا

گردآوری:

اطلاعات این شهدا از منابع متعددی استخراج شده است که به عنوان نمونه می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • دایره‌المعارف شهدای ترور
  • مجموعه ۴۲ جلدی فرهنگ اعلام شهدا
  • تارنمای سامانه ملی شهدا
  • تارنمای نوید شاهد
  • گزارش معاونت اطلاعات نیروی زمینی ارتش از عملیات مرصاد
  • لیست های استانی شهدای عملیات مرصاد
  • و …

تطبیق:

پس از مرحله گردآوری، با بررسی و تطبیق اطلاعات احصا شده و دقت نظر در صحت اجرای گردآوری، مستندبودن و دقیق‌بودن اطلاعات، اولین خروجی قابل ارزیابی تهیه شد.

بازبینی:

پس از اینکه مرحله تطبیق با دقت و حساسیت زیاد انجام شد، بازبینی و اصلاح نهایی لیست انجام شد و پژوهش حاضر نتیجه انجام این سه مرحله اساسی است.

سخن آخر

این مجموعه با حداکثر اطلاعات به دست آمده و طبق روش‌های ذکر شده، تدوین و آماده سازی شده است. تعداد قابل توجهی از شهدا در خلال این پژوهش احصا شدند که در ارزیابی نهایی از این جهت که سند متقنی مبنی بر شهادت آنان توسط فرقه رجوی به دست نیامد از لیست حذف شدند؛ هرچند زمان و مکان شهادت ایشان در موارد متعددی با زمان و مکان شهادت آن شهدایی که نام آنها در لیست وجود دارد یکسان بود.

بنا بر اظهارات محقق های این پژوهش، مطالب حاضر قطعا خالی از اشکال نیست لذا از مردم و مجموعه‌های مردمی، خانواده معظم شهدا، نهادها و ارگان‌های نظامی و دولتی در به‌روزرسانی این آمار استمداد طلب کردند.

گستره جنایات فرقه رجوی در سال ۱۳۶۷ بر اساس محل تولد شهدا

جنایات منافقین در ترور و قتل عام ملت ایران در سال ۱۳۶۷ به گستره کل ایران پهناور بوده است! استان تهران با ۲۷۴ شهید بیشترین و استان یزد با ۱ شهید کمترین تعداد شهدای حاصل از اعمال تروریستی فرقه رجوی را تشکیل می دهند؛ همچنین تعداد ۱۴ شهید نیز محل تولد آنها نامعلوم می باشد.

استان تهران – ۲۷۴ شهید

استان کرمانشاه – ۲۵۵ شهید

استان همدان – ۱۳۷ شهید

استان خراسان رضوی – ۸۷ شهید

استان گیلان – ۷۱

استان آذربایجان شرقی – ۷۱ شهید

استان لرستان – ۷۰ شهید

استان ایلام – ۵۷ شهید

استان مرکزی – ۵۷ شهید

استان سمنان – ۵۱ شهید

استان مازندران – ۳۶ شهید

استان آذربایجان غربی – ۳۴ شهید

استان اردبیل – ۳۲ شهید

استان زنجان – ۳۱ شهید

استان خوزستان – ۳۱ شهید

استان قزوین – ۲۹ شهید

استان فارس – ۲۶ شهید

استان کردستان – ۱۹ شهید

استان خراسان جنوبی – ۱۸ شهید

استان اصفهان – ۱۸ شهید

استان خراسان شمالی – ۱۶ شهید

استان گلستان – ۱۴ شهید

استان نامعلوم – ۱۴ شهید

استان قم – ۱۳ شهید

استان کهکیلویه و بویراحمد – ۹ شهید

استان البرز – ۸ شهید

استان کرمان – ۷ شهید

استان بوشهر – ۵ شهید

استان هرمزگان – ۴ شهید

استان سیستان و بلوچستان – ۳ شهید

استان چهارمحال و بختیاری – ۲ شهید

استان یزد – ۱ شهید

آمار عملیات های تروریستی منافقین در سال ۱۳۶۷

در سال ۱۳۶۷ منافقین ۱۵۰۳ نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند بیشترین تعداد شهدا مربوط به عملیات فروغ جاویدان و کمترین شهدا مربوط به بمب گذاری در تهران می باشد؛ حمله مسلحانه شامل تپه زنی، خمپاره زنی و حمله نظامی می شود.

عملیات مرصاد:

۷۲% ، ۱۰۹۵ شهید

عملیات چلچراغ:

۱۵% ، ۲۳۱ شهید

عملیات آفتاب:

۶% ، ۹۵ شهید

حمله مسلحانه:

۴% ، ۶۱ شهید

ترور:

۲% ، ۲۰ شهید

بمب گذاری:

۱% ، ۱ شهید

میانگین سن شهدای جنایات منافقین در سال ۱۳۶۷

شهید نوشین شریفی، کودک ۳ ساله اهل اسلام آباد غرب، خردسال‌ترین شهید جنایت‌های فرقه رجوی در سال ۱۳۶۷ می باشد که در عملیات فروغ جاویدان در تاریخ سوم مرداد بر اثر اصابت گلوله مستقیم وطن‌فروشان در مقابل چشم مادرش به شهادت رسید و شهید قاسم الترکمانی اهل قم با ۸۹ سال سن که برای دفاع از وطن به عنوان نیروی داوطلب در عملیات مرصاد شرکت کرده بود بر اثر اصابت ترکش به کمر به شهادت رسید.

روحشان شاد

تعداد شهدا بر اساس شغل

زن و کودک:

۲۰ شهید

دانشجو، دانش آموز و معلم:

۱۵۶ شهید

سرباز:

۳۹۵ شهید

پزشک، پرستار و امدادگر:

۵ شهید

کارگر، کشاورز و دامدار:

۱۵۹ شهید

کارمند:

