• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

روزی که موشک استراتژیک «مریم» بر سر اشرف فرود آمد!

  • کد خبر : 22012
  • 27 آگوست 2019 - 10:43

درجریان نشست های موسوم به «بند ر» مسعود رجوی  درحضور هزاران نفر از اعضا ادعا کرد که ما با اعزام مریم یک موشک استراتژیکی به قلب بورواژی شلیک می کنیم.

موشکی که بسا هزاران بار خطرناک تر و ویران کننده تراز بمب اتم است. ما در نظر داریم پوزه حکومت و بورژوازی ضدانقلابی را با هم به خاک بمالیم.

براساس تحلیل های رجوی مریم قرار بود با رفتن به پاریس تمامی سنگرهای سیاسی را فتح نماید و مجاهدین را به عنوان تنها الترناتیو جایگزین به دولت های اروپایی تحمیل نماید. به همراه مریم تعداد زیادی از کادرهایی که ستیزن کشورهای اروپایی بودند هم رفتند تا بازوی اجرایی او باشند. چندین ماه جشن و پایکوبی و نشست های مختلف در اشرف برگزار شد. در آن  روزها فضایی ساخته بودند که گویی همین روزها مریم از طرف رهبران کشورهای اروپایی به عنوان ریس جمهور آینده ایران به رسمیت شناخته می شود. طبق روال همیشگی این تصمیم گیری مسعود رجوی که ابتدا با بحث های سیاسی شروع می شد در نهایت به نشست های سرفصلی و ایدئولوژیکی تبدیل شد واعضا درنشست های معروف به «بند ر» شرکت داده شدند. هدف این نشست ها این بود که اعضا به عدم درک وشناخت وحفره های ذهنی خود نسبت به عظمت این اقدام سازمان وفاصله عمیق شان با اندیشه های زلال رجوی پی ببرنند وهر کس به این نقطه برسد که چقدر از درک شأن عقیدتی مسعود عاجز و ناتوان است و به این درماندگی درجمع صدها نفر از اعضا اعتراف کند.

با انتخاب آقای خاتمی به عنوان ریس جمهوری ایران و فعالیت های ایشان که توام با گشایش سیاسی در داخل و خارج کشور همراه بود سازمان در لیست سازمان های تروریستی قرار گرفت و شورای امنیت در جلسه نقض حقوق بشر از محکوم کردن ایران خودداری کرد. رابطه کشورهای اروپایی با ایران فعال ترشد و سازمان بیش از گذشته در انزوای سیاسی قرار گرفت رجوی که روی کار آمدن اقای خاتمی را جام زهر حکومت تحلیل کرده بود مدتی بعد و با افزایش موج مسله داری نیروها و تناقضات آشکار سیاسی آنها مجبور شد که اعتراف کند به دلیل تاثیرات انتخاب آقای خاتمی جام زهر بیشتر روی اعضا تاثیر گذاشته تا حکومت. اعضا درنشست ها ابهامات و مسله داری شان را درقالب تناقض بیان می کردند. آنها مستمرا فرماندهان را زیر سوال می بردند که قرار بود رفتن مریم به پاریس موشکی به قلب حکومت باشد وجمهوری اسلامی را درانزوای سیاسی وبین المللی قرار دهد ولی برعکس ما درلیست تروریستی قرار گرفتیم.

مسؤولین هیچ پاسخ مشخصی برای این سوالات نداشتند. مدتی گذشت زمزمه هایی درمحفل های درونی اعضا بر زبان ها افتاد که مریم رجوی مجددا از پاریس به عراق و اشرف بازگشته است. این خبر را تا مدتها از اعضا مخفی کرده بودند. درهمان روزها اعضا در محفل های خودمانی ودرقالب طنز دست گرفته بودند که مثل اینکه موشک استراتژیکی (مریم) برگشته و برسرخودمان خراب شده است. آنها با این بیان طنز بحث ها وتحلیل های رجوی را به سخره گرفته بودند.

نوشته علی سرخیان

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22012