• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نام «قاسم سلیمانی» تا ابد در ایران خواهد درخشید

  • کد خبر : 23922
  • 04 ژانویه 2020 - 9:56

سردار «قاسم سلیمانی»، سردار بزرگ و عظیم الشان ملت ایران بود. بدون شک او یکی از نادرترین انسان های بزرگ تاریخ ایران است و نامش از این پس پر درخشش تر و زرین تر از سرداران تاریخی ایران چون ستارخان و باقرخان بر تارک ایران و تمامی خاورمیانه خواهد درخشید.
در حالی که غم جانکاه از دست دادن او را نمی توانم تحمل کنم مرور زندگی پر افتخارش قلب من و هم ایرانیان آزاده را پراز شکوه و افتخار می کند.
سردار عزیز افتخار و عزت ما بودی، و بودنت امید ، دلگرمی و سربلندی بود. نبودنت اگر چه سخت و راه دشوار خواهد بود. اما این تو بودی که یک بار دیگر از دل تاریخ ایران، شجاعت و بزرگی و پاکی سرشت ایرانیان را پرآوازه نمودی. آن چنان که دشمن پست زبون وجود نازنینت را بر نتافت و آشکارا و در کمال ضعف بر تو حمله نمود.
راهت پر فروز و جاودان در آب و خاکت پایدار خواهد ماند. انسان بزرگواری که تمام زندگی اش را وقف سربلندی، استقلال و بزرگی ایران کرد. همو که ملت فلسطین، سوریه و عراق را از شر داعش و دشمنان کثیف صهونیست و سعودی و آمریکایی نجات داد و زندگی اش برگی زرین از تاریخ ملت ایران است.
ای کاش نبودم و این روزها را نمی دیدم که چنین سردار بزرگی که یک عمر به مظلومان، کمک کرد و باعث شکوه تاریخ ایران، خاورمیانه و سر بلندی مردم ایران است را دیگر در میان خود نداشته باشیم.
نام او در ایران بلند آوازه ، نیک و پاک سرشت تا ابدیت ماندگار خواهد شد. سردار دلاور، سردار دلها، ای بزرگ مرد وارسته ، شجاع و از خود گذشته که همه زندگی ات را فدای تحقق آرمان های ملت های منطقه و کشور ایران نمودی دورود خدا بر تو و روح بزرگوارت قرین رحمت باد.
دشمنان پلید و کثیف و نابکار و خائنین ایران بدانند که او هرگز از یاد و خاطره تاریخ ملت و کشور ایران و خاورمیانه پاک نخواهد شد و با شهادتش در اوجی بسا بلندتر در قلوب همه ماندگار شد.
خائنین کثیف زبون و بزدل بی تردید خشم و و انزجار ما از شما دشمنان و خائنان کثیف دو چندان شد و لعن و نفرین ابدی بر شما روانه خواهیم کرد.و انتقام خون شهیدان عزیر را خواهیم گرفت.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23922