۴۵ شهید


نام شهدای جنایت های منافقین در سال ۱۳۶۷

ردیفنامنام خانوادگینام پدرمحل تولد (استان، شهر، روستا)تاریخ تولدشغلتاریخ شهادتنحوه شهادتمکان شهادت (استان، شهر، روستا)نوع عملیاتجنسیتسننام عملیات
۱منوچهرابراهیم‌زادهقربانعلیمازندران-چالوس-روستای کلامره۱۳۴۶/۰۳/۰۱دانش‌آموز-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۲انشاءاللهابراهیمیغلامعلیآذربایجان غربی-نقده-روستای محمدشاه۱۳۴۷/۰۵/۰۱کارگر۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقین ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۳حمیدرضاابراهیمیکریم خانلرستان-کوهدشت-روستای گنجینه۱۳۴۴/۰۷/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله به پهلوکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴خسروابراهیمیخانعلیتهران-تهران۱۳۴۶/۰۳/۱۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵خیرالله ابراهیمیصدراللهتهران۱۳۴۳/۰۵/۱۴کارمند مخابرات-بسیجی 1367/05/05 اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۶عبدالجمیلابراهیمیابراهیمخراسان رضوی-تربت جام-روستای نوده۱۳۴۵/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۷مجیدابراهیمیباقرتهران-تهران۱۳۴۷/۰۵/۲۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸محسنابراهیمی نخستینهاشمتهران-تهران۱۳۴۴/۰۶/۲۵سرباز ارتش 1367/05/03 اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۹حجت اللهابره (شجاعی خو)قادر کهکیلویر و بویراحمد-بویراحمد-روستای باباکان۱۳۵۱/۰۶/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش ایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۶چلچراغ
۱۰داودابوالحسنیاسماعیلآذربایجان شرقی-آذرشهر-روستای تیمورلو۱۳۴۶/۰۸/۱۲کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۱۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۱علیرضاابولیغلامعلیآذربایجان شرقی،-مرند-روستای زنجیره۱۳۴۶/۱۰/۳۰سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۲غلامرضااپرامحمدکهکیلویر و بویراحمد- کهکیلویه-روستای کلات۱۳۴۲/۰۱/۰۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۴/۰۴ اصابت ترکش ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۱۳کریماجاره دار حقیقیمحمد علیخراسان رضوی، مشهد۱۳۴۹/۱۰/۰۳دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۴مرتضیاحترامیاحدتهران-تهران۱۳۴۷/۰۲/۱۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله تانککرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۵جدداحسان بخشعزتآذربایجان غربی- ارومیه-روستای گردون۱۳۴۷/۰۳/۱۵کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۱۶محمداحمدخانیعین اللههمدان-تویسرکان-روستای کهنوش۱۳۴۳/۰۱/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۸ سانحه رانندگیکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۷احمداحمدزاده سارمیمحمودتهران-تهران۱۳۴۵/۰۵/۰۴سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۸ازبرعلیاحمدیعلی‌یارمرکزی-خمین-روستای حمزه‌لو۱۳۴۴/۰۶/۱۶کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۱۹اسمعلیاحمدیرسولآذربایجان غربی-ارومیه-روستای للوی تراپ۱۳۴۶/۰۳/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۲۰حسناحمدیابوالقاسمتهران-تهران۱۳۴۹/۰۴/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سر و صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۲۱حمیداحمدییعقوبلرستان-ازنا-روستای مالیچه۱۳۴۷/۰۷/۰۱کارگر-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۲/۱۴ اصابت ترکشآذربایجان غربی-سردشتترورمرد۲۰متفرقه
۲۲خداشناساحمدیاسلاماردبیل-خلخال۱۳۴۳/۰۳/۰۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۲۳رحمت اللهاحمدیحاج حسینهمدان-ملایر۱۳۴۵/۰۳/۰۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۴علی اشرفاحمدیمحمدصالحکرمانشاه-جوانرود-روانسر۱۳۴۷/۰۲/۰۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقین، اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام اباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۵علیرضااحمدیشکراللهاصفهان-تیران و کرون-قهریزجان۱۳۴۸/۰۱/۱۰تعمیرکار خودرو-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۶محمداحمدیحسنتهران-تهران۱۳۵۰/۱۱/۲۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به چشم و کمرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۲۷محمدحسناحمدییداللهلرستان-الیگودرز۱۳۴۱/۰۸/۲۵دانشجو-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به چشم و قلبکرمانشاه-کرمانشاه حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۲۸موسیاحمدیهمتعلیزنجان-ابهر-روستای خلیفه‌حصار۱۳۴۵/۱۲/۰۱طلبه-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۹نصرت الله احمدیخانمرادکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای پلنگرد 1348/01/01سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ سوختگی شدیدایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۳۰نصیراحمدیجمشیدکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۲۹/۱۱/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۸فروغ جاویدان
۳۱علی اصغر احمدی علی مظفرمرکزی-اراک-روستای آوشته۱۳۴۰/۰۹/۰۵بسیجی 1367/05/05 اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۳۲فرجاحمدیانعبداللهکرمانشاه-روانسر-روستای شاینگان۱۳۴۲/۰۵/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکششیخ صالح عراق حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۳۳محمداحمدیانسلیمکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گله جار۱۳۳۷/۰۱/۰۲کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۳۴محموداخلاقیعبدالمحمدسمنان-سمنان۱۳۳۵/۰۱/۲۴معلم-پاسدار(بسیجی)۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۳۵محمدعلیارجمند مزیدیحسنعلیفارس-شهرستان فسا۱۳۴۶/۰۶/۱۷سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸براثر اصابت گلوله به سینه و قلبایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۳۶محمدصالحارجنگمحمدآذربایجان غربی-سقز-روستای گانیجه۱۳۴۴/۱۰/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۳۷علیاردانهجاسمایلام-روستای آب انار،آبندانان۱۳۴۶/۱۲/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به صورتایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۳۸محموداردستانی شعبانتهران-ورامین-روستای محمود آباد عرب۱۳۴۵/۰۹/۱۰استوار دوم ارتش 1367/03/29 اصابت ترکش به سر و صورت ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۳۹هوشنگاردلان مقدملطف اللهکردستان-قروه-روستای آب باریک سفیدسوار۱۳۳۵/۰۹/۰۹استواردوم ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-کرند غربحمله نظامیمرد۳۲متفرقه
۴۰رضااردلانیسلطانعلیهمدان-تویسرکان-روستای شهرستانه۱۳۴۷/۰۷/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۱عزیزمرادارژنگی سرونریدرویشکرمانشاه-کرمانشاه-روستای سروند ماهیدشت۱۳۰۶/۰۸/۰۴کارگر 1367/05/06 اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۶۱فروغ جاویدان
۴۲ایرجارغوانیحسینعلیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۴/۰۲/۱۵گروهبان یکم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سر و پهلوکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۳شهابارکوازیمحمد حاتمکرمانشاه-اسلام اباد غرب-روستای برزه۱۳۴۵/۰۱/۰۱نامشخص۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۴۴حبیب اللهازرهعبداللهکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای نظرگاه سنجابی۱۳۴۷/۰۱/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۴/۱۵ اصابت گلولهکرمانشاه-دالاهو حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۴۵مجتبیاسداللهیعلیالبرز-کرج۱۳۴۴/۱۰/۱۷کارگر شرکت داروسازی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵  صابت گلوله به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۶کامراناسدالهی ذکریاآذربایجان غربی-سلماس-روستای کوچشمک۱۳۲۶/۱۲/۱۱سرگرد ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله و سوختگیایلام-مهران حمله نظامیمرد۴۱چلچراغ
۴۷کریماسدالهی کولائیایوب آذربایجان شرقی-اهر-روستای کولایی۱۳۴۳/۰۴/۰۲سرباز ارتش 1367/05/03 اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۴۸عباداللهاسدآبادیبورجعلیهمدان-همدان۱۳۴۰/۰۶/۳۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۴۹آیت اللهاسدبیگیصحبت اللههمدان-تویسرکان-روستای کهنوش-تویسرکان۱۳۴۵/۰۱/۰۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۵۰نورالدیناسدزاده مقدمروح اللهلرستان-خرم آباد۱۳۴۲/۰۱/۰۱راننده-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۵۱امیرعلیاسدنژادمحرمتهران-تهران۱۳۴۱/۰۷/۱۰ستوان دوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۵۲احمداسدیکریمکردستان-کامیاران -روستای کنگره۱۳۴۷/۰۹/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-میمک حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۵۳حاجیاسدیمرادکرمانشاه-گیلانغرب-روستای دیره۱۳۴۷/۰۱/۰۴دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشاسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۴عبدالرضااسدیجهانشاهآذربایجان شرقی-مرند-روستای علمداد۱۳۴۶/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۵فرامرزاسدیعلیرضاکرمانشاه– گیلانغرب-روستای دیره۱۳۵۹/۰۶/۲۴دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشروستای هوکانی دالاهو حمله نظامیمرد۸فروغ جاویدان
۵۶محمداسدیابراهیمقم-قم۱۳۲۶/۰۴/۱۰تکنسین ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۱فروغ جاویدان
۵۷محمداسدیقامتتهران-تهران۱۳۵۰/۱۰/۰۷تعمیرکار خودرو۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۵۸محموداسدیحسینمرکزی-خمین-روستای سیان‌علیا۱۳۴۸/۰۶/۱۵دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۵۹محمداسدی درباغیحسیناصفهان-اردستان۱۳۵۱/۰۶/۱۵دانش آموز-بسیجی-امدادگر۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۶۰مهدیاسدی رحمانیمحمدقزوین-بوئین زهرا-روستای عشرت‌آباد۱۳۴۳/۱۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۱۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۶۱اسداسدی سعیدیداللهتهران-تهران۱۳۴۴/۱۲/۰۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت موشک آرپی‌جیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۶۲مصطفیاسفندیاریعباس  تهران-تهران۱۳۲۸/۱۲/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۹ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۹فروغ جاویدان
۶۳حسناسکندریغلامحسینهمدان-تویسرکان – سرکان۱۳۴۲/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۶۴علیرضااسکوئیعلیگیلان-لنگرود۱۳۴۲/۰۶/۱۵طلبه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و گردنکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۶۵مقصوداسکندرزاده قشلاقاسدآذربایجان شرقی-مراغه۱۳۴۷/۱۱/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۶۶جعفراسکندرییداللهکرمانشاه-سرپل ذهاب۱۳۴۸/۰۴/۰۲جهادگر۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۶۷علی محمداسکندریعلیتهران۱۳۴۵/۰۰/۰۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۶۸مجتبیاسکندریحسینکرمانشاه-سرپل ذهاب۱۳۴۹/۰۲/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۶۹محرماسلام‌پور کلچهاردبیل-گرمی-روستای چالماکندی۱۳۳۸/۰۴/۰۱کارگر- سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۹متفرقه
۷۰مصطفیاسلامیعبدالتقیتهران-تهران۱۳۴۹/۰۴/۰۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۷۱ناصراسلامی غلامحسینمازندران-ساری-روستای ورکن۱۳۴۷/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکش به صورت و شکمایلام-ایلام حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۷۲ابوالقاسماسماعیل زاده شهریعبداللهخراسان رضوی-گناباد-روستای قصبه۱۳۴۱/۰۴/۱۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ ، اصابت گلوله به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۷۳ابوالفضلاسماعیلیکریم تهران-تهران۱۳۴۸/۰۲/۲۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۷۴حسناسماعیلییوسفهمدان-رزن-روستای قادرخلج۱۳۴۹/۰۳/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله و ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۷۵رمضاناسماعیلیفرخآذربایجان شرقی-مرند۱۳۵۰/۰۸/۱۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۷۶غلامرضااسماعیلیذبیح اللهتهران-تهران۱۳۴۳/۱۲/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۷۷محمداسماعیلیشوذبتهران-شهریار۱۳۴۱/۰۷/۰۲کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۷۸محموداسماعیلیکتابعلیهمدان-رزن-روستای نوار۱۳۴۹/۰۲/۱۰کارمند جهاد سازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۴حمله مسلحانه منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۷۹علیاسوتی صاحبمحمدصالحکردستان-سقز۱۳۳۴/۰۷/۱۷ستوان یکم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۳۳فروغ جاویدان
۸۰مسلماشرفیمحمدسمنان-شاهرود-روستای قلعه‌آقاعبدالله۱۳۳۶/۰۱/۰۱فروشنده-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۸۱سیدمحمداشرفی پورشلمانیسیدلسماعیلگیلان-شلمان-لنگرود۱۳۴۶/۱۱/۰۵کارگر جوشکاری-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سر و دستکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۲محمدرضااشرفی همدانیستارتهران-شهر ری۱۳۴۷/۰۲/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش خمپاره به سر و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸۳محمدحسیناصانلومهررمضانعلیتهران-تهران۱۳۴۲/۱۲/۲۰کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۸۴داریوشاصغریطاهرگیلان-رودسر-روستای گیشاکجان۱۳۴۶/۰۵/۰۳سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۸۵محمداصغریحسینفارس-مرودشت۱۳۴۹/۰۵/۲۰نجار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سینه و قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۸۶تعارفعلیاصلانیفرزانهاردبیل-مشگین شهر-روستای چاموش اولن۱۳۴۸/۰۴/۰۴پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۸۷حسیناصلانیسلطانعلیخوزستان-هفتکل۱۳۴۶/۰۶/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۸علیاصلانیمحمدهمدان-بهار-روستای سیمین‌زاغه۱۳۴۷/۰۶/۰۱کشاورز-پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸۹علیاصلی‌خانی گلیحسینقلیآذربایجان شرقی-شبستر-روستای گل‌آباد۱۳۴۶/۰۸/۰۴سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل‌ذهاب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۹۰الله بخش اعتماد نژادغلامکهکیلویر و بویراحمد-کهکیلویه-روستای تنگ سپو۱۳۴۸/۰۶/۰۸پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۴/۰۴ باصابت ترکش ایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۹۱مجیداعتمادیانملک محمدکرمانشاه-کنگاور۱۳۴۵/۰۲/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۹۲اسداللهاعراضینورمحمدکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۰۶/۰۹/۰۹راننده-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقین، اصابت ترکش به سر و صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۶۱فروغ جاویدان
۹۳حمیداعظمی ساردوییهدایتکرمان-کرمان۱۳۴۸/۰۹/۲۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۴اصغراغتناییعلی کرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۶/۰۲/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۹۵مالکافریشممامیعراق-بغداد۱۳۴۰/۰۱/۰۵کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۹۶حسنعلیافشاریقاسمهمدان-همدان۱۳۴۸/۰۶/۰۷سرباز ارتش 1367/05/05 اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۷نظامعلیافشاریولی‌اللهزنجان-ابهر-روستای شریف‌آباد۱۳۳۴/۰۱/۰۴کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۳۳فروغ جاویدان
۹۸هاشمافشاری بیدسرخیعسگرهمدان-همدان۱۳۴۲/۱۰/۰۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۹۹یوسفافشاری پورعباسکرمان-بم-روستای دهبکری۱۳۴۲/۱۱/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۰۰سعیدافشاریانعلی اکبرتهران-تهران۱۳۴۶/۰۶/۲۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۱۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۱جعفراکبریاسماعیلهمدان-همدان۱۳۲۰/۰۲/۰۹سرهنگ‌دوم ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۴۷چلچراغ
۱۰۲محمدحسیناکبرپور صالحیاسداللهآذربایجان غربی-ارومیه۱۳۴۷/۰۱/۰۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۰۳عیسی اکبرزاده جلودارعلی اکبرمازندران-روستای پایین گتاب-بابل- مازندران۱۳۴۴/۰۳/۱۴کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سرایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳آفتاب
۱۰۴احمداکبریعلی اصغرسمنان-شاهرود۱۳۳۷/۰۷/۱۴آزاد-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله آرپی‌جی۷ و سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۰۵حجتاکبریمحمدایلام-مهران-روستای قلعه جوق۱۳۴۶/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام- مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۰۶غلامرضااکبریبهرامهمدان-تویسرکان۱۳۴۹/۱۱/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۰۷محمداکبریقیصرکرمانشاه-صحنه۱۳۵۰/۰۶/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۰۸محمدحسناکبریمحمدتقیسمنان-شاهرود-روستای دهملا۱۳۳۴/۰۲/۰۳کارمند آموزش و پرورش-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش و سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۳فروغ جاویدان
۱۰۹محمدحسناکبریعلی اصغرسمنان-شاهرود۱۳۳۶/۰۵/۱۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش، سوختگی و موج انفجارکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۱۱۰محموداکبریعلیتهران- شهر ری۱۳۳۸/۰۱/۰۱راننده-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۱۱۱مرتضی اکبریمحمدرضاتهران- شهر ری۱۳۵۰/۰۶/۲۰خواربارفروش-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سر وسینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۱۲حسیناکبری بیرقعلیآذربایجان شرقی-تبریز-روستای بیرق۱۳۵۴/۰۵/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران-چنگوله حمله نظامیمرد۱۳چلچراغ
۱۱۳نوروزعلیاکبری چاشمیمحمدباقرسمنان-سمنان۱۳۲۶/۰۲/۰۱کارمند بهزیستی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-کرمانشاه حمله نظامیمرد۴۱فروغ جاویدان
۱۱۴هادیاکبری حسنعلی دهحسینگیلان-لنگرود۱۳۴۴/۰۱/۳۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۱۱۵گودرزاکبری فرشاه نظرکرمانشاه-صحنه-روستای دهلق سفلا، صحنه۱۳۴۴/۰۱/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۱۶غلامعلیاکبری کدسراییهادیتهران-تهران۱۳۴۱/۰۸/۱۳بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۶چلچراغ
۱۱۷فرامرزاکوانمحمدخوزستان-آبادان۱۳۴۷/۰۳/۱۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکش به قلبکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۱۸قاسمالترکمانیمحمودقم-قم۱۲۷۸/۱۰/۱۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به کمرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۸۹فروغ جاویدان
۱۱۹حسنالفتی نیاعزیزکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۲۷/۰۱/۰۲کارمند اداره آب-جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۰فروغ جاویدان
۱۲۰بهرامالله امانیصادقآذربایجان شرقی-میانه۱۳۴۳/۰۵/۱۹ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۱۲۱غلامحسینالله‌وردیحسینایلام-شهر چوار،ایلام۱۳۴۴/۱۲/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۲۲عیسیالله‌ورنحسنالبرز-کرج۱۳۱۰/۰۸/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۵۷فروغ جاویدان
۱۲۳غلامعباسالله‌یاریفتحعلیمرکزی-اراک۱۳۴۵/۰۵/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۲۴غلامرضا الماسیروشنعلیکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چقانرگس۱۳۳۲/۰۶/۰۱پلیس شهربانی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۵فروغ جاویدان
۱۲۵محمدحسینالماسییحییکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۴/۰۳/۰۴دانشجو۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۲۶بهزادالماسی زادهحشمتکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۴/۰۶/۰۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۲۷مجید الماسی زادهمحمدنبیایلام-مهران۱۳۴۶/۰۵/۰۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خمپارهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۲۸حشمت‌اللهالهیجعفرالبرز-کرج-گلستانه۱۳۴۶/۰۵/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سر و پاایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۱۲۹شهرامالهیاریمونستهران-تهران۱۳۴۸/۰۶/۲۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۳۰نوروزیالیاسعزیز اللهآذربایجان شرقی- اهر – شهر هوراند۱۳۴۸/۰۳/۱۲کشاورز-سرباز نیروی انتظامی۱۳۶۷/۰۴/۰۱ اصابت گلولهایلام-مهران-قلعه تراشترورمرد۱۹چلچراغ
۱۳۱سیدعبدالرضاالیاسیسیدعبدالحسینلرستان-کوهدشت۱۳۴۶/۱۲/۰۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ گروگان گیری، شکنجه و اعدامایلام-میمکحمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۱۳۲سیدعلیامام جمعه زاده اندانیسیدمحموداصفهان-اصفهان۱۳۳۹/۰۵/۲۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش خمپاره و سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۳۳فریدونامامیعبدالعلیکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای همه ایاز۱۳۴۶/۱۰/۰۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت ترکشایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۳۴حسینامانیعلیسمنان-دامغان۱۳۵۰/۱۰/۰۹دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۳۵محمدرضاامرالهی کوچه بیوکیعلیتهران-تهران 1345/10/04بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۱ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۲متفرقه
۱۳۶عزیزیارامراییعلیدادلرستان-کوهدشت-روستای رحمان‌آباد۱۳۴۵/۰۶/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۳۷نظامعلیامیدیحسینعلیمرکزی-شازند-روستای هندودر۱۳۴۷/۰۲/۰۲کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۸درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۳۸کریمامیر بهبودحیدرعلیآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۵/۱۰/۰۱سرباز۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۱۳۹فریبرز امیرپناهعباستهران-تهران۱۳۴۶/۱۱/۲۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ سوختگی ناشی از انفجارکرمانشاه-کرند غرب (اسلام آباد غرب) حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۰حمیدرضاامیریگل محمدروستای درگی از توابع شهرستان زابل۱۳۴۶/۱۱/۰۱پاسدار کمیته انقلاب اسلامی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۱علیامیریآیت‌اللهمرکزی-شازند-روستای قاقان۱۳۴۷/۰۱/۰۱کشاورز-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۱ اصابت ترکش به کمرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۱۴۲علیامیریمحمدمرکزی-شازند۱۳۵۰/۰۱/۰۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۴۳محمدامیریاسلامتهران-تهران۱۳۴۷/۰۴/۲۷سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۱ اصابت ترکش  ایلام-شرهانی حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۴۴مسعودامیریحسینعلیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۳۹/۰۸/۰۵دانشجو۱۳۶۷/۰۵/۰۷درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۴۵یحییامیریعلیمحمدکرمانشاه-هرسین۱۳۵۱/۰۹/۰۵کشاورز۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۱۴۶قدرت‌اللهامیری‌ قاسم‌آبادیرضامرکزی-خمین-روستای قاسم‌آباد۱۳۴۸/۰۵/۰۹نانوا-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۷رجبامیری قره‌کندتیمورآذربایجان شرقی-مراغه-روستای قره‌کند۱۳۴۷/۱۲/۳۰سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۸مصطفیامیریانچراغعلیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۳/۰۵/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۴۹محمدرضاامیناییمحمدربیعتهران-تهران۱۳۴۶/۰۱/۰۲نقاش خودرو-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ سوختگی شدیدکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۵۰احسانامینیعلی اصغرتهران-تهران۱۳۴۹/۰۹/۰۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-سرپل ذهاب  حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۵۱محسنامینیخیدانکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۳/۰۷/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۸ سانحه رانندگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۵۲عباسامینی زاده بزنجانی آقایارکرمان-بافت-روستای آهوئیه۱۳۴۸/۰۱/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۱۹آفتاب
۱۵۳غلامرضاانتخاب سمیعیاحمدتهران-تهران۱۳۴۸/۰۴/۱۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقیننامشخص حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۵۴محمداورکی شاه‌آبادیزلفعلیخوزستان-دزفول۱۳۴۲/۰۴/۰۷کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به پاایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۵آفتاب
۱۵۵داود ایزدیاکبرتهران-تهران۱۳۴۵/۱۰/۱۱چوپان-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۲ اصابت ترکش به پاکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۵۶سعیدایم نطل بفومنیابوالحسنگلستان-بندر ترکمن۱۳۴۷/۰۱/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۵۷حجت اللهایمانیحیاتعلیکرمانشاه-کنگاور-نهرالدوله۱۳۴۱/۰۶/۰۱گروهبان دوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۱۱ اصابت گلولهکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۵۸حسنایمانیایمانقلیاردبیل-مشگین شهر-روستای آلنی 1346/08/01سرباز ارتش 1367/03/29 اصابت گلوله به سینه و شکمایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۵۹نوروزعلیایمانی نسبمحمدسمنان-سرخه۱۳۳۹/۰۷/۱۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به گردن، سینه و پا کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۶۰سعیدایمن طلب فومنیابوالحسنگلستان-بندر ترکمن۱۳۴۷/۰۱/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۶۱نجی اللهایوبیخدابخشتهران-شمیرانات۱۳۲۸/۰۷/۰۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۳۹فروغ جاویدان
۱۶۲اسماعیلآبحسنکردستان-دیواندره-روستای خاکی۱۳۴۵/۰۱/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش خمپارهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۱۶۳مهرداد آب آذربشیرتهران-تهران۱۳۴۳/۰۸/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سر و صورت کرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۶۴حسنآبپزحیدرایلام-دره شهر-بدره۱۳۴۵/۰۴/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۶۵سبزعلی آجرلوولی‌اللهمرکزی-اراک۱۳۵۱/۰۱/۰۴دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۱۶۶حسنعلیآداکنورعلیتهران-تهران۱۳۴۷/۰۴/۱۷سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۱۶ اصابت ترکش و گلوله به سرکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۶۷داوودآذرساگرجانعلیتهران-تهران۱۳۲۹/۰۴/۱۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۸فروغ جاویدان
۱۶۸مهدیآذرکفیفریدونکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۷/۱۱/۰۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقین، اصابت ترکش به دستکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۶۹حمیدآذرمیمحمدتهران-تهران۱۳۵۱/۰۴/۱۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۱۷۰احمدآذریعلی محمدتهران-تهران-روستای وصفنار۱۳۴۹/۰۱/۲۵کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۷۱ابوالقاسمآذری فرحسینعلیخراسان شمالی-گرمه-روستای دشت۱۳۱۴/۰۴/۰۱کشاورز۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۵۳فروغ جاویدان
۱۷۲کیوانآرایشیماشااللهتهران-تهران۱۳۴۸/۰۴/۰۳نجار-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۷۳پرویزآرمندرضاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گواور۱۳۴۷/۰۲/۰۲راننده جهادسازندگی-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-حسن آباد حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۷۴علی اصغرآرونی‌کاشیعباسعلیتهران-تهران۱۳۴۵/۱۰/۲۷دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۷۵خسروآزادعلیخوزستان-ایذه۱۳۴۳/۰۶/۲۱استوار دوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۷۶جوادآستانه پرستحسینخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۹/۰۵/۱۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۴/۲۸ترور توسط منافقینکرمانشاه-ثلاث باباجانی-شیخ صالحترورمرد۱۸متفرقه
۱۷۷منصورآسیتهمحمدایلام-مهران-روستای مهر۱۳۴۸/۰۵/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله به پهلوایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۱۷۸علی آشوری موثقمحمد تقیتهران-تهران۱۳۴۶/۱۲/۱۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۱۵ اصابت ترکش کرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۷۹احمدآقابیگیارسلانتهران-تهران۱۳۴۲/۱۱/۰۳معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۸۰صیدطهماسبآقاجانیمیرصهماسبلرستان-خرم آباد-روستای رومشکان۱۳۳۴/۰۴/۱۳بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به صورتایلام-مهران حمله نظامیمرد۳۳چلچراغ
۱۸۱اسماعیل آقاسلطانی حمیداردبیل-مشگین شهر-روستای جمال آباد 1347/03/01پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۸۲رفیعآقامحمدیانغفوراردبیل-اردبیل۱۳۴۵/۰۱/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۸۳جعفرآقایاریعلیتهران-شهر ری (اسلامشهر)۱۳۴۷/۱۰/۲۰کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۸۴محمدرضاآقاییحسینعلیخراسان رضوی-چناران-حسن آباد خان۱۳۴۷/۰۶/۲۱کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۸۵اقبالآقایی بنفشهیوسفعلیاردبیل-اردبیل۱۳۲۶/۱۰/۰۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۱فروغ جاویدان
۱۸۶حسنآقایی سرخه لیژهرضاکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۳/۰۴/۱۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۱۸۷باباجانآلودباباکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای سرخک سنجابی۱۳۲۷/۰۹/۰۵کارگر شهرداری۱۳۶۷/۰۵/۰۷درگیری با منافقین، اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۰فروغ جاویدان
۱۸۸عظیمباباخانی شرفیاسماعیلکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گواور۱۳۰۵/۰۴/۰۳آزاد۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۶۲فروغ جاویدان
۱۸۹غلامرضابابایوسفیحاج آقاتهران-تهران۱۳۴۵/۰۶/۲۷سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۹۰ابوالفضل باباییعلیرضاهردبیل-مشگین شهر-روستای بارزیل۱۳۴۶/۰۶/۰۲بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۸ اصابت ترکش به پاایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۹۱خلیلباباییبراتعلیخراسان رضوی-قوچان-روستای ناوخ۱۳۴۸/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۹۲داوود باباییرستمعلیتهران-تهران۱۳۵۰/۰۱/۱۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد 17فروغ جاویدان
۱۹۳سیدمحمدباباییسید محمودتهران-تهران۱۳۴۹/۰۸/۲۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-سر پل ذهاب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۹۴علی‌کوثرباباییعلیمرکزی-اراک-روستای آدشته۱۳۵۱/۰۱/۱۲خیاط-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۳ اصابت ترکش و گلولهکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۱۹۵محمدمرادباباییغلامکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای درگه صیدایاز۱۳۲۸/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۹فروغ جاویدان
۱۹۶مظاهرباباییحسینآذربایجان شرقی-میانه۱۳۴۶/۰۷/۰۵کارگر-سرباز ارتش 1367/03/29 اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۹۷نورمحمدباباییحیدرایلام-ایلام۱۳۴۶/۰۸/۲۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۹۸حسنبابایی سوستانیمحمدگیلان-لاهیجان-روستای سوستان۱۳۴۶/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکش گلوله توپ به پاایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۹۹عیسیبابایی‌نژاد هوراندبایرامآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۸/۰۹/۱۴سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۰۰مراد باتجربهموسیخراسان شمالی-بجنورد-روستای غلامان۱۳۴۸/۰۱/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۰۱علی اکبربازهعلی اصغرخراسان شمالی-اسفراین-روستای قارضی بام۱۳۴۷/۰۲/۰۷گچکار-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۰۲اصغربازیاراکبرفارس-رستم-روستای پرین۱۳۴۸/۱۲/۰۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۰۳جلیلباغچی‌زاده خامنهعلی‌اصغرآذربایجان شرقی-خامنه۱۳۴۵/۰۹/۱۲سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۰۴سید رضاباقرآبادیمیر یعقوبتهران-تهران۱۳۴۷/۰۱/۳۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۲۰۵حمید باقریحسنتهران-شمیرانات-تجریش۱۳۴۶/۰۹/۲۸سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۲۰۶شاملباقریمقداداردبیل-خلخال-روستای کلی خانندبیل۱۳۴۷/۰۵/۰۱سرباز ارتش 1367/03/29 اصابت ترکش به پهلوایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۲۰۷عادلباقریقاسمهمدان-کبود رآهنگ – روستای بابان۱۳۴۸/۰۶/۰۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۰۸علیباقریمحمدتهران-تهران۱۳۴۹/۰۲/۱۲دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۲۰۹فردینباقریحسینکرمانشاه-کنگاور۱۳۴۸/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به پهلوکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۱۰مجتبیباقریمحمدمرکزی-شازند۱۳۵۰/۰۱/۰۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و سینه  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۲۱۱بهرامباقری امیرغائبقلیآذربایجان شرقی-ملکان-روستای نصرت‌آباد۱۳۴۴/۰۶/۱۴سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۲۱۲حسین باقری منشعباسخراسان رضوی-سبزوار-روستای داورزن۱۳۴۴/۰۱/۰۴روحانی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۲۱۳کوروشبال افکندهغلامحسینبوشهر-بوشهر۱۳۴۶/۰۳/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش و گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۲۱۴علیبایندرعزیزمحمدزنجان-ماه‌نشان-روستای مادآباد۱۳۴۷/۰۹/۲۰تعمیرکار خودرو۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به شکمکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۱۵سیدحسنبحیراییسیدعلیتهران-تهران۱۳۴۹/۰۱/۰۱دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سر  کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۲۱۶سیدعطاءاللهبحیراییسیدعلیخوزستان-اهواز۱۳۴۴/۱۲/۱۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۲۱۷محمدبختیاریمحمدرضالرستان-بروجرد-روستای خایان۱۳۴۷/۰۳/۱۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۱۸جعفربخشیان علی بخش مازندران-سوادکوه-روستای پارسی۱۳۴۹/۱۰/۱۰دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ ااصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۲۱۹محمدعلیبداقیامامعلیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۳۶/۰۷/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به صورت و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد 31فروغ جاویدان
۲۲۰محسنبدخشچنگیزگلستان-گرگان۱۳۴۲/۰۶/۰۵دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۲۲۱نادربدررضاتهران-تهران۱۳۴۵/۱۰/۲۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۲۲عبدالزهرابدویحمیدخوزستان-اهواز۱۳۴۵/۱۲/۲۰گروهبان دوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۲۳قاسمبدویحسنخوزستان-اهواز۱۳۴۵/۰۴/۰۷کارمند نیروی هوایی ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۲۴علیرضابراتیمحمد علیخراسان شمالی-اسفراین-روستای دهنه اجاق۱۳۴۶/۰۷/۰۹قالیباف-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۹ اصابت ترکشایلام-شرهانی حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۲۲۵احد برادری هاچه‌سوحسینآذربایجان غربی-شاهین‌دژ-روستای هاچه‌سو۱۳۴۶/۱۰/۰۸سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۲۲۶مهدیبرچلوییعلی اصغرهمدان-همدان۱۳۴۷/۰۶/۰۱دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت  ترکش به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۲۷محمد برخوردارعلیخراسان رضوی-سبزوار-روستای یام۱۳۴۵/۰۱/۲۰کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به شکم و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۲۸محمدرضابرخوردار کاشانیناصرتهران-تهران۱۳۴۳/۰۹/۱۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ ااصابت ترکش خمپاره به سینهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۴آفتاب
۲۲۹سیدحسینبرزگرهدایت اللهتهران-تهران۱۳۳۵/۱۰/۳۰کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۲۳۰عبدالمجیدبرزگرجمعهفارس-بوانات-روستای فخر آباد۱۳۴۷/۰۳/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش خمپاره به گردنایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۲۳۱محمدباقربرزگر رحیمیانعام اللهقزوین-قزوین۱۳۴۳/۰۱/۱۰سرباز ارتش 1367/01/07در حمله منافقین براثر اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴متفرقه
۲۳۲صدریهبرمایهعلیکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۲/۰۴/۲۷خانه دار۱۳۶۷/۰۵/۰۳حمله منافقین-اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۲۵فروغ جاویدان
۲۳۳عباسبروجی‌فردفغانعلیقزوین-روستای التین‌کش۱۳۴۶/۰۱/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۲۳۴فتحیبزنیولیلرستان-خرم آباد۱۳۱۶/۰۳/۰۹راننده جهاد سازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سر و صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۵۱فروغ جاویدان
۲۳۵سید محسنبشارتسید محمدتهران-تهران۱۳۴۸/۰۹/۰۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۳۶مجیدبشکاویحسنتهران-تهران۱۳۴۶/۰۸/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۲۳۷حسنبشیرییحییگیلان-آستانه اشرفیه۱۳۴۷/۰۶/۰۱تعمیرکار خودرو-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۳۸محمودبصیری اسفندآبادیسیف اللهتهران-تهران۱۳۴۸/۰۳/۱۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۳۹ناصربغدادیحسینمرکزی-اراک۱۳۵۰/۰۸/۱۵دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۲۴۰یوسفبغدادیفتحعلیتهران-تهران۱۳۴۹/۰۳/۲۰دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۲۴۱وحیدبکتاش مطلقعباسقلیآذربایجان غربی-شاهین دژ۱۳۴۴/۰۹/۱۳دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۲۴۲قدرت‌اللهبگدلیمسیحخوزستان-بهبهان-روستای علمدار۱۳۴۷/۰۷/۱۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینه و پا  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۴۳شاهرسبلبلیرضاهرمزگان-رودان-روستای نازدشت۱۳۴۶/۱۰/۰۱کشاورز-سرباز۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۲۴۴حسینبلندهمتمحمدتهران-تهران۱۳۴۵/۰۹/۱۲سرباز ارتش 1367/03/29 اصابت گلوله به شکمایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۲۴۵ملک محمد بلوچی ناهوک(کریم بخش)ابراهیمسیستان و بلوچستان-سراوان-روستای ناهوک۱۳۴۲/۰۱/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۲۴۶داریوش بنایی باروقشمس اللهآذربایجان غربی-میاندوآب۱۳۴۶/۱۲/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۴/۰۲ اصابت ترکش به سر و شکمایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۲۴۷نعمت اللهبنیاسیمحمدهمدان-اسدآباد۱۳۴۱/۰۱/۲۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۲۴۸علیبه جامهحاج علیهمدان-بهار-لالجین۱۳۵۰/۱۱/۰۱کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۲۴۹غلامحسنبه کردارعلی عسگرهمدان-شهرستان ملایر – روستای علوی۱۳۴۸/۰۱/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۵۰طاهر محمدبهادرحاجی محمدگلستان-کلاله-روستای صوفیان۱۳۴۷/۰۴/۰۹کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۵۱محسنبهارلوصفرعلیتهران-تهران۱۳۴۵/۱۲/۱۰کارمند بانک-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۵۲محمدرضابهپورمقدممحمدباقراردبیل-اردبیل۱۳۴۶/۰۵/۰۱سرباز ارتش 1367/04/01درگیری با منافقینایلام-شهرهانی حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۲۵۳شجاعتبهرام‌زادهمحمداردبیل-اردبیل۱۳۴۵/۱۰/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به کمر و پاایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۲۵۴داودبهرامیحسنهمدان-کبودرآهنگ۱۳۴۸/۰۹/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ موج انفجارکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۵۵محسنبهرامینعمت اللهکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۲/۱۲/۲۹پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به قلب و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۲۵۶محمدبهرامیاحمدهمدان-شهرستان رزن –  روستای نظام آباد۱۳۴۸/۰۴/۰۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۵۷احمدبهشتی قناداصغرتهران-تهران۱۳۴۳/۰۷/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۲۵۸نعمت اللهبوربورغلامعلیتهران-ورامین۱۳۴۳/۰۶/۳۰سرباز ارتش 1367/04/05در حمله منافقین براثر اصابت ترکش و گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۲۵۹رحمانبیاتمیرز ارضاهمدان-شهرستان تویسرکان – روستای کارخانه۱۳۵۰/۰۶/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۲۶۰محمد نبیبیاتمحمد صادقلرستان-الیگودرز۱۳۳۰/۰۴/۱۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش کرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۷فروغ جاویدان
۲۶۱مرتضی بیاتغلامعلیتهران-تهران۱۳۵۰/۰۸/۲۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۲۶۲هادیبیاتیعباداللههمدان-تویسرکان-روستای مبارک‌آباد۱۳۴۶/۰۱/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۲۶۳عبدالحسینبیدارحسینگیلان-لاهیجان۱۳۴۳/۱۲/۲۸فروشنده-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۲۶۴محمدرضابیداریعلی اصغرهمدان-همدان۱۳۴۶/۰۵/۱۷دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۲۶۵علیبیژنیعزت اللهتهران-تهران۱۳۴۸/۰۴/۱۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۶۶اصغر بی‌غم کلهینذکرعلیآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۳/۱۱/۱۹سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۲۶۷جباربیگ رضاییغلامحسینکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای صیدایاز۱۳۴۴/۰۳/۰۲معلم۱۳۶۷/۰۵/۰۷سوءقصد منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۲۶۸حشمت اللهبیگ رضایییداللهکرمانشاه-قصر شیرین-روستای صیدایاز۱۳۴۰/۰۵/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۲۶۹صاحبعلیبیگدلیقیدارعلیزنجان-خدابنده۱۳۲۰/۰۲/۲۰کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۷فروغ جاویدان
۲۷۰حسینبیگلری مرزاللهمحمدولیکرمانشاه-روستای وندرنی علیا۱۳۴۵/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۷۱احمدپاپیعادللرستان-خرم آباد۱۳۳۶/۰۱/۲۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۲۷۲امیری پاپیشاهمرادلرستان-خرم آباد۱۳۴۷/۰۴/۱۰ارتشی۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۲۷۳حمیدرضاپاپیپیرولیلرستان-دورود۱۳۴۵/۰۱/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ گروگان گیری، شکنجه و حلق آویز شدنایلام-صالح آبادحمله نظامیمرد۲۲متفرقه
۲۷۴علی عباسپاپیشعبانعلیخوزستان-دزفول۱۳۴۷/۰۹/۰۳جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۷۵محمدپاپیموسیلرستان-خرم آباد۱۳۳۷/۰۲/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۲۷۶هادیپاداش برمچیمحمدگیلان-رشت۱۳۴۵/۰۶/۰۱کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت ترکش خمپاره به سینهایلا-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۲۷۷منوچهرپارساشمسعلیمرکزی-اراک-روستای گورچک۱۳۵۰/۰۶/۰۷ژاکت‌بافی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۲۷۸قدیر پارساخانکندینجفقلیاردبیل-اردبیل۱۳۴۵/۱۲/۰۱سرباز ارتش 1367/03/29 اصابت ترکش توپایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۲۷۹مسعودپازوکیمصطفیتهران-پاکدشت-روستای قوهه۱۳۳۹/۰۳/۰۴معلم-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۲۸۰نوراللهپازوکیاسداللهتهران-پاکدشت۱۳۴۷/۰۵/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۸۱حسین پاسدارشهریمحمدخراسان رضوی-گناباد۱۳۴۸/۰۱/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۲۸۲علی اکبرپاشاییعلی حسنکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۴/۱۱/۱۸دانشجو-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۲۸۳یوسفپتقارزامحمدگلستان-بندر ترکمن-روستای بناور۱۳۴۶/۰۵/۰۲کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۲۸۴صادق پرنیانصدراللهلرستان-الیگودرز۱۳۴۷/۰۸/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۸۵اسفندیارپرهودهقاسمکرمانشاه-گیلان غرب۱۳۴۶/۱۱/۰۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سر و صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۲۸۶حشمت اللهپروارهعزیزعلیکرمانشاه-قصرشیرین۱۳۴۰/۰۹/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۲۸۷مرادعلیپروانهیوسفعلیخراسان شمالی-بجنورد-روستای حصارچه۱۳۴۰/۰۶/۱۰کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۲۸۸باقرپرویزیاییالله قلیکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۹/۰۱/۲۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۲۸۹محمدپریمیغلامرضاروستای خورزان-دامغان-سمنان 1346/05/03پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۲۹۰اسداللهپناهحسین خانخراسان شمالی-مانه و سملقان-روستای قره مصلی۱۳۴۷/۰۴/۱۸کشاورز-پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۲۹۱یوسف پنقارزامحمدگلستان-بندر ترکمن-روستای بناور۱۳۴۶/۰۵/۰۲کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۲۹۲محمدرضاپورآزادیپرویزکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای حسن آباد۱۳۴۶/۰۷/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵سوءقصد منافقین- اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۲۹۳عباسپورحبیب صایینبایراماردبیل۱۳۴۴/۰۹/۰۱سرباز ارتش 1367/05/03 اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۲۹۴بهمنپوردشتیوسفعلیالبرز-نظرآباد۱۳۴۶/۱۱/۲۶جوشکار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله  کرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۲۹۵امیرپورمحمدسلیمانکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۳۹/۰۷/۲۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۲۹۶محمودپورنوروزمحمدکرمان-بم۱۳۴۱/۱۰/۰۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۲۹۷رمضانعلیپیروزناماسماعیلتهران- شهر ری۱۳۴۹/۰۶/۰۶دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۲۹۸قاسمپیریمهدیکرمانشاه-سرپل ذهاب۱۳۴۵/۰۵/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۲۹۹مطفرپیشدادمرادعلیلرستان-الیگودرز۱۳۴۷/۱۱/۱۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۰۰خانلرپیواستهبراتعلیخراسان شمالی-بجنورد-روستای تازه قلعه۱۳۴۷/۱۱/۰۸کشاورز-پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۰۱محمود تاج الدینرضاعلیتهران-تهران۱۳۳۹/۱۰/۱۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۳۰۲وحیدرضاتاج پورعلی‌اصغرتهران-تهران۱۳۴۸/۱۱/۰۹دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۰۳فریدونتاجیکشیرخانتهران-پاکدشت۱۳۴۵/۰۱/۰۱معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۳۰۴محمدتجلیاکبرمرکزی-کمیجان۱۳۴۱/۰۱/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش  کرمانشاه-کرمانشاه حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۳۰۵سیداسداللهترابسیداحمدکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۶/۱۰/۱۰طلبه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۳۰۶محسنترابیعلی محمدتهران-تهران۱۳۴۵/۰۸/۱۸خیاط-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۳۰۷حسنترابیدهاحمدایلام-روستای قلعه دره،مهران۱۳۴۷/۱۱/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۷ اصابت ترکش به سر و سینهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۳۰۸علی شاهترسهنریمانکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۶/۰۱۲/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت گلوله به پهلوکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۳۰۹محمدحسنترکترک علیهمدان-همدان۱۳۴۷/۰۳/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۱۰موسی الرضاترکعلی اصغرخراسان رضوی-نیشابور-روستای عبدل کاو۱۳۴۵/۱۰/۲۴نانوا-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۳۱۱عبدالمحمدترکاشوندنورمحمدهمدان-تویسرکان-روستای مرادآباد۱۳۴۸/۰۵/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۱۲عزیزاللهترکاشوندمحمداسماعیلهمدان-تویسرکان-روستای اشترمل۱۳۳۹/۰۳/۰۷کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۳۱۳محسنترکاشوندبخشعلیهمدان-تویسرکان-روستای اشترمل۱۳۴۸/۰۳/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۱۴مسعودترکاشوندمحمدرسولهمدان-تویسرکان-روستای اشترمل۱۳۴۸/۰۶/۰۱نجار-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۱۵نقیترکان دهنویمحمدتقیهمدان-ملایر۱۳۳۸/۰۱/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش و سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۳۱۶یداللهترکانلواسداللهخراسان شمالی-بجنورد-روستای باباامان۱۳۴۷/۰۶/۱۰قالیباف-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۱۷جلیلتعمیرکاریعبدالحسینایلام-ایلام۱۳۴۸/۰۰/۰۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۴/۰۱ اصابت ترکش خمپاره به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۳۱۸محمدجوادتقواییمحمدحسنفارس-فسا۱۳۴۶/۰۶/۲۸سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۳۱۹علیتقوی ورکانهصالحهمدان-همدان۱۳۴۷/۰۱/۰۱دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت ترکش به دست و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۳۲۰امیر عباستقی زادهحسینتهران-تهران۱۳۴۶/۰۶/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ گروگان گیری-شکنجه و قتلایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۳۲۱نعمت‌اللهتقی‌پور سگزآبادیشیرزادقزوین-بوئین زهرا-روستای سگزآباد۱۳۴۱/۰۳/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش گلوله  ایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۶چلچراغ
۳۲۲فتحعلیتقی‌لوعباسعلیقزوین-دهقانرود۱۳۴۸/۰۹/۲۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۲۳محمدرضاتمجیدیحسنآذربایجان شرقی-مراغه-روستای آشان۱۳۴۷/۰۳/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۸ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۳۲۴حسین توکلینعمتتهران-تهران۱۳۳۵/۰۸/۰۲استوار یکم ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ ااصابت ترکش به بدنایلام-مهران حمله نظامیمرد۳۲چلچراغ
۳۲۵محمدتوکلیتوکلمرکزی-اراک۱۳۰۰/۰۰/۰۰روحانی۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۶۷فروغ جاویدان
۳۲۶مرتضی توکلی رینهاسماعیلتهران-تهران۱۳۴۷/۱۰/۱۶بسیجی۱۳۶۷/۰۴/۰۲ ااصابت گلوله به زیر گلوایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۳۲۷مهرانتوکلی یرکیمنوچهرتهران-تهران۱۳۴۷/۱۱/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ ااصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۳۲۸مسعودتوکلیانقدرت اللهفارس-ممسنی- روستای دشمن زیادی۱۳۴۵/۱۰/۰۱گروهبان‌یکم ارتش 1367/05/11 اصابت ترکش به خمپارهکردستان-سردشت حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۳۲۹سیدمجتبیتولیتسیدمحمدقم-قم- روستای نایه۱۳۴۶/۰۱/۰۱کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش و گلوله به سر و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۳۳۰جمشیدتیموریغلامرضاسمنان-شاهرود۱۳۲۴/۰۶/۱۱کارمند اداره مخابرات-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۳فروغ جاویدان
۳۳۱رضاتیموریغلامحسینآذربایجان شرقی-مراغه۱۳۴۸/۱۱/۰۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۳۲محمدعلیتیموریحسینعلیسمنان-شاهرود۱۳۳۲/۰۱/۰۱کارگر کارخانه ذوب آهن-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سینه و دستکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۵فروغ جاویدان
۳۳۳کرم بگثابتی شادمرادکرمانشاه-هرسین۱۳۴۹/۰۶/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۳۳۴رستمثاقبیجلالاردبیل-نیر۱۳۳۷/۰۶/۲۱کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۱۱ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۳۳۵نجفعلیثمریمیرزاعلیهمدان- بهار – لالجین۱۳۴۸/۰۹/۰۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب  حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۳۶محمدجالینوسیمحمدمرکزی-امیرآباد۱۳۴۰/۰۷/۰۳کارگر شرکت-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۳۳۷احمدجامه بزرگمحمدرضاهمدان-تویسرکان-روستای قلعه‌قاضی۱۳۴۸/۰۱/۰۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۳۸منوچهرجان جانیخدامرادهمدان-تویسرکان-فرسفج۱۳۴۴/۰۵/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۳۳۹حسینجانثاریذبیح اللهتهران-تهران۱۳۴۶/۱۲/۲۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۳۴۰احمدجان‌محمدیعلی‌جانمرکزی-خمین-روستای رباط۱۳۳۸/۰۶/۰۱سنگ‌کار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله به قلبایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۹چلچراغ
۳۴۱مختارجباریسردارعلیآذربایجان شرقی-هشترود-روستای مندربلاغی۱۳۴۶/۰۳/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ ااصابت ترکش و سوختگیایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۳۴۲خسروجباریان‌پور علی‌آبادخلیلآذربایجان غربی-اشنویه۱۳۴۵/۰۹/۰۱سرباز۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۳۴۳احمدجشمیدیعلی محمدهمدان-تویسرکان۱۳۴۰/۰۶/۲۰معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۳۴۴علیرضاجعفرطرقیسیف‌اللهالبرز-ساوجبلاغ-هشتگرد۱۳۵۰/۰۶/۱۵دانش‌آموز-جهادگر۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش و گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۳۴۵عباس جعفرنیا صومعه سراییابراهیممازندران-چالوس۱۳۴۴/۰۵/۱۲ ستوان دوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ ترکش به سینهایلام-صالح آباد حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۳۴۶جلالجعفریعلی اکبرکرمانشاه-اسلام آباد-حسن آباد-روستای دلو۱۳۴۵/۰۹/۱۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۳۴۷حسینجعفریمعان اللهایلام-دهلران-بخش موسیان۱۳۴۷/۰۷/۰۳کارگر-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۴۸علی جعفرجعفریمحمدایلام-روستای لالا،شیروان و چرداول۱۳۵۳/۰۴/۰۱کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۴چلچراغ
۳۴۹علی‌اکبرجعفریعلی‌اصغرزنجان-ابهر۱۳۴۸/۱۲/۲۰دانش‌آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۵۰محمدجعفریعزیزکرمانشاه-گیلانغرب-روستای گواور۱۳۴۱/۰۳/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۳۵۱یاسینجعفریمنخیایلام-روستای فرخ آباد،مهران۱۳۱۷/۰۷/۰۵رییس کمیته امداد۱۳۶۷/۰۳/۲۳ سوختگیایلام-مهرانترورمرد۵۰متفرقه
۳۵۲یوسفجعفریحسنعلیاصفهان-مبارکه-روستای اراضی۱۳۴۴/۰۷/۰۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۳۵۳نعمت الله جعفری قلعه جوقیعلیخراسان رضوی، مشهد۱۳۱۸/۰۳/۰۳دوره گرد-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ عوارض ناشی از مصدومیت شیمیاییکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۹فروغ جاویدان
۳۵۴حمیدجلالییداللهتهران-تهران۱۳۴۶/۰۳/۰۹بسیجی۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۳۵۵محمدجلالیحسنخراسان رضوی، بردسکن، روستای شفیع آباد۱۳۴۶/۰۴/۲۰گروهبان نیروی هوایی ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۳۵۶ناصرجلالی نجف آبادیمصطفیاصفهان۱۳۴۲/۰۷/۲۷جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۳۵۷اسماعیلجلمبادانیعلی اکبرخراسان رضوی، سبزوار، روستای جلمبادان۱۳۴۱/۰۷/۰۱کارگر، بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به شکم و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۳۵۸احمدجلیلیشیرولیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۴/۱۱/۱۸نفت فروش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۳۵۹هادیجلیلی بالمهدیتهران-تهران۱۳۴۷/۰۹/۲۰دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۶۰علیرضاجلیلی سیار مشهدمحمدتهران-تهران۱۳۵۰/۰۳/۳۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۳۶۱مرادجلیلیانباقرکرمانشاه-روستای ورپرهلیلان۱۳۴۶/۰۱/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۳۶۲نقدعلیجمال‌زادهشاملآذربایجان شرقی-اهر-علیار۱۳۴۶/۰۴/۰۹سرباز۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۳۶۳عباسجمالیغلامرضاخراسان جنوبی-فردوس- روستای اسلامیه۱۳۴۷/۰۵/۲۶تعمیرکار خودرو-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۶۴سیدمحمدجمالی کرمانشاهیسیدعباسکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۳۰/۱۲/۱۰آتش‌نشان۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۳۷متفرقه
۳۶۵احمدجمشیدیعلی محمدهمدان- تویسرکان 1340/06/20بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۳۶۶محمدرضاجمشیدیعلی اکبرتهران-تهران۱۳۴۳/۰۵/۱۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش موشک آرپی‌جی به صورتکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۳۶۷محمدابراهیمجمشیدی سراسنگمحمدعلیخراسان رضوی-فریمان-روستای کاریزنو۱۳۴۱/۱۱/۰۱پاسدار کمیته۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۳۶۸ابراهیمجمشیدی میاندشتیرضاتهران- شهر ری۱۳۴۹/۰۹/۳۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۱ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-سومارحمله نظامیمرد۱۸متفرقه
۳۶۹غلامحسینجنانیحبیب اللهتهران-تهران۱۳۴۵/۰۲/۰۴سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۴/۲۱درگیری با منافقینکرمانشاه-صالح آبادترورمرد۲۲متفرقه
۳۷۰احمدجهان دار لاشکیمیرآقامازندران-نوشهر-روستای لاشک۱۳۴۷/۰۲/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۳۰در گیری با منافقین-اصابت ترکش تک تیرانداز به سر و پانامشخص حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۳۷۱داراخانجهانبخشیمحمدحسینکرمانشاه-اسلام ‌آباد غرب۱۳۰۹/۰۸/۰۵کشاورز۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۵۸متفرقه
۳۷۲محمدحسنجهانگیریعسکرفارس-سپیدان-شهر بیضا۱۳۴۰/۰۲/۰۳سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۷آفتاب
۳۷۳حسینجهانیصفرعلیتهران-دماوند۱۳۴۷/۱۰/۰۱کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ قطع سر و دستکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۷۴کاملجهانی خامسلوشعباناردبیل-روستای قره تپه۱۳۴۶/۰۴/۱۹سرباز ارتش 1367/01/08 اصابت گلولهخوزستان-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۳۷۵اباذرجودریعبدالکریمخراسان جنوبی-روستای تقاب۱۳۴۷/۰۷/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۷۶فرهادجودکیحسینلرستان-ازنا-حشوید۱۳۴۵/۰۶/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سینهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۳۷۷یارولیجودکیحسین خانلرستان-خرم آباد-سراب۱۳۴۲/۰۵/۰۳گروهبان دوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینایلام-مهران-صالح آباد حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۳۷۸جلیلجودکی آقامیرزاییمحمدرضالرستان-خرم آباد-روستای کره‌گاه۱۳۳۸/۰۱/۰۱جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۳۷۹محمدعلیجوزانی کهناسماعیلتهران-تهران۱۳۵۰/۰۸/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۳۸۰علیرضاچایچی تبریزیصالحتهران-تهران۱۳۴۶/۰۴/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت ترکش به سر و قلبایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۳۸۱اکبرچراغیذبیح اللهتهران-تهران۱۳۴۷/۱۱/۱۱شاگرد راننده-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۸۲محمودچنگیرمضانلرستان-دورود۱۳۴۶/۰۲/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۳۸۳عوضعلیچهارتنگیذوالفعلیخوزستان-ایذه-روستای چهارتنگ۱۳۴۳/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۳۸۴محمدچوب کارمحمد علیلرستان-بروجرد  1339/06/10پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکش به پا ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۸چلچراغ
۳۸۵ابوالقاسمچوپان کریمیاسحاقمازندران-رامسر۱۳۴۶/۰۱/۰۱نقاش خودر-سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۷  اصابت ترکش به کتف و پاایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۳۸۶برزوحاتمیمحمدکریمایلام-آبدانان-روستای مورموری۱۳۴۶/۱۰/۱۹کشاورز-سرباز وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۳۸۷محسن حاتمیمحمد مهدیخراسان رضوی-نیشابور-روستای صالح آباد۱۳۴۵/۱۰/۰۱کارگر۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به شکم و پاایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۳۸۸ولیحاتمیعلی محمدلرستان-بروجرد۱۳۴۵/۰۱/۰۱استواردوم نیروی هوایی ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۳۸۹ابوالفضلحاج‌خان میرزاییمحمدعلیزنجان-ابهر-روستای سلطانیه۱۳۴۷/۰۷/۱۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به کمرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۹۰علیحاج‌رضاییمحمدمرکزی-محلات۱۳۴۸/۰۱/۲۸دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۳۹۱علیرضاحاجی ابوالحسنیمحمدتهران-تهران۱۳۴۹/۱۱/۰۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۳۹۲حسینعلیحاجی آبادیعلیخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۶/۰۳/۳۰خیاط-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-میمک حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۳۹۳حمیدرضاحاجی حسینعلیحسینقم-قم-روستای عامره۱۳۴۶/۰۶/۳۰کارگر-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ گروگان گیری، شکنجه و قتلکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۳۹۴قربانحاجی صادقلومحمدعلیتهران-شهر ری (اسلامشهر)۱۳۴۵/۱۱/۰۱سربازارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۳۹۵عبدالرضاحاجی کریمیحاجیگلستان-گرگان۱۳۴۶/۱۰/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۳۹۶مهرانحاجی لوییفریدونتهران-تهران۱۳۴۵/۰۵/۰۸دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۳۹۷علیحاجی محمد موسیرزحسنخراسان رضوی-گناباد-روستای موسیرز۱۳۴۷/۰۱/۰۱نقاش خودرو-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۳۹۸نظامعلیحاجی محمدییداللهقزوین-تاکستان-روستای قرمزآباد۱۳۴۵/۰۲/۰۴کشاورز-پاسدار۱۳۶۷/۰۱/۲۱ اصابت گلوله به سرایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۲متفرقه
۳۹۹سید جبارحاجی نیارکیسیدهاشمتهران-تهران۱۳۴۴/۰۲/۱۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۰۰حسینحاجی هاشمیمحمد علیتهران-تهران۱۳۴۵/۰۷/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله کرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۴۰۱ایرجحاذق کوچه باغیمحمدباقرآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۶/۰۴/۱۱ارتشی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۴۰۲حمیدرضاحافظیعباسقلیلرستان-بروجرد۱۳۵۱/۰۴/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۳۰ اصابت گلولهکردستان-بوکان حمله نظامیمرد۱۶متفرقه
۴۰۳احمدحبیب داویجانیهیبت اللههمدان-ملایر۱۳۴۷/۰۱/۰۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۴۰۴بهروزحبیب زاده حاجیلاریرضاقلیآذربایجان غربی-چایپاره۱۳۴۸/۱۰/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت ترکشآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۱۹متفرقه
۴۰۵مهدیحبیبیقدرت اللهتهران-تهران۱۳۴۵/۰۱/۲۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۴۰۶علیرضاحجازیرمضانعلیاصفهان-کاشان-روستای جوشقان‌استرک۱۳۴۶/۰۳/۰۱گروهبان‌دوم ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت گلوله به گردن و کتفکرمانشاه-سرپل ذهابحمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۴۰۷غلامرضاحجی زادهنیازعلیخراسان رضوی-تربت حیدریه-روستای چخماق۱۳۴۵/۰۱/۰۴کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۴۰۸معصومعلیحدادیقاسمعلیکهکیلویه و بویراحمد-گچساران-روستای دیل۱۳۴۷/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-کرمانشاه حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۰۹حبیب اللهحدودیرضاعلیکرمانشاه-سنقر-روستای زاغان علیا۱۳۴۳/۰۱/۲۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۴۱۰سعیدحزباویخلفخوزستان-اهواز۱۳۴۷/۰۳/۲۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۴۱۱زین العابدینحسن بیگیمحمدمهدیسمنان-دامغان۱۳۵۱/۰۱/۲۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۴۱۲محمدحسن بیگیاحمدبیگایلام-ایلام-روستای چم زیره۱۳۳۸/۰۶/۰۱بنا-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۲۲ اصابت ترکش به سرایلام-فکهترورمرد۲۹متفرقه
۴۱۳علی اکبرحسن زادگانمسلمخراسان رضوی-قوچان۱۳۴۰/۰۶/۳۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۴۱۴حجتحسن زادهمحمدیوسفخراسان شمالی-گرمه-درق۱۳۴۶/۰۱/۰۹دامدار-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۱۵علی اصغر حسن زادهحسنخراسان رضوی-گناباد-روستای حسین آباد۱۳۴۸/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پا و صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۴۱۶علی اکبرحسن زادهعلی اصغرخراسان جنوبی-بیرجند-روستای آسیابان۱۳۵۰/۰۲/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۴۱۷علیرضاحسن زادهطومارهردبیل-پارس آباد-اصلاندوز۱۳۴۹/۰۳/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۸چلچراغ
۴۱۸ابولقاسمحسن‌پور فرشورسیفاللهتهران-تهران۱۳۴۵/۱۰/۲۰پاسدار۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصبت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۴۱۹غلامرضاحسنوی قشلاقعلیقلیآذربایجان شرقی-مراغه-روستای سراجو۱۳۴۷/۰۱/۲۴پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۴۲۰زهرا حسنیرشیدکرمانشاه-گیلانغرب-روستای گلین۱۳۶۲/۱۲/۰۱کودک۱۳۶۷/۰۵/۰۳اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیزن۵فروغ جاویدان
۴۲۱قاسمحسنیمحمودهمدان-ملایر۱۳۴۴/۰۱/۰۹پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۲۲مسعودحسنی الیزییمحمدگیلان-رودبار۱۳۴۶/۰۶/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکش خمپاره به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۴۲۳فرج حسین خانیابرهیمکرمانشاه-گیلانغرب۱۳۲۸/۱۱/۰۹دامدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۳۹فروغ جاویدان
۴۲۴رضاحسین زادهقربانخراسان جنوبی-قائن-روستای کره۱۳۴۷/۰۱/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت گلوله به قلب و کمرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۲۵مهرانحسین زاده قربانمازندران-ساری-روستای شرفدار کلا۱۳۴۶/۰۶/۲۰دانش آموز-سرباز۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلوله به پهلوایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۴۲۶علی اصغرحسین زاده احمدیمحمدعلیتهران-تهران۱۳۳۳/۰۳/۲۱کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۴فروغ جاویدان
۴۲۷سیف اللهحسین زاده میاندوآبقدرت اللهآذربایجان غربی-میاندوآب۱۳۴۲/۰۷/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۰ اصابت گلوله به پاکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۴۲۸مجتبیحسین عبادیعباستهران- شهر ری۱۳۴۴/۰۴/۱۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۲۹سیروسحسین کوچکغضبانکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای امیراباد۱۳۴۹/۰۴/۰۴نامشخص۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۴۳۰سیف‌اللهحسین‌زاده میاندوآبقدرتآذربایجان غربی-میاندوآب۱۳۴۳/۰۷/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۴۳۱یوسفحسینوندموریخوزستان-اندیمشک۱۳۴۶/۰۹/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۴۳۲رحمانحسینیسلیمانایلام-مهران۱۳۱۴/۰۶/۱۰کارمند بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله به دست و سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۵۳چلچراغ
۴۳۳سیدمحسنحسینیسیدتقیهمدان-بهار۱۳۴۶/۰۱/۱۰کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۳۴عالیهحسینیقنبرعلیایلام-شیروان و چرداول-روستای طاق گاورین۱۳۱۵/۰۲/۰۴خانه دار۱۳۶۷/۰۵/۰۵حمله مسلحانه منافقین-اصابت گلوله به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۵۲فروغ جاویدان
۴۳۵علی حسینیمحمد تقیخراسان رضوی-بجستان۱۳۴۸/۰۳/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۴۳۶علی اصغرحسینیعلیخراسان شمالی-اسفراین۱۳۵۰/۰۶/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۴۳۷لطیفحسینیسیاوشکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چیکان علیا۱۳۴۳/۱۲/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیر با منافقین-اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۴۳۸محسنحسینیحسنتهران-تهران۱۳۴۸/۱۲/۱۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۰ اصابت گلوله کرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۴۳۹نامدارحسینیحسینکرمانشاه۱۳۳۲/۰۹/۰۲کادر ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقیننامشخص حمله نظامیمرد۳۵فروغ جاویدان
۴۴۰همایونحسینییعقوبتهران-پاکدشت۱۳۴۴/۱۱/۰۱کارمند 1367/05/05در حمله منافقین براثر اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۴۱محمدرضاحسینی اسدآبادالله دادخراسان جنوبی-قائن-روستای اسدآباد۱۳۴۶/۰۸/۱۰کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۴۲سیدحسنحسینی بربری جهان آبادیسیداسداللهخراسان رضوی-مشهد-روستای لنگرک۱۳۴۵/۰۶/۲۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۴۴۳سید موسیحسینی دلفانی ابیار یکیسیدهادیکرمانشاه-صحنه-روستای عباس اباد۱۳۴۰/۰۶/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۱ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۲۷متفرقه
۴۴۴سیدرضاحسینی طشیمحرمعلیگیلان-رشت-روستای طش۱۳۴۶/۰۱/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سر، پا و کمرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۴۵مجتبیحسینی عبادیعباستهران-ری۱۳۴۴/۰۴/۱۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ درگیری مسلحانهکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۴۶عباسعلیحشمتیحسینخراسان رضوی-نیشابور-روستای حشمتیه۱۳۴۷/۰۲/۰۳مغازه دار-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۴۷علیرضاحشمتیحسینتهران۱۳۴۴/۰۸/۰۲گروهبان یکم ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلوله به کمرایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳آفتاب
۴۴۸جمشیدحشمتیانخیراللهکرمانشاه-سنقر-روستای یاره گله۱۳۴۸/۰۸/۱۹پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۴۴۹اسماعیلحصاریهااکبرقزوین-قزوین۱۳۱۲/۰۶/۲۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۵۵فروغ جاویدان
۴۵۰ولیحضرتیمحمدآذربایجان شرقی-سراب۱۳۴۹/۰۴/۰۴دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۴۵۱مجتبیحفیظیرضاتهران-تهران۱۳۴۶/۱۰/۲۰دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۵۲مجیدحقیقتیمهدیتهران-تهران۱۳۳۸/۰۴/۱۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله کرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۴۵۳احمد حقیقی نژادصفرعلیخراسان رضوی-سبزوار-روستای مور۱۳۴۷/۱۲/۰۱قالیباف-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۵۴اکبرحمانیجعفرایلام-روستای هزارانی،آبدانان۱۳۴۷/۰۵/۰۹کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۴۵۵ایوبحمیدیعبدالعباسخوزستان-اهواز۱۳۴۳/۰۶/۳۱سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۴آفتاب
۴۵۶بختیارحمیدیالهیارایلام-روستای پاکل گراب،ایلام۱۳۵۱/۰۰/۰۰بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خمپاره به سینهایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۶چلچراغ
۴۵۷علیرضاحمیدیابوالقاسممرکزی-شازند۱۳۴۴/۰۶/۰۴کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۵۸ناصرحنیفولی اللهتهران-تهران۱۳۴۶/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۵۹مرتضیحیات کماساییمحمدجانتهران-تهران۱۳۳۶/۰۱/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۷درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۴۶۰خانجانحیاتیالله مرادکرمانشاه-دالاهو-روستای شیره چقا۱۳۰۶/۰۴/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-دالاهو حمله نظامیمرد۶۱فروغ جاویدان
۴۶۱رضاحیدرزادهولیآذربایجان غربی-ماکو۱۳۴۶/۰۴/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۲۸ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غربترورمرد۲۱متفرقه
۴۶۲مهدی حیدرزادهقربانعلی مازندران-ساری۱۳۴۶/۰۵/۰۲دانش آموز-سرباز۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به شکمایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۴۶۳محمدرضاحیدرنژادعباستهران-تهران۱۳۴۷/۱۱/۳۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵  اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۶۴ابوالفضلحیدریحسینآذربایجان شرقی-آذرشهر۱۳۴۷/۰۷/۰۱قالیباف-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۶۵احمدحیدریحسنمرکزی-اراک-روستای ارجناوند۱۳۵۱/۰۱/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۴۶۶ارسلانحیدریطوفانفارس-ممسنی-روستای دهک۱۳۴۷/۰۵/۱۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۶۷حسینحیدریخلیلاصفهان-اصفهان۱۳۴۸/۰۸/۱۸سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت ترکش و گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹متفرقه
۴۶۸رضاحیدریاسماعیلقزوین-قزوین-روستای عبدل آباد۱۳۴۶/۰۸/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله تانکایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۴۶۹زینبحیدریباباحسنکرمانشاه-گیلانغرب-روستای قیطون۱۳۳۳/۱۲/۰۵خانه‌دار۱۳۶۷/۰۵/۰۲اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیزن۳۴متفرقه
۴۷۰شعبانعلیحیدریقاسممرکزی-تفرش-روستای کهک۱۳۴۷/۰۳/۰۳کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکش به سرایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۴۷۱علیرضاحیدریغلامحسینهمدان- رزن۱۳۴۶/۰۶/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۷۲فرامرزحیدریرشیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای کفرآور۱۳۴۴/۰۲/۰۹معلم۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیر با منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۷۳مصیب حیدریحسنمازندران-آمل۱۳۴۳/۰۳/۱۸کارمند اداراه بازرگانی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سر وسینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۴۷۴مرتضیحیدری ریکاییعلیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۷/۰۵/۰۹پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۷۵بهرامحیدریانشاهمرادکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۹/۰۳/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به کمر و پاکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۴۷۶منوچهرحیدریان سرابیجمشیدلرستان-خرم آباد۱۳۴۱/۰۷/۰۵کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-نفت‌شهرحمله نظامیمرد۲۶متفرقه
۴۷۷شکوفه حیدیمرادکرمانشاه-گیلانغرب۱۳۵۴/۰۶/۱۴دانش‌آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیزن۱۳متفرقه
۴۷۸حیدرخادمیشمس اللهآذربایجان شرقی-عجب‌شیر-روستای توتاخانه۱۳۴۶/۰۵/۰۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۷۹تقیخاقان جومحمودکردستان-قروه۱۳۴۷/۰۱/۰۸دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۸۰علیرضاخاک سفیدیسعیدسیستان و بلوچستان-زابل۱۳۴۴/۰۷/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۸۱سیروسخاکساریمحمدکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۶/۰۸/۱۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۸۲عطاء اللهخاکیشکراللههمدان-ملایر۱۳۴۸/۰۲/۲۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۴۸۳بارانخالدیعزیزمحمدچهارمحال ‌و بختیاری-لردگان-تنگ‌کلوره۱۳۴۵/۰۸/۰۸سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ ترکش خمپاره به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۴۸۴محمودخالقیفرهادسمنان-گرمسار-روستای یاتلی سفلی۱۳۴۸/۰۱/۰۲کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۴۸۵رحیمخالقی مهرابراهیمقزوین-قزوین۱۳۴۸/۰۷/۳۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۴۸۶بهزادخاموشیرضاکرمانشاه-قصرشیرین۱۳۳۹/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۴۸۷عزیزخانخان محمدی اجیرلوعوضاردبیل-پارس‌آباد-روستای تازه آباد 1347/06/15سرباز ارتش 1367/03/29 اصابت ترکش خمپاره به سر و پاایلام-شرهانی حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۴۸۸محسن خانه آبادحسینکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۵/۰۴/۰۱ستوان سوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۴۸۹ابراهیمخانیاصغرقم-قم۱۳۴۷/۱۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۹۰محمدعلیخانی نوحدانیعلیگیلان-رشت-روستای نوحدان۱۳۴۶/۰۲/۰۲کارگر-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به شکم، کمر و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۴۹۱قدرت الله خجستهفتح اللهکرمانشاه-اسلام ‌آباد غرب-روستای تولایی هرسم۱۳۲۸/۰۵/۰۷جهادگر۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۳۹متفرقه
۴۹۲رضاقلیخدابخشیمحمدسلیمهمدان-تویسرکان-روستای عین آباد۱۳۰۸/۱۰/۰۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۵۹فروغ جاویدان
۴۹۳محمدابراهیمخدابخشیحسنهمدان-تویسرکان۱۳۴۷/۱۱/۰۴دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۴۹۴خلیلخداکرمیابراهیمعراق-بغداد۱۳۴۴/۱۰/۰۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۴۹۵رضاخداکرمیالفتکرمانشاه-گیلانغرب-روستای گراویان سفلا۱۳۲۸/۰۶/۰۱فروشنده۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۳۹فروغ جاویدان
۴۹۶روان بخشخداویسیعلی محمدکرمانشاه-صحنه-روستای چمچال۱۳۴۵/۱۲/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۴۹۷محمدعلیخردرهمحمدتقیهمدان-همدان۱۳۴۲/۰۵/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۴۹۸جوادخرمیبالاتهران-تهران۱۳۳۸/۱۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقیناصابت ترکشکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۴۹۹سالارخرمیشاه نارایلام-روستای شیخ مکان،دره شهر۱۳۲۰/۰۶/۰۱کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۴۷چلچراغ
۵۰۰غلامخرمیانعبدعلیعراق۱۳۴۲/۰۴/۰۹کارگر نجاری-پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۵۰۱حسینخزاعیحسنخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۷/۰۷/۰۱پاسدار (بسیجی)۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت گلوله به شکمکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۵۰۲بهپورخزاییعلیکرمانشاه-کنگاور-روستای دهلر۱۳۴۳/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۵۰۳غلامعلیخزایینجفعلیهمدان-نهاوند۱۳۴۲/۰۳/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۵۰۴نیمتاجخسروآبادییوسفکرمانشاه-کرمانشاه-روستای خسروآباد۱۳۰۹/۰۷/۰۲خانه‌دار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۵۸فروغ جاویدان
۵۰۵غلامرضاخسروجردیمحمدعلیخراسان رضوی-سبزوار۱۳۴۳/۰۴/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۵۰۶ابراهیمخسرویعلیرضاخراسان جنوبی-قائنات-روستای چاهک موسویه۱۳۴۶/۱۰/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلوله به قلب و چشمایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۵۰۷زمانخسرویحسنکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۶/۱۰/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۰۸علی اکبر خسرویعلی اصغرمازندران-ساری-روستایی خزرآباد۱۳۴۶/۰۱/۱۰کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش گلوله توپایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۵۰۹علی عسگرخسرویعینعلیکرمانشاه-سنقر-روستای سایه کرعلیا۱۳۴۴/۰۲/۰۸پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری بامنافقین-اصابت گلولهآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۵۱۰جمالخضرنژادعلیآذربایجان غربی-بوکان۱۳۴۵/۰۶/۰۱سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۵۱۱سلیمانخضریکریمآذربایجان غربی-مهاباد-روستای بفره‌وان۱۳۴۷/۰۱/۰۱سرباز۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۵۱۲مجیدخضریغلامفارس-لارستان- اوز۱۳۴۴/۱۰/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۵۱۳اسداللهخطریمحمدخراسان رضوی-قائن-روستای فخران- قائن۱۳۴۹/۰۱/۰۵کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۱۴محمدخلج آزادمحرمقزوین-بوئین‌زهرا۱۳۴۶/۰۲/۱۰سرباز ارتش (هوانیروز)۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۱۵سید جلیلخللیل طبارسید جمالکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چنگشیان۱۳۴۷/۱۲/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۱۶عیسیخلیقی جمال آبادعزیز اردبیل-مشگین شهر-روستای جمال آباد۱۳۴۷/۰۷/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۱۷حسنخلیلیرحیممازندران- ساری-روستای قادیکلا۱۳۴۶/۰۶/۰۱کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت خمپاره ایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۵۱۸حسینخلیلیعلی اکبرتهران-تهران۱۳۴۵/۰۲/۲۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۵۱۹سیدجلیلخلیلی تبارسیدجمالکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چنگه شیان۱۳۴۷/۱۲/۰۴پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۲۰محمدجعفرخلیلی همت آبادیمحمدحسینتهران-شهر ری۱۳۳۵/۰۳/۲۱کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری بامنافقین-اصابت ترکش خمپاره به شکم و دستکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۵۲۱اصغرخمارینادرهمدان-بهار-روستای خلیل کرد۱۳۴۷/۰۹/۱۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ موج انفجارکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۲۲علی اشرفخمس آبادیرضاکرمانشاه-کنگاور-روستای علی اباد۱۳۴۹/۰۱/۱۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۲۳محرمعلیخمسهنعمت‌اللهقزوین-قزوین۱۳۴۳/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۵۲۴عبدالعلیخمیس آبادیاحمدعلیکرمانشاه-کنگاور-روستای گودین۱۳۳۱/۱۱/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری بامنافقین-اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۶فروغ جاویدان
۵۲۵علی اشرفخمیس آبادیرضاکرمانشاه-کنگاور-روستای علی آباد۱۳۴۹/۰۱/۱۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری بامنافقین-اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۲۶سعیدخواجه علیعبدالحسینقزوین-تاکستان۱۳۴۹/۰۵/۰۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری بامنافقین-اصابت گلوله کرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۲۷محمدخواجه‌دهیمحمدتقیآذربایجان شرقی-میانه۱۳۴۷/۰۲/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۵۲۸روزهخواجوی اورکیزلفعلیخوزستان-دزفول-روستای نفت‌سفید۱۳۴۶/۰۶/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش  ایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۵۲۹نقیخوالیتقیگیلان-رشت۱۳۴۰/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سینهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۵۳۰مجیدخودستانیوسفقزوین-قزوین۱۳۴۷/۰۳/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش و سوختگی شدید  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۳۱حسنخورشیدیمحمدگیلان-بندر انزلی۱۳۴۳/۰۷/۱۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش خمپارهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۴آفتاب
۵۳۲عباسخورشیدیقدمعلیتهران- شهر ری۱۳۴۹/۰۱/۰۱بسیجی 1367/05/07درگیری بامنافقین-اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۳۳مصطفیخورشیدیفرج اللهکرمان-بم- روستای نظام آباد۱۳۴۰/۰۶/۰۱گروهبان یکم ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۷آفتاب
۵۳۴سعیدخوش اخلاقحسینتهران-تهران۱۳۴۹/۱۲/۲۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۳۵اسماعیلخوش سیرسلیمانتهران- شهر ری۱۳۴۶/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۹درگیری بامنافقین-اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۳۶مجتبیخوش شربیاناسماعیلتهران-تهران۱۳۵۱/۰۱/۰۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری بامنافقین-اصابت ترکش به سرکرمانشاه- اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۵۳۷علیخوش نظرعزیزاللهتهران-تهران۱۳۴۱/۰۶/۲۰فروشنده-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۵۳۸فهم اللهخوش‌دل دمیرچی درسی علیاباباکشیاردبیل-مشگین شهر-روستای مراللو۱۳۳۱/۰۱/۱۱راننده-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت گلوله توپ به پاایلام-مهران حمله نظامیمرد۳۶چلچراغ
۵۳۹علیخوشکارحسینهمدان- ملایر – روستای کرد خورد۱۳۴۹/۱۰/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۸چلچراغ
۵۴۰عیسیدادخواهحسینمرکزی-ساوه-روستای نوبران۱۳۴۰/۰۴/۰۴استواریکم ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به شکمایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۷چلچراغ
۵۴۱امامقلی دادی پوررمضانفارس-داراب۱۳۴۲/۰۲/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به شکم ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۵۴۲سعیددارابیکریمتهران-تهران۱۳۴۸/۱۲/۰۷دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۵۴۳فریبرزدارابیعزیز اللهکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چقابورداراب۱۳۴۵/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۱ اصابت ترکشکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۵۴۴محرمعلیدارابیایوبهمدان-بهار-روستای گنج تپه۱۳۳۶/۰۸/۰۱کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۵۴۵محمدرضا دارابیابراهیمکردستان-سنندج۱۳۴۵/۰۷/۲۶سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۲۹ اصابت گلولهکردستان-سقزترورمرد۲۲متفرقه
۵۴۶مختاردارابیعلی اکبرایلام-شیروان وچرداول-روستای زیرتنگ بیجنوند۱۳۴۶/۰۵/۰۱بنا-سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۱۸ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۴۷حشمتدانشعلی آقاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ونائی۱۳۴۴/۰۴/۰۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۵۴۸کرم رضادانشعلی آقاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ونائی۱۳۴۸/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۵۴۹مصیبدانشعلی آقاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ونائی۱۳۴۹/۰۳/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۵۰منوچهردانش یارفرسوخته زارکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۵۱/۰۶/۰۱دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءقصد منافقین-اصابت گلوله به سر و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۵۵۱یوسفدانشیان بنابحسنآذربایجان شرقی-بناب۱۳۴۷/۰۶/۰۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۵۲بهزادداودییعقوبتهران- شهر ری۱۳۴۷/۰۲/۲۹سرباز ارتش 1367/05/05  اصابت گلوله توپ و ترکشکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۵۳داودداودیعبدالعلیخراسان رضوی-قوچان۱۳۴۱/۰۷/۰۳بسیجی 1367/01/10  اصابت ترکشایلام-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۶آفتاب
۵۵۴پیرعلیدادداوری یوسف آبادخدادادلرستان-دلفان-ده باغ۱۳۴۵/۰۲/۳۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سینه و دستایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۵۵۵سیدمحسندربندیسیدعلی‌اکبرتهران۱۳۴۹/۱۰/۲۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۵۶خلیلدرخشانی ملایوسفیابراهیمآذربایجان شرقی-مرند-روستای ملایوسف۱۳۴۷/۱۱/۱۸سرباز۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۵۵۷حسیندرودگر خواچینیحسنگیلان-رشت-روستای خواچکین۱۳۴۷/۰۵/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۲۱درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غربترورمرد۲۰متفرقه
۵۵۸محمددرویش امیریمحمد صادقمازندران-تنکابن۱۳۴۴/۰۶/۱۷طلبه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۱۲ اصابت ترکش به سر و صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۵۵۹افسانه درویشیبرزوکرمانشاه-ایوان۱۳۵۹/۰۶/۱۰دانش‌آموز۱۳۶۷/۰۵/۱۰ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیزن۸فروغ جاویدان
۵۶۰محسندری دولت آبادمحمدتهران-شهر ری۱۳۴۹/۰۲/۲۹نقاش مبل و صندلی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۶۱مسلمدریسزکیخوزستان-آبادان۱۳۴۵/۰۲/۱۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش گلوله توپکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۵۶۲حاجی رضادریکوندخدانظرلرستان-خرم آباد-روستای چغلوندی۱۳۴۸/۰۵/۰۶کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به کتفکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۵۶۳کرم خدادریکوندجلودارلرستان-خرم آباد۱۳۴۸/۰۳/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سر و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۵۶۴هادی دشتیمحمدحسنخراسان رضوی-نیشابور-روستای دست۱۳۴۷/۰۸/۲۶کشاورز-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۶۵علیدشتی جوانمحمدحسنخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۶/۰۶/۰۵خیاط-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۶۶ظاهردشتیانصفرکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۳/۰۶/۱۹ارتشی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصاب ترکشایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۵۶۷خلیلدلباختهحسینهمدان-کبودرآهنگ۱۳۴۶/۰۱/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۶۸سیدخضردلدارسیداحمدآذربایجان غربی-پیرانشهر-روستای دوله‌گوزان۱۳۴۶/۰۵/۰۱سرباز۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۵۶۹اسداللهدلفانقندی بکلرستان-خرم آباد۱۳۴۵/۰۷/۰۱دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سینه و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۵۷۰پاپیدلفان بیرانوندحنابگلرستان-خرم آباد-روستای دره سر۱۳۴۸/۰۱/۰۱جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۵۷۱نوذردلیری مراد آبادییداللهکرمانشاه-روستای کهریز۱۳۴۱/۱۲/۱۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۵۷۲صیدعلیدم بادامیحسین مرادکرمانشاه-صحنه-روستای حیدرآباد-صحنه۱۳۴۷/۰۱/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۷۳عبداللهدمیرلو ابهریحسینزنجان-ابهر۱۳۴۵/۰۱/۰۱کارگر شیرینی‌فروشی-بسیج۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۵۷۴مختاردهباشیمحمدبوشهر-دشتی-شهر خورموج۱۳۴۶/۰۱/۲۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-کرندغرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۷۵جلالدهقان مورآبادیماشااللهتهران-شهر ری۱۳۴۹/۰۸/۰۵بسیجی 1367/05/06 اصابت ترکش خمپاره به صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۷۶خداکرمدهقانیاحمد فارس-کازرون-روستای بورکی 1337/04/15ستواندوم ژاندارمری۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش گلوله توپایلام-فکه حمله نظامیمرد۳۰آفتاب
۵۷۷رحیمدهقانیصفرهمدان-همدان-روستای سولان۱۳۴۶/۰۹/۰۶جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۷۸مجیددهقانیجانعلیتهران-تهران۱۳۴۵/۰۸/۱۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله توپ و ترکش به سرکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۵۷۹غلامعلیدهنوی شاهپوریمحمدخراسان رضوی-کاشمر-روستای دهنو۱۳۴۷/۰۸/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۸۰علیدوخاییغلامحسینمرکزی-اراک-روستای نمک کور۱۳۴۵/۰۷/۰۱کابینت‌ساز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۵۸۱حسیندودانگهمحمودعلیزنجان-ابهر-روستای عمیدآباد۱۳۴۷/۰۱/۲۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۵۸۲سیروسدوست محمدی تبارشکرخانلرستان-کوهدشت-روستای داودرشید۱۳۴۹/۰۷/۰۱دانشجو-جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۸۳محمدرضادوست وندیشهبازکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۸/۰۹/۲۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سر و چشمکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۵۸۴علیدولت مندان یاوریخانمرادکرمانشاه-روستای بالادربند۱۳۴۴/۰۶/۱۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۵۸۵جعفردیانیمحمدتهران-تهران۱۳۴۱/۰۵/۲۰آزاد-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۵۸۶تقی ذبیحیحسینمازندران-ساری-روستای کردخیل۱۳۴۷/۱۲/۰۷کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش خمپاره به پهلوآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۸۷همایونذبیحیجعفربهار-همدان۱۳۴۶/۰۶/۲۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۸۸بهمنذوالفقاریانعلیسمنان-مهدی شهر-روستای طالب آباد۱۳۴۸/۰۲/۱۹کارگر کارخانه-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۸ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۵۸۹بهرامرادان کوپاییرضاتهران۱۳۴۹/۰۹/۱۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۹۰غلامرضارادمرد سرابآدینه قلیخراسان رضوی-قوچان۱۳۴۷/۰۱/۰۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۹۱صیدباقررادمردیانطهماسبلرستان-خرم آباد-روستای ده‌پیر۱۳۴۶/۰۷/۱۰دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۵۹۲سیدکاظمراستی سنگرمیسیدغلامرضاتهران۱۳۴۷/۱۲/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۵۹۳شعبانراشدیرستماردبیل-اردبیل-روستای الواری۱۳۴۵/۰۲/۰۹آسفالت کار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹  اصابت گلولهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۵۹۴علیرضارامشینیمحمد،خراسان رضوی-سبزوار-روستای رامشین۱۳۴۹/۰۳/۰۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به پا و سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۹۵یوسفرائیجیقنبرعلیگلستان-بندرگز۱۳۴۹/۰۱/۰۲طلبه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۵۹۶حسینربانیمحمد سعیدکردستان-سقز-قشلاق قاضی۱۳۴۵/۰۴/۰۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خمپاره به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۵۹۷غلامعلیربانیرازعلیلرستان-الیگودرز-طاسهل۱۳۴۶/۰۵/۱۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۵۹۸محمدربانیقاسمعلیهمدان-فامنین-روستای نگارخاتون۱۳۴۴/۰۳/۳۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۵۹۹محمدحسنربیعیحاجی باباهمدان-تویسرکان۱۳۴۵/۰۴/۰۵کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۶۰۰هادیرجب پور خشک رودیمحمدمازندران-قائم شهر۱۳۴۶/۰۳/۲۰پاسدار 1367/05/05 اصابت ترکش به سرکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۶۰۱محسنرجبیفرهادهمدان- تویسرکان – روستای کهنوش۱۳۳۹/۰۶/۰۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۶۰۲علیرجبی بیت گنجغلامحسینخراسان جنوبی-بیرجند-روستای بیت گنج۱۳۴۸/۰۵/۰۷پیمانکار ساختمان-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلوله به سرایلام-فکه حمله نظامیمرد۱۹آفتاب
۶۰۳علیرجبیانحسنایلام-شیروان چرداول-روستای کارزان۱۳۴۲/۰۷/۰۱کارگر-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۶۰۴یارحسینرحمان آبادینادرکرمانشاه-کنگاور۱۳۴۷/۱۲/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۶۰۵بابامرادرحمانیاحمدکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای زغفران۱۳۴۳/۰۵/۰۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۶۰۶ربیرحمانیعزیزاللهقزوین، تاکستان۱۳۴۳/۰۹/۰۱تعمیرکار خودرو-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-صالح‌آباد حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۶۰۷محمدعیسیرحمانیمختارقزوین-تاکستان۱۳۴۸/۰۵/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۰ اصابت گلوله به سر و پاکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۶۰۸موسیرحمانیغلامکهکیلویه و بویراحمد-گچساران-روستای نارمکان۱۳۵۳/۰۶/۱۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۴/۰۴ اصابت گلوله به گردنآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۱۴چلچراغ
۶۰۹رجبعلیرحمت آبادیمحمد حسینخراسان رضوی-سبزوار-روستای رحمت آباد۱۳۴۸/۰۷/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۶۱۰محمدرضارحمتیسبحانخراسان جنوبی-بیرجند-روستای نقنج۱۳۴۲/۰۱/۱۰استواریکم شهربانی۱۳۶۷/۰۵/۱۳ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۶۱۱محمدعلیرحمتی آدرمنابادیحسناصفهان-اصفهان۱۳۲۲/۰۶/۰۲ستوانیارسوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۵فروغ جاویدان
۶۱۲نورعلیرحمتی ترکاشوندیمهرعلیهمدان-تویسرکان۱۳۲۹/۰۶/۱۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۳۸فروغ جاویدان
۶۱۳یوسفرحیم چوغانلومحمدآذربایجان غربی-مهاباد-روستای قم‌قلعه۱۳۴۵/۰۵/۰۶سرباز۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۶۱۴ذوالفقار رحیمیعلی‌میرزازنجان-زنجان-روستای ملالار۱۳۴۲/۰۹/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۱ اصابت ترکش به قلبایلام-موسیان حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۶۱۵ناصررحیمی احمد گورابیمحمداسماعیلگیلان-املش۱۳۴۸/۰۶/۲۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۶۱۶مجتبیرحیمی طرهعباستهران-تهران۱۳۴۷/۰۸/۱۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۶۱۷عزیزرزمجو بنه‌حورایلدارگیلان-آستارا-روستای لمیر۱۳۳۸/۰۶/۳۰کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش گلوله توپ و سوختگی شدیدکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۶۱۸مرتضیرستگاررا‌ه‌خداخوزستان-باغملک۱۳۳۰/۰۳/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۳۷فروغ جاویدان
۶۱۹معرفت‌اللهرستم‌خانینعمت‌اللهزنجان-خدابنده۱۳۰۵/۰۴/۰۷بنا-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۶۲فروغ جاویدان
۶۲۰احمدرستمیعلیزنجان-ابهر-روستای توده‌بین۱۳۴۹/۱۱/۰۱کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۶۲۱امیررستمیمحمدحسنکرمانشاه۱۳۴۴/۰۱/۰۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقیننامشخص حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۶۲۲تیمور رستمیرحمت اللهکرمانشاه-کرمانشاه-چم چال-روستای زرده۱۳۴۲/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۶۲۳محمدرستمیامینایلام-ایوان،روستای کپنه کران۱۳۲۹/۱۲/۰۹کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش خمپاره به قلب و شکمکرمانشاه-گیلانغرب-تنگه دیاره حمله نظامیمرد۳۸فروغ جاویدان
۶۲۴محسنرستمی علیکهکیلویر و بویراحمد-یاسوج۱۳۳۳/۰۲/۰۶کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۴/۰۴ اصابت ترکش ایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۳۴چلچراغ
۶۲۵تیموررستمی آرینرحمت اللهکرمانشاه-صحنه-روستای زردآب چم چمال۱۳۴۲/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۶۲۶محسنرستمی جبار آبادیحسنی قلیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۷/۰۴/۱۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵توسط منافقین-اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۶۲۷عباداللهرستمی حاجی ابادیخسروکرمانشاه-هرسین-روستای کرمیانک۱۳۴۷/۰۹/۱۹معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۶۲۸محمدرستمیانحسنکرمانشاه-قصرشیرین۱۳۱۵/۰۳/۰۳راننده بنیاد مهاجرین۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۵۲فروغ جاویدان
۶۲۹محمدرسولی پایدارعباسهمدان-همدان۱۳۴۵/۰۷/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت ترکش به سر و سینهکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۲متفرقه
۶۳۰حشمت اللهرشتی زادهناوخاصکرمانشاه-قصرشیرین۱۳۴۷/۰۱/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۶۳۱مرادرشید پورکاکامرادکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۱۸/۱۲/۰۵پرسنل شهربانی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۹فروغ جاویدان
۶۳۲شیرین رشیدیشفیعکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای لر۱۳۴۰/۰۳/۱۰خانه‌دار۱۳۶۷/۰۵/۰۳اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیزن۲۷فروغ جاویدان
۶۳۳صیدمرادرشیدی ایل ذولهشیرمرادکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۴/۱۰/۲۰دانشجو۱۳۶۷/۰۵/۰۵توسط  -اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۶۳۴محمدرضارشیدی لرستانیمحمدتقیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۸/۰۱/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۹ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۶۳۵سیدمهدیرضابیگیسیدمیرهکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گاوشور۱۳۱۰/۱۲/۲۰راننده۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۵۷فروغ جاویدان
۶۳۶حسینرضاپور اناریرضاکرمان-رفسنجان-انار۱۳۴۵/۰۹/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۶۳۷احمدرضاپور جگرلوییکاکیکرمانشاه-قصرشیرین۱۳۰۶/۰۴/۱۳آزاد۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۶۱فروغ جاویدان
۶۳۸احمدرضاییعلی محمدهمدان- ملایر – روستای آورزمان۱۳۴۹/۰۲/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۶۳۹حسینرضاییباباقلیمازندران-قائم شهر-کروا۱۳۴۵/۱۱/۰۱خیاط-سرباز ژندارمری۱۳۶۷/۰۵/۲۹ اصابت ترکش به سر و کمرکردستان-سقز حمله نظامیمرد۲۲متفرقه
۶۴۰حیدررضاییعلی آقاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ملخطابی شیان۱۳۲۹/۰۵/۰۳جهادگر۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۳۸فروغ جاویدان
۶۴۱صفرعلیرضاییموسیخراسان جنوبی-بیرجند-روستای نوگیدر۱۳۳۸/۱۲/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۶۴۲عسگررضایینعمت اللهکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ملخطابی شیان۱۳۴۳/۰۴/۰۷دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۶۴۳گلنازرضاییکریمکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گوران۱۳۲۹/۰۳/۲۳خانه‌دار۱۳۶۷/۰۵/۰۴اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیزن۳۸فروغ جاویدان
۶۴۴محمدرضاییشکرعلیهمدان- ملایر۱۳۳۴/۰۴/۱۰استواریکم ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۳۳چلچراغ
۶۴۵محمدحسینرضاییعلی حسینمرکزی-شازند-روستای توره۱۳۵۰/۰۶/۰۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۶۴۶نعمترضاییمحمدمهدیسمنان-شاهرود-مجن۱۳۳۲/۰۴/۲۱کارمند آموزش و پرورش-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سر و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۵فروغ جاویدان
۶۴۷رشیدرضایی پور صیق سراییعزت اللهگیلان-تالش-روستای صیقل‌سرا۱۳۴۶/۰۳/۱۵کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۶۴۸محمدرضایی حسین آبادیعلیرضاهمدان- ملایر۱۳۴۴/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۱درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۳متفرقه
۶۴۹علی اصغررضایی کمنیرضاگیلان-رودسر۱۳۴۴/۱۱/۱۰گروهبان‌یکم ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۶۵۰احمدرضایی نژادسیف اللهمرکزی-خمین-روستای لکان۱۳۵۰/۰۳/۱۶پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۶۵۱حشمت اللهرضوان مدنیذبیح اللهکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۰/۰۵/۱۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۶۵۲محمدرضارضوانی تبارمحمدولیکرمانشاه-سنقر-کلبی آباد۱۳۴۶/۱۲/۲۱طلبه-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۶۵۳احمدعلیرمضان پورکرفستانیعیسیگیلان-رودسر-روستای کرفستان۱۳۴۷/۰۷/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خمپاره به سر و سینهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۶۵۴مهردادرمضان زاده مقدمحسنگیلان-رشت۱۳۴۸/۰۱/۰۲جوشکار-سرباز ارتش 1367/03/29درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۶۵۵صنمرمضانینریمانکرمانشاه-اسلام‌ آباد غرب۱۳۲۴/۰۸/۱۰خانه‌دار۱۳۶۷/۰۵/۰۳اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیزن۴۳فروغ جاویدان
۶۵۶محمودرمضانیحسینخراسان رضوی-بردسکن-روستای برجک۱۳۴۶/۰۴/۰۳ستاد پشتیبانی جنگ و جهاد سازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۶۵۷حسینرمضانی زردابیعلی اکبرگیلان-لنگرود۱۳۳۹/۰۱/۱۴طلبه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ بر اثر سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۶۵۸بهروزرمودهاحمدکرمانشاه-نفت شهر۱۳۴۱/۰۹/۲۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۶۵۹عزت اللهرنجبرحسینفارس-ممسنی- روستای دهک۱۳۴۶/۰۵/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش گلوله توپ به سر و کمرایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۶۶۰علی‌اکبررنجبر باجه‌باجحبیب‌اللهآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۵/۰۵/۱۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۶۶۱علیرنجبر باطانییداللهاصفهان-اصفهان۱۳۴۰/۰۱/۰۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۶۶۲حسینرنجبرکوهیموسیگیلان-رشت-روستای جیرکویه۱۳۴۵/۰۴/۱۶کارگر-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سر، صورت و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۶۶۳محمدرهبریسیف اللهتهران-تهران۱۳۴۹/۰۵/۱۵صافکار-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۶۶۴غلامرضاروان خواهاکبر فارس-شیراز 1341/04/18سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش گلوله توپ به گردن و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۶۶۵علیرودیحسنمرکزی-دلیجان۱۳۵۰/۰۶/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۶۶۶مجتبیرودیقربانخراسان رضوی-نیشابور۱۳۴۶/۰۳/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۶۶۷حسینروزرخمحمدهمدان-تویسرکان۱۳۴۷/۰۶/۳۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به صورتکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۶۶۸غلام نبیروستاییحیدرخراسان رضوی-تایباد-روستای پل بند۱۳۴۳/۰۱/۰۹کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله به سینهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۶۶۹غلامحسنروستاییمحمدهمدان-ملایر۱۳۴۲/۰۴/۰۱کارمند بنیاد شهید-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۶۷۰مهدیروستاییغلامرضاکرمانشاه-اسلام‌ آباد غرب۱۳۵۹/۰۶/۲۴دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۸فروغ جاویدان
۶۷۱عطاء‌اللهریاضینعمت اللهسمنان-گرمسار-کهن آباد۱۳۲۹/۱۱/۲۷ستوانیار سوم نیروی زمینی ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله به سر و شکمایلام-مهران حمله نظامیمرد۳۸چلچراغ
۶۷۲علیرضاریحانی پورغلامتهران-تهران۱۳۵۰/۰۷/۲۹دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۶۷۳باقرریگی زادهعلیخراسان جنوبی-بشرویه۱۳۴۷/۰۱/۰۲دامدار و کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش خمپاره به سینهکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۶۷۴رمضانزارعحسینفارس-شیراز -روستای خیرآباد۱۳۴۵/۰۳/۰۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش گلوله  به سر و دستکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۶۷۵مرتضیزارع کتایونچهکاظماصفهان-دولت آباد-برخوار۱۳۴۳/۰۲/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۸درگیری با منافقیننامشخص حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۶۷۶رجبعلیزارعیعبدالرحمنهمدان-کبودرآهنگ-گل‌تپه۱۳۳۹/۱۰/۰۱کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۶۷۷محمودزارعیعین اللههمدان-کبودرآهنگ-روستای باغچه۱۳۵۱/۰۴/۰۱معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۶۷۸نجاتعلیزارعی بید سرخیشعبانعلیصحنه-کرمانشاه۱۳۳۳/۱۰/۰۷ستوان یکم شهربانی۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۴فروغ جاویدان
۶۷۹علیزالغریبعلیمرکزی-ساوه-روستای مزلقان۱۳۴۸/۰۱/۰۲خیاط-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۶۸۰نصرت اللهزبردستمحمدعلیکرمانشاه-هرسین-روستای چهر۱۳۲۵/۰۸/۱۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۲فروغ جاویدان
۶۸۱فریبرززبردستیعلیرضاکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۹/۰۱/۰۱دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۶۸۲حسن زردکانلوغلامعلیخراسان شمالی-بجنورد۱۳۴۳/۰۶/۲۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۶۸۳عبدالعباسزرگانیشنوخوزستان-اهواز۱۳۴۲/۰۲/۲۰قصاب- سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۶۸۴سیدعسگریزرگرسیدعلی اکبرسمنان-سمنان۱۳۴۳/۰۴/۰۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۶۸۵عبدالرضازمانیمحمدمرکزی-آشتیان-روستای دستجرده۱۳۴۹/۰۴/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۶۸۶علیرضازمانیمرادایلام-ایوان (ایوان غرب)-روستای چهل گزی۱۳۴۷/۰۹/۲۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۶۸۷علیزمانی   خیراللهمازندران-آمل-روستای اجوارکلا۱۳۴۶/۰۴/۰۲کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۴ گروگان گیری شکنجه و اعدامکرمانشاه-کرمانشاهترورمرد۲۱چلچراغ
۶۸۸محمدعلیزمانی قشلاقیمرحوم علی 1348/06/21کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۶۸۹نجاتعلیزمانی گنجیشکرخدالرستان-خرم آباد۱۳۴۷/۰۵/۰۲جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به کمرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۶۹۰سعیدزهره وندیمحمدجوادکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۱/۱۰/۲۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۶۹۱عبدالرضازیبایی استادعبدالعلیخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۵/۱۱/۰۱استوار دوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به پا و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۶۹۲زمانزینی عوریعلی ادربیل-مشگین شهر-روستای عور۱۳۴۹/۰۶/۰۵پاسدار 1367/05/05 اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۶۹۳ابراهیمزینی وندکاظمایلام-روستای پشت قلعه،آبدانان۱۳۴۳/۱۰/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خمپارهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۶۹۴غلامزینی وند لرستانیسیف اللهایلام-آبدانان-روستای سیاهگل۱۳۴۹/۱۱/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۸چلچراغ
۶۹۵ملکی ژالهعلی عسگرکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۹/۰۲/۳۰دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۶۹۶نقیساعتی صمدیحمداللههمدان-بهار-روستای کموش ‌بلاغی۱۳۴۹/۰۳/۰۹پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۶۹۷داودساعدیمحرم علیآذربایجان غرب-ارومیه۱۳۴۶/۰۷/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۶۹۸طاهرساعدیوادیخوزستان-دشت آزادگان-بستان۱۳۴۴/۰۴/۰۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳آفتاب
۶۹۹یوسفعلیساعدی‌خورحسینعلیخراسان رضوی-مشهد-روستای خور۱۳۴۰/۰۶/۰۲کارمند کارخانه ذوب آهن-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۷۰۰رمضانعلیساغریرضاسمنان-شاهرود۱۳۴۷/۰۹/۲۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سرایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۷۰۱داودساکیامیدعلیهمدان- نهاوند۱۳۴۹/۰۸/۲۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۷۰۲محمدابراهیمسالمهخسروگیلان-رشت-روستای لولمان۱۳۴۵/۰۶/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش گلوله توپ به پاهاایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۷۰۳انوشیروانسالمیخسروگیلان-لاهیجان۱۳۳۸/۰۸/۰۷استواردوم ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۹چلچراغ
۷۰۴حسنساویزشه ماربیگلواحمداردبیل-مغان-روستای شرفه۱۳۴۱/۰۱/۱۰کارمند بنیاد شهید-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۷۰۵حسینسبحانیمحمدحسنمرکزی-محلات۱۳۴۳/۰۷/۰۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۷۰۶سجادسپه وندعلی اکبرلرستان-خرم آباد-روستای چگینی۱۳۴۶/۰۹/۰۱دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۷۰۷کرمسپه وندنصیرلرستان-خرم آباد-چغلوندی۱۳۳۷/۰۲/۰۷جهاد سازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۷۰۸سیدمحمدرضاسجادیسید علی اصغرخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۳/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۹ اصابت گلوله به سینه و دستکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۷۰۹سیدمحمدکاظمسجادی بلالمیسید محمدگیلان-رودسر۱۳۴۵/۰۴/۲۰پاسدار
کمیته
۱۳۶۷/۰۵/۱۰ اصابت ترکش خمپاره و سوختگی شدیدایلام-مریوان حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۷۱۰سیدعبدالرسولسجادیانسیدآقابزرگفارس-شیراز۱۳۴۱/۱۲/۰۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به کمر و شانهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۷۱۱رمضانسرابیموسی الرضاتهران-تهران۱۳۴۷/۱۰/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۷۱۲سیدجلیلسرابیسیدحسینکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۵/۰۳/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۷۱۳ناصرسرابیموسی الرضاتهران-تهران۱۳۴۶/۰۶/۲۸دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۷۱۴رحمانسرداریرحیمکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۶/۱۱/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به قلبکردستان-مریوان-دره شیلر حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۷۱۵علیرضاسرهنگ خانلارینعمت اللهتهران۱۳۴۷/۰۶/۰۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۷۱۶لطفعلیسعادتیان بالاوی قلیپورمحمدحسینآذربایجان غربی-ارومیه-چنقرالوی یکان تابعه۱۳۴۴/۰۹/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳آفتاب
۷۱۷سعدونسعدانیمحمدهرمزگان-بندرکنگ۱۳۴۳/۰۶/۰۱سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش خمپاره به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۷۱۸همایونسعیدینامشخصپاکدشت-تهران۱۳۴۴/۰۰/۰۰نامشخص۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۷۱۹مصطفیسفیدرومحمدعیسیهمدان-ملایر۱۳۴۹/۰۹/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۷۲۰بنیادسگوندپایدارلرستان-خرم آباد-روستای پل باباحسین۱۳۴۸/۰۶/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۷۲۱بهروزسگوندآقارضالرستان-پلدختر-روستای چولهول۱۳۵۲/۰۱/۱۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۵فروغ جاویدان
۷۲۲اصغر سلامتی استیاراحمدآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۵/۰۲/۲۲سرباز۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۷۲۳محمودسلطان محمدیمحمدتهران-تهران۱۳۴۴/۱۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۷۲۴سیدمحمدرضاسلطانیسیدعلیرضاتهران-تهران۱۳۴۳/۰۵/۲۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سر و سینه  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۷۲۵صمدسلگیعزت اللههمدان-نهاوند- روستای شهرک۱۳۴۴/۰۶/۰۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۷۲۶اصغر سلیمانیعین اللهتهران- شهر ری۱۳۴۷/۰۸/۲۵میکانیک-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۷۲۷حیدر سلیمانیعالیکرمانشاه-گیلانغرب-روستای دیره۱۳۳۱/۰۶/۳۱گروهبان۱۳۶۷/۰۵/۱۴ اصابت گلولهکرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای دیاره حمله نظامیمرد۳۶فروغ جاویدان
۷۲۸شهسوارسلیمانیناصرکرمانشاه-قصرشیرین۱۳۴۴/۰۵/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله خمپاره به قلب و شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۷۲۹صحبت اللهسلیمانیاسدکرمانشاه-گیلانغرب-روستای گواور۱۳۴۶/۰۴/۰۹پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۷۳۰عزیزمرادسلیمانیقمرمرادهمدان-تویسرکان۱۳۳۹/۰۶/۰۸سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله له کتفکرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۷۳۱علیرضاسلیمانیامیرآقاتهران- شهر ری۱۳۴۴/۱۰/۲۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۷۳۲موسیسلیمانیمرادعلیایلام-روستای سرتنگ،ایوان۱۳۴۶/۰۸/۰۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۷۳۳برزوسلیمییداللهکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۲۴/۰۴/۰۴سرهنگ ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۳فروغ جاویدان
۷۳۴نادرسلیمی بالسینیربعلیمازندران-تنکابن۱۳۴۷/۰۷/۰۱سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سر و موج انفجارکرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۷۳۵علی‌اکبرسلیمی‌ توپ‌گراقربانعلیقزوین-قزوین۱۳۴۸/۰۴/۱۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سر و کمرکرمانشاه-سرپل ذهاب-تنگه دیزه حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۷۳۶علیرضاسلیمیانمجیدالبرز-طالقان-ساوجبلاغ۱۳۴۵/۱۰/۱۷سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۱۳درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۷۳۷بختیسنجابیخان باباکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۲۶/۰۸/۰۱راننده۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءقصد منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۱فروغ جاویدان
۷۳۸بهزادسنجابیمحمدمیرزاکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۵۰/۰۹/۰۹دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءقصد منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۷۳۹پرویسنجابیخان باباکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۳۳/۱۲/۰۱کارگر ساختمان۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءقصد منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۴فروغ جاویدان
۷۴۰جلالسنجابیعلیکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ارکوازی۱۳۶۳/۰۱/۰۱کودک۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءقصد منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴فروغ جاویدان
۷۴۱علیسنجابیمحمدمیرزاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ارکوازی۱۳۳۵/۰۱/۰۱کارگر کارخانه قند۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءقصد منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۷۴۲فرزادسنجابیمحمدمیرزاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای ارکوازی۱۳۵۴/۰۲/۰۱دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءقصد منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۳فروغ جاویدان
۷۴۳محمدمیرزاسنجابیبیگ میرزاکرمانشاه-اسلام آبادغرب-روستای چنگر سنجابی۱۳۰۴/۰۴/۰۵کشاورز۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءقصد منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۶۳فروغ جاویدان
۷۴۴عادلسنجانیمحمدکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای میان قلعه طالانی۱۳۴۹/۰۱/۰۱دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۷۴۵علیرضاسنجریعلی اکبرخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۸/۰۱/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۷۴۶حسنسهرابیجلالآذربایجان غربی- شاهین دژ۱۳۴۵/۰۶/۲۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۷۴۷محمدرضاسهرابینایب علیهمدان-کبود رآهنگ۱۳۳۲/۱۰/۲۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۳۵فروغ جاویدان
۷۴۸محمدرضاسهیلیحبیب اللهگیلان-فومن-روستای گراکو۱۳۴۷/۰۴/۰۴خیاط-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت گلولهکرمانشاه-نفت‌شهرحمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۷۴۹هادیسهیلیرحمتاللهکرمانشاه-گیلانغرب-روستای کاظم خانی سفلا۱۳۴۷/۰۷/۰۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله به دست و پهلوآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۷۵۰مصطفیسوریمرتضیهمدان-تویسرکان-روستای عین‌آباد۱۳۳۲/۱۰/۰۵کارمند بانک-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۳۵فروغ جاویدان
۷۵۱قاسمسویزیمحمدخراسان رضوی، سبزوار، روستای سویز۱۳۴۸/۰۱/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۷۵۲سیدجعغرسیادتسیدکوچکگلستان-گنبدکاووس۱۳۴۸/۰۱/۳۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۷۵۳محسنسیاه‌پوش‌فردهاشمقزوین-قزوین۱۳۴۸/۰۶/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سر و شکمکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۷۵۴امیرسیبویهمحمدتهران-تهران۱۳۳۵/۰۲/۱۵آهنگر و جوشکار-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۷۵۵سیدحسنسیرجانی بربریسید حسینخراسان رضوی، مشهد۱۳۴۷/۰۱/۰۹شاگرد نجاری۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۷۵۶جهانگیرسیف الدینعلی محمداصفهان-تیران و کوران-روستای هومان۱۳۴۸/۰۲/۰۵تعمیرکار خودرو-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۷۵۷باب اللهسیفاییحبیب اللهمازندران-بابلسر-روستای کوچک بیشه۱۳۵۱/۰۶/۰۶روحانی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۷۵۸بهنامسیفی‌هیرقرباناردبیل-اردبیل۱۳۴۷/۰۵/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۷۵۹سعیدشادمانحشمت اللههمدان-نهاوند 1346/06/12سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۷۶۰ناصرشافعیرسولهمدان-ملایر۱۳۴۳/۰۲/۱۹آهنگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۴متفرقه
۷۶۱محسنشاکریمحمدجوادفارس-شیراز۱۳۴۴/۰۶/۰۷سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۱ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۷۶۲داودشاه خواه علیآذربایجان شرقی-شبستر-روستای سفید کمر۱۳۴۵/۰۶/۰۱رادیولوژیست-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۷۶۳جمشیدشاه محمدی پاشامرادعلیهمدان-بهار-لاجین۱۳۴۲/۰۶/۰۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۷۶۴خلیلشاه‌محمدیسلطانعلیزنجان-خدابنده-روستای باش‌قشلاق۱۳۴۷/۰۳/۰۴کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ صابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۷۶۵حمیدرضاشاهندهمصطفیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۵/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-کرمانشاه حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۷۶۶محمدشاولیکریمایلام-روستای زلان علیا،ایوان۱۳۵۰/۰۵/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۷چلچراغ
۷۶۷احمدشبانعزیزکردستان-سقز-روستای سرچشمه۱۳۴۶/۱۰/۰۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۳ اصابت ترکش به شکمایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۷۶۸حسینشبانی فخر داودصفرعلیخراسان رضوی-نیشابور-روستای فخر داود۱۳۴۷/۰۵/۱۷قالیباف-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۱درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۷۶۹میررضاشجاعیمیرعزیزآذربایجان غربی-ماکو-روستای پورخاک۱۳۵۰/۰۸/۱۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت گلوله و ترکش به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷متفرقه
۷۷۰جبارشجاعی طاهرکندیعلی اصغرآذربایجان غربی- شاهین دژ-دمیرچی۱۳۴۶/۰۲/۱۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خهمپارهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۷۷۱محمدرضاشجاعیانعلی اصغرسمنان-دامغان۱۳۴۶/۱۱/۱۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۷۷۲قلیشرربارنادرکرمانشاه-سرپل ذهاب۱۲۸۶/۱۲/۰۱کشاورز۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری بامنافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۸۱فروغ جاویدان
۷۷۳علیرضاشرف خانیغلامعلیهمدان-همدان۱۳۴۵/۱۰/۲۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۷۷۴محمدبگشرفیمحمدکرمانشاه-هرسین۱۳۴۳/۰۱/۰۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۷۷۵مصطفیشرفیرمضانعلیتهران-تهران۱۳۴۳/۰۶/۱۸تراشکار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به گردنکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۷۷۶حسین شریعتیمحمدجعفرتهران-تهران۱۳۳۹/۰۵/۰۲راننده صدا و سیما۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سر و قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۷۷۷غلامعباسشریعتیحسنتهران-تهران۱۳۴۶/۰۶/۲۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۷۷۸محمدتقیشریعتیاسداللهسمنان-شاهرود-روستای قلعه نو۱۳۴۱/۰۴/۰۱کارمند اداره ارشاد-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۷۷۹سودابهشریفیعلیرضاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی‌آباد۱۳۵۳/۰۸/۰۲دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۱۴فروغ جاویدان
۷۸۰سیدابوالفضلشریفیولی مرکزی-ساوه-روستای یل‌آباد۱۳۴۴/۰۱/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۷۸۱علی اکبرشریفیعلیرضاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی‌آباد۱۳۵۵/۰۳/۱۴دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۲فروغ جاویدان
۷۸۲کریمشریفیدوستمرادکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چقازرد۱۳۰۹/۰۳/۰۴کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۵۸فروغ جاویدان
۷۸۳مرضیهشریفیعلیرضاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی‌آباد۱۳۵۹/۰۴/۱۰دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۸فروغ جاویدان
۷۸۴نوشینشریفیعلیرضاکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی‌آباد۱۳۶۴/۰۳/۰۲کودک۱۳۶۷/۰۵/۰۳اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۳فروغ جاویدان
۷۸۵شعبانعلیشعبان علی فردعلیتهران- شهر ری۱۳۳۸/۱۰/۲۰بسیجی 1367/05/05 اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۷۸۶یونسشعبانلوییعلیآذربایجان غربی-خوی۱۳۴۳/۰۷/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۸ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۷۸۷علیمردشعبانیصالحایلام-صالح آباد۱۳۴۳/۰۹/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سر و قطع آنایلام- مهران-چنگوله حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۷۸۸محمدرضاشعبانی سبزه میدانیابراهیمگیلان-لنگرود۱۳۳۹/۰۸/۰۱کارگر-سرباز ژاندارمری 1367/01/08 اصابت گلوله آرپیجیایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۸آفتاب
۷۸۹عبدالمجیدشعیریعلیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۵۰/۰۶/۳۱دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۷۹۰برضاشفیعیشیرزادکرمانشاه-قصرشیرین۱۳۲۲/۰۳/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۵فروغ جاویدان
۷۹۱نوخاصشفیعیعزیزکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۰۹/۰۶/۰۹فروشنده۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۵۸فروغ جاویدان
۷۹۲داودشکری ولدزاقردنریمانتهران-تهران۱۳۴۵/۰۸/۰۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۷۹۳محمدعلیشکاریعلیخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۳/۰۰/۰۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به صورت و پاکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۷۹۴همتشکربیگیخان باباکرمانشاه-هرسین۱۳۴۰/۰۶/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و پهلوکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۷۹۵داودشکری ولدزاقردنریمانتهران-تهران۱۳۴۵/۰۸/۰۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۷۹۶روح‌اللهشکورینجفعلیزنجان-روستای شاه‌بلاغ۱۳۴۰/۰۳/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۷۹۷علیمرادشکوه زادهشاه محمدکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۲/۰۸/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۷۹۸محمدشمسی رمضانعلیمرکزی-اراک-روستای ضامنجان۱۳۵۲/۰۳/۰۱دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به صورتکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۵فروغ جاویدان
۷۹۹عبدالرحمانشمشیریبارونیخوزستان-بهبهان-کره سیاه۱۳۴۶/۰۹/۱۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ گروگان گیری، شکنجه و قتلایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۸۰۰محسنشناوریعلیتهران-تهران۱۳۴۶/۰۷/۲۸دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۰۱مجتبیشنگولوجیه‌اللهتهران-تهران۱۳۴۷/۰۵/۱۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۸۰۲حسینشهابی اناریاصغرتهران۱۳۴۷/۰۲/۳۰دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸۰۳غلامرضاشهبازیغلامعلیهمدان- نهاوند 1343/06/12بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۸۰۴عباسشهبازی حسنآذربایجان شرقی-مراغه-روستای کرج آباد۱۳۴۷/۰۸/۰۲کشاورز-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸۰۵مجیدشهبازی دستجردینوحعلیتهران-تهران۱۳۴۹/۰۳/۲۰کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۸۰۶محسنشهرستانیشعبانعلیتهران-شهر ری۱۳۴۹/۰۵/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۸۰۷خانعلیشهریسوندنادعلیمرکزی-خمین۱۳۲۹/۰۲/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۱سوء قصد منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۸فروغ جاویدان
۸۰۸محمدحسینشهسواری علویجهتقیاصفهان-اصفهان۱۳۳۱/۰۳/۲۵تکنسین شرکت مخابرات-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۱۶ گروگان گیری-اصابت گلوله به سرکردستان-سقز حمله نظامیمرد۳۶متفرقه
۸۰۹علیرضاشورابیعباسعلیخراسان رضوی-سبزوار-روستای بلقان آباد۱۳۴۷/۰۱/۰۲قالیباف-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-کرمانشاه حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸۱۰علیشوره ییعلی اکبرخراسان رضوی-نیشابور-روستای نیگه قلعه۱۳۵۰/۰۵/۲۵بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام،-مهران حمله نظامیمرد۱۷چلچراغ
۸۱۱شاهرخشوشتریاسداللهکرمانشاه۱۳۳۸/۰۹/۱۴کادرارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۸۱۲فریدونشوکتی جیرسراییعباسگیلان-رشت-روستای جیرسرا۱۳۴۲/۰۱/۲۴بافنده-سرباز ارتش 1367/03/29درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۸۱۳رضاشیخمحمد اسماعیلخراسان رضوی-تایباد-روستای ده بزر۱۳۵۰/۰۱/۰۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد 17فروغ جاویدان
۸۱۴محمدشیخ باباییاسحاق علیهمدان- کبودراهنگ۱۳۴۱/۰۷/۱۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۸۱۵محبوبشیخ بگلوعلیقلیآذربایجان شرقی-جلفا-روستای چایکن۱۳۴۴/۰۱/۰۲کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۸۱۶محمدشیخ پوراسداللهکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۷/۰۱/۲۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸۱۷احمدشیخ کبیرعباسعلیسمنان-شاهرود۱۳۳۵/۰۱/۲۱کارمند اداره راه و ترابری-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ سوختگی و اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۸۱۸عباس شیرالیشکراللهخوزستان-اهواز۱۳۴۱/۰۱/۰۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله به سر و سوختگی شدیدایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۶چلچراغ
۸۱۹علیشیرانی سعادت آبادیقاسمکرمان-کرمان۱۳۴۶/۰۱/۰۹پاسدار 1367/05/05 اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۲۰اکبر شیرپور تبریز اردبیل-گرمی-روستا۱۳۴۰/۰۱/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت گلولهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۷چلچراغ
۸۲۱شیرمحمدشیرزاییمرادعلیسیستان و بلوچستان-زهک-روستای کفتارگی۱۳۴۴/۰۲/۰۴گروهبان‌یکم ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۸۲۲محمدصادقصابریانتقیمازندران- ساری۱۳۴۷/۰۱/۰۳جوشکار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۸۲۳حسام الدینصادق پورمحمودآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۷/۰۶/۰۹کارگر-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸۲۴اقبالصادق خانیحشمتایلام-روستای زنگوان،شیروان و چرداول۱۳۵۱/۰۰/۰۰بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۶چلچراغ
۸۲۵حسینصادقچهمحمدکاظمسمنان-دامغان-روستای صیدآباد۱۳۴۲/۰۱/۰۱گروهبان یکم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۸۲۶علیصادقیصادقمرکزی-شازند-روستای عضدیه۱۳۴۶/۰۲/۱۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش و سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۲۷یداللهصادقیاحمدکرمانشاه-گیلانغرب۱۳۲۹/۱۰/۰۱سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۸فروغ جاویدان
۸۲۸یداللهصادقیعباسعلیسمنان-دامغان-روستای کلاته ملا۱۳۴۵/۰۰/۰۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۸۲۹محمدصارمیعلی اکبرلرستان-بروجرد۱۳۴۸/۱۱/۰۳جهاد سازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۸۳۰مسعودصارمیان فردگجرلرستان-خرم آباد۱۳۴۷/۰۴/۲۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و دستکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸۳۱علیصالحیحسینخوزستان-آبادان۱۳۴۶/۰۳/۰۷نانوا-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خمپارهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۸۳۲فریدون صالحیمحمدجعفرقزوین-آبیک-روستای قشلاق بشاریات۱۳۴۸/۰۶/۰۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سر و شکمکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۸۳۳محمدرضاصالحیمیرزاهمدان- تویسرکان – روستای سیدشهاب۱۳۴۹/۰۳/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۴/۰۳درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۸چلچراغ
۸۳۴حمیدصبوریمحمدعلیتهران-شمیرانات۱۳۴۹/۱۲/۰۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۸۳۵کریمصحبتیحسنکرمانشاه-قصرشیرین۱۳۳۶/۰۳/۰۱گروهبان سوم ژاندارمری۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری بامنافقین- اصابت ترکش به سینهایلام-فکه حمله نظامیمرد۳۱آفتاب
۸۳۶محمدطاهرصحراییفرج اللهکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۵۱/۰۸/۲۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۸۳۷مجتبیصدر زهراییعبداللهتهران-تهران۱۳۵۲/۱۲/۱۴دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۵فروغ جاویدان
۸۳۸علیمحمدصدوقیباقرهمدان-تویسرکان۱۳۴۸/۰۷/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۸۳۹محمدحسنصدیقنبی اللهآذربایجان شرقی-بناب – روستای خانه برق قدیم۱۳۴۴/۰۱/۱۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۱ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۸۴۰علیصدیقی نژاد کیادهیمهدیگیلان-تنکابن-روستای سنگسره۱۳۳۹/۰۳/۲۹کارشناس متالوژی-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۸۴۱محمدصرفیعباستهران-تهران۱۳۴۸/۰۱/۰۳دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۸۴۲وحیدصفایی قادریعباستهران-تهران۱۳۵۱/۰۲/۰۷دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۸۴۳شیردلصفریجعفرکرمانشاه-گیلانغرب-روستای باسکله۱۳۴۲/۱۰/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۱۱/۱۵ اصابت گلولهکرمانشاه-پادگان ابوذر سرپل ذهابترورمرد۲۵متفرقه
۸۴۴عباداللهصفریمحمدخانایلام-ایلام۱۳۴۵/۰۹/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سر و پاهاایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۸۴۵علیصفریغلامعلیتهران-تهران۱۳۴۸/۰۱/۰۱میکانیک-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۱۲درگیری با منافقین-اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۸۴۶مرادجانصفریسلیمانکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۲۹/۰۸/۱۰راننده۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۸فروغ جاویدان
۸۴۷رسولصفری فسقندییصفرآذربایجان شرقی-شهرستان اسکو۱۳۴۳/۰۵/۰۱کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۸۴۸سیدمحمدحسینصفری یزدی منفردمجتبیکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۲۷/۱۲/۲۴فروشنده۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۰فروغ جاویدان
۸۴۹پرویزصلحی جهانغلام حیدرتهران-تهران۱۳۴۵/۰۱/۰۱کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غربحمله نظامیمرد۲۲متفرقه
۸۵۰قربانعلیصمدیانحسیناصفهان-اصفهان-روستای وزوان۱۳۴۲/۰۴/۰۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۸۵۱غلامرضاصنعتکاری اصلکاظمآذربایجان شرقی۱۳۴۵/۰۱/۰۴کارمند بانک-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۸۵۲مهدی صوفی‌زادهمحمدرضاخراسان جنوبی-قائنات-روستای دارج‌علیا۱۳۴۳/۰۶/۰۲کشاورز-راننده تراکتور-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۲ اصابت ترکش به قلبایلام-شرهانی حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۸۵۳محمدرضاصومعه زادهحسینآذربایجان شرقی-اهر۱۳۴۲/۰۶/۱۵کارگر-بسیجی (سرباز ارتش)۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۸۵۴خدامرادصیادیمحمداسلام آباد غرب – روستای تجرکرم پناه آباد۱۳۴۵/۱۲/۲۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۸اصابت گلولهایلام حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۸۵۵علیصیدبیگیانالیاسایلام-شیروان چرداول-روستای سلطانقلی سفلی۱۳۵۰/۰۱/۰۱کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۷چلچراغ
۸۵۶جوانمیرصیدیصیدامیرکرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای دارتوت قلعه شاهین۱۲۸۱/۰۷/۰۶کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۸۶فروغ جاویدان
