• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دام فرقه رجوی برای اغفال جوانان +فیلم

  • کد خبر : 23790
  • 29 دسامبر 2019 - 12:43

  در کلیپی که در شبکه های خبری روز گذشته  شاهد دیدن آن بودیم اخبار مستندی حاوی اعترافات دردناک تعدادی از جوانان فریب خورده پخش شد که باز هم  تلاش های مذبوحانه و خائنانه سازمان منافقین را به نمایش می گذاشت. 

بنا به استنادات،  افراد تیم های حوزه عملیات و اعمال خشونت طلبانه جهت ایجاد آشوب و اغتشاش و پیش بردن خیال خام براندازی بدنبال عضوگیری های جدید بودند سرکردگان سازمان   از سال ۱۳۹۶ و به دنبال سلسه شکست ها  از جمله اخراج از عراق ، جدایی و افشاگری گروه گروه  اعضای قدیمی و هم چنین  پیری و از کارافتادگی اعضای باقیمانده در صدد هیاهو و جنجال آفرینی های جدید بودند. تا آنکه در طرح شوم دیگری  به اسم ایجاد کانون های شورشی به دنبال جذب نیرو و اغتشاش هستند و تعدادی از افراد نگون بخت جامعه را با انواع ترفند ها به دام مخوف پروژه  موسوم به کانون های  شورشی می اندازند .و چناچه شاهدیم در این مسیر  زندگی و امنیت و آینده عده ای درمعرض خطر و تباهی قرار می گیرد. 

بنا به سخنان  اعضای دستگیر شده، از سال ۹۶  بصورت پر رنگ تری افراد حرفه ای منافقین  با فعالیت در فضای مجازی اقدام به عضو گیری نموده اند. و بدنبال سوژه های خود می گردند و  با بهانه مختلف به گروه های  مختلف  وارد  می شوند و طعمه ها در ابتدا ممکن است با واسطه گروه وناخواسته وصل شده و در معرض شستشوی مغزی و اموزش های فرقه ای قرار می گیرند، سپس طی مراحلی به آنها اموزش های مختلف داده می شود.

 آنها در ابتدا در توئییر، تلگرام و در چت  های خصوصی  وارد صحبت می شوند و سعی میکنند افراد را  با  خود همراه وهم سو  نمایند و با اقدامات فریب کارانه و قدم به قدم به عضو گیری اقدام می کنند. سپس در مراحل بعدی از آنها می خواهند که در  شعار نویسی، تبلیغات و اقدامات ایذایی همراهی کنند. سپس با  ارسال کلیپ های مختلف که جنبه آموزشی دارد به آنها   ساخت کوکتل موتولف، ایجاد اتش سوزی خشونت بیشتر، اقدام به ا غتشاش  و جمع آوری خبر و تهیه عکس فیلم  یاد می دهند و  در فضای مجازی نشر می دهند. 

آنها  هم چنین از افراد جذب شده می خواهند در تجمعات شرکت و سایر افراد معترض را ترغیب به همراهی و و اغتشاش نموده  سپس عکس و فیلم آنها ارسال نمایند

 آنها با قول ها و دروغ های مختلف رو شده از قبیل گرفتن  پناهندگی، رساندن آن ها به کشورهای مختلف و حمایت مالی و در مواردی با تهدید و ترساندن ، سوژه های خود را وادار به همکاری می نمایند

 آنچه من نیز شاهد آن بودم این اقدامات  نه به محدوده  سال ۹۶ به بعد که سال هاست در سازمان منافقین که مغضوب خلق و جدا از مردم افتاده است در جریان است.

حدودا از دو الی  سه ماه  قبل از شروع  انتخابات سال ۱۳۸۸ نیز الویت تمام کارها و  برنامه ها  در کمپ اشرف انتخابات شد و چندین بخش و ستاد به حالت آمادباش درآمد تا بتوانند در حدی  که می توانند نیرو جذب کرده و کشور را به اغتشاش و آشوب بکشانند. آنچه بخاطرم مانده بدین شرح بود که وظایف اعضای بخش های سیاسی و  رو به داخل ایران را اینگونه برنامه ریزی نموده بودند:

الف. تهیه دهها سایت و وبلاگ های  متعدد و متفرقه با نام های مختلف حقوق بشری برای نشر و بازنشر هر گونه خبر منفی از وضعیت  معشیتی و  اقتصادی شامل اعتصاب کارگران – ندادن حقوق به کارمندان –   مشکلات اقتصادی دولت– آمار تورم – گرانی –  درصد بیکاری قشر تحصیل کرده و هر گونه نابسامانی اجتماعی

ب.  ایجاد گروه درج پیام های کوتاه در توئیتر  که خبرهای شلوغی ها و تظاهرات  را بصورت شبانه روزی جعل و نشر و آمار و ارقام سازی نمایند و…

ج. کار گروه سوم ردیابی در شبکه های دولتی – مجلس – دانشجویی و … بود بطور خاص شبکه های دولتی. برای پیدا کردن ایمیل و تلفن… و هرگونه رد و آدرس این گروه  ها ،که روزانه با   اینترنت به جستجوی نام آنها و اعضای مجلس  می پرداختند و  وبلاگ ویا سایت های شخصی این  افراد  را پیدا کرده و  سپس  ایمیل آنها را   در یک لیست جمع آوری نموده و به گروه بعدی تحویل می دادند.

د. گروه چهارم ارسال پیام، متن های سخنرانی رجوی ، اخبار منفی ایران و دادن خط و خطوط. کشاندن اعتراضات به درگیری و خشونت و سایر اقدامات را .. برای لیست تهیه شده ارسال می نمود

ه. گروه های بعدی  بصورت تخصصی کار عضو گیری موقت و دائم را پیش می بردند و ضمن صحبت های معمول و درد دل با اقشار مختلف اعم از دولتی یا آزاد ، دانشجو یا دانش آموز ضمن بدست اوردن اخبار  با شگردهای مختلف سعی در نفوذ و کسب اطلاعات و  بدست آوردن اطلاعات  افراد شاخص در جاهای مختلف می نمودند. 

از شیوه های مرسوم به چنگ آوردن اطلاعات و خبر از طریق فضای مجازی طرح تطمیع و راه اندازی خط دوستی با طرف مقابل و قول همکاری در زمینه های زیر بود. اینکه به طرف مقابل می گفتند:

 هر کمکی بخواهی ما ( در خارج کشور) برایت انجام می دهیم  از جمله راه اندازی کمپین، گرفتن وکیل با پرداخت هزینه آن ، گرفتن پناهندگی سیاسی در کشور های مختلف ، پشتیبانی مالی ، خرید دوربین عکاسی  و فیلم برداری و…. 

هر گروه هر شب می بایست بیلانی از کارانجام شده اش را تهیه کرده و به سرکردگان می داد. و اگر بیلان کارش کم بود مورد مواخذه ونکوهش شدید قرار می گرفت.

از جمله سایر اقداماتی که در آن زمان انجام می شد بشرح زیر بود.

۱ـ ارسال پیام های رجوی  – اخبار منفی – به هزاران ایمیل تهیه شده از (مقامات دولتی و رسمی گرفته تا دانشجویان و دانش آموزان)

۲٫ گذاشتن فیلم تظاهرات بر روی یوتیوپ و توئیتر…

۳٫ خط دادن به نیروهای جذب شده برای اغتشاش درگیری و تهیه فیلم و ارسال

۴٫ بردن عکس رجوی در تظاهراتها  وتهیه فیلم بطوریکه نشان بدهد که  افراد  زیادی هوادار  هستند.

۵٫ خط دادن به نیروهای جذب شده برای اعتصاب و به تعطیلی کشاندن دانشگاه ها و مجامع دولتی در پوش اعتراض های صنفی، اعم از شکایت از کیفیت غذا- پول شهریه – کیفیت تدریس و هر بهانه اعتراضی دیگر

۶٫ ارتباط گرفتن با خانواده و بستگان  افراد  سازمان و  تهدید و تطمیع آنها برای فعال کردن  جهت شرکت در تجمعات و یا عضو گیری

۷٫ رفتن به بیمارستان ها، درب زندان ها و دانشگاه ها برای تهیه اسامی دستگیرشدگان و یا مجروحین احتمالی

این شیوه عضوگیری های زورکی و  گروگان گیری  افراد در سازمان منافقین سال هاست ادامه دارد که  هم اکنون با هزینه های عبری و عربی و غربی با تمام توان و شبانه روزی  به دنبال جذب نیرو ، اغتشاش، خشونت و براندازی هستند.

 و متاسفانه پس از سقوط صدام و اخراج از کشور عراق  بیش از گذشته با دشمنان خارجی ایران هم راستا و هم پیمان شدند و دسیسه ها و اقدامات پولشویی و براندازی  خود را  بطور  خلاصه در   قالب تاسیس گروه های حقوق بشری، حقوق زنان و  گروه های به اصطلاح جوانان آزادی خواه … و  استخدام خبرنگار … انجام می دهند.

خوشبختانه  ملت وجوانان این میهن هر سال بیش از پیش آگاه شده و  به طور چشمگیری کمتر در دام اهریمنی آنان گرفتار می شوند.

گزارش از: مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23790

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد