• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سرکردگان فرقه رجوی به دنبال منابع منتشرکننده اخبار و تصاویر از درون خود / تلاش واحد «تت» منافقین برای ارتباط با خبرنگاران

  • کد خبر : 22042
  • 28 آگوست 2019 - 11:11

سرکردگان فرقه رجوی طی یک دستور تشکیلاتی به دنبال منابع منتشرکننده اخبار و تصاویر از درون خود هستند.

به گزارش گروه رسانه های فراق، منافقین بدین منظور موظف شده‌اند تا با تمرکز بالا به تخلیه تلفنی خبرنگاران بپردازند.

این دستور بعد از این صادر شد که عکس‌ها و خبرهایی از درون مقرهای منافقین در آلبانی به بیرون درز پیدا کرد و به نظر می‌رسد سرکردگان این فرقه به دنبال منابع منتشرکننده این اخبار و تصاویر در درون خود هستند.

ازاین‌رو واحد تت یا همان تخلیه تلفنی منافقین موظف شده است تا با تخلیه تلفنی‌های پیاپی از خبرنگاران، مرتبطین آن‌ها و فعالین رسانه‌ای منابع این اخبار را پیدا کنند.

تماس‌های صورت گرفته از سوی منافقین در اروپا که معمولاً از آلبانی انجام می‌شود، بیشتر بر خبرنگاران رسانه‌های تمرکز دارد که به انتشار مطالب جدید از درون کمپ‌های منافقین در آلبانی پرداخته‌اند.

استفاده اعضای  فرقه رجوی از سخت‌افزارهای جدید سبب شده در این تماس‌ها، شماره‌هایی از ایران بر روی نمایشگر تلفن خبرنگاران درج شود تا در حد امکان از شک خبرنگاران در رابطه با تماس‌های صورت گرفته جلوگیری گردد. این در حالی است که چنین شماره تلفن‌هایی در شبکه اپراتورهای تلفن همراه در ایران وجود خارجی ندارد.

به نوشته حقیقت فرقه، عنصر منافقین در پوشش یک مسئول دولتی یا یک مؤسسه وابسته به سازمان‌های دولتی تماس گرفته و ضمن تشکر در رابطه با مطالب درج‌شده! با این توجیه که اطلاعات بیشتری در این رابطه لازم دارد، سعی می‌کند منابع این اخبار و اطلاعات را به دست آورد.

هرچند اکثر تلاش‌های منافقین برای تخلیه تلفنی یا همان تخلیه اطلاعاتی خبرنگاران بی‌نتیجه بوده، اما لزوم هوشیاری خبرنگاران و آموزش در رابطه با روش‌های تخلیه تلفنی را بیشتر از گذشته کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22042

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی