• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

در محکومیت فحاشی علیه خانواده های تجمع کرده در اطراف لیبرتی

  • کد خبر : 2215
  • 30 آوریل 2015 - 6:35

در محکومیت فحاشی علیه

خانواده های تجمع کرده در اطراف لیبرتی

jengirashraf2

باردیگر باند رجوی به پیشدستی متوسل شده تا بتواند صدای خفیف ما را که هنوز تبدیل به ناله نشده است ، درگلو خفه کرده وباصطلاح معروف گربه را دم حجله بکشد.
جریان ازاین قراراست که بدنبال مراجعه خانواده های آقای قربانعلی حسین نژاد میانه و هم دردان او به جلو درب لیبرتی، فرقه رجوی بازهم به سبک دائمی خود بیانیه های عجولانه ای صادر کرد که گویا قصد شناسائی واقدامات خشن بعدی برعلیه فرزندانشان را داشته!! وهمراه نیروی قدس و مامورین وزارت اطلاعات عمل میکنند.
این ادعا درسال ۱۳۹۲ هم عینا ازطرف این باند گروگانگیر مطرح شده بود!
آیا این گروه دروغگو نمیداند که دیگر احتیاجی به شناسائی محلی که پلیس عراق وجب به وجب این محل محدود را میشناسد وتکنولوژی های موجود وقت اینگونه شناسائی هارا سرآورده است و درزمانی که نمایندگان نهادهای بین المللی درکنار خانواده ها حضور دارند ، چه احتیاجی باین دروغگویی ها وجود دارد؟
با این استدلال رجوی ها، نتیجه ای جز این نمیتواند استنتاج شود که اعضای خانواده های گروگان های او مزدور اطلاعات وسپاه قدرس هستند و زیر مجموعه ی ” خلق قهرمان” هم که این باند ادعای زعامت آنها رادارد، بحساب نمیآیند واین ” خلق قهرمان” تنها دررویاهای هیستریک رجوی نمود عینی دارند ولاغیر.
جالب اینکه بااین کف بینی فرقه رجوی که گویا اعضای خانواده ها درصورت توفیق به رسیدن به لیبرتی، اطلاعاتی از وضعیت لیبرتی کسب خواهند کرد که مثلا ماهواره های جاسوسی، سرویس های خصوصی کشورهای متعدد وبخصوص نیروهای عراقی مستقر درلیبرتی – که ازنظر مجاهدین قلابی دست نشاندگان دولت وحکومت ایران هستند-  قادر به کسب آنها نیستند؟؟!!
خواننده با آگاهی از ادعاهای این گروه تروریستی ، به وقاحت ادعاهای آن پی برده وخواهند دانست که بچه های ما دراسارت کسانی هستند که ” گوبلز” وار دروغ میگویند وکمترین پایبندی به مسائل اخلاقی ندارند وما چه انسان های بداقبالی هستیم !
هموطنان شریف وآزاده!
خانواده های داغ دیده ودرحسرت مانده!
با ملاحظه ی موارد فوق که حکم قطره ای درمقابل دریای دروغگویی و وقاحت رجوی رادارد، درخواهید یافت که ما با چه جنایتکاری دست وپنجه نرم میکنیم وقربانی چه زورگیر خشنی هستیم و چقدر به حمایت شما نیازمندیم.
شما با آگاهی  از عدم وجود سمپاتی درخانواده های اعضای این گروه ، به میزان پایگاه اجتماعی این گروه منحط  پی برده وخواهید برد.
اینگونه بیانیه ها نشان میدهد که خطر واقعی برای باند رجوی، مااعضای خانواده ها هستیم و بالطبع ما را دشمن اول خود دانسته و با سمپاشی های وسیع اخیر وگذشته درصدد ایزوله کردن مان میباشد.
 نتایج حاصله ازاین تجزیه وتحلیل ها، حکایت از میل شدید رجوی به ازبین رفتن این اسراست که سخت مایه نگرانی ما میباشد .
بنابراین در انجام این وظیفه ی تاریخی وانسانی مهم –  جلوگیری از تلاش های اهریمنانه رجوی برای انزوای ما و بخطر انداختن دم افزون امنیت جانی حدود دوهزار نفر از فرزندان به گروگان گرفته شده ی ما وشما- یار ومددکار ما باشید!
گروهی از خانواده های گروگان های لیبرتی- آذربایجان شرقی
 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2215

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم