• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

صدایی که به دستور رجوی خاموش نمی شوند

  • کد خبر : 2673
  • 27 می 2015 - 10:52

جداشدگان ، صدایی که به دستور رهبری خاموش نمی شوند

lamp-faragh-ngo

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

فرقه فلک زده ی رجوی، در اوج افلاس و درماندگی، مهار عقل و درایت از کف داده، دیوانه وار و هیستریک به روی این و آن چنگ می زند، بر حسب خوی و خصلت ذاتی و طبیعی که در وجود سران بی کفایت منافقین ضدخلق نهفته است، به خشونت و ترور دست می زند. حق آزادی و اختیار، دموکراسی و انتخاب را از خودی و بیگانه سلب کرده و اگر توان داشته باشد به احدی اجازه جنبیدن نمی دهد.

رجوی در راس و ریاست فرقه ای مافیایی و منفور حق زندگی را از اعضای فرقه گرفته و چند هزار تن انسان فریب خورده را در عراق گرفتار کرده است، عده ای را نیز برای اجرای عملیات های تروریستی به گوشه و کنار جهان، بالاخص اروپا گسیل نموده است. نمونه اش مهران کاکاوند، شعبان بی مخ رجوی در کشور فرانسه است که قداره بند و افسار بریده به هر عابر و رهگذر لگد می زند و جفتک می پراند.

تجمع اعتراضی و افشاگری خوب است، ولی فقط برای گروه رجوی، آنهم علیه ایران و مردمش، تاکنون بارها شاهد حضور چند نفره تیم های جاسوس تروریست ضدخلق در جلوی محل نشست کشورهای ۱+۵ در رابطه با مسئله هسته ای ایران بوده ایم، رجوی روزی بلندگوی رژیم اشغالگر اسرائیل می شود و روزی خط جنگ طلبان آمریکایی علیه ایران را به پیش می برد، یا مزدور و جیره خوار آل سعود و سقوط می شود.

خلاصه جنگ طلبان جاسوسان ایران ستیز چند منظوره برای هر ارباب ریز و درشت خوشرقصی می کند. کسی نیست به این مردک بگوید، آیا از ۳۵ سال خیانت و جنایت و ترور علیه مردم و منافع ایران خسته نشده اید و قصد پایان مزدوری بیگانگان را ندارید؟

تا کی می خواهید در ذلت و نکبت دست و پا بزنید و بیگانه پرستی را دنبال کنید؟

حالا برای دو سه نفر از افراد جداشده که هر کدام قریب به ۳۰ سال در اسارت تو بوده و بعد جدا شده اند، چنگ و دندان می کشید. حتی خودزنی پوچ و بی حاصل را مبارزه، فشار دادن گلوی عابر و رهگذر بی دفاعی در پاریس را عملیات انقلابی می نامید. انحراف و ابتذال را تا کی و کجا ادامه می دهید؟ آیا خسته نشده اید؟

اگر ذره ای شجاعت دارید، از وحشیگری و خشونت دست بردارید و در یک کلام به شکست سیاسی و نظامی خود اعتراف نمایید، بگویید غلط کردم، … خوردم، نه مجاهددم ونه مبارز و انقلابی … از این بیشتر خودفریبی و دگرآزاری نکنید، چون دست و پا زدن در باتلاق شما را بیشتر غرق و به کام مرگ می فرستد.

رجوی باید قبول کند که هر عملی، عکس العملی دارد، وقتی عمر و زندگی نسلی را به فناء کشیده و هزاران نفر را به کشتن داده، باید منتظر واکنش تند و بی وقفه نجات یافتگان فرقه باشد که به محض جدایی و رسیدن به دنیای آزاد، حرف های ناگفته و ظلم و ستمی که طی چند دهه از سوی رجوی علیه آنها بکار گرفته شده را افشاءِ و برملاءِ خواهند کرد. نمونه اش را هم می بینید. جداشدگان از فرقه ضد بشری رجوی خواب سران فرقه را برآشفته اند و آرام و قرار را از او گرفته اند، تا جایی که گله های گرگ بی دندان را راهی اروپا کرده تا به مقابله و سرکوب ناراضیان بپردازند. باز هم انحراف و اشتباه مستمر، چون رجوی ها نه توان رویارویی با خانواده ها را دارند و نه حذف فکر و فرهنگ جداشده ها در ید قدرت آنهاست. پس همان بهتر در سوراخ بخزند و لب فرو بندند که عاقبت فریب و ریا، جنایت و نوکری سیا همین است.

پایگاه اطلاع رسانی رجویسم 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2673

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی