• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مریم رجوی بخاطر شهادت دروغ در کنگره آمریکا باید مورد تعقیب قانونی قرار بگیرد

  • کد خبر : 2662
  • 25 می 2015 - 11:45

مریم رجوی

به خاطر شهادت دروغ در کنگره آمریکا

باید مورد تعقیب قانونی قرار بگیرد

112425_640-569x2501

وقتی سخنان مریم رجوی در مقابل جلسه استماع کمیته کنگره آمریکا در ارتباط با داعش را خواندم، یاد احمد چلبی افتادم که با دادن اطلاعات دروغ به سیا دست آمریکا را برای حمله به عراق مسلح کرد. خیانتی که بهای آن را مردم عراق با چند میلیون کشته و ویرانی کشورشان و از بین رفتن تمامی زیر ساخت های اقتصادی کشور به شکلی که هنوز بعد از گذشت ۱۲ سال از جنگ عراق نتوانسته است از زیر بار آن قد راست بکند.

آمریکا قصد داشت به هر شکل ممکن به عراق حمله بکند. به همین دلیل دنبال بهانه تراشی برای این حمله بود. اطلاعات دروغین احمد چلبی راه را برای این حمله هموار کرد. آمریکا با بهانه قرار دادن سلاح های کشتار جمعی نداشته عراق، به عراق حمله کرد و آن را به نابودی کشاند.

حال مریم رجوی خائن، نقش احمد چلبی را برای آمریکا بازی می کند تا داعش و گروه های تروریستی سالافیست را به دولت ایران نصب بدهد تا راه را برای حمله آمریکا به ایران فراهم بکند. به دلیل مذاکرات گروه ایرانی با گروه آژانس اتمی و رسیدن به توافق های اولیه، این اهرم فشار و توطئه برای زمینه چینی حمله آمریکا به ایران، از دست مجاهدین گرفته شد.

حال مریم رجوی با شهادت دادن در جلسه استماع کنگره آمریکا، پرده از توطئه جدید برای زمینه چینی حمله آمریکا به ایران برداشت. بارها در مقاله های دیگر توضیح داده ام که دولت ایران به دلیل ساختار ایدئولوژیکی شیعه اسلامی هرگز نمی تواند منشاء و یا به قول مریم رجوی خائن “پدرخوانده تروریسم” باشد، زیرا گروه های تروریستی امروزی تماماً منشاء سالافیست(سنی های وهابی) دارند که با شیعه در دشمنی هستند. حال چگونه حکومت شیعه ایرانی می تواند موتور محرک گروه هایی مثل القاعده و طالبان و داعش و غیره باشد.

لیستی از شهادت های دروغ مریم رجوی:

به این جمله مریم رجوی خائن توجه کنید “بنیادگرایی اسلامی پس از این که خمینی رهبری انقلاب مردمی ایران را در سال ۱۳۵۷، ربود”

واقعیت این است که امام خمینی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ قدرت را به دست گرفت و تا قبل از آن هرگز فتوای جهاد نداد و هرگز از گروه هایی که مبارزه مسلحانه می کردند حمایت نکرد. مسعود رجوی فراری همواره به این موضوع تاکید می کرد که خمینی هرگز فرمان جهاد نداد. تنها گروه بنیادگرای اسلامی، سازمان مجاهدین بود که با عملیات های تروریستی از جمله بمب گذاری و ترور افسران آمریکایی ویروس پلید بنیادگرای اسلامی را در ایران پروراند. جالب اینجا است که رهبر یک گروه تروریستی بنیادگرای اسلامی در کنگره آمریکا بر علیه بنیادگرایی اسلامی شهادت می دهد.

شهادت دروغ بعدی مریم رجوی خائن “یک دیکتاتوری دینی را مستقر کرد، به‌صورت یک تهدید برای صلح و آرامش پدیدار شد”

رژیم ایران طی ۳۶ سال گذشته تنها جنگی که با همسایه خود داشت عراق بود که شروع کننده جنگ، عراق به رهبری صدام بود و طی ۳۶ سال گذشته حکومت ایران هرگز با هیچ یک از همسایگان خود وارد جنگ نشده و در صلح با آنان باقی ماند. پس نمی توان حکومت ایران را یک تهدید برای صلح و آرامش منطقه دانست. تنها تهدید برای صلح و آرامش منطقه، سازمان مجاهدین به رهبری مسعود رجوی و مریم رجوی، است چنانکه بعد از آتش بس سال ۱۳۶۷ بین ایران و عراق، مسعود رجوی تماما تلاش می کرد که با ایجاد جرقه بین ایران و عراق، جنگ راه بیندازد. این پروژه به نام “راهگشایی” از سال ۱۳۷۲ شروع شد و تا سال ۱۳۸۰ ادامه پیدا کرد که نهایتا رژیم ایران با موشک باران پایگاه های مجاهدین در عراق به این روند ایجاد جرقه و جنگ مسعود رجوی پایان داد. همچنین طی سالهای بعد از ۲۰۰۳ سازمان مجاهدین با ایجاد یک ارگان به نام “اجتماعی” تلاش کرد که از فرصت نبود قدرت مرکزی و آشوب موجود در عراق، فتنه بین شیعه و سنی راه بیندازد. مجاهدین با حمایت از سنی های عراق آنها را ترغیب به گرفتن قدرت از دست شیعه ها می نمودند. سازمان مجاهدین برای این کار تقریبا ۳۵% اعضای خود را وقف این کار کردند.

دروغ بعدی مریم رجوی “۳۶ سال است که ما در برابر این دیکتاتوری مذهبی مقاومت کرده و برای دموکراسی در ایران جنگیده‌ایم”

گروهک منافقین به رهبری مسعود رجوی به مدت ۳۶ سال است که برای کسب قدرت جنگیده اند. مسعود و مریم رجوی هرگز ذره ای به دمکراسی و آزادی اعتقادی ندارند. این موضوع را می توان از مناسبات درونی سازمان مجاهدین فهمید. مناسباتی که در آن افراد حق انتخاب هیچ چیزی را ندارند. مجاهدین حتی اجازه ارتباط برقرار کردن با خانواده هایشان را هم ندارند. آنها حق استفاده از هیچ کدام از رسانه های عمومی مثل تلویزیون و رادیو و اینترنت و تلفن را ندارند. در مجاهدین هیچ انتخاباتی صورت نمی گیرد و همه چیز توسط شخص مسعود رجوی تعیین می گردد و همه مناسب سازمانی توسط مسعود رجوی منسوب می گردد. در سازمان مجاهدی افراد بطور روزانه مورد سرکوب و تفتیش عقاید قرار می گیرند. آنها هر روز باید از خود در رابطه با مسائل کاری و ایدئولوژیکی و جنسی، گزارش بنویسند و هر روز در نشست های شستشوی مغزی مورد توهین و فحاشی قرار گیرند. در سازمان مجاهدین هیچ کس حق انتقاد به مسئولین بخصوص به مسعود رجوی و مریم رجوی را ندارد.

دروغ بعدی مریم رجوی “مقاومت ایران به ‌دلیل نقش محوری سازمان مجاهدین خلق ایران، به‌عنوان یک نیروی دموکراتیک مسلمان، آنتی‌تز بنیادگرایی است. ما معتقد به یک ایران دموکراتیک، مبتنی بر جدایی دین و دولت، برابری جنسی، احترام به حقوق اقلیتهای قومی و مذهبی و یک ایران غیر اتمی هستیم.”

سازمان مجاهدین هیچ نقش محوری در مقاومت مردم ایران ندارند. به چند دلیل خیلی ساده، از سال ۱۳۶۰ مسعود رجوی از ایران فرار کرد و از آن به بعد مردم ایران هیچ ارتباط با مجاهدین نداشتند، بخصوص این روزها می بینیم که مسعود رجوی چه دشمنی با خانواده های اعضای خود دارد. چه برسد به سایر ایرانی ها. مجاهدین طی سالیان نشان دادند که هرگز دنبال منافع مردم ایران نیستند. به عنوان مثال مجاهدین از این که مردم ایران در تحریم و تحت فشارهای اقتصادی باشند، خوشحال می شوند به همین دلایل ساده مجاهدین نماینده مردم ایران نیستند چه برسد به این که نقش محوری در مقاومت آنها داشته باشند. مجاهدین هرگز دمکراتیک نبودند. بلکه یک گروه فاشیست مذهبی که می توان آنها را با “داعش” مقایسه کرد تا چه برسد به آن که آنتی تز بنیادگرایی هم باشند. بخاطر این که خودشان سر دسته بنیادگرایی در ایران هستند. مجاهدین هرگز به برابری جنسی و حقوق اقلیت ها و مذاهب احترام نگذاشته اند. سرکوب درونی مجاهدین بخوبی نشان می دهد که آنها تا کجا به این مسائل اهمیت می دهند.