۸۵۷محمدصیدیحسینکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای نقاب کوب۱۳۴۶/۰۵/۰۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۸۵۸علیرضاصیفورینصرت اللهکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۰/۰۱/۱۲سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۰۳توسط  -اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۸۵۹غلامحسینضرغاملطفعلیتهران-تهران۱۳۴۱/۰۸/۲۵روحانی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به دست و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۸۶۰صیداحمدضمیری زادهمیرزاحسینایلام-روستای باولنگ،مهران۱۳۱۶/۰۷/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۵۱چلچراغ
۸۶۱اصغرضیاگچ کنقدیرخراسان رضوی-مشهد-روستای باغ سالار۱۳۴۶/۰۶/۲۷خواربار فروش-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و دست و پاهاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۶۲احمدضیاییمحمدهمدان-کبودرآهنگ۱۳۳۶/۰۷/۰۹دانشجو-معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۸۶۳احمدضیاییعلی اکبرتهران۱۳۴۹/۰۵/۲۰دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقیننامشخص حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۸۶۴احمدطارمیرجبعلیزنجان-ابهر-روستای قمچ‌آباد۱۳۳۷/۰۱/۰۱کارمند شرکت، بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۸۶۵سیدمحمدطالب میاندهیسیدجلیلتهران- شهر ری۱۳۴۸/۱۰/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سر و کتفکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۸۶۶کاملطالبیجوانمیرایلام-دهلران-روستای تپک دیناروند۱۳۴۸/۱۰/۰۶بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۸۶۷رحمت اللهطاهرآبادیعلی اکبرکرمانشاه-شهرستان کنگاور۱۳۴۴/۰۶/۱۰روحانی۱۳۶۷/۰۵/۰۲درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۳متفرقه
۸۶۸سیدعباسطاهریسیدرضاسمنان-سمنان۱۳۴۱/۰۲/۰۲کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به پهلو و سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۸۶۹محمدرضاطاهریمحمدهمدان۱۳۳۶/۰۷/۰۹معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پهلو و سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۸۷۰غلامرضاطاهری حسین‌آبادابوالقاسمقزوین-قزوین۱۳۴۶/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش و سوختگی شدید  ایلام-مهران-کنجان چم حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۸۷۱سعیدطاهریانموسی الرضاخراسان رضوی-قوچان۱۳۴۶/۰۳/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۷۲محمدرضاطاووسیمحمدعلیخراسان جنوبی-قائنات-روستای دارج‌علیا۱۳۴۶/۰۳/۰۳کارگر-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۷۳ملک جمشیدططرزادهیکشنبهلرستان-پلدختر-روستای معمولان۱۳۳۵/۰۱/۱۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۸۷۴محمدطیارعزتآذربایجان شرقی- هریس – زرنق۱۳۴۷/۰۸/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۸۷۵قاسمظفری لنگرودیحسنگیلان-لنگرود۱۳۴۶/۱۲/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت ترکش خمپارهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۸۷۶حسینعلیعابدینی  محمدولیزنجان-ماه‌نشان-حصار۱۳۴۷/۰۶/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۸۷۷ذبیح‌اللهعابدینی پرچینیعلی‌اصغرزنجان-زنجان۱۳۴۶/۰۴/۰۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۷۸غلامعباسعادلیانحبیبخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۶/۰۶/۰۱نانوا-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۱ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۷۹رشیدعاشوریاسفندیارالبرز-کرج۱۳۳۹/۱۱/۰۷معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۸۸۰هادیعاشوری تورانسراییقاسمعلیگیلان-رشت۱۳۴۵/۰۵/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۸۸۱فرهادعاصی کویخی نژادحسنگیلان-رشت۱۳۴۳/۰۱/۲۰مکانیک اتومبیل-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت گلولهکرمانشاه-قصر شیرینحمله نظامیمرد۲۴متفرقه
۸۸۲محمد عاطفی ذرقیغلامحسینخراسان رضوی، مشهد-روستای ذرق۱۳۴۶/۰۳/۰۱کاشیکار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۸۸۳حسنعامریعلی اصغرسمنان-شاهرود۱۳۳۹/۰۷/۲۲کارمند شرکت راه آهن-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۸۸۴حسنعامریاسماعیلسمنان-شاهرود۱۳۴۷/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت ترکش به صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۸۸۵ابراهیمعامریانمحمدحسنسمنان-شاهرود۱۳۴۱/۰۳/۰۱کارمند بنیاد شهید-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۸۸۶محمود عبادیرضاخراسان رضوی-سبزوار-روستای شامکان۱۳۴۲/۰۱/۰۱قالیباف-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به دست و پهلوایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۵آفتاب
۸۸۷محمدعباس نیا*خراسان رضوی-تربت حیدیریه-روستای کلاته شخم۱۳۴۸/۰۱/۰۱تعمیرکار ماشین-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۸۸۸اسداللهعباسیعلیرضازنجان-ابهر۱۳۱۷/۰۶/۱۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۵۰فروغ جاویدان
۸۸۹اسداللهعباسیغلامرضاهمدان-بهار۱۳۴۵/۱۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۸۹۰حمیدعباسیعلی عباسکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چیکان منصوری۱۳۴۹/۰۷/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۸۹۱رحیمعباسیغفورکردستان-سقز-علی مرد۱۳۴۷/۰۸/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۸۹۲سیامکعباسیقارداشزنجان-گوهر۱۳۴۶/۰۱/۰۱کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سینه و دستایلام-شرهانی حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۸۹۳علی اصغرعباسیمحمدتهران-تهران۱۳۴۹/۰۹/۲۰دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۳۰ گروگان گیری، شکنجه و قتلکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸متفرقه
۸۹۴مامدارعباسیحسینبوشهر-دشتی-روستای چمکور۱۳۴۷/۰۶/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش ایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۸۹۵محمدعباسیغلامرضاخراسان جنوبی-بیرجند-روستای گزدر۱۳۴۸/۰۷/۱۰تراشکار-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۸۹۶محمدتقیعباسیغلامرضاسمنان-شاهرود-روستای تاش علیا۱۳۴۶/۰۶/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۸۹۷علیرضاعباسی پاسبانقربانخراسان رضوی-قوچان،-روستای دیزوایز۱۳۴۷/۰۶/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۸۹۸فریدونعباسی شاهکوییمحمدابراهیمگلستان-گرگان۱۳۳۲/۰۴/۰۱کارگر شرکت ذغال سنگ-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سر و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۵فروغ جاویدان
۸۹۹مولامرادعبدالتاجدینیحقمرادکرمانشاه-شهرستان کنگاور-روستای عبدالتاجدین۱۳۴۰/۰۶/۱۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۲درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۷متفرقه
۹۰۰عادلعبدالله‌پور اصلحیدرتهران-تهران۱۳۵۰/۰۹/۰۲دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقین اصابت گلولهکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۹۰۱محمدعبدالمحمدیاحمدکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۵/۰۸/۰۶کاسب۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲متفرقه
۹۰۲محمدعبدالمحمدی فرسفجیاحمدکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۵/۰۸/۰۶فروشنده۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۹۰۳ذبیح اللهعبدالملکیروح اللههمدان-تویسرکان-روستای زاغه۱۳۳۹/۰۱/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۹۰۴رحمت اللهعبدالملکیرحمان قلیهمدان-تویسرکان-روستای نقده۱۳۴۹/۰۱/۰۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۹۰۵علیعبدالملکیالله حسینهمدان-تویسرکان-روستای کنجوران سفلا۱۳۴۷/۰۴/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۰۶جوادعبدیمرادایلام-آبدانان-روستای سراب باغ۱۳۴۵/۱۰/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۹۰۷حمیدرضاعبدیمحمدحسینهمدان- همدان-روستای مریانج۱۳۴۸/۰۱/۱۸پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۹۰۸علیعتابیکاظمخوزستان-اهواز۱۳۴۳/۰۳/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۹۰۹عباسعرب عامریمحمدعلیسمنان-شاهرود-روستای ارمیان۱۳۴۶/۰۴/۰۱کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پا و سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۹۱۰حسینعرشیماشااللهفارس-لارستان-تابعه۱۳۴۷/۰۵/۰۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سر و سینهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۹۱۱علیعرفانیان لطفیمحمدعلیخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۱/۰۵/۰۱استواریکم ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۶آفتاب
۹۱۲اسداللهعزیزیاحمدمرادکرمانشاه-دالاهو-روستای قربانعلی قلخانی۱۳۴۹/۰۴/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۴/۱۷ اصابت گلوله به سر وگردنکرمانشاه-اسلام آباد غربترورمرد۱۸متفرقه
۹۱۳عربعلیعزیزیرجبزنجان-ایجرود-روستای قره‌درق۱۳۴۳/۰۳/۰۶نانوا-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۴آفتاب
۹۱۴علیعزیزیحنیفهمدان- بهار – روستای کریم آباد۱۳۴۲/۰۶/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۹۱۵علی اکبرعزیزیمحرمعلیتهران-شهر ری۱۳۴۹/۰۶/۱۶رنگرزقالی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش خمپاره و قطع پاهاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۹۱۶علی جانعزیزیعلی همتکرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای قربانعلی قلخانی۱۳۴۳/۱۱/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۱در درگیری با منافقین براثر اصابت ترکش عراق-شیخ صالححمله نظامیمرد۲۴متفرقه
۹۱۷کرم اللهعزیزیولی خانایلام-آبدانان-روستای چم کبود۱۳۴۲/۰۱/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله به شکمایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۹۱۸محمدرضاعزیزیعلی میرزاکرمانشاه-هرسین۱۳۴۷/۰۹/۱۲طلبه-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۱۹مرادعزیزیغلامحسینکرمانشاه-گیلانغرب۱۳۱۵/۰۷/۰۱کشاورز۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۵۲فروغ جاویدان
۹۲۰ناصرعزیزیمرتضیهمدان-همدان۱۳۴۸/۰۴/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله به شکم و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۲۱حسنعزیزیانمیرزاسمنان-دامغان-روستای محمدآباد۱۳۳۴/۰۱/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۳فروغ جاویدان
۹۲۲سعداللهعزیزیانمیرزاکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۰۹/۰۵/۰۳فروشنده۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۵۸فروغ جاویدان
۹۲۳ابراهیمعسگریشاه حسینکرمانشاه-کرمانشاه-روستای سنقرکلیایی۱۳۳۸/۰۷/۲۲ خیاط-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش خمپاره و سوختگی شدیدایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۹آفتاب
۹۲۴یدالله عسگریحسینقزوین-تاکستان-روستای کندر۱۳۴۵/۱۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سینه و پاایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۹۲۵محمدعسگری نیامنصورایلام-دهلران-روستای بلوطستان۱۳۵۲/۰۱/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-دهلران حمله نظامیمرد۱۵چلچراغ
۹۲۶محمدعشقی مطلقحسنخراسان شمالی-شیروان۱۳۴۰/۰۶/۰۶استواریکم ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۷چلچراغ
۹۲۷حشمت اللهعشورانبارسریعزت اللهمازندران- تنکابن۱۳۴۳/۰۱/۰۱پاسدار (فرمانده تیپ قرارگاه رمضان)۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام اباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۹۲۸علیرضاعطاءبایرامعلیآذربایجان شرقی- سراب 1345/06/20سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکشایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۹۲۹دادعلیعطاءاللهیفضل اللههمدان-رزن-روستای شوند۱۳۴۸/۰۴/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ مصدومیت شیمیاییکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۳۰سعیدعطاییمحمدهاشممرکزی-شازند۱۳۴۷/۰۵/۰۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۳۱بهروزعظیمیاحمدمرادکرمانشاه-شهرستان دالاهو-روستای عاشقان گوران۱۳۴۷/۰۲/۰۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۴/۱۵ اصابت گلولهکرمانشاه-دالاهوترورمرد۲۰متفرقه
۹۳۲مصطفیعظیمی ازندریانیاحمدهمدان-ملایر – شهر ازندریان۱۳۴۸/۰۴/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۹۳۳سیدمحمدحسینعلم خواهسیدابوالقاسمتهران-تهران۱۳۴۷/۱۰/۲۰دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۳۴علیعلومیمهدیسمنان-سمنان۱۳۴۸/۰۶/۲۶دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۳۵سیداحمدعلویسید علی اکبرمازندران-شهر رویان از توابع شهرستان نور۱۳۴۷/۰۱/۰۴روحانی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۳۶محمدعلی حسینیمحمدحسنهمدان- ملایر – روستای کمازان۱۳۴۰/۰۱/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۴/۰۲ اصابت ترکشایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۷چلچراغ
۹۳۷عیسیعلی دادی توتمحمد رضاخراسان رضوی-قوچان-روستای دولت آباد۱۳۴۶/۰۲/۲۲کارگر شرکت حفاری-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سر و سینهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۹۳۸جواد علی زادهعلی اکبرکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۲/۱۱/۰۸معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۹۳۹حبیب اللهعلی زادهمحمد علیخراسان رضوی-تربت حیدریه۱۳۴۳/۰۶/۰۹پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۹۴۰عزیزعلی زادهالله وردیآذربایجان شرقی-روستای کوسالار میانه۱۳۴۷/۱۰/۰۳پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پا و سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۴۱پاشاهعلی محمدیصیدمحمدکرمانشاه-گیلانغرب۱۳۴۷/۰۷/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۴۲علیرضاعلی محمدیقاسمخراسان رضوی-چناران۱۳۴۵/۰۵/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۹۴۳فتح اللهعلی محمدیپنجشنبهایلام-بخش صالح آباد،مهران۱۳۴۸/۰۴/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۹۴۴صفر علیعلی محمدیان سرابیعلی محمدخراسان رضوی-چناران۱۳۴۹/۰۸/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۹۴۵محمودعلی مددیعلیقم-قم۱۳۴۸/۰۴/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به دست و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۴۶علیرضا علیپورمحمدقلیمازندران-روستای کشتله از توابع شهرستان بابل۱۳۴۷/۰۹/۰۱دامدار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش گلوله توپ به سر و سینهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۹۴۷جوادعلیزادهعلی اکبرکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۲/۱۱/۰۸معلم۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۹۴۸محمدعلیزادهولیخراسان شمالی-مانه و سملقان-شهرقاضی۱۳۴۸/۰۶/۱۰کارگر-پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۴۹نصرت اللهعلیزادهعلیمحمدمازندران-روستای پلک سفلی از توابع شهرستان امل۱۳۴۵/۰۴/۱۰سرباز نیروی انتظامی۱۳۶۷/۰۱/۰۸ ترکش خمپاره به سر و شکمایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۹۵۰بهنامعلیمرادیمحمدعلیتهران-تهران۱۳۴۸/۰۳/۲۰دانشجو-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۵۱طاهرعمرزادهمحمداردبیل-خوی۱۳۴۶/۰۶/۰۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۱۶ اصابت گلولهآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۹۵۲عباسعموچی فروشانیبراتعلیتهران-تهران۱۳۴۵/۰۴/۰۱فروشنده-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۹۵۳محمدمهدیعموشاهییداللهاصفهان-خمینی شهر-روستای اصغرآباد۱۳۴۰/۱۰/۰۳فرمانده حفاظت اطلاعات لشگر ۸۸ زرهی ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۷چلچراغ
۹۵۴داودعموئیانمحمدعلیگیلان-رودسر-روستای کلکاسر۱۳۴۵/۰۹/۱۰گروهبان دوم ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۹۵۵محمدعمیدیمحمودسمنان-شاهرود۱۳۲۴/۰۱/۰۹راننده شرکت ذغال سنگ۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۳فروغ جاویدان
۹۵۶عبدالامیرعوادپورنعیمخوزستان-خرمشهر۱۳۳۸/۱۰/۰۱راننده تاکسی-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۵درگیری با منافقین اصابت ترکشایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۹چلچراغ
۹۵۷نادرعوضیعبداللهبوشهر-دشتستان-روستای صفی آباد۱۳۴۸/۰۳/۱۶پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۸ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۵۸خان مرادعیسوینقدعلیکرمانشاه- دالاهو-روستای باباجانی۱۳۰۹/۰۷/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-دالاهو حمله نظامیمرد۵۸فروغ جاویدان
۹۵۹خدارحمعیسی وندعبداللهلرستان-الیگودرز-روستای مشکک۱۳۴۶/۰۶/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۹۶۰حسینغرقیایازفارس-شیراز۱۳۴۳/۰۲/۰۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پا و صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۹۶۱نبی اللهغریبی خارخارحبیب اللهآذربایجان غربی-شاهین دژ-ینگجه۱۳۴۵/۰۹/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۹۶۲علی محمدغزوهکاکامیرکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای میله سر۱۳۲۵/۰۱/۲۸مونتاژکار شرکت تولیدی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۲فروغ جاویدان
۹۶۳مجیدغفاریهاشمهمدان- ملایر۱۳۴۷/۰۱/۳۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۶۴هادیغفاریجعفرهمدان-کبودرآهنگ۱۳۴۸/۱۲/۱۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۶۵امیرغلام پور آردیقربانعلیمازندران-بابل۱۳۴۷/۰۲/۲۵میکانیک-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۶۶قربانعلیغلامحسینیعلیمرکزی-کمیجان-روستای میلاجرد۱۳۴۸/۰۵/۱۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۸ اصابت ترکش به صورتکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۶۷غلامشاهغلامیمهرعلیکرمانشاه-روستای ماهیدشت۱۳۳۶/۰۵/۰۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۹۶۸کیومرثغلامیمحمدعلیهمدان- اسدآباد-روستای ملحمدره۱۳۴۳/۰۶/۰۶بی سیم چی۱۳۶۷/۰۵/۰۲ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۴متفرقه
۹۶۹نگهدارغلامیان زادهموسیخوزستان-بهبهان۱۳۳۵/۰۹/۰۹پاسدار 1367/03/29درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۳۲چلچراغ
۹۷۰حسینغلامی‌زادهغلامحسینبوشهر-دشتستان-روستای سرکره۱۳۴۱/۱۰/۰۹استواریکم ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقین کرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۹۷۱فرهادغنیمت‌لوبهارعلیقزوین-قزوین۱۳۴۰/۰۱/۰۲کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ انفجار خودروایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۷آفتاب
۹۷۲صحبت اللهغیاثیجانکرمانشاه-سنقر۱۳۲۴/۰۱/۰۹کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۳فروغ جاویدان
۹۷۳صحبت اللهغیاثی قروهجانکرمانشاه-سنقر۱۳۲۴/۰۱/۰۹کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۳فروغ جاویدان
۹۷۴رضاغیاثی‌نسبجعفرمرکزی-اراک۱۳۴۷/۰۶/۳۰دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۷۵علیغیوری زادهنمامایلام-مهران-ملکشاهی۱۳۳۲/۰۷/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۳۵چلچراغ
۹۷۶مسعودفاتحی نصرآبادیجلالاصفهان-اصفهان (یزد)۱۳۳۶/۰۱/۳۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۹۷۷یاسینفاخریرستمآذربایجان شرقی-هشترود۱۳۴۷/۰۳/۲۰سرباز ارتش 1367/03/29 اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۹۷۸نورمرادفاروقیعلی دادکرمانشاه-اسلام آبادغرب-روستای صیدایاز۱۳۴۸/۰۱/۰۱دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سر و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۹۷۹حمداللهفاضلیحسنقلیایلام-روستای خوش انام،دره شهر۱۳۴۸/۰۶/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۹۸۰مهرابفاضلی امراللهکهکیلویر و بویراحمد- بویراحمد۱۳۵۰/۱۱/۲۰بسیجی۱۳۶۷/۰۴/۰۴ اصابت ترکش ایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۷چلچراغ
۹۸۱بهروزفتاحیرضاقلیآذربایجان شرقی- هشترود -روستای سهندآباد۱۳۵۱/۰۱/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۹۸۲خلیلفتاحیخدادادکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۳۸/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۹۸۳یحییفتاحیصالحآذربایجان غربی-تکاب-آقدره سفلا۱۳۴۳/۰۱/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ سوختگی شدیدایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۴آفتاب
۹۸۴اصغرفتح اللهی جوینانغلامرضاتهران-تهران۱۳۴۷/۰۶/۰۱دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۸۵قلیفتح دوستحسینکرمانشاه-گیلانغرب۱۳۴۰/۰۴/۰۲کشاورز۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۹۸۶مجیدفتح زاده رسولآذربایجان شرقی-ملکان۱۳۴۸/۱۲/۲۰کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۱۹آفتاب
۹۸۷صیدولیفتحی کرکرجمعهلرستان-الشتر-کرکر۱۳۴۳/۰۳/۰۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۴آفتاب
۹۸۸نعمتفتحی لهالیهمتمازندران-قائم شهر۱۳۲۶/۰۶/۲۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۱فروغ جاویدان
۹۸۹سیدمحمدفتحی موسویسیدفتح اللهلرستان-دلفان  1343/01/01بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سر   کرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۹۹۰حمیدرضافتحیاناصغرهمدان- همدان۱۳۴۳/۰۳/۲۲پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۹۹۱علیفخارنیامنصورتهران۱۳۴۷/۰۳/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۹۹۲علینقیفخرالدینرضاقلیهمدان۱۳۳۳/۱۰/۰۲کادرارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۴فروغ جاویدان
۹۹۳محسنفرامرزیاسکندرتهران-تهران۱۳۴۴/۰۲/۱۹دانش آموز-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۹۹۴محمودفراهانی طجراحمدهمدان-ملایر۱۳۴۶/۰۶/۱۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۹۹۵رحم خدافرجیعزت اللههمدان-نهاوند – روستای کوهانی۱۳۴۳/۰۳/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۹۹۶فرنگیسفرحناکنظرکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای علی آباد۱۳۴۸/۰۶/۱۰خانه دار۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءتوسط منافقین-اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۱۹فروغ جاویدان
۹۹۷علیفردوسیانحسینسمنان-شاهرود-بسطام۱۳۴۹/۱۱/۳۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۹۹۸محمودفرزامجعفرعراق-بغداد۱۳۴۲/۰۱/۰۱دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۹۹۹قدرت اللهفرزانه پورتقیسمنان-سمنان-روستای رکن آباد۱۳۴۵/۰۴/۲۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۰۰شاهرخفرهادیحسنکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۹/۰۴/۱۰دانشجو-بسجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۰۰۱غلام رضافرهمندمحمدکرمانشاه-هرسین۱۳۴۲/۰۲/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵توسط منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۰۰۲احمدفروزانالماسکهکیلویر و بویراحمد-گچساران-روستای آبده گاه۱۳۴۷/۰۶/۲۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۰۰۳ابراهیمفریدونیمحمدهمدان-فامنین۱۳۱۶/۰۶/۰۲نقاش ساختمان-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پا و پهلوکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۵۱فروغ جاویدان
۱۰۰۴صفرعلیفشیقربانعلیکرمانشاه-کنگاور-روستای فش۱۳۲۶/۰۱/۰۱ستوان سوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۱۲ اصابت گلولهآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۴۱فروغ جاویدان
۱۰۰۵احمدفضلیحسینسمنان-شاهرود۱۳۳۵/۰۴/۰۶معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۱۰۰۶مهدیفضلیحسینسمنان-شاهرود۱۳۳۹/۱۰/۲۳معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۰۰۷هادیفضلیعلیهمدان-همدان۱۳۴۱/۰۳/۱۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۰۰۸سیدحسین فقیرسید محمدمازندران- بابل۱۳۴۷/۱۰/۲۲کارگر نجاری-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش خمپاره به سرایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۱۰۰۹مرتضیفقیه امامیحسنهمدان-رزن-روستای کهریز‌ بغازی۱۳۳۶/۰۴/۰۸کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۱۰۱۰سیاوشفقیه ملک مرزبانامین اللهمازندران-چالوس-روستای کردیچال۱۳۴۶/۰۷/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش و سوختگی شدیدایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۱۰۱۱سرورفلاحاروجگیلان-تالش۱۳۴۶/۰۸/۰۹کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۱۲سلیمان فلاحرجبعلیمازندران-سوادکوه-روستای حاجی کلا۱۳۴۸/۰۹/۱۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت گلوله به شکم و پاایلام-مریوان حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۰۱۳عیسیفلاح ‌شهرکیمحمدالبرز-کرج۱۳۴۵/۱۲/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹  اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۰۱۴مجیدفلاح محمدنژادعلی اصغرگیلان-لاهیجان-روستای شیرجو۱۳۴۵/۰۵/۲۵کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۰۱۵شیخ عباسفلاحیسیدعباسایلام-ایوان (ایوان غرب)۱۳۳۸/۰۹/۰۲کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش خمپاره به پاهاکرمانشاه-سومار-منطقه سارات حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۱۰۱۶عباس رضافولادیمحمدرضاتهران-تهران۱۳۵۰/۱۰/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۰۱۷وحیدفیاض منشحمیدتهران-تهران۱۳۴۵/۰۶/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش خمپاره به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۱۸محمدرضافیروزعباسخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۴/۰۴/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۰۱۹حسن‌رضافیروزیمحمدرضا زنجان-خرمدره-روستای اردجین۱۳۴۰/۰۲/۲۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۰۲۰ناصرفیروزیمحرمعلیتهران-تهران۱۳۵۰/۰۱/۱۴دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به پاهاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۰۲۱ابوالفتحفیض اللهییوسفعلیآذربایجان شرقی- بناب – روستای زاوشت۱۳۴۲/۰۶/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۰۲۲حسینفیض آبادیعلی اکبرتهران-تفرش۱۳۴۹/۰۱/۰۲دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۰۲۳فریبرزفیض بشی پورحاجی مرادکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۲/۰۷/۰۱جهادگر۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۰۲۴شمس‌اللهفیضیروح‌اللهمرکزی-کمیجان-روستای خنجین۱۳۴۷/۱۰/۲۳سنگ‌کار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۰۲۵علیقادریمحمد علیتهران-تهران۱۳۴۳/۱۱/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۰۲۶احمدقاسم زادهنورمرادلرستان-خرم آباد۱۳۴۲/۰۸/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۱ اصابت گلوله به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۰۲۷هاشمقاسم زادهرحمانایلام-دره شهر-روستای علی شروان۱۳۳۸/۰۲/۰۴دامدار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش خمپارهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۹آفتاب
۱۰۲۸حجتقاسمیقدرت اللهخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۷/۰۸/۲۵کارگر کشتارگاه-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۸ اصابت گلولهکرمانشاه-کرمانشاه حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۰۲۹حجت اللهقاسمیپنجعلیکرمانشاه-سنقر-روستای جوب کبود۱۳۴۸/۰۱/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۰۳۰داریوشقاسمیجوادمرکزی-تفرش۱۳۴۲/۰۹/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۰۳۱سیروسقاسمیامامعلیکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۷/۰۶/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۱۰۳۲غلامحسینقاسمیمحمدهمدان-همدان۱۳۴۹/۰۳/۰۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به قلبکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۰۳۳محمودقاسمیغلامرضاتهران-تهران۱۳۴۶/۱۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۳۴مرتضیقاسمیمحمودمازندران-روستای بید آباد از توابع شهرستان بابل۱۳۵۱/۰۴/۰۱کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۱۰۳۵الیاسقاسمی میانچغاییجوانمیرکرمانشاه۱۳۴۸/۰۰/۰۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقیننامشخص حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۰۳۶محمدعلیقاصدزاده محمدآبادیمحمودیزد-یزد۱۳۴۱/۰۵/۱۵ستوان‌دوم ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سینهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۶آفتاب
۱۰۳۷شاهپورقائمیشریفآذربایجان شرقی- عجب شیر-روستای ینگجه۱۳۴۶/۰۴/۲۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-گیلانغربحمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۱۰۳۸حسینقائمی سرحوضکیمحمدرضاخراسان رضوی-کاشمر-روستای سرحوضک۱۳۴۶/۰۹/۰۴کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۳۹آزادقبادیرشیدخانلرستان-کوهدشت-روستای میان‌محله۱۳۴۵/۰۷/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۴۰علی بخشقبادیمیرولیایلام-شهر سرابله،شیروان و چرداول۱۳۰۹/۰۸/۰۱کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۵۸چلچراغ
۱۰۴۱فرضعلیقبادیعلیآذربایجان غربی-شاهین دژ-خان قلی۱۳۴۷/۱۱/۱۸سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۱۰۴۲محمدعلیقبادیالفتکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۶/۰۷/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۴۳محمد قپانیاحمدتهران-تهران۱۳۴۷/۰۲/۰۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۰۴۴حمید رضاقدردان جوانمحمدخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۸/۰۹/۲۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۰۴۵سعیدقدریعبداللههمدان-همدان۱۳۴۶/۰۶/۱۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۲در درگیری با منافقین براثر اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۱۰۴۶علیرضاقدمیقاسمتهران-تهران۱۳۳۳/۱۰/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۴فروغ جاویدان
۱۰۴۷مرتضی قدیری فرغلامرضاتهران-تهران۱۳۴۵/۰۵/۰۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۴۸علیرضاقدیمیمحمدصادقمرکزی-اراک-روستای چشمه پهن۱۳۵۰/۱۰/۱۰خیاط-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش خمپاره به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۰۴۹خالدقدیمی آق دره علیامحمدامینآذربایجان غربی-تکاب- آقدره علیا۱۳۴۵/۰۶/۱۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خمپاره به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۰۵۰اصغرقراخانیعلیقزوین-روستای جنت‌آباد۱۳۴۶/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پا و کتفکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۵۱غلامعلیقرایینجفعلیتهران-تهران۱۳۴۲/۰۳/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۲درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵متفرقه
۱۰۵۲اصغرقربانیاکبرهمدان-فامنین-روستای ماماهان۱۳۵۱/۱۲/۰۳طلبه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۱۰۵۳رضاقربانیبراتعلیهمدان-همدان۱۳۴۶/۰۳/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۰۵۴علی حسینقربانیکاکاجانفارس-ممسنی-رازیانه کاری۱۳۴۵/۰۶/۲۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پهلوکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۵۵علیرضاقربانیپنجعلیتهران-شمیرانات۱۳۵۰/۱۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۰۵۶اسماعیلقره خانلومحمدتهران-شهر ری۱۳۴۶/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۵۷حسنقره خانیانمسیح اللهفارس-شیراز۱۳۴۸/۰۲/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۰۵۸قدرت اللهقزلباشعزت اللهفارس-فراشبند۱۳۴۴/۰۳/۲۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سرایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳آفتاب
۱۰۵۹حمیدقزوینیمحمدابراهیمقزوین-قزوین۱۳۴۳/۰۵/۱۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۰۶۰علی اکبرقزیمحمدحسنخراسان رضوی-سبزوار-روستای قز۱۳۴۶/۰۶/۱۰کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ موج انفجارکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۶۱بهمنقطاریرحیماردبیل-اردبیل۱۳۳۸/۰۵/۱۵شیشه فروش-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۱۰۶۲جعفرقعقاییعلیقلیآذربایجان غربی-خوی۱۳۲۵/۱۱/۱۵سرگرد ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۴۲چلچراغ
۱۰۶۳اکبرقفل ساز اسماعیلیمحمدآذربایجان شرقی- تبریز 1340/06/20سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۰۶۴محمدعلیقل خانبازعلی کرمهمدان-تویسرکان-دوقلعه۱۳۴۸/۰۶/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۰۶۵محمدکریمقل خانیمحمدهمدان-تویسرکان-روستای قاسم‌آباد۱۳۴۹/۰۱/۰۳دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۰۶۶فضل اللهقلاییامامقلیلرستان-الشتر۱۳۵۰/۰۶/۲۳دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۰۶۷علی اکبرقلعه‌آقا‌باباییرضاقلیسمنان-دامغان-روستای قلعه‌آقا‌بابا۱۳۳۷/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۰۶۸قادر قلمی قوجه بیگلوسلیماناردبیل-گرمی-روستای تک بلاغ انگوت۱۳۴۳/۱۱/۰۶سرباز ارتش 1367/05/03 اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۰۶۹نقیقلیچ خانیتقیتهران-تهران۱۳۴۵/۰۴/۲۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۷۰حمیدقمریحاتمهمدان-تویسرکان-روستای سرابی۱۳۴۵/۰۶/۱۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۷۱ولی اللهقمیحسینتهران۱۳۳۷/۰۳/۰۳کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقیننامشخص حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۰۷۲محسن قنادمهدیخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۵/۰۶/۰۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش و گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۷۳حسن قنبرلواحمدعلیزنجان-ابهر-روستای آقجه‌قیه۱۳۴۸/۰۶/۰۴شغل آزاد-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۱۹متفرقه
۱۰۷۴بهرامقنبریعلی اصغرتهران۱۳۴۹/۱۲/۰۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۰۷۵رضاقنبریمحمدحسینسمنان-شاهرود-روستای گرمن۱۳۴۶/۱۲/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۷۶محمدرضاقنبریاعظمکردستان-سرپل ذهاب-روستای بشیکان۱۳۴۹/۰۶/۱۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۰۷۷رسولقنبری کاکاوندیهادی خانکرمانشاه-هرسین۱۳۴۳/۰۶/۱۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سر و گردنکرمانشاه-کرمانشاه حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۰۷۸محمدمهدیقنبریانعبدالحسینسمنان-شاهرود-روستای باغزندان۱۳۳۶/۰۱/۰۱کارمند آموزش و پرورش-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۱۰۷۹حمیدقهرمانی یل دگرمانیمحمدابراهیمگیلان-آستانه اشرفیه۱۳۳۵/۰۵/۳۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ ایلام-مهران حمله نظامیمرد۳۲چلچراغ
۱۰۸۰علیقهوریانمحمد علیتهران-تهران۱۳۴۹/۰۱/۲۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرایلام-ایلام حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۰۸۱محمدرضاقوامعلی اکبرتهران-ری۱۳۴۷/۰۴/۰۴دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۲/۱۳درگیری با منافقینآذربایجان غربی- سردشت-دوپازاترورمرد۲۰متفرقه
۱۰۸۲هوشنگقوخردیانمحسنهمدان-همدان۱۳۴۵/۱۰/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۸۳صادق علی قوره جیلیفرج الله کرمانشاه-کنگاور-روستای گردکانه۱۳۴۶/۰۶/۳۱سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش ایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۱۰۸۴قرهقویدلاحیامحمدخراسان شمالی-شیروان-روستای قوشخانه۱۳۴۸/۰۲/۰۱کشاورز-پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و پاکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۰۸۵مهدیقیاسیحیدرتهران-تهران۱۳۴۷/۰۸/۱۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۰۸۶خسروکازرونیفخرالمظفرآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۴/۰۹/۰۲گروهبان سوم ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش توپایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳آفتاب
۱۰۸۷امیرکاظم پور آبکنارهحسنتهران-تهران۱۳۴۶/۱۲/۰۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سر و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۸۸تیمورکاظمی کوره کابیجارییعقوبگیلان-لاهیجان-روستای کورهک‌ابیجار۱۳۴۷/۰۱/۰۱کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۰۸۹محمدکاوندمحمدطاهرلرستان-بروجرد-دره صیدی۱۳۴۳/۰۶/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۰۹۰اسماعیلکرمی آرپادرسیمحمد علیآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۴/۰۳/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۰۹۱بهروزکریمی بی ابریرحمت اللهکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۳۹/۱۰/۰۳نامشخص۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۰۹۲علیرضاکشاورزسبزعلیگیلان-فومن-روستای رودپیش۱۳۴۴/۰۲/۱۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۱۰۹۳محمدکشاورزعلیرضافارس-شیراز-کوشک مولا۱۳۴۶/۰۱/۰۱سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به پا و قطع آنایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۱۰۹۴حسینکاشانیاحمدتهران-تهران۱۳۴۵/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۰۹۵امیرکاظم پور آبکنارهحسنتهران-تهران۱۳۴۶/۱۲/۰۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سر و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۰۹۶صفرعلیکاظم‌زادهمهرعلیزنجان-گروس-روستای گرگینی۱۳۴۷/۰۱/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت ترکش ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۰۹۷اشرفکاظمیمحمد آقاکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۷/۱۱/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-حسن آباد حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۰۹۸سیدعباسکاظمیمیریوسفکرمانشاه۱۳۴۹/۱۰/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۰۹۹سیدعباسکاظمی اسکوییمیر یوسف کرمانشاه-قصر شیرین۱۳۴۹/۱۰/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۱۰۰رضاکاظمی خشک ناباسمعلیآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۶/۰۱/۰۱سرباز ارتش 1367/05/03 اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۱۰۱تیمودکاظمی کوره کابیجارییعقوبگیلان-لاهیجان-روستای کوره کابیجار۱۳۴۷/۰۱/۰۱کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۱۰۲دارابکاکاویسیخیدانکرمانشاه-دلاهو-روستای سوگله۱۳۳۷/۰۲/۲۹دامدار۱۳۶۷/۰۵/۱۲  اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۱۰۳محمدکاکوندمحدطاهرلرستان-بروجرد-روستای دره‌صیدی۱۳۴۳/۰۶/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۱۰۴مهدی کامرانی محمد صالحکرمانشاه-دالاهو-روستای گوشکوری۱۳۲۲/۰۱/۰۸بسیج۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۴۵فروغ جاویدان
۱۱۰۵اسفندیارکاوندعبدالحمیدلرستان-بروجرد۱۳۴۸/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۰۶جواد کاوه عبدالهمهدیتهران-تهران۱۳۴۰/۰۵/۱۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به شکمایلام-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۱۰۷شمس الدینکبودانیمحی الدینخراسان رضوی-تربت جام-روستای ملک آباد۱۳۴۶/۰۲/۱۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۱۰۸علی رضا کبودیانغلامکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۳۲/۱۲/۲۰ارتشی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۵فروغ جاویدان
۱۱۰۹محمد حسینکبیری پورغلامرضاتهران-تهران۱۳۴۱/۰۱/۱۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۱۱۰حسنکجوریاسماعیلتهران-تهران۱۳۴۶/۰۵/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ انفجار آمبولانسکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۱۱۱علی اکبرکرابیمهدیخراسان رضوی-سبزوار-روستای دلقنه۱۳۴۷/۰۲/۰۲مسگر-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۱۱۲جعفر صادقکرامتیمرسلآذربایجان شرقی-سراب۱۳۳۹/۰۲/۰۷کارمند بنیاد ۱۵ خرداد-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سر و کمرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۱۱۳مرادحسینکرانی میرحسین کرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۱/۰۷/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه- تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۱۱۴قاسمکربلایی علی بهشتیمحمد   تهران-تهران۱۳۴۲/۰۴/۲۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۱۱۵علیکردلواحمدزنجان-خرمدره-روستای اردجین۱۳۵۰/۰۶/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۱۱۶مقدمعلیکردلوغلامعلیزنجان-زنجان۱۳۴۸/۱۲/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۱۷جبارکرم پورقنبر علی کرمانشاه-گیلانغرب-روستای باسکله گواور۱۳۴۵/۰۴/۰۷جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳  اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۱۱۸اسلامکرم خانیمحمدکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای برف آباد۱۳۶۰/۱۱/۰۶دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای برف آباد حمله نظامیمرد۷فروغ جاویدان
۱۱۱۹صفرعلیکرمعلیمحمدمرکزی-محلات۱۳۴۵/۰۲/۰۱باغبان-سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۱۲۰الله مرادکرمیبگمرادکرمانشاه-شهرستان دالاهو۱۳۳۸/۱۰/۳۰بسیجی۱۳۶۷/۰۴/۱۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-دالاهوترورمرد۲۹متفرقه
۱۱۲۱ذبیح اللهکرمیشکراللهکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۳۰/۰۱/۱۰روحانی-قائم مقام معاونت تبلیغات اسلامی-جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۳۷فروغ جاویدان
۱۱۲۲رضاکرمیموسی رضاتهران-تهران۱۳۴۷/۱۰/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۱۲۳زمانکرمیرضالرستان-ازنا-روستای سپه۱۳۴۳/۰۱/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۱۲۴سیروسکرمیفتاحکرمانشاه-کرمانشاه-روستای ماهیدشت۱۳۴۵/۰۵/۰۴سرباز ارتش 1367/05/06 اصابت ترکش به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۱۲۵حسینعلیکرمی اسماعیل کرمانشاه-سنقر-روستای حسن آباد۱۳۵۰/۰۱/۱۷دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵  اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۱۲۶اسماعیلکرمی آراپادرسیمحمدعلیآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۴/۰۳/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۱۲۷علی قنبرکرمی ربیعحیدرهمدان-اسدآباد-روستای موسی‌آباد۱۳۵۰/۱۰/۱۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۱۲۸موسیکرمی منورینورخداکرمانشاه-کرمانشاه-روستای یلوه۱۳۴۵/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۱۱۲۹احمدکریمیسیف‌اللهمرکزی-اراک-روستای چنگیزین۱۳۴۹/۰۶/۰۲نانوا-پاسدار۱۳۶۷/۰۴/۱۳درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۱۸متفرقه
۱۱۳۰الله دادکریمیهیبتکرمانشاه-روستای ماهیدشت۱۳۴۷/۰۷/۱۴پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۱۰/۱۲ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه-جوانرود-روستای تازه آباد ترورمرد۲۰متفرقه
۱۱۳۱جلالکریمیآقارضاکرمانشاه-سنقر۱۳۴۲/۱۰/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۱۳۲عظیمکریمیعلیاردبیل-مشگین شهر-روستای لورون۱۳۴۶/۰۳/۱۰سرباز ارتش 1367/01/08  اصابت ترکش به سرخوزستان-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۱۱۳۳بهروزکریمی بی ابریرحمت اللهکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۳۹/۱۰/۰۳نامشخص۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۱۳۴ناصرکریمی دخر آبادیمحمد علیتهران-تهران۱۳۴۸/۰۶/۲۰دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۳۵جواد کریمی دوزجیحسنتهران-تهران۱۳۴۵/۰۹/۰۲روحانی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۱۳۶محمد مهدیکریمیانعلی اکبرتهران-تهران۱۳۴۸/۰۹/۲۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۳۷علیکزازیهاشممرکزی-اراک-روستای جاورسیان۱۳۴۶/۰۲/۰۳کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۱۱۳۸عباسکشاورز زنگیحجت‌اللهقزوین-روستای عمند۱۳۴۸/۰۱/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سر و پا  کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۳۹علیکشرانیحسینتهران۱۳۴۸/۰۹/۲۰دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۴۰محمد کشوریرجبعلیخراسان رضوی-مشهد-روستای فریزی۱۳۴۰/۰۶/۰۱کشاورز۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۱۴۱عبدالرزاقکعبی فلاحیه اصلجابرخوزستان-خرمشهر۱۳۴۲/۱۲/۰۱سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۱/۰۸درگیری با منافقینایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۵آفتاب
۱۱۴۲ابراهیمکلاته عربیمحمدتهران-تهران۱۳۴۹/۰۶/۳۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۱۴۳علیکلانترمحمدخراسان رضوی، مشهد، روستای کوشک مهدی۱۳۴۸/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۱درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غربحمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۴۴صالحکله پز منصفعسگرآذربایجان شرقی-مراغه۱۳۴۷/۰۳/۰۳امدادگر۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۱۴۵علیکلوپحیدرهمدان-اسدآباد۱۳۴۰/۰۶/۰۳کارمند بنیاد شهید-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۱۴۶امیر مسعودکمالحسنتهران-تهران۱۳۳۷/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۱۴۷ابراهیمکمالیعبداللههرمزگان-رودان-روستای گشوئیه۱۳۴۳/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۱۱۴۸حمید کمیل محصل خراسانیعباسعلیخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۷/۰۴/۲۴شاگرد زرگری-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش و مصدومیت شیمیاییکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۱۴۹محمدحسینکمیلیاکبرقم-قم۱۳۴۷/۰۲/۰۳بسیجی-فیلم بردار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش و سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۱۵۰سعیدکهنشوذبتهران-تهران۱۳۴۸/۰۴/۰۵دانشجو-بسیجی 1367/05/13 اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۵۱حمیدکوثریچراغعلیهمدان-اسدآباد۱۳۴۳/۱۱/۰۴پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۱۵۲کمالکورسل (ابوحیدر الفرنسی)*فرانسه۱۳۴۵/۰۰/۰۰طلبه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۱۵۳جعفرکوکبی نادراسداللههمدان-همدان-روستای آنجلاس۱۳۳۶/۰۶/۰۵معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۱۱۵۴الله حسینکولانیبرزوکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۸/۰۳/۲۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقین – اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۵۵فرمان کولی وندفیض اللهکرمانشاه- کرمانشاه۱۳۴۲/۰۶/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۱۵۶جوادکولیوندپاپیایلام-دره شهر-روستای وزیرآباد۱۳۴۸/۰۴/۱۳کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۱۱۵۷کریم خانکونانیعباس خانلرستان-کوهدشت-روستای کونانی۱۳۴۳/۰۱/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۱۵۸عیسیکیاوربیوکآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۸/۱۱/۰۲نجار-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۱۵۹منصورکیاییحبیب اللهتهران-تهران۱۳۴۷/۰۲/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۱۶۰محمدباقرگازرانجمشیدکردستان-سنندج۱۳۰۹/۰۱/۰۱میوه فروش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله به دست  کرمانشاه-اسلام اباد غرب حمله نظامیمرد۵۸فروغ جاویدان
۱۱۶۱تیمورگرامینعمتکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۳/۰۳/۰۱معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۱۶۲قادرگرامینعمتکرمانشاه-گیلانغرب-روستای باسکله گواور۱۳۴۰/۱۱/۰۴استواردوم ارتش 1367/05/04 اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۱۶۳عبدالله گرامی گیلان فیض اللهکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۵۳/۰۱/۰۱دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیر با منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۴فروغ جاویدان
۱۱۶۴ابراهیمگراوندرحم خداکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای گراوند۱۳۴۴/۰۶/۰۱فروشنده-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴  اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۱۶۵حفظ‌‌‌اللهگرجیمسعودمرکزی-زرندیه-روستای رحمت‌آباد۱۳۴۴/۰۱/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به چشم و دستکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۱۶۶موسیگرشاسبیعلیخانکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۵/۰۹/۲۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۹/۰۸ اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهابترورمرد۲۲متفرقه
۱۱۶۷علی اصغرگل جانیعباسهمدان-بهار۱۳۳۹/۰۶/۲۴کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۱۶۸پرویزگل دوستحاجی مرادکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۲/۰۷/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۱۶۹غلامرضاگلزار حسین زاده رحیممرتضیتهران-تهران۱۳۴۶/۱۰/۲۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۱۷۰اکبرگلمحمدیحبیب‌اللهمرکزی-اراک-روستای مست‌علیا۱۳۴۹/۰۶/۱۶دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۱۷۱خرمگلمحمدیعلی‌ابراهیممرکزی-اراک-روستای مست‌علیا۱۳۵۰/۰۶/۳۵کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۱۳ اصابت گلوله به پشت و دستکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۱۷۲مصطفیگمارحمزههمدان-تویسرکان-روستای جعفریه۱۳۴۴/۰۱/۲۴معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۱۷۳محمودگنجی فرعلی اکبرخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۴/۱۰/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۱۷۴مرتضی گنجینه بافعلی اکبرتهران-تهران۱۳۴۶/۰۱/۱۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۸ اصابت ترکش به کمرکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۱۷۵داودگودرز تله‌جردیصحبت اللههمدان-ملایر – روستای تله جرد علیا۱۳۴۴/۱۰/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۱۷۶قدرت‌اللهگودرزوند چگینیعلیقزوین-روستای خرکان۱۳۳۹/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸متفرقه
۱۱۷۷ضرغامگودرزیکبوترفارس-ممسنی  1346/03/08پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۷درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۱۷۸محمودگودرزیاحمدتهران- شهر ری۱۳۳۷/۱۱/۲۱کارمند کارخانه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۱۷۹محمدرضاگومه ایعباس کرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۶/۰۲/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۱۸۰حمزهگونه فراهانیحمزهتهران-تهران۱۳۴۴/۰۸/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۱۸۱سیدحسنلاجوردیسیدهادیعراق-کاظمین (بغداد)۱۳۴۹/۰۴/۲۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۱۸۲محسنلامعمحمد حسینتهران-تهران۱۳۳۹/۱۰/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۱۸۳یعقوبلرنیمهدی قلیتهران-پاکدشت-روستای فیلستان۱۳۳۷/۰۲/۱۰کارمند صنایع دفاع-بسیجی۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت ترکش به پاکرمانشاه-اسلام آباد غربحمله نظامیمرد۳۰متفرقه
۱۱۸۴کبرالشکریروضانکرمانشاه-دالاهو۱۳۳۲/۰۶/۱۹خانه دار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۳۵فروغ جاویدان
۱۱۸۵علی حسنلشگریرستمقزوین-قزوین۱۳۳۸/۰۸/۱۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پهلوکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۱۱۸۶حسینلشنیعلی محمدمرکزی-تفرش-روستای نجف‌آباد۱۳۴۶/۰۵/۰۸پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۱۸۷محمدرضالشنیقدرت اللهمرکزی-شازند۱۳۴۹/۰۸/۰۳آرایشگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۱۸۸علیلطفعلی خانیاحمدتهران-تهران۱۳۴۱/۱۱/۰۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۱۸۹حمیدلطفعلیاناکبرتهران-تهران۱۳۳۹/۰۶/۰۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۱۹۰شهریارلطفی قراخانلوعباسآذربایجان شرقی- کلیبر – روستای کفشن ایوی۱۳۴۶/۰۹/۲۰پاسدار 1367/04/31درگیری با منافقینکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۱۱۹۱حبیب اللهلطیفیطاهرهمدان-اسدآباد۱۳۴۱/۰۹/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۱۹۲نصرت اللهلطیفی علویچهحسینتهران-تهران۱۳۴۳/۰۲/۰۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۱۹۳محمدجواد لقمانیارسطوکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۳۶/۰۸/۰۱مسئول حراست جنگ و جهاد سازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به کتف و سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۱۱۹۴عین اللهلک آبادیوجیه اللهلرستان-الیگودرز۱۳۴۱/۰۱/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۱۴ اصابت ترکش خمپاره به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۱۹۵حسینلک چشمه سلطانیگرگعلیلرستان-الیگودرز-روستای چشمه‌سلطان۱۳۳۷/۰۷/۰۲کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و قلبکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۱۹۶حسینعلیمال میرلطف اللهکرمانشاه-تویسرکان۱۳۲۷/۰۲/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۱۰/۲۴ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غربترورمرد۴۰متفرقه
۱۱۹۷حسین مالملاییگطوفایلام-دهلران-موسیان۱۳۴۷/۰۵/۰۹پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سینه و شکمایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۱۹۸رضامالمیرالله مرادهمدان-تویسرکان-روستای شاه‌زید۱۳۳۹/۰۱/۰۱کارمند راه آهن-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۱۹۹مجیدماهرانیمحمداصفهان-اصفهان-روستای برزان۱۳۴۳/۰۲/۰۳سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۴/۰۱درگیری با منافقین در ۱۳۶۷/۰۱/۰۸ایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۱۲۰۰احمدمایلیتیمورآذربایجان شرقی- میانه- روستای نودزق۱۳۴۷/۱۲/۱۹پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۰۱بهراممبارکیداداللهخوزستان-آبادان۱۳۳۷/۱۱/۲۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۲۰۲اسماعیلمتری (عاطفی فر)محمدخراسان رضوی-تربت حیدریه۱۳۴۴/۰۹/۱۷گروهبان‌یکم ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلوله و سوختگی شدیدایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳آفتاب
۱۲۰۳یوسفمتقی اصلزین العابدینتهران-تهران۱۳۴۸/۰۳/۱۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۲۰۴حمیدمتولی کسماییاحمدتهران-تهران۱۳۴۶/۰۳/۰۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۲۰۵سیداحمدمتولی‌زادهسیدعلی مرکزی-ساوه-روستای شرمک۱۳۴۶/۱۱/۱۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش سر و صورتکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۲۰۶محمد مجازیعزت اللهآذربایجان شرقی-تبریز۱۳۴۴/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۲۰۷براتعلیمحبتیمحمدخراسان شمالی-اسفراین-روستای آقچ۱۳۴۷/۰۳/۰۱کشاورز-پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۰۸حجت‌اللهمحبعلیاناصغرقزوین-روستای چوبیندر۱۳۴۷/۱۱/۰۷کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۲۰۹عباسعلیمحبوبی شوشتریعلی اکبرخوزستان-شوشتر۱۳۴۶/۱۱/۰۴املاک-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۲۱۰علی اکبرمحبوبی نیاغلامحسینتهران-تهران۱۳۳۷/۱۱/۲۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰متفرقه
۱۲۱۱علی اکبرمحبیمحمد ابراهیمتهران-تهران۱۳۴۲/۱۰/۲۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۲۱۲مجتبیمحبی فرحسینتهران-تهران۱۳۵۰/۰۱/۲۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۲۱۳بهمنمحتشمیجوادتهران-تهران۱۳۴۱/۱۱/۱۵دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۲۱۴علی اکبرمحجوبی نیاغلامحسینتهران۱۳۳۷/۱۱/۲۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقیننامشخص حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۲۱۵محمد باقرمحدثمحمدتهران-تهران۱۳۴۷/۰۲/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشایلام-صالح آباد حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۱۶امیرمجیدمحرابیمحمدعلیتهران-تهران۱۳۴۵/۱۲/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵  اصابت ترکش به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۲۱۷سیدعلیمحسنی بجندیسیدرضیتهران-تهران۱۳۴۸/۰۳/۰۱کلیدساز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به دست و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۲۱۸نقیمحمد عنبرانیمحمد هادیخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۲/۰۸/۲۱تراشکار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۲۱۹علیرضامحمدپورعباسعلیخراسان شمالی-جاجرم-روستای جربت۱۳۴۷/۰۳/۰۸کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۲۰علیرضامحمدتقیحسینقم-قم-روستای کله باغ۱۳۴۸/۰۸/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۲۲۱غلام علی محمدخانیمرادخانکرمانشاه-روانسر-روستای بناوچ کو۱۳۴۰/۱۲/۰۹پاسدار -وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۲۲۲ملک علیمحمدزاده علی ایلام -ایلام۱۳۴۸/۰۹/۰۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به قلب کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۲۲۳حجتمحمدزاده پشکهمحمدگیلان-رشت-روستای پشکه۱۳۴۶/۰۵/۰۲کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خمپاره به کتفایلام-مهران-کانی سخت حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۲۲۴ایازمحمدزاده تولونعوضاردبیل-گرمی-روستای تولون۱۳۲۴/۰۳/۰۶فرمانده گردان ارتش 1367/03/29 اصابت ترکش به سر و سینهایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۴۳چلچراغ
۱۲۲۵محمد محمدزاده دلوییعباسعلیخراسان رضوی-گناباد-روستای دلویی۱۳۴۷/۰۱/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به قلب، پا و ترکش به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۲۶مجید محمدنژادمحمد رحیمخوزستان-اهواز۱۳۴۵/۰۵/۱۲پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۲۲۷اسماعیلمحمدهاشمیعلی اصغرسمنان-دامغان-روستای حداده۱۳۴۹/۰۹/۰۲طلبه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۲۲۸آبسمحمدیجهانگیرزنجان-ایجرود-روستای صائین۱۳۴۶/۰۱/۱۴کارگر نانوایی-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۲۲۹سیدمهدیمحمدیسید جلالعراق-کربلا۱۳۴۷/۰۳/۳۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۳۰عباس محمدیرجبعلیمازندران-مرزرود از توابع شهرستان ساری۱۳۴۸/۱۲/۲۰کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۸درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۱۲۳۱عبدالحسینمحمدیفتح اللهکردستان-سنندج-حلوان۱۳۴۴/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش توپ به کمرایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳آفتاب
۱۲۳۲عمرانمحمدیخیراللهزنجان-طارم-روستای علارود۱۳۴۶/۰۶/۰۱تعمیرکار خودرو-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۲۳۳محمدمحمدیحسینسمنان-شاهرود-روستای بسطام۱۳۴۳/۰۱/۰۱طلبه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به کمر و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۲۳۴محمدصادقمحمدینورمرادایلام-دره شهر-روستای زارانگوش۱۳۴۴/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۱۲۳۵محمودمحمدیرضامرکزی-اراک-روستای حسین‌آباد۱۳۵۱/۰۲/۱۲دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۶فروغ جاویدان
۱۲۳۶مظاهرمحمدیالله‌یارزنجان-طارم-روستای تسکین۱۳۴۶/۰۹/۰۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۱۲۳۷مهدیمحمدیحسینمرکزی-اراک۱۳۴۷/۰۱/۰۱کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۸درگیری با منافقینکرمانشاه-نفت‌شهر حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۲۳۸حسینمحمدی اصفهانیمحمد علیتهران-تهران۱۳۴۹/۱۰/۱۴دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۲۳۹مرتضیمحمدی ساربانقلیمحمدتهران-تهران۱۳۴۷/۱۰/۱۵کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پا و شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۴۰محمودمحمدی فردتقیتهران-تهران۱۳۴۹/۰۴/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۲۴۱حمیدرضامحمدی گراوندجهانگیرلرستان-کوهدشت۱۳۴۴/۱۱/۱۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۲۴۲مهران محمدیان امیر کلاییعلیمازندران- بابلسر۱۳۴۴/۰۷/۱۶سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلوله به سرایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۳آفتاب
۱۲۴۳عبدالله محمدیانیمحمدکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۳۶/۰۴/۰۱استواریکم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۱۲۴۴محسنمحمود زاده قمیحسینتهران-تهران۱۳۴۳/۰۹/۱۷ستوانیکم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۲۴۵مرادحسنمحمودوندابراهیمهمدان-نهاوند-روستای گیل‌آباد۱۳۴۱/۰۵/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۲۴۶رسولمحمودینوروزآذربایجان شرقی-اهر۱۳۴۵/۰۵/۰۷خیاط-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۲۴۷مجیدمحمودیعبدالکریمفارس-بوانات-سوریان۱۳۴۶/۰۶/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-قصر شیرین  حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۲۴۸محمدتوفیقمحمودیعبدالرحیمکردستان-دیواندره-مودی۱۳۴۷/۰۳/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش خمپارهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۱۲۴۹اسماعیلمحمودی سپه‌ورمحمدکردستان-سقز-سپه وره۱۳۴۱/۰۴/۰۷سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۶چلچراغ
۱۲۵۰محمودمحمودی فردتقیتهران-تهران۱۳۴۹/۰۴/۰۱بسیجی 1367/05/06 اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۲۵۱علیمحمودیاننادرایلام-روستای بانقلان،ایلام۱۳۴۵/۰۰/۰۰پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۲۵۲مرتضیمحمودیانمحمدجوادهمدان-همدان۱۳۴۹/۰۳/۱۶دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۲۵۳احمدمختاریحسنسمنان-مهدی شهر۱۳۴۵/۰۴/۰۴دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۲۵۴تقیمداحعباسعلیسمنان-سمنان۱۳۴۳/۰۵/۲۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۲۵۵بهروز مدانلواسفندیارمازندران- جویبار۱۳۴۶/۰۵/۰۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت خمپاره به خودرو و سوختگی ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۲۵۶مصطفیمددیاسماعیلمرکزی-ساوه۱۳۴۹/۰۹/۳۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۲۵۷جوادمددیاناسداللهزنجان-زنجان۱۳۴۲/۰۱/۰۸دانشجو-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۰ اصابت گلوله به کمر و پاکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۲۵۸بهروزمدیریاحمدلرستان-خرم آباد۱۳۳۹/۰۴/۱۵امدادگر-نیروی انتظامی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۲۵۹گل جهانمرادزادهویس قلیکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۲۸۱/۰۱/۰۱خانه دار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۸۶فروغ جاویدان
۱۲۶۰فرج الله مرادویسیصیدعلیکرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای ثلاث باباجانی۱۳۴۲/۰۲/۱۴کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۲۶۱احمدمرادیمحمدحسنلرستان-بروجرد۱۳۴۷/۰۱/۱۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۹ اصابت ترکش به قلب و پاهاایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۱۲۶۲الهیارمرادیعبداللهکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۲۳/۰۳/۰۴مغازه دار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۴فروغ جاویدان
۱۲۶۳حسینمرادیرجبعلیتهران-تهران۱۳۴۸/۰۱/۱۶پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۲۶۴داریوشمرادینصراللهلرستان-خرم آباد۱۳۴۴/۰۵/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۲۶۵سلیمانمرادیقاسمکرمانشاه-دالاهو-روستای ریجاب۱۳۴۹/۰۶/۳۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله کرمانشاه-دالاهو-سیاوانه حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۲۶۶شکراللهمرادیسهرابکرمانشاه-سرپل ذهاب-روستای کلاهمان۱۳۴۱/۰۹/۰۱کارگر ساختمانی و بنا۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهآذربایجان غربی-سردشت حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۲۶۷عبداللهمرادیشامحمدایلام-روستای تونه علیا،مهران۱۳۴۸/۰۶/۰۳پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش گلوله تانکایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۱۲۶۸محمدصالحمرادیحمداللهکردستان-دیواندره-آب باریک 1344/06/12سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۱۲۶۹محمدعلیمرادیمنصورتهران-تهران۱۳۳۷/۰۶/۲۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سر و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۲۷۰محمدعلیمرادیمروتلرستان-بروجرد۱۳۳۷/۱۰/۱۲بسیجی-جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۲۷۱محمودمرادیعبدکهایلام-روستای زرین آباد،دهلران۱۳۴۹/۰۳/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۸چلچراغ
۱۲۷۲علی اشرفمرادی سعدالله کرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای چقازرد۱۳۵۸/۰۱/۱۱دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۹فروغ جاویدان
۱۲۷۳قدرت اللهمرادی خانقاهیمحمدخانکرمانشاه-کرمانشاه-روستای خانقاه سفلا۱۳۴۷/۰۵/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۷۴جهانشاهمرادی دربندیحسن مرادکرمانشاه-سنقر۱۳۴۷/۱۰/۰۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵توسط  -اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۷۵داریوشمرادی فرنصراللهلرستان-خرم آباد۱۳۴۴/۰۵/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۲۷۶علیرضامرادی لنگربانیعزیز مرادکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۱/۰۶/۲۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۲۷۷اسماعیلمرآتی فشیموسیکنگاور-کرمانشاه۱۳۳۸/۱۲/۰۱کادر شهربانی۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با مافقین-اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۱۲۷۸شعبانمربیعلی اصغرمازندران-نکاء۱۳۴۹/۰۱/۰۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۲۷۹حمیدمردانیمحمدرضالرستان-خرم آباد۱۳۴۵/۰۶/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۷ ضربه مغزیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۲۸۰سیدمجیدمروتیسیدمصطفیتهران۱۳۳۹/۰۲/۲۵دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۲۸۱بهروزمریدیاحمدلرستان-خرم آباد۱۳۳۹/۰۴/۱۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۲۸۲صیدمرادیمزبانولیکرمانشاه-سومار۱۳۴۹/۰۵/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۸چلچراغ
۱۲۸۳غلامرضامسلم آبادیصیفی اللهتهران-تهران۱۳۴۹/۱۰/۰۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۲۸۴اردشیرمسلمی پورکاظمگلستان-گرگان-روستای اسبو۱۳۴۵/۱۰/۲۰کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-صالح آباد حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۲۸۵سعیدمشایخیمحمودتهران-تهران۱۳۴۴/۰۴/۲۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۲۸۶مسعودمشایخیمنصورتهران-تهران۱۳۴۷/۰۵/۱۶پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به کمرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۸۷محمدحسنمشهوریعباسهمدان-همدان۱۳۴۵/۰۴/۲۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۲۸۸داودمشیری دزفولیانعظیمتهران-تهران۱۳۴۷/۰۶/۲۶بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۲۸۹رمضانمصباحیفرهادهمدان-شهرستان بهار-روستای پهنه‌بر۱۳۴۴/۱۲/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۲۹۰حبیب اللهمصداقی بهاریهوشنگهمدان-همدان۱۳۴۵/۱۱/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۷ موج انفجار و پارگی شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۲۹۱مجیدمصطفوی زاهدمحمدصادقتهران۱۳۳۸/۰۱/۰۱تکنسین شرکت مخابرات-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۱۲۹۲جوادمصلیقربانعلیزنجان-خدابنده-روستای نعلبندان۱۳۴۸/۱۱/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۲۹۳منوچهرمطرب (رضایی اصل)عزیزعلیلرستان-پلدختر-روستای افرینه۱۳۵۰/۰۵/۰۱نامشخص۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۲۹۴فریدمطرقیکریمخوزستان-آبادان۱۳۴۶/۰۲/۱۵کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۲درگیری با منافقینکرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۱۲۹۵رضامطهری نژادمحمدخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۸/۰۶/۳۰کارمند-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۲۹۶سیدقاسممطوریسیدعزیزخوزستان-خرمشهر۱۳۴۷/۰۷/۲۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۳۱ اصابت ترکش خمپارهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۲۹۷حسنمظفررحم خداهمدان-ملایر۱۳۳۳/۰۲/۲۹کارمند دانشگاه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۴فروغ جاویدان
۱۲۹۸رضامظفررحم خداتهران-ورامین۱۳۴۰/۰۲/۱۲روحانی-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۲۹۹علیمظفررحم خداتهران-پاکدشت۱۳۳۷/۰۷/۰۵معلم-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۳۰۰حبیب اللهمظفریمنصورلرستان-کوهدشت-دیلاوند۱۳۴۶/۰۳/۰۲پاسدار کمیته۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-قصر شیرین-سومار حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۳۰۱محمدمظلوممحمدحسینآذربایجان شرقی-بستان‌آباد-روستای کرگان۱۳۴۶/۰۹/۰۶کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۳۰۲ناصرمعبودیان اصفهانیخلیلتهران-تهران۱۳۵۰/۰۱/۲۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۱۱درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۳۰۳سعیدمعصوم علی زادهنجفعلیتهران-تهران۱۳۴۶/۰۰/۰۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۳۰۴صیدنورمعصومیصیدحیاتروستای کارزان،شیروان چرداول۱۳۴۰/۰۶/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۳۰ اصابت ترکش خمپاره به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۷چلچراغ
۱۳۰۵رضامعظمی علیآذربایجان شرقی-سراب۱۳۴۵/۰۵/۱۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۳۰۶قاسممغاریحاج رحیمتهران- شهر ری-روستای گل تپه۱۳۴۵/۰۲/۱۵کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت ترکش خمپاره و قطع پاکرمانشاه-سرپل ذهابحمله نظامیمرد۲۲متفرقه
۱۳۰۷مرتضیمغاریمسلمتهران-ری۱۳۴۹/۱۱/۲۵کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سینه و کتفخوزستان-خرمشهرترورمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۳۰۸میرزاعلیمغان‌لوحکمعلیزنجان-نوروزآباد۱۳۴۸/۰۷/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۳۰۹علیمفتاحیرضوانتهران-تهران۱۳۴۵/۱۰/۲۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۳۱۰علیمقدسمحمدحسنسمنان-شاهرود۱۳۳۴/۰۴/۱۳کارمند اداره راه و ترابری-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر،شکم، پهلو و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۳فروغ جاویدان
۱۳۱۱مهدیمقدسی نیگجهولی اللهتهران-تهران۱۳۴۶/۰۱/۰۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ ترکش به شکم، پا و کمرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۳۱۲محمدحسنمقدم خانجانیمحسنگیلان-رشت-روستای خانجان۱۳۴۵/۱۲/۰۳کشاورز-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به سینهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۱۳۱۳علیمقدم‌کوهیاکبرقزوین-قزوین-روستایعلی‌آباد۱۳۴۷/۰۹/۱۰گچ‌کار-راننده-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۳۱۴محمودمقیسهعبدالحسینتهران-تهران۱۳۴۰/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سر  کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۳۱۵مظاهر مقیسهحسینخراسان رضوی-سبزوار۱۳۴۸/۱۲/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۳۱۶صالحملاحی‌لافتیاحمدهرمزگان-قشم-روستای لافت۱۳۴۷/۰۷/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۰درگیری با منافقینکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۱۳۱۷رحیمملازادهرحمانآذربایجان شرقی- سراب۱۳۴۴/۰۵/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۳۱۸شمس الدینملایینوروزایلام-روستای هاشم آباد،دره شهر۱۳۴۸/۱۲/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۱۳۱۹محمدصالحملک پورصادقکهکیلویر و بویراحمد-گچساران-روستای نارک۱۳۴۷/۰۲/۰۲پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۴/۰۴ اصابت ترکش ایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۳۲۰احمدملکیمحمدحسینلرستان-الیگودرز۱۳۳۸/۰۱/۰۳کارمند آموزش و پرورش-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۱۳۲۱احمدملکیمحمد تقیکرمانشاه-هرسین۱۳۴۹/۰۶/۲۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۷درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۳۲۲محمدرضاملکیعلیخراسان جنوبی-بیرجند-روستای نوقابچیک۱۳۴۷/۰۱/۰۱خیاط-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-شرهانی حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۱۳۲۳سهرابملکی تپه کبودیمیرزاهمدان-تویسرکان۱۳۳۹/۰۱/۰۶پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۸فروغ جاویدان
۱۳۲۴فریدونملکیانآوختعلیکرمانشاه- کرمانشاه۱۳۴۱/۰۵/۰۶پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳  اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۳۲۵جلال ممی زادهمحموداردبیل-روستای سربند۱۳۴۶/۰۶/۰۱سرباز ارتش 1367/03/31  اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۳۲۶عباس منتظری قهجاورستانیکرمعلیاصفهان-اصفهان۱۳۴۷/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۳۲۷الهیاریمنصوری الله بخشکرمانشاه-اسلام آباد غرب-روستای کوتکونی شیان۱۳۲۰/۰۷/۰۶کارگر نانوایی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۷فروغ جاویدان
۱۳۲۸محمداسماعیلمنعمی امیریمحمدرضامازندران-روستای امیرکلا از توابع بابل۱۳۴۷/۰۱/۰۱امدادگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلوله به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۳۲۹محمدعلی منفردغلامخراسان رضوی-مشهد۱۳۲۰/۰۲/۰۳استواریکم ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ سوختگی شدیدایلام-فکه حمله نظامیمرد۴۷آفتاب
۱۳۳۰غلامرضا مه آبادی عباسعلی کرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۳/۰۵/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۳۳۱نصراللهمهتاب گزکنغلامرضااصفهان-اصفهان۱۳۰۸/۰۴/۰۳تاجرفرش۱۳۶۷/۰۱/۰۴اصابت ترکش و سوختگیتهران-تهرانبمب گذاریمرد۵۹متفرقه
۱۳۳۲ابراهیممهدویسبزخداایلام-روستای زرانگوش،دره شهر۱۳۴۹/۰۱/۰۱کشاورز-پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۸چلچراغ
۱۳۳۳حاتممهدویآقا شیریناردبیل-خلخال-روستای کرنق خورش رستم۱۳۴۷/۰۴/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به شکمکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۳۳۴خیرعلیمهدوییداللهایلام-دره شهر۱۳۴۴/۱۰/۰۶پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۳چلچراغ
۱۳۳۵مسعودمهدویاسماعیلگلستان-گرگان-روستای النگ۱۳۵۰/۰۱/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۳۳۶داودمهدوی فراکبرگلستان-گرگان-روستای نوذیجه۱۳۴۵/۰۳/۰۱گروهبان‌یکم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-کرمانشاه حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۳۳۷محمدتقیمهدوی میقانمسلمسمنان-شاهرود-روستای میقان۱۳۴۱/۰۸/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۳۳۸جعفرمهرابیرمضانسمنان-دامغان-روستای محمدآباد۱۳۴۴/۰۶/۰۹پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۳۳۹محمدرضامهرابی کوشکییداللهاصفهان-خمینی‌شهر۱۳۳۱/۰۶/۱۵ستوان دوم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۳۶فروغ جاویدان
۱۳۴۰حسین مهرآمیزمحمد رضاخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۷/۰۸/۰۲کارگر چوب بری-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۳۴۱محمد مهردوستاحمدکرمانشاه-قصر شیرین-روستای چم امامحسن۱۳۴۹/۰۱/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۳۴۲غلامموثقداوداردبیل-اردبیل۱۳۲۶/۰۶/۱۸کارمند راه آهن-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله و سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۱فروغ جاویدان
۱۳۴۳سیدعلیموحدی تبریزیسیدمهدیتهران-تهران۱۳۴۸/۱۲/۱۶دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۳۴۴احمدموحدی قمیمحمد حسنتهران-تهران۱۳۴۴/۰۴/۱۲بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۳۴۵احمدمودبی‌پیر کلاچاهیمحمدگیلان-رشت۱۳۴۸/۱۲/۲۶نقاش ساختمان-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۳۴۶سیدجعفرموسویسید قربانتهران-تهران۱۳۴۴/۱۰/۲۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و پهلوکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۳۴۷سیدجلیلموسوی اسماعیل پورسید قربانتهران-تهران۱۳۳۸/۰۶/۱۳مکانیک اتومبیل-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۱۳۴۸سیدمحمودموسوی گل خطمیسید محمدخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۳/۰۶/۰۲خیاط-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به گردن و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۳۴۹سیدهاشمموسوی گوراولسیدعوضتهران-تهران۱۳۴۶/۱۱/۲۰تراشکار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش به پاایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۱۳۵۰سیدحسینموسوی مقدممیرزا مصطفیخراسان رضوی-چناران-روستای اسجیل۱۳۳۷/۰۶/۰۹پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۳۵۱رضاموسوی یکتاکریمتهران-تهران۱۳۴۷/۰۷/۱۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۷درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۱۳۵۲تیمورموسی پورگل آقاگیلان-لاهیجان-روستای بالارودپشت۱۳۴۶/۰۹/۰۶کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۳۵۳شمس الدینمولایینوروزایلام-دره شهر-روستای هاشم آباد۱۳۴۸/۰۱۲/۰۱دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۹چلچراغ
۱۳۵۴فرمانعلیمولاییصفرعلیآذربایجان شرقی-هشترود-روستای آغچه ریش۱۳۴۷/۰۳/۰۵جوشکار-سربازارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله به سینه کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۳۵۵مهدیمولاییحسینتهران-تهران۱۳۴۹/۰۳/۲۳دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۳۵۶عابدینمولایی حسنوندیوسف خانلرستان-الشتر-روستای آب‌باریک۱۳۴۲/۰۳/۱۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سر و پاکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۳۵۷حسینمومنیعلی اصغرخراسان رضوی-مشهد۱۳۴۴/۰۵/۰۹قصاب-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلوله به سر و شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۳۵۸صمدمومنیعلی محمدهمدان-نهاوند۱۳۴۴/۰۱/۰۹پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۳۵۹شاهپورمومنی الوارسبزمرادایلام-روستای ماژین،دره شهر۱۳۴۳/۰۱/۰۸کشاورز-پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۱۳۶۰یزدان مومنی فر برار علی کرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۹/۰۶/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۳۶۱حمیدمویدیاکبرمرکزی-تفرش۱۳۵۰/۰۶/۱۵دانش‌آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به شکم کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۳۶۲احمدمؤدبی پیرکلاچاهیمحمدگیلان-رشت۱۳۴۸/۱۲/۲۶نقاش ساختمان-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۳۶۳سیدعباسمیراسدالهآقا نصراللهتهران-تهران۱۳۳۵/۰۱/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش و گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۱۳۶۴عباسمیرآخوریسلیمانسمنان۱۳۴۵/۰۱/۰۵سرباز۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقیننامشخص حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۳۶۵علی اصغر میرزا بیگیحسنخراسان رضوی-تربت حیدریه-روستای بیدوی۱۳۴۷/۰۶/۰۱کشاورز-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت خمپاره به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۳۶۶غلامرضامیرزازاده یوسف محلهنقیگیلان-رشت۱۳۴۸/۰۳/۱۰فروشنده-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۳۶۷احمدمیرزامحمدیمحمد حسینتهران-تهران۱۳۴۹/۰۶/۳۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۳۶۸اروجمیرزانژادغلامرضاآذربایجان غربی-خوی۱۳۴۴/۰۶/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۱۱ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۳۶۹حسین میرزاییحمزه علیتهران-تهران۱۳۴۴/۱۰/۱۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۳۷۰رضامیرزاییحسینسمنان-میامی-روستای ابراهیم آباد۱۳۴۰/۰۱/۰۱کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به چشمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۳۷۱عسگرمیرزاییعلی حیدرایلام-آبدانان۱۳۴۹/۰۹/۱۲کارگر-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۸چلچراغ
۱۳۷۲مجتبیمیرزاییابوالحسنتهران-تهران۱۳۴۸/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۳۷۳محمدمیرزاییعلیرضامرکزی-ساوه-روستای والمان۱۳۴۳/۰۹/۰۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۳۷۴علیرضامیرزایی مطلوبحاج محمدهمدان-همدان۱۳۴۵/۰۴/۰۶پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سر و پاکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۳۷۵سیداحمدمیرصفیسیدمحمودلرستان-دورود۱۳۴۳/۱۱/۱۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۳۷۶سید محمد رضامیرعلی اکبریمصطفیتهران-تهران۱۳۴۱/۰۱/۲۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۳۷۷سید جوادمیرمحمد میگونیسید ابوطالبتهران-تهران۱۳۱۹/۰۱/۰۲ستوانیکم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۱درگیری با منافقینکرمانشاه-قصر شیرین-سومار-نفت شهر حمله نظامیمرد۴۸متفرقه
۱۳۷۸علیمیرمحمدیجوادتهران۱۳۴۴/۰۶/۲۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۳۷۹سیدابراهیممیریسید رضامازندران- بهشهر۱۳۴۱/۰۲/۲۶کارمند-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۳۸۰سیدعباسمیریسیدداودمرکزی-کمیجان-روستای وفس۱۳۴۷/۰۱/۰۱راننده-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۲درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۳۸۱محمداسماعیل میریمحمدحسینکرمانشاه-سنقر۱۳۴۹/۰۹/۱۹پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینآذربایجان-سردشت حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۳۸۲مجتبیمیری بیدختیعلیخراسان رضوی-گناباد-روستای بیدخت۱۳۴۹/۰۴/۱۵پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۳۸۳خان پریمیش دوستدوست مراد کرمانشاه-دالاهو-روستای چشمه کلبعلی۱۳۵۰/۰۶/۳۰دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکش آذربایجان-سردشت حمله نظامیزن۱۷فروغ جاویدان
۱۳۸۴فرزاد میش دوست دوست مراد کرمانشاه-دالاهو-روستای ریجاب۱۳۶۱/۰۱/۰۵کودک۱۳۶۷/۰۵/۰۷  اصابت ترکش آذربایجان-سردشت حمله نظامیمرد۶فروغ جاویدان
۱۳۸۵غفورمیناداودعبدالایلام-مهران-روستای قلعه جوق۱۳۴۸/۰۸/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۳/۲۱ اصابت ترکش به شکم و پهلوایلام-مهرانترورمرد۱۹متفرقه
۱۳۸۶کریممیناسرشتعلیتهران-تهران۱۳۴۷/۰۲/۰۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۳۸۷حسنمینویی الکهحسینتهران-تهران۱۳۴۷/۱۰/۱۴کارگر ساندویچی-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۳۸۸بهمننادریعلی پاشاکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۱/۰۳/۱۴سرباز ارتش 1367/01/08 اصابت ترکش ایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۶آفتاب
۱۳۸۹علی دولتنادریمراد کرمانشاه-گیلان غرب-روستای قلی قلی۱۳۴۳/۰۷/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۳۹۰رضانادری باجگیرانمحمدولیسمنان-شاهرود۱۳۴۶/۰۸/۱۰دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و پهلوکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۳۹۱محمدناصر الملکیعلیکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۳۴/۰۴/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به سر  کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۳فروغ جاویدان
۱۳۹۲ناصرناصرپوریاورخوزستان-اهواز۱۳۴۵/۰۷/۱۹بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-قصرشیرین حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۳۹۳محی الدینناصریحسنکردستان-سنندج۱۳۴۲/۰۳/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سینهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۱۳۹۴حمیدرضا ناظم‌زاهنوراللهتهران-تهران۱۳۴۵/۰۴/۰۵نگهبان-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۳۹۵یدالله ناظمیمحمدخراسان جنوبی-بیرجند-روستای فخران۱۳۴۲/۰۱/۰۴کشاورز-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۳۹۶علیرضاناعمی گورابیمحمدرضاگیلان-رشت-روستای گورا بجیر۱۳۴۷/۰۹/۰۷کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۳۹۷محبعلینباتی آق قلعهشیخ محمدتهران-تهران۱۳۴۵/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۳۹۸محمد رضانجاتیمحمد تقیتهران-تهران۱۳۴۵/۰۷/۱۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۲آفتاب
۱۳۹۹شهنازنجفی شاه مرادکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۵۹/۰۹/۲۷دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۴اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیزن۸فروغ جاویدان
۱۴۰۰محمد رضانجفی راداحمدهمدان-ملایر۱۳۴۴/۰۸/۰۴پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۹ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۴۰۱محمد رضانخ کوب نیاسریحبیب اللهتهران-ری۱۳۴۵/۰۹/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۸ اصابت ترکشایلام-مهران-میمک حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۴۰۲صابرعلیندایی الله‌وردیمحرمآذربایجان شرقی- مغان – روستای داغی کندی۱۳۴۶/۰۲/۰۲سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت گلولهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۱۴۰۳علیرضانژاد عبدالهبرات اللهتهران-تهران۱۳۴۹/۱۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶اصابت ترکش و گلوله به کمرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۴۰۴شهروز نساجی خرم آبادپرویزکرمانشاه-کرمانشاه۱۳۴۹/۰۶/۰۹پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت  ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۴۰۵حسن نصرتیمحمد حسینتهران-تهران۱۳۴۹/۰۰/۰۰بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۴۰۶محمدنصرتیحسناردبیل-خوی۱۳۴۷/۱۰/۱۷پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۱۷ اصابت گلولهآذربایجان غربی-مهاباد حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۰۷عباسنصرتی آذرحاجیتهران-تهران۱۳۴۶/۰۱/۰۲کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۴/۳۱ اصابت گلوله به گردنکرمانشاه-سرپل ذهابحمله نظامیمرد۲۱متفرقه
۱۴۰۸مهدینصرینقیقزوین-روستای شینقر۱۳۴۷/۱۲/۱۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به شکمکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۰۹سیدحامدنظامیحسنخراسان جنوبی-بیرجند-روستای درخش۱۳۴۵/۰۶/۱۰جوشکار-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سر و گردنکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۴۱۰محمدرضانظامی خواهبراتخراسان جنوبی-بیرجند-روستای کوشکک۱۳۴۸/۰۱۰۲قالیباف-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپاره به صورتکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۱۱احداللهنظریبرانازارکرمانشاه-هرسین-روستای قطی دره۱۳۳۵/۰۱/۰۲کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۱۴۱۲نصرت اللهنظریاسماعیل کرمانشاه-قصر شیرین۱۳۳۶/۰۲/۱۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت  ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۱فروغ جاویدان
۱۴۱۳محمدنعلبندی اشنوییعلیآذربایجان غربی-اشنویه۱۳۴۷/۰۴/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۱۴علی اکبرنعمتینعمت اللههمدان-بهار۱۳۴۳/۰۱/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۴۱۵یحیینعمتی پوررجبخراسان رضوی-کاشمر-روستای داغی۱۳۴۸/۰۳/۱۴کشاورز-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله به سر و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۱۶مصطفی نعمتی کلاشگرانی نعمتکرمانشاه-ماهیدشت-روستای قیاس۱۳۴۴/۰۶/۱۵افسر ارتش 1367/05/05 اصابت  ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۴۱۷محمودنعمتی لنگاننعمتمازندران-روستای نارنج بن از توابع شهرستان رامسر۱۳۳۹/۱۱/۰۳پزشک-بسیجی۱۳۶۷/۰۴/۰۴ اصابت گلوله به کتف و سرایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۸چلچراغ
۱۴۱۸جعفرنعمتی نژادموسیآذربایجان شرقی- میانه 1348/10/14بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۱۹محمدنعیم آبادیعباسعلیتهران-تهران۱۳۴۱/۱۲/۲۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۶فروغ جاویدان
۱۴۲۰ابوالفضلنقادقاسمتهران۱۳۳۸/۰۷/۰۱کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۹فروغ جاویدان
۱۴۲۱منوچهرنکونام قدیریعباس تهران-تهران۱۳۴۲/۰۶/۲۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۴۲۲تیمورنمامیمرادکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۳/۰۴/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت  ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۴فروغ جاویدان
۱۴۲۳سعیدنهضت خوش باطنعباستهران-تهران۱۳۴۸/۰۶/۱۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۲۴محمدرضانوذریحسنفارس-استهبان۱۳۴۳/۰۴/۰۳استواریکم ژاندارمری۱۳۶۷/۰۱/۰۸ سوختگیایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۴آفتاب
۱۴۲۵محمدنورخداییجعفرلرستان-کوهدشت-روستای میشنان‌بان‌سرده۱۳۴۷/۰۴/۰۲جهادگر جهادسازندگی۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۲۶پرویزنورعلیعلیهمدان-تویسرکان۱۳۴۸/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۲۷حمیدنوروزیمحمودمرکزی-خمین-روستای امامزاده یوجان۱۳۴۶/۰۵/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۲۸رضانوروزیهاشمهمدان-همدان۱۳۴۹/۰۴/۰۱نامشخص۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۴۲۹فاضلنوروزیرحیمایلام-روستای مشهد زرین آباد،دهلران۱۳۵۱/۰۲/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۶چلچراغ
۱۴۳۰مسعودنوروزیمجیدایلام-دهلران۱۳۴۸/۰۶/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۳۱علی نوروزی ساردینیحسینکرمان-رفسنجان۱۳۴۶/۰۲/۱۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به شکمکرمانشاه-اسلام آبادغرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۳۲یعقوبنوروزی محرمانیقربانعلیگیلان-شفت-روستای محرمان۱۳۴۲/۱۰/۰۶پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش خمپارهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۴۳۳حسیننوروزی مطلقعباسعلیخراسان رضوی-بردسکن-روستای حطیطه۱۳۴۶/۰۱/۰۵کشاورز-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۳۴محمدعلینوروزی هفشجانیحسنچهارمحال ‌و بختیاری-لردگان-روستای شش‌بهره۱۳۴۶/۰۲/۰۳سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۱آفتاب
۱۴۳۵فیض اللهنوریعبداللهکرمانشاه-سرپل ذهاب۱۳۴۰/۰۷/۰۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سر و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۴۳۶محمد علینوریحیدرتهران-تهران۱۳۴۷/۰۶/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۱۴۳۷مهدینوریمصطفیتهران-تهران۱۳۴۵/۰۴/۰۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۴۳۸میرعظیمنوری آبکناریسید ساجدینگیلان-رشت۱۳۴۱/۰۱/۱۹استواریکم ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکش خمپارهایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۶آفتاب
۱۴۳۹محمدنوری کوره خسرویعزیزلرستان-خرم آباد۱۳۴۵/۰۲/۱۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۴۴۰حبیب نوری کونپاپاقهواراردبیل-مشگین شهر-روستای قمچی قیه سی۱۳۴۸/۰۲/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سر و سینهکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۴۱محمدرضانوری کونپاپاقامیر اردبیل-مشگین شهر-روستای قمچی قیه سی۱۳۴۸/۰۲/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۴۲کوروشنیازینیازعلیتهران۱۳۴۶/۰۶/۱۳دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۴۳ولینیازیغلامرضاکرمانشاه-دالاهو-روستای علی آباد۱۳۴۸/۰۴/۱۰دانش آموز۱۳۶۷/۰۵/۰۳سوءقصد منافقین-اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۴۴حافظنیاوندروح اللههمدان-ملایر۱۳۴۸/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۴۵جعفر علینیک‌بخت حرآبادیحیدرقلیمرکزی-اراک۱۳۰۴/۰۷/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۶۳فروغ جاویدان
۱۴۴۶اصغرنیکیایمانآذربایجان شرقی-میانه۱۳۴۸/۰۶/۱۱کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۱۱ اصابت گلوله به سر و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۴۷محمدهادفی (اژدها)امامعلیآذربایجان شرقی- عجب شیر – روستای بوکت۱۳۴۸/۰۶/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۴۸محمد ابراهیمهادی پرویزامان اللههمدان-همدان۱۳۴۲/۰۱/۰۵افسر ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۱۴۴۹محرمعلیهاشم‌لومشتاقزنجان-زنجان۱۳۴۴/۰۱/۰۲جوشکار-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و کمرکرمانشاه-اسلام‌آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۴۵۰جهانشاههاشمیآورنتهران-تهران۱۳۴۴/۰۷/۱۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۴۵۱یوسفهاشمیذبیح اللهتهران-تهران۱۳۴۶/۰۳/۰۲پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ سوختگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۵۲علیهداوند سیریسیرمحمدتهران-تهران۱۳۴۷/۱۲/۲۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۳۱درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰متفرقه
۱۴۵۳لازمیهدایتجوادآذربایجان شرقی- میانه – روستای ونجان۱۳۴۶/۱۱/۰۷کارگر-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۱چلچراغ
۱۴۵۴رضاهدایتیابراهیمتهران-تهران۱۳۴۸/۰۲/۲۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۵۵محمودهرویمحمدسمنان-دامغان-روستای صالح آباد۱۳۴۵/۰۹/۱۷بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به پا و موج گرفتگیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۴۵۶اسماعیلهشت ویسابراهیمگیلان-رشت۱۳۴۰/۰۳/۲۹آهنگر و جوشکار-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش خمپاره به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۷چلچراغ
۱۴۵۷محمودهمانیمحمد حسینتهران-ری۱۳۴۸/۱۱/۰۳بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۵۸مجیدهمتیاصلانگیلان-فومن-روستای رودبارجیره۱۳۴۶/۱۱/۰۵کارگر رستوران-پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ بر اثر سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۵۹علی اکبرهمتی گزل آبادمحمودخراسان رضوی-قوچان-روستای گزل آباد۱۳۴۴/۱۲/۰۵سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ سوختگی شدیدکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۴۶۰کمالهمدانیسوارآقاآذربایجان غربی-نقده-ماسو۱۳۴۰/۰۶/۳۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۴۶۱مهدیهواسیجاسمایلام-شیروان چرداول-روستای چگینی۱۳۵۲/۱۲/۰۹دانش آموز-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۱۵چلچراغ
۱۴۶۲کورشهوشمندعلی محمدفارس-شیراز۱۳۴۸/۰۱/۰۱سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۶۳ولی اللهواحدمحمدتهران-تهران۱۳۴۸/۰۰/۰۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۶۴اصغروایگانی تبریزیحسینتهران-تهران۱۳۴۷/۰۱/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش و گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۶۵اصغروحیدعلی وردیآذربایجان شرقی- مراغه 1340/10/22نجار-گروهبان سوم ارتش۱۳۶۷/۰۴/۰۲ اصابت ترکشایلام-شرهانی حمله نظامیمرد۲۷چلچراغ
۱۴۶۶عباس ورسهصفدرتهران-تهران۱۳۴۸/۱۱/۰۸بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به کتف و گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۹فروغ جاویدان
۱۴۶۷سیاوشورقائیان میاندوآب احمدآذربایجان غربی-میاندوآب۱۳۴۲/۰۱/۱۰سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۵فروغ جاویدان
۱۴۶۸صفدروریج کاظمیحیدرروستای کلمه از توابع شهرستان چالوس۱۳۴۵/۰۶/۰۶جوشکار – سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکشایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۴۶۹رضاقلیوظیفه خواهعلی محمدآذربایجان شرقی- بناب- روستای خانه برق قدیم۱۳۴۷/۰۶/۰۱کشاورز-پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۱۱درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۷۰منصور وکیلیانحسین پاشاکرمانشاه-سنقر۱۳۱۹/۰۴/۱۶ستوان یکم ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش کرمانشاه-سرپل ذهاب حمله نظامیمرد۴۸فروغ جاویدان
۱۴۷۱فرضعلیولی پورصفرعلیکرمانشاه-دالاهو-روستای سرمیل۱۳۱۹/۰۲/۲۱کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۷ اصابت ترکش ارپی جیکرمانشاه-دالاهو حمله نظامیمرد۴۸فروغ جاویدان
۱۴۷۲رحمانوناییمرادعلیهمدان-ملایر۱۳۵۰/۱۲/۰۱کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۷فروغ جاویدان
۱۴۷۳سید محمدرضاوهابیسیدجمالتهران-تهران۱۳۴۵/۱۱/۱۸پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۴۷۴احمدویس مرادیتوفیقایلام-ایلام۱۳۴۳/۰۶/۰۲پاسبان-بسیجی۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت ترکش به سرایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۴چلچراغ
۱۴۷۵شیرمرادویسیگل مرادکرمانشاه-سنقر۱۳۳۷/۰۶/۱۵جهادگر۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۰فروغ جاویدان
۱۴۷۶محمدرضایادگارحسینلرستان-بروجرد۱۳۴۷/۰۱/۰۹سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۱/۰۸ اصابت ترکشایلام-فکه حمله نظامیمرد۲۰آفتاب
۱۴۷۷حسینیادگار یوسفیاصغرگیلان-رشت۱۳۴۹/۰۹/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به شکمکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۴۷۸حمیدیاراحمدیقربانیلرستان-دورود۱۳۴۷/۰۲/۲۵پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۷۹احمدیارم طاقلو سهرابیمحمدعلیهمدان-ملایر۱۳۲۵/۰۲/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سینهکرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۴۲فروغ جاویدان
۱۴۸۰صادقیارمحمدیبختیارلرستان-کوهدشت-روستای قرعلیوند۱۳۴۵/۰۶/۲۰پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلولهکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۴۸۱پنجعلییاریآقایاراراک-اراک-روستای قاسم آباد۱۲۹۶/۰۷/۱۸بنا-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۷۱فروغ جاویدان
۱۴۸۲حمیدیارینادعلیهمدان-همدان۱۳۴۷/۰۵/۱۹کارگر-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله آرپی‌جیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۸۳نورخدایارینورعلیمهران-بخش ملکشاهی۱۳۴۷/۰۹/۰۱پاسداروظیفه۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران-قلاویزان حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۴۸۴اسدیاری تپه گلیشاه کرمکرمانشاه-اسلام آباد غرب۱۳۴۰/۱۰/۰۷پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب-حسن آباد حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۴۸۵رضایحیایی نسبجعفرمرکزی-اراک۱۳۴۷/۰۶/۱۰دانشجو-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۷درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۸۶حسینیحییمحمدمهدیسمنان-دامغان۱۳۴۴/۰۸/۰۱پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۶ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۳فروغ جاویدان
۱۴۸۷حیدریزدان پورمحمودعراق-کاظمین۱۳۴۹/۰۸/۰۴بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به پا و پیشانیکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۴۸۸سلیمانیزدانیباباخانکرمانشاه-صحنه-روستای دینور۱۳۱۹/۰۱/۱۱کارگر۱۳۶۷/۰۵/۰۳ اصابت گلوله کرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۴۸فروغ جاویدان
۱۴۸۹فلاحیزدی مومنرزاققم-قم۱۳۴۷/۰۲/۰۱پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش به سر و صورت و پاکرمانشاه-گیلانغرب حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۴۹۰ابوالفضلیساولی شراهیموسی رضاتهران-تهران۱۳۴۶/۰۵/۰۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۹۱محمدیعقوبی پورزاد ویشکاییترابگیلان-رشت-بخش خمام۱۳۴۵/۱۱/۰۱کارگر شیرینی پزی-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹ اصابت گلولهایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۲چلچراغ
۱۴۹۲محمدعلییعقوبی سقزچی ادریساردبیل-روستای سقزچی 1335/03/06معلم – بسیجی 1367/05/05 اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان
۱۴۹۳احمدرضایعقوبی کجانیفضل اللهتهران۱۳۴۶/۰۲/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-قصر شیرین حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۴۹۴محمودیوسف پورانیوسفعلیآذربایجان شرقی- هریس – زرنق۱۳۴۵/۰۶/۰۶سرباز ژاندارمری۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۴۹۵غلامرضایوسف زادهمحمد حسینخراسان رضوی-تربت حیدریه۱۳۴۰/۰۶/۲۰تزئینات چی ساختمان-سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۵/۰۵ ترکش به گردنکرمانشاه-اسلام آباد غرب  حمله نظامیمرد۲۷فروغ جاویدان
۱۴۹۶رحیمیوسف نژادمحمدامینآذربایجان غربی-ارومیه-لوزینی۱۳۴۲/۰۳/۰۱سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۵چلچراغ
۱۴۹۷احمدیوسفیصفرعلیخراسان جنوبی-بشرویه-روستای غنی آباد۱۳۴۵/۰۵/۱۰پاسدار وظیفه۱۳۶۷/۰۵/۰۵درگیری با منافقینکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۴۹۸حمیدرضایوسفیخسروهمدان-تویسرکان۱۳۴۹/۰۱/۰۱بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۴ اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۱۸فروغ جاویدان
۱۴۹۹شاهرخیوسفیحکمعلیآذربایجان غربی-میاندوآب-زنجیرآباد۱۳۴۷/۰۱/۰۴سرباز ارتش۱۳۶۷/۰۳/۲۹درگیری با منافقینایلام-مهران حمله نظامیمرد۲۰چلچراغ
۱۵۰۰محمدرضایوسفیعلی محمدهمدان-ملایر۱۳۴۷/۰۵/۱۵بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکش کرمانشاه-تنگه چهارزبر حمله نظامیمرد۲۰فروغ جاویدان
۱۵۰۱بهروزیوسفی توتاخانهمقصود علیآذربایجان شرقی- بناب – روستای توتاخانه۱۳۴۶/۰۴/۱۹پاسدار۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت ترکشکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۲۱فروغ جاویدان
۱۵۰۲حمداللهیوسفیان گیلوانکتاب اللهگیلان-ماسال۱۳۴۵/۰۴/۰۹طلبه-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلولهکرمانشاه-کرند غرب حمله نظامیمرد۲۲فروغ جاویدان
۱۵۰۳ابوالقاسمیونسیمحمدهمدان-همدان۱۳۳۵/۰۶/۱۵کارمند شبکه بهداشت-بسیجی۱۳۶۷/۰۵/۰۵ اصابت گلوله به سرکرمانشاه-اسلام آباد غرب حمله نظامیمرد۳۲فروغ جاویدان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27560