• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نظری اجمالی به کنفرانس سنای فرانسه و بیانیه شورای ملی؟! مقاومت

  • کد خبر : 2454
  • 12 می 2015 - 13:04

نظری اجمالی به کنفرانس سنای فرانسه و بیانیه شورای ملی مقاومت

NCRI-Terrorists

بازهم مجبور به یاد آوری ضرب المثل معروف ” رطب خورده منع رطب کی کند” شدم.

آری هیئت حاکمه ی فرانسه که خود نقش اصلی را دربخاک سیاه نشاندن مردم لیبی داشت و یکی از مسببین اصلی قدرت گیری ” القاعده عراق ” وتبدیل آن به ” داعش ” با استفاده ازغنایمی که ازلیبی بدست آورده بود ، میباشد ، باردیگر هوایی شده ودرمقام دوم تامین کننده ی سلاح های مدرن برای حکام شیخ نشین های مرتجع خلیج فارس وبا فروختن سلاح هایی به ارزش بیش از ۶ میلیارد یورو به آنها، همچنان به ابفای نقش مخرب خود درمنطقه خلیج فارس ادامه میدهد وخجالت هم نمیکشد که با این کارنامه ی سیاه ، کنفرانسی در سنای خود تشکیل بدهد و برای مبارزه با افراط گری؟؟!! که خود کم کم نقش اول را دربین کشورهای اروپایی درترویج این پدیده ی شوم بعهده میگیرد برای وضع منطقه ومردم ایران نسخه های شفابخش بچیند!

شرح مطلب را از رسانه های باند رجوی بخوانیم:

” روز سه‌شنبه ۱۵اردیبهشت (۵ مه) خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، در جلسه‌ای در سنای فرانسه با عنوان «بنیادگرایی اسلامی از خاورمیانه تا اروپا، چالشها و راه‌حلها» گفت: دیکتاتوری مذهبی در ایران عامل اصلی بی‌ثباتی منطقه است و این فرضیه که رژیم ایران و غرب در مقابله با داعش، متحد طبیعی یکدیگرند، یک اشتباه خطرناک است. این رژیم به جای مقابله با داعش، در حال پاکسازی هولناک سنی‌ها و گسترش هژمونی خود بر عراق و سوریه است “.

هرانسان با وجدانی میداند که آبشخور بنیادگرایی ازنوع اسلامی، یهودی، مسیحی واخیرا بودایی و… دنیای سلطه گر غرب است تا بدین وسیله کشورهای منطقه را در عقب ماندگی نگه داشته ، کالاهای خود را به آنها بفروشد ومواد خام آنها را به رایگان تصاحب کرده وسلاح های گرانقیمتی دراختیار آنها قراردهد که یکدیگر را بکشند وخیال اسرائیل را درایجاد نقشه ی بغایت خطرناک ایجاد خاورمیانه ی بزرگ راحتتر کند واین مسائل ارتباطی با ایران ندارد و حکومت ایران- چه بد وچه خوب- نفعی دراین تنش ها ندارد وبلکه بخاطر نا امن بودن مسئله دچار مشکل رشد و توسعه کشور- که عامل اصلی بیکاری وفقر است- شده وقادر به عملی کردن کامل مواعیدی که هم درقانون اساسی وهم درانتخابات اخیر ریاست جمهوری ، داده است ، نمیباشد.

با وجود فشارهای ظالمانه وشدیدی که غرب برایران تحمیل میکند، کسی ادعای متحد طبیعی بودن این دو را نداشته ومعلوم نیست که چرا مریم رجوی بااین تحلیل شلم شوربای خود ، با طرح این موضوع خود را دچار دلواپسی میکند؟!

آری هم مردم ایران میخواهند وهم حکومتگران آن بارها اعلام کرده اند که درایجاد روابط حسنه ومتقابلا سودمند با کشورها، استثنایی بجز اسرائیل ندارند!

شما که ادعاهایتان درمورد دشمنی با داعش دروغ ازآب درآمده، نمیتوانید با اعلام اینکه ایران باداعش مبارزه نمیکند، حقانیتی برای خود بتراشید!

ایران کارهای انجام نشده ی داخلی زیادی دارد ودارای آن پتانسیل نمیباشد که به کسب هژمونی دردوکشور بزرگ عراق وسوریه فکر کند وحکومت سکولار سوریه هم بعنوان طرف اصلی قضیه، هرگز ازایران نخواسته که درآنجا جمهوری اسلامی برقرار سازد!

البته ایران هم مانند هرهمسایه ای وبسان یک کشور مقتدر منطقه، کارهایی درحد حفظ منافع ومرزهای خود خواهد کرد که اینهم امری طبیعی است .

دراین بیانیه ی شورای باصطلاح ملی مقاومت آمده است:

” خانم رجوی با تأکید بر این‌که تشکیل ائتلاف عربی محاسبات رژیم ایران برای تصرف یمن را برهم زد، گفت: در عراق و سوریه هم با اخراج رژیم ایران و با مسلح کردن عشایر سنی عراق برای مقابله با داعش، و کمک به اپوزیسیون میانه‌رو سوریه برای برکناری اسد، می‌توان ضربات کاری به بنیادگرایی و افراط گرایی وارد کرد. وی با یادآوری آنچه در استماع ۲۹آوریل به کنگره آمریکا گفته است، تأکید کرد: بنیادگرایی اسلامی با رژیم ایران بر منطقه تسلط یافته و به‌طور نهایی با رفتن آن خاتمه پیدا می‌کند “.

چه احمقی میتواند این ادعا را داشته باشد که ایران میخواهد وقادر است که یمن را تصرف کند؟!

کمیته ی کشورهای مورد نظر هم بدانجهت آفریده شده اند که هم منطقه را متشنج کنند ، هم با خرید سلاح های گرانقیمت از آمریکا وسپس اروپا- ودراین مورد خاص مخصوصا فرانسه- باایجاد اشتغال کم وبیش دراین کشورهای متروپل ، حساب های بانکی کارخانه های خصوصی اسلحه سازی را پرتر کنند!

اما هدف مهمتر ایجاد این ائتلاف ننگین که کارش به برادر کشی وکشتن مسلمانان بدست یکدیگر است ، کاستن ازبار سنگین مخارج خاورمیانه ای آمریکاست!

اساسا چرا قراراست که عشایر سنی باداعش درظاهر تکفیری ودرباطن ناسیونالیست بعثی، مقابله کند؟ همان عشایری که شما یک روزی آنها را انقلابی جا میزدید وخواستار حمایت قاطع ازآن بودید، داعشی ازآب درآمد که افسران اطلاعاتی صدام دررهبری آن نقش مرموز و تعیین کننده ای داشته و مراودات خوبی هم با اربابان شما- اسرائیل وجان مک کین ها – برقرار کرده بودند!

شورای بی یال واشکم مورد بحث، جرات ابراز نظر مستقل نداشته وبازهم به نقل سخنان قصار مریم مشاطه گر میپردازد:

” رژیم ایران عمیقاً بی‌ثبات است و به دروغ خود را ابرقدرت منطقه‌ جا می‌زند. بدون دخالتهای تجاوزکارانه و بدون بمب اتمی ، قدرت ولی‌فقیه به سرعت رو به کاهش می‌رود. هم‌چنان که بیش از ۱۵۰۰ اعدام در دوران روحانی به‌خاطر آن است که رژیم بیش از همیشه خود را در مقابل مقاومت آسیب‌پذیر می‌بیند”.

دخالت کردن های مورد ادعای مریم خانم خرج دارد و بنفع ایرانی نیست که با محاصره ی ظالمانه ی اقتصادی وپایین آورده شدن تعمدی قیمت نفت اش ، مشکلات عدیده ای را باخود حمل میکند!

معنی حرف این مخدره مکرمه این است که ایران اگر هنوزپابرجامانده بخاطر بمب اتمی است!! ادعایی که هیچکس آنرا قبول نداشته و حتی قصی القلب ترین دشمنان مردم ایران آنرا به مسخره میگیرند!

آیا این بمب های قرارگرفته درمخیله ی بیمار رجوی ها ، ازقماش همان بمب هایی است که پاکستان را به خوشبختی واستقلال رسانیده است؟

دیگر روشن شده که توسعه وترقی و تامین رفاه و رضایت نسبی مردم است که بهترین حافظ امنیت هرکشور وهر حکومتی است و اتفاقا علت اصلی اینهمه دلواپسی رجوی ها ازهمین مسئله است که درمقابله با آن میکوشد برطبل جنگ وتنش زده و وقفه ای در توسعه ی ملی ایران ایجاد کرده وعلت وجودی اش را باثبات برساند!

اما به مسئله ی اعدام ها که میرسیم وحرف خانم رجوی دراین مورد، نتیجه ای جز این نمیتوانیم بگیریم که قاچاقچیان اعدام شده، جزو نیروهای مقاومت رجوی بوده و دولت روحانی بااعدام آنها به این مقاومت ضربه میزند؟!

منطق وحرف حساب این رئیس جمهور خود خوانده را ملاحظه میکنید؟؟

با وجود این ، اینجانب همواره آرزو میکنم که با ایجاد تمهیداتی ، روزبروز ازمیزان این اعدام ها کاسته شود و برقراری رفاه عمومی واشتغال، یکی ازمولفه های اساسی ازبین بردن ویا اقلا کاهش این اعدام هاست.

توصیه ی خانم رجوی به حکومت فرانسه را بخوانید:

” مریم رجوی در پایان ابراز امیدواری کرد فرانسه که در مذاکرات اخیر نقش بازدارنده‌یی در برابر سیاستهای سازشکارانه داشته، رهبری یک ابتکارعمل برای بستن مسیر رژیم ایران به بمب اتمی را برعهده گیرد “.

احتیاجی به توصیه ی شما نبود عزیز برادر!

حکومت فرانسه بخاطر فروش سلاح و کاستن ازبحران اقتصادی موجود اش، خواستار ادامه وتشدید تنش درمنطقه بوده و مدت هاست که این درخواست شما را عملی میکند!

صابر

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2454