MaryamGajar

حال توصیه های مریم رجوی برای دولت و کنگره آمریکا:

۱ـ اخراج نیروی قدس و خاتمه دادن به نفوذ رژیم ایران در عراق

انگار نیروی قدس در عراق پایگاه و نیروی مشخصی دارد که آمریکایی ها باید به آنجا رفته و آنها را بیرون بکنند تا نفوذ رژیم ایران در عراق تمام شود. واقعا حرف خیلی خنده داری است. تنها نیروی غیر قانونی موجود در عراق سازمان مجاهدین است و اگر مجاهدین چیزی از نیروی قدس در عراق می دانند، لطفا دقیق تر توضیح بدهند که این نیروی قدس فرضی در کجای عراق قرار دارد.

۲ـ مشارکت کامل اهل تسنن در قدرت و مسلح کردن عشایر سنی برای به‌دست گرفتن امنیت محلی

در نگاه اول بنظر می رسد که این خیلی ایده خوبی باشد، ولی واقعیت این است از آنجایی که مجاهدین تنها چیزی به آن باور ندارند، انتخابات و دمکراسی است. فکر می کنند که این آمریکایی ها هستند که به اهل تسنن اجازه مشارکت در قدرت را نمی دهند. عراق کشوری است دمکراتیک که دارای پارلمان است و این پارلمان روسای کشور را انتخاب می کند نه اینکه مثل مسعود رجوی فراری موجود خائنی به اسم مریم رجوی را به عنوان رییس جمهور معرفی کرده و اسم او را هم گذاشته اند رییس جمهور منتخب.

۳ـ کمک به اپوزیسیون مدره و مردم سوریه برای خاتمه‌دادن به دیکتاتوری اسد و برقراری دموکراسی در این کشور

این تعریف جدید را باید به فرهنگ فارسی اضافه کرد. اپوزیسیون مدره، اپوزسیونی است که سر ببرند، به زنان تجاوز بکند، غارتگری بکنند و صدها جرائم دیگر. واقعیت این است که در سوریه هیچ اپوزسیون مدره ای وجود ندارد. فقط گروه های تندرو یی به اسم اسلام هستند که برای بدست آوردن قدرت هر جرم و جنایتی می کنند که نتیجه آن آوارگی هزاران تن از مردم سوریه است.

۴ـ به‌رسمیت شناختن آرمانهای مردم ایران، برای سرنگونی رژیم و پایان دادن به بی‌عملی در مقابل نقض وحشیانه حقوق بشر در ایران

مقاومت مردم ایران در جهان به رسمیت شناخته شده است، البته این را باید گفت که مجاهدین بخشی از مقاومت مردم ایران نیستند. حال باید دید که منظور مجاهدین از پایان دادن به بی عملی در مقابل نقض حقوق بشر چیست، مریم رجوی می خواهد که اقدام عملی آمریکا ریختن بمب بر سر مردم ایران باشد.

۵ـ تأمین حفاظت و حقوق اعضای اپوزیسیون سازمان یافته مجاهدین خلق ایران، مستقر در کمپ لیبرتی در عراق

تنها تهدید برای اعضای مجاهدین فقط مسعود رجوی و مریم رجوی هستند با حذف آنها امنیت مجاهدین تامین می شود.

۶ـ تقویت اسلام حقیقی، دموکراتیک و بردبار برای مقابله با برداشت های بنیادگرایانه از این دیانت

به نظر من باید این جمله را به عنوان جوک سال معرفی کرد. آنچه که از مجاهدین و اسلام آنها دیدیم، بجز بنیادگرایی و خیانت و خون ریزی چیز دیگری نبود.

۷ـ بستن همه راههای دستیابی رژیم ایران به بمب اتمی

همانطور که احمد چلبی مدعی شده بود که عراق دارای بمب اتمی و شیمیایی است (سازمان ملل و گزارشگرهای ویژه آن عراق را یک کشور بدون سلاح اتمی و شیمیایی معرفی کرده بودند) مریم رجوی خائن با شوهر فراری اش تنها مدعی موجود هستند که رژیم ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی است.

 

قدر مردم و کشور ایران به دست خود مردم ایران نوشته می شود

باید به آمریکا و مزدورانش و خائنینی مثل مریم رجوی گفت،

دخالت در امور ایران شکری است که اضافه خورده اید.

iran-flag

“پایان”

کریم غلامی، ایران فانوس، بیست و چهارم می ۲۰۱۵

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2662