• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فیلم / آتش گرفتن خائنین به ملت از موفقیت ایران در دیپلماسی خارجی

  • کد خبر : 21978
  • 24 آگوست 2019 - 11:32

فرقه دجال رجوی که از حضور وزیر امور خارجه ایران در چند کشور اروپایی آتش گرفته باز هم به تبلیغات منفی سیاسی روی آورده است.

به گزارش فراق، در فیلمی که روز گذشته توسط فسیل های هشتگ ساز منتشر شد، افرادی که به تعداد انگشتان دست هم نمی رسیدند با حضور در مقابل نیروهای امنیتی و تیم محافظ وزیر امورخارجه ایران شروع به خودزنی و هیاهو کردند.
این رفتارهای خائنین به ملت ایران در واکنش به سفرهای اخیر ظریف به چند کشور اروپایی و دیدارهای مهمش با امانوئل مکرون و لودریان، رئیس جمهور و وزیرخارجه فرانسه صورت گرفته است.
اگر روزی منافقین جان مردم را هدف ترورهای خود قرار می دادند، امروز به برکت امنیت ایجاد شده دست آن ها از جسم مردم کوتاه شده، اما همچنان افکار و اعتقادات مردم در معرض تجاوزات آن هاست. آنان با استفاده از بستر فضای مجازی همه روزه به هشتگ سازی علیه ایران اسلامی مشغول هستند که در این زمینه هم گفتنی بسیار است. اما نکته مهم ناتوانی این فرقه در جذب اعضای جوان است. از سوله های تروریسم سایبری منافقین تصاویری به دست آمده که در آن مشتی پیرمرد و پیرزنِ درمانده مجبورند صبح تا شب در فضای مجازی فعالیت داشته باشند. روال کار آن ها به این شکل است که از ابتدای ساعت اداری آموزش دیده و سپس از ظهر شروع به فضاسازی در فضای مجازی می کنند. در انتهای شب نیز بازخورد کار روزمره خود را مرور و سوژه هایی را که باید برای لجن پراکنی علیه جمهوری اسلامی در روز بعد کار کنند، بررسی می کنند.
ظریف در هفته ای که گذشت به کویت، فنلاند، سوئد، نروژ و فرانسه سفر کرد.
فیلم اعتراض اجیرشده های فرقه تروریستی رجوی که عمدتا از افراد گرسنه و دارای مشکل سیاسی هستند را در زیر مشاهده می کنید:

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21978

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی