• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اعدام اذهان مشوش و معتاد

  • کد خبر : 2651
  • 24 می 2015 - 11:36

اعدام اذهان مشوش و معتاد

motad-2

 

گروهک منافقین در سایت خود اخیرا مدعی شده است که هم‌اکنون ۹۰ درصد جمعیت کشور ایران درگیر بحران اعتیاد هستند» یعنی اگر جمعیت کشور ۷۸ میلیون باشد بیش از ۷۰ میلیون نفر از جمعیت کشور درگیر اعتیاد هستند.

 به گزارش “پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین”؛ آمار سازی جعلی یکی از ویژگیهای بارز گروهک تروریستی منافقین است. روزی نیست که  رجوی گزارشی و خبری جعلی را با تکیه بر آمار سازی‌های دروغین از تظاهراتهای روزانه گرفته تا اعدام ها و اعتصاب ها به دروغ منتشر نکند.

اما گاهی به قدری این آمار سازی ها مضحک و عجیب و غریب است که هیچ کس حتی با کمترین بهره هوشی نیز نمی‌پذیرد که شخص یا تشکیلاتی بتواند چنین خود را مضحکه کند.

منافقین اخیرا مدعی شده‌اند که « هم‌اکنون ۹۰ درصد جمعیت کشور ایران درگیر بحران اعتیاد هستند» یعنی اگر جمعیت کشور ۷۸ میلیون باشد بیش از ۷۰ میلیون نفر از جمعیت کشور از کودک یک روزه گرفته تا پیرمرد و پیرزن ۱۰۰ ساله درگیر اعتیاد هستند و  این  ۷۰ میلیون روزنانه چند صد تن نیز مواد مخدر مصرف می کنند. معلوم نیست منافقین که این گزارش را تنظیم کرده‌اند آیا از تبعات این آمار سازی خود مطلع هستند یا خیر؟

آیا واقعا کسی حتی مغرض‌ترین و مریض‌ترین دشمنان این نظام اسلامی می‌پذیرد که خود را چنین مضحکه کرده و مدعی شود که بیش از ۷۰ میلیون نفر در ایران درگیر اعتیاد هستند؟

غیر از اعتیاد گروهک اخیرا درباره شمار اعدام ها در ایران نیز دست به آمار سازی عجیب زده و مدعی شده بود که به دلیل شکست و عقب نشینی در مذاکرات هسته‌ای تنها در یک هفته بیش از ۸۵ نفر در ایران اعدام شده‌اند و ۲۰۰ نفر دیگر نیز در زندان کرج در آستانه اعدام هستند.!!

البته داستان سرایی منافقین به اینجا ختم نشده و گروهک در ادامه این داستان جنایی خود باز مدعی شده بود که «بیش از ۷۰ درصد این اعدام‌ها به صورت مخفیانه بوده و شمار قابل توجهی از زندانیان اعدام شده جوانان زیر ۳۰ سال بوده‌اندکه کمترین اطلاعاتی در مورد آنها منتشر نشده است»

ظاهرا این دروغ پردازی های سریالی قرار نیست تمام شود و هر روز که می گذرد منافقین درمانده‌تر از روز گذشته بیشتر به این داستان سرایی‌ها روی می‌آورند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2651

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم