• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
شکست خفت بار آمریکا در شورای امنیت و روسیاهی دیگر برای باند تبهکار رجوی:

این پیروزی بر مردم ایران شیرین و گوارا خواهد باد

  • کد خبر : 26400
  • 16 آگوست 2020 - 8:49

پس از چند روز چانه زنی و رایزنی توطئه برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد و توطئه های زنجیره ای فرقه رجوی در همین راستا، شورای امنیت جمعه شب به وقت ایران جلسه خود را تشکیل داد. در این  جلسه موضوع پیشنهادی از طرف کاخ سفید رای نیاورد و شکست خفت بار و سنگینی را متحمل شد.

لطفا به نتایج رای گیری توجه کنید:

– موافق: آمریکا و جمهوری دومینیکن

– مخالف: روسیه و چین

– ممتنع: انگلستان، فرانسه، آلمان، بلژیک، اندونزی، نیجر، آفریقای جنوبی، ایرلند شمالی، ویتنام، تونس، سنت ویسنت

نماینده بریتانیا در این باره که رای ممتنع داده اند گفته است که از اول هم معلوم بود که این بیانیه رای نخواهد آورد و مبنایی برای دستیابی اجماع نخواهد کرد.

قطعا سایر رای دهندگان ممتنع نیز در همین وضعیت استدلال دارند وگرنه در معادلات معمول باید تمام کشورهایی که رای ممتنع دادند در حمایت از آقا بالاسر دنیا و تنها ابرقدرت جهان همراهی و همدلی می کردند، نه اینکه با این نحوه ورود به آمریکا و کاخ سفید دهن کجی کرده و لنگ و لگد بیندازند.

حالا با شکست آمریکا زیاد کاری ندارم، بلاخره شکست خورده و پوزشان به خاک مالیده شده است، بلکه سر حرف من در این خصوص با فرقه رجوی است.

روسیاهی برای فرقه رجوی و سایر دشمنان ایران زمین ماند. مهمترین چهره های معروف دشمنی با ایران و ایرانی اول فرقه رجوی و بعد سلطنت طلب ها هستند که همگی از سوی مردم ایران تعیین تکلیفند. از روز اول که وضعیت همگی مشخص بود، ولی این باند منحرف رجوی بود که تیرشان به سنگ خورد و هدفشان محقق نگشت. عناصر فرقه رجوی که در آمریکا مستقر هستند،  البته که حضور سایرین در صحنه بسیار تعیین کننده بود به ویژه سرمایه گذاری زیاد و سنگین در این خصوص کرده بودند و در سایت ها و اخبارهایشان دست به تبلیغات سنگین زده و هر آن کسی که امکان مخالفت را داشت را به صحنه آورده وقصد یک ضربه به مردم و کشور ایران را داشتند ولی به یاری خدا و به همت دیپلماسی دقیق و درست وزارت خارجه ایران، اهداف از پیش تعیین شده دشمنان ایران با شکست سختی مواجه شد.

سنگینی شکست آنقدر چشمگیر بود که فرقه رجوی تا همین لحظه که در حال نوشتن این مطلب هستم هیچ موضوع گیری نکرده است. فعلا در حالت کما به سر می برند و از شوک و ضربه وارده خارج نشده اند. قطعا در حال رفع و رجوع هستند و تبدیل شده اند به قسمتی از کاخ سفید تا بهانه ای بسازند که چرا اینگونه شد.

قطعا که این پیروزی بر مردم ایران شیرین و گوارا خواهد باد و بنده نیز به نوبت خودم به همه مقاومین در مقابل ظلم وستم استکبار جهانی  تبریک عرض می کنم. شکست های پیاپی نوش جان فرقه رجوی باد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26400

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی