• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مجاهدین خلق ، ایدئولوژی قرون وسطایی و خیانت به ملت ایران

  • کد خبر : 2577
  • 23 می 2015 - 10:04

مجاهدین خلق ،

ایدئولوژی قرون وسطایی و خیانت به ملت ایران

قبل از انقلاب ۵۷ در یکی از خیابانهای تهران نو ازدحام جمعیتی را دیدم ، روی حس کنجکاوی جلو رفتم و بدن تکه پاره شده ی ماموری را با وحشتی وصف ناپذیر دیدم. سوال کردم که چه اتفاقی افتاده؟ آنجا بود که نام مجاهدین خلق را مردم به زبان میاوردند. البته این گروه تروریستی را نمی شناختم و با خودم فکر میکردم اینها از کجا آمده اند؟ چه می گویند و هدفشان چه هست و چطور میشود که این آدمکشان براحتی در این مملکت جولان می دهند؟ تکه هایی از مغز و لباس مامور روی درخت پرتاب شده بود و دود غلیظی اطراف خانه ای را گرفته بود که بعداً متوجه شدم خانه تیمی خرابکاران بود. به سختی از میان انبوه جمعیت بیرون آمدم و مدت زمان زیادی ذهنم درگیر این صحنه دهشتناک بود.

Terror-2

زمان زیادی نگذشت بعد از انقلاب ۵۷ و با دیدن تصویر مسعود رجوی و همرزمانش یاد آن روز افتادم و می دیدم که سران سازمان مخوف و تروریستی با ایدئولوژی قرون وسطایی چطور جوانان و نوجوانان ناآگاه را از طریق مذهب در دام خودشان گرفتار می کردند و روز به روز بر سمپاتها اضافه میشد و نشریه های این سازمان را بطور فعالانه در میان مردم پخش می کردند. خلاصه کنم وقتی که طرفداران بی خبر از اهداف فاسد این سازمان، گرفتار می شدند و گروهی هم در زندان با باورهای غلط نمی خواستند بپذیرند که اهداف این سازمان غیر بشری چیست و به مرگ محکوم می شدند و نمی دانستند رهبر فاشیست این سازمان چه رویایی در سر می پروراند.

Dr Fil Matn

 البته با اعدام مجاهدین، مسعود رجوی به هدفش بیشتر نزدیک میشد ولی خوشبختانه خیلی از جوانها متوجه شدند که در دام این سازمان مخوف نباید گرفتار شوند.

با خیانت بنی صدر و دیگر کسانیکه به اصطلاح انقلابی بودند. چهره واقعی و اهدافشان مشخص شد و هرکدام به کشورهایی فرارکردند. کشورهایی که آرزوی بلعیدن و تکه تکه شدن ایران را داشتند.

 خیانت مسعود و مریم برهمگان روشن است در جنگ ایران و عراق و همکاری این جنایتکار با صدام در آن جنگ هشت ساله که چطورمجاهدین جزو ستون پنجم در جبهه جنگ ، تمام نقشه حمله ایران را به نیروهای صدام گزارش می کردند و در شهید شدن دلاور مردان این خاک میهن با صدامیان همراه و همگام بودند.

 آیا مریم و مسعود رجوی ایرانی بودند؟ مگر می شود این جنایتکاران را ایرانی نامید؟…!

جالب توجه اینجاست که مریم رجوی در سخنرانی هایش در پاریس انبوهی از عکس های کشته شدگان مجاهد را به نمایش می گذاشت که جهانیان را فریب بدهد. در حالی که این سازمان فاشیستی خود چه شکنجه های روحی و جسمی به کسانیکه آنها را باور کرده بودند، می داد و چه جنایت هایی که سران آن مرتکب نمی شدند و چطور زنان را در کمپ اشرف به همخوابگی با مسعود فاسد (رجوی) وادارمی کردند.

ننگ بر مسعود و مریم باد.

اینها از جنایت هم بدتراست ای بسا خیلی از بانوان و مردان متوجه این موضوع دهشتناک شده بودند و دنبال راه گریزی بودند ولی به کجا و به چه کسانی پناه می بردند؟ شوربختانه اگر هم موفق به فرار می شدند آیا در ایران کسی باورشان میکرد؟ شاید هم در زندان و یا اعدام عاقبتشان بود. با سرنگونی صدام و با برچیده شدن کمپ اشرف اینطور تصور میکنم که خیلی ها توانستند از این حصارهای تنگ و تاریک این سازمان فاشیستی جان سالم بدر برند و آن دسته افرادی هم که مانده اند در این تصور غلط بسر می برند که در سازمان بمقام بالاتری ارتقا پیدا خواهند کرد. چه تصورغلطی!

Shura 2 Matn

به راستی هزینه هنگفت این سازمان از کجاها تامین میشود؟ عربستان یا کشورهایی که ضد ایران و ایرانی هستند؟ و آیا میشود گفت این سازمان فاشیستی و غیراخلاقی می تواند بر این  باور و اصول باشد که سر لوح اش دموکراسی ، آزادی ، حقوق بشر و همبستگی ملی باشد؟

و آرزوی بزرگ من این است که روزی برسد و ببینم رهبران و کادرهای درجه اول این گروهک فاشیستی در دادگاه بین المللی محاکمه شوند و به سزای اعمال ننگینشان برسند.

سایت منبع: نیم نگاه 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2577

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم