• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پیرزن برده‌فروش به آخر خط رسیده است!

  • کد خبر : 2506
  • 18 می 2015 - 10:48

پیرزن برده‌فروش به آخر خط رسیده است!

پیرزن برده‌فروش به آخر خط رسیده است!به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

«داریوش-م» می نویسد: مدتی است سازمان مجاهدین خلق اقدام به ایجاد جو شک و تردید و بی اعتمادی در درون اپوزیسیون دموکرات ولی بسیار از هم پاشیده می کند. آنها خوب درک کرده اند که حنایشان بیش از هر جا در نزد مجاهدین سابق (جداشده) بسیار بی رنگ شده و آنها به این آسانی و راحتی از ظلم و جنایت فاحشی که نسبت به آنها روا شده دست بر نمی دارند و قصابان سابق خود را که آنها را دست بسته تحویل استخبارات صدام، می دادند به حال خود نمی گذارند.

79164447269029769510

چه خانواده ها که به دست این جانیان از هم پاشیده شد و چه فرزندان و والدینی که در اثر مغزشوئی این پولپوت ها برای همیشه از دیدار همدیگر محروم گشته اند.

به زعم عده ای بعد از حمایت آمریکائی ها از مجاهدین تغییر چشمگیری در رفتار مجاهدین بوجود آمده، ولی این تغییر به علت تغییر افکار و عقاید سازمان نسبت به جنایات گذشته شان نیست وگرنه مریم رجوی به خود اجازه نمی داد که با کمال وقاحت خود را تنها آلترناتیو معرفی کند و توقع داشته باشد که همانند حمایت از گروه های مسلح سوری از اینها هم حمایت کنند. البته مقایسه مریم قجر بین مجاهدین و بخشی از معارضان سوری که گرایش های تروریستی شدید دارند زیاد هم قیاس مع الفارق نیست.

وی ادامه می دهد: سازمان مجاهدین (منافقین) روش های تروریستی را تبدیل به هوچی گری و ترور شخصیت کرده اند. پیش از این از سوی پنتاگون اعلام شد که جمهوری اسلامی حدود سی هزار تروریست در خارج کشور دارد که بخشی در گروههای اپوزیسیون و به ظاهر به صورت مخالف رژیم ایران فعالیت می کنند ولی فوراً به تنها گروهی که هم پنتاگون و هم خود سازمان اشاره می کنند اعضای سابق و جدا شده هستند.

سازمانی ها به درستی تشخیص داده اند که بزرگترین افشاکننده دروغ های آنان همین اعضای سابق می باشند که با دست خالی و با وجود تمام حملات فیزیکی و ترور شخصیت از طرف مجاهدین کمر به افشای چهره واقعی و کریه این دار و دسته متعلق به مریم بسته اند. حدس قریب به یقین من این است که سر و صدا درباره جاسوسان رژیم با هدف سرکوب و بدنام کردن اعضای سابق می باشد وگرنه همه ما به این واقعیت واقف هستیم که عوامل رژیم در میان اپوزیسیون ایران رخنه کرده و با ایجاد جو عدم اعتماد به تولید اختلاف و جلوگیری از اتحادها می پردازند.

این سلطنت طلب فراری می افزاید: اگر سران سازمان واقعا تغییر روش داده اند پس چرا چندی پیش بخشی از اعضای سابق را که به طرزی مسالمت آمیز به تظاهرات بر علیه آنها در پاریس مشغول بودند؛ مورد حمله فیزیکی قرار دادند تغییر رفتار باید نشان دهنده ترک این رفتارهای کثیف، ترور شخصیت و عدم تکرار صحنه های خیمه شب بازی با شرکت ساکنین اروپای شرقی و جا زدن آنها به جای ایرانیان باشد.

گفتنی است سرکردگان سازمان منافقین در میان گروه های اپوزیسیون به «دلال برده» شهرت دارند که هواداران را با فریب و شستشوی مغزی به عنوان برده در اختیار دیکتاتورهایی نظیر صدام و رژیم صهیونیستی قرار می دهند. چندی قبل یک هوادار گریخته از پادگان اشرف در صفحه فیس بوک خود نوشته بود؛ مریم رجوی پیرزنی که با برده فروشی ارتزاق می کند امروز بر اثر پیری به ازکارافتادگی نزدیک شده است.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2506