• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مدیر عامل انجمن نجات، خطاب به رئیس زیر کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا: دولت آلبانی همکاری غیرمنطقی با فرقه تروریستی رجوی دارد

  • کد خبر : 26729
  • 10 سپتامبر 2020 - 10:37

مدیر عامل انجمن نجات کشور با انتشار نامه ای خطاب به رئیس زیر کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا گفت: دولت آلبانی همکاری غیرمنطقی با فرقه تروریستی رجوی دارد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در نامه ابراهیم خدابنده، خطاب به رئیس زیر کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا، خانم «ماریا آرنا» آمده است:

رئیس محترم زیر کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا
خانم ماریا آرنا

با سلام و تقدیم احترام از جانب خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای سازمان مجاهدین خلق مستقر در اردوگاه این سازمان در آلبانی مایلم به اطلاع شما برسانم که این سازمان به دلیل رفتار فرقه ای که دارد از ارتباط اعضای خود با دنیای خارج، خصوصا با خانواده و دوستان، ممانعت به عمل می آورد.

اخیرا طوماری به امضای بیش از ۱۱ هزار تن از بستگان و آشنایان اعضای مجاهدین خلق در ایران و دیگر کشورها رسید که از دولت آلبانی خواستار ارتباط با عزیزان خود در اردوگاه مجاهدین خلق شده بودند. همچنین بیش از هزار نامه به صورت جداگانه با ارائه عکس و مشخصات و مدارک برای مقامات آلبانیایی و همچنین ارگان های اروپایی و بین المللی با طرح همین درخواست ارسال شد اما متأسفانه پاسخی دریافت نگردید.

مسئولین سازمان مجاهدین خلق نه تنها توجهی به این خواسته ها نکردند بلکه رسانه ها و شخصیت هایی را که بر این خواسته حقوق بشری صحه گذاشته بودند را مورد تهدید و توهین و تهمت قرار دادند و متأسفانه دولت آلبانی همکاری غیرمنطقی با این فرقه تروریستی دارد.

در جریان هستید که کشور آلبانی خواهان عضویت در اتحادیه اروپاست اما این خواسته هنوز به دلیل میزان فساد در دستگاه اداری و قضایی این کشور و نداشتن استانداردهای لازم پاسخ مثبت دریافت نکرده است. حضور یک فرقه تروریستی در خاک این کشور که حتی اولیه ترین حقوق انسانی اعضای خود را نقض می کند موجب نگرانی مسئولین اتحادیه اروپا می باشد.

از شما به عنوان یک مقام حقوق بشری اروپایی درخواست دارم در این خصوص موضع گیری نموده و بر خواست برحق خانواده ها صحه بگذارید و از دولت آلبانی که مسئول این سازمان در کشور خود می باشد سؤال کنید که چرا مادران و پدران سالخورده بعد از بعضا چهار دهه نباید هیچگونه ارتباطی با فرزندان خود داشته باشند. بی صبرانه منتظر پاسخ شما به این نامه هستم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26729

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی