• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

اظهارات سخنگوی تهی مغز فرقه رجوی در مورد سرنگونی پهباد آمریکایی دریمن

  • کد خبر : 22010
  • 27 آگوست 2019 - 10:44

به دنبال سرنگونی پهباد آمریکایی بر فراز کشور یمن که توسط ارتش آن کشور صورت گرفت سخنگوی تهی مغز فرقه به نام «جعفرزاده» سراسیمه به میدان آمد.

وی طی مصاحبه ای با تلویزیون «آمریکن نیوز» به طرزخنده داری اعلام کرد سرنگونی پهباد آمریکایی برفراز آسمان یمن کار ایران بوده است!

انگار نه انگار که یمن خودش یک کشور دارای ارتش و سلاح است. البته مشخص است که چرا هراتفاقی درمنطقه به خصوص در رابطه با موضوع ایران و آمریکا می افتد سران فرقه رجوی بلافاصله با جست وخیزهای میمون واربه صحنه آمده و با بیان اخبار جعلی و بزرگ کردن موضوع به زعم خود سعی درتشدید بحران می کنند.

دراصل هدف فرقه رجوی از این دروغ پردازی ها این است که بحران منطقه به  نقطه تقابل عملی بین ایران و آمریکاست برسد تا شاید بتواند ازآن  برای خود کلاهی درست کند.

این خطی است که سالهاست فرقه رجوی دنبال می کند. حال ببینیم چرا این فرقه به چنین اقدامات خائنانه ای دست می زند.

فرقه رجوی از روزی که متوجه شد پایگاهی در بین مردم ایران ندارد روی دشمنان خارجی برای رسیدن به قدرت در ایران حساب کرد. مثلا در جنگ تحمیلی واقعا این تحلیل را داشت که صدام برنده جنگ خواهد بود و به کمک صدام می تواند به قدرت خیالی خود درایران دست یابد اما درنهایت چیزی جز منفور و خوارشدن واخراج خفت بار ازعراق نتیجه ایی برایش نداشت.

 بعد از سقوط صدام اما رجوی علنا تمام عیا ردرخدمت همان  امپریالیسمی که روزی مدعی مبارزه با آن تا ابد را داشت قرار گرفت و از آن زمان به بعد به هر نیرنگ و خیانتی متوسل شد تا شاید بتواند ایران و آمریکا را به لحاظ نظامی در مقابل هم قرار دهد.

به عنوان نمونه در جریان مذاکرات برجام بر سر مسائل هسته ایی ایران سران خیانت پیشه فرقه رجوی همگام با اسرائیل به هر دروغی متوسل شد تا شاید نتیجه مذاکرات به اقدام نظامی بین ایران وآمریکا منجر شود اما چیزی جز سرافکندی نتیجه ایی برایش نداشت یا درجریان جنگ های داخلی سوریه وعراق به طور مرتب با نشر اخبار دروغ  وبا حمایت علنی حتی ازگروه های  خونخوار تروریستی ازجمله داعش تلاش نمود تا شاید دامنه جنگ تا ایران کشیده شود ولی باز هیچ نتیجه ایی نگرفت.

در جریان حمله به نفتکش های کشورهای عربی همینطور، و اما مهمترین موضوع  سرنگونی پهباد  متجاوز آمریکایی بر فرازمرزهای آبی ایران بود. در حالی که مقامات آمریکایی هم پذیرفته بودند که پهباد آمریکایی به حریم ایران تجاوز کرده وحرفی برای گفتن نداشتند  سران فرقه آتش بیار محرکه شده و با هزاردروغ و دغل عنوان می کردند که پهباد آمریکا خارج از مرزهای ایران سرنگون شده وبه نوعی انتظار داشتند تا ارتش آمریکا پاسخ نظامی به سرنگونی پهبادش را بدهد که باز بور وسرافکنده شدند. حال مورد آخر که واقعا خرفتی و استیصال سران فرقه را به خاطر نتیجه نگرفتن از اقدامات خائنانه اشان را نشان می دهد موضوع سرنگونی پهباد دیگر آمریکایی برفرازخاک کشوریمن بود که این بار فرقه در یک نمایش مضحک دیگری یکی از مسئولین خرفت خود به نام «علیرضا جعفرزاده» را به صحنه فرستاد تا مثلا اعلام کند  سرنگونی پهباد آمریکا دریمن کار ایران بوده تا شاید آمریکا را مجبور به اقدام  نظامی علیه ایران کند که حتی خود آمریکایی ها هم ارزشی برای چرندیات این فرقه قائل نشدند .

به هرحال امروزه هر فرد غیر سیاسی  با توجه به دروغ پردازی های این فرقه در رابطه با بحران منطقه متوجه این موضوع می شود که این فرقه با چنین تشبثاتی فقط به دنبال ایجاد جنگ ودرگیری در منطقه و به خصوص بین ایران و آمریکاست تا شاید از این طریق به رویای پوچ و واهی خود برسد اما زهی خیال باطل. سران فرقه چنان به لحاظ فکرسیاسی وتحلیل مسائل ایران عقب مانده هستند که نمی توانند فهم کنند که دیگر دورانی گذشته است و نمی توانند این را فهم کنند که خود آمریکا متوجه است که درصورت هر گونه اقدام نظامی علیه ایران چه عواقب سختی برایش دارد و تازه به فرض در صورت پیش آمدن هرگونه تحولی در منطقه علیه ایران چیزی به خائنین  به کشور و مردم ایران به خصوص فرقه رجوی نخواهد رسید بنابراین شخصا پیشنهادم به سران فرقه رجوی این است که بهتر است درهمان دهکده مانز دورهم بنشینید و برای هم قصه تعریف کنید تا  دوران کهولت خفت بارخود را به پایان برسانند.

یادداشت از: حمید دهدار

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22010