• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

منزلگه عشاق دل آگاه حسین است / از مردم گمراه جهان راه مجویید

  • کد خبر : 22293
  • 08 سپتامبر 2019 - 12:45

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)

محرم، قطب نمای شیعیان در طول تاریخ بوده و خواهد ماند و حسین(ع)، این درخشان ترین ستاره آسمان کربلا، برای ابد راهنمای شیعیانش در تمامی تاریک ترین شب های تاریخ می ماند.

محرم، عاشورا و کربلا در همه دوران، ضمانت گر و بیمه دائمی و مادام العمر شیعه محسوب می گردند و همیشه پیش روی دشمنان و کینه توزان، آیینه ای تمام قد وا می دارند تا بدانند که اگر دست از پا خطا کنند چه پیش خواهد آمد و بدانند که ما مردم ایران زمین، همه حسینی هستیم و تمام خاک ایران زمین، همیشه برای ما کربلاست.

اگر باور ندارند، تاریخ را ورق بزنند و ببینند که در هشت سال دفاع مقدس، همین مردمان چه کردند و چه حماسه ها آفریدند، ببینند که مردان و زنان این ملک، چنان صحنه هایی را از کربلای حسین(ع) و عاشورای حسینیان برای دشمنان به نمایش گذاشتند که شرق و غرب عالم را انگشت به دهان به حیرت وا داشت و کربلای ایران همانند عاشورای حسین(ع) برای تمام تاریخ، الگو و اسطوره گردید تا دشمنان هرگاه که به خیال خیانت و تجاوز بیفتند به خاطر بیاورند مردان عاشورایی و کربلایی ایران را و فراموش نکنند که پهنه کربلای ایران، به وسعت تمام جغرافیای ملل اسلامی عالم گسترش دارد.

در این روزهایی که دشمنان کینه توز، دوباره سر بر دسیسه پردازی سپرده است و در خیال خام خود و با عهدشکنی که در ذات او نهادینه شده است باز نقشه تضعیف و ضربه زنی بر پیکر مقتدر جمهوری اسلامی ایران را دارد؛ مرور آنچه در کربلای سال ۶۱ هجری قمری گذشت و واکنش مولای ما حسین سیدالشهدا(ع) را به یاد بیاوریم و در خاطر داشته باشیم که راه حسین(ع) و تفکر حسینی همیشه گره گشای بزرگترین تنگناهای بشری خواهد بود.

آنان که با عشق حسین(ع) زندگی کرده اند، مرگ حسینی را نیز افتخار خود می دانند. فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را بر عموم پیروان راستین آن حضرت تسلیت عرض می نمائیم.

منزلگه عشاق دل آگاه حسین است

بیراهه نرو ساده ترین راه حسین است

از مردم گمراه جهان راه مجویید

نزدیکترین راه به الله حسین است

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22293