• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ترور دانشمندان ایران کار منافقین بود

  • کد خبر : 2426
  • 11 می 2015 - 12:11

ترور دانشمندان ایران کار منافقین بود

وینس کانیسترارو (Vince Cannistraro)رئیس سابق بخش مقابله با تروریسم سیا گفت: «مجاهدین‌خلق (منافقین) به عنوان بازوی سرویس اطلاعات موساد در ترور، استفاده می شود.» وی گفت مجاهدین‌خلق مسئول انجام دادن «ترور با موتورسیکلت برای اهداف ایرانی هستند که اسرائیل انتخاب می کند. آنها برای آموزش به اسرائیل می‌روند و اسرائیل به آنها دستمزد می دهد.»

shohadaye-hastei

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

پایگاه اینترنتی «اس اس سورس» تاکید کرد وارد کردن ویروس استاکس‌نت به تاسیسات هسته‌ای ایران حاصل همکاری رژیم صهیونیستی و گروهک منافقین بوده است .

مقامات اطلاعاتی فعلی و سابق آمریکایی گفتند ویروس استاکس‌نت که به برنامه هسته‌ای ایران خسارت زد، به وسیله یک مامور دوجانبه وارد این سیستم شد. این منابع گفتند این دست ماموران ایرانی همچنین در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران نقش داشته‌اند.

به گفته این منابع که خواستند نامشان مطرح نشود، یک خرابکار ‌،احتمالا یکی از اعضای یک گروه مخالف ایرانی‌، در تاسیسات هسته‌ای نطنز با استفاده از یک حافظه جانبی آلوده، این ویروس را وارد رایانه‌های این مرکز هسته‌ای کرد. این منابع گفتند استفاده از افراد، احتمال آلودگی ویروسی را افزایش می‌دهد زیرا مدت انتظار برای طراحی ابزارهای انتقال ویروس را از بین می‌برد. این افراد به شناسایی آسیب‌پذیرترین نقاط مرکز هسته‌ای نطنز کمک کردند.

مقامات سابق و ارشد آمریکایی بر این باورند جاسوسان هسته‌ای از گروه مجاهدین خلق (منافقین) هستند که اسرائیل از آنها برای ترور هدفمند اتباع ایرانی استفاده می‌کند.

وینس کانیسترارو (Vince Cannistraro) رئیس سابق بخش مقابله با تروریسم سیا گفت: «مجاهدین خلق (منافقین) به عنوان بازوی سرویس اطلاعات موساد در ترور، استفاده می‌شود.» وی گفت مجاهدین خلق مسئول انجام دادن «ترور با موتورسیکلت برای اهداف ایرانی هستند که اسرائیل انتخاب می‌کند. آنها برای آموزش به اسرائیل می‌روند و اسرائیل به آنها دستمزد می دهد»

مقامات ارشد و سابق آمریکایی با اشاره به اقدام آمریکا و اسرائیل برای طراحی استاکس‌نت به منظور ضربه زدن به برنامه هسته‌ای ایران، گفتند اما آمریکا هرگز در این مسیر در حد کشتن دانشمندان ایرانی افراط نکرده است و این برنامه مستقل از آمریکا دنبال می‌شد.

زمانی که «اس اس سورس» از پل پیلار فردی که سابقه ۲۸ سال فعالیت در سیا را دارد، سوال کرد آیا اسرائیل دانشمندان درجه دو ایران را به جای درجه یک می‌کشد، پاسخ داد: «اسرائیل هر ایرانی را که بتواند می‌کشد.»

99588_597

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2426

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی