• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تلاش های سایت « فراق» در رسوایی فرقه رجوی، موجب وحشت آنها شد

  • کد خبر : 21971
  • 24 آگوست 2019 - 10:01

پایگاه خبری-تحلیلی فراق در یک اقدام نمادین در چند ماه گذشته جشنواره ای جهت ارائه اثرهای ادبی راه اندازی نمود.

هدف این اقدام ارائه بهترین و موثرترین گزارشات و مقالات در راستای نمایش رنج ها و دردهای خانواده های قربانیان فرقه در طی سالیان اخیر بود.

حرکتی مهم در راستای  زحمات و افشاگری های چندین ساله که باعث تشویش و  وحشت فرقه منافقین شد به طوری که از قول یکی از اعضای قربانی خود واکنش نشان دادند تا شاید بتوانند مانع اثر و رسیدن صدای خانواده ها و رها شدگان به قربانیان و مخدوش نمودن  پیام ما شوند.

بدیهی است  رنج ها، دردها و فداکارهای خانواده های قهرمان و مادران زخم خورده قربانیان فرقه رجوی پایانی ندارد و  هیچ قلمی قادر به وصف این همه رنج و دردی که آنان متحمل شدند و هم چنین افشای خیانت های فرقه نخواهد بود.

ابعاد دردناک خیانت های فرقه علیه جوانان ایران، علیه زنان و دختران و مردان جامعه ما  قابل توصیف نیست و به سختی و در طول تاریخ کم کم افشا خواهد شد.

تلاش و کوششی  که اعضای قدیمی و جدا شده در افشای واقعیات دردناک و درونی فرقه مخوف رجوی تا کنون انجام دادند  با کمک سایر دوستان اهل قلم و سایت های وزین و گرانقدری  چون«فراق» علیرغم همه تلاش ها و زحمات موفق شده تا کنون فقط بخشی از حقایق و  جنایات هولناک فرقه را بیان کند.

متاسفانه با سانسور خبری شدید، وارونه گویی و مغزشویی های درون فرقه، افراد اسیر نه در جریان همه حقایق قرار می گیرند و نه حتی به بخشی از واقعیات دسترسی دارند.

به شهادت  و تجربه حضور بیست سال در درون تشکیلات فرقه،  از صدر تا ذیل اعضای قربانی امکان دسترسی به اخبار واقعی و غیر تحریف شده و مستندات جامعه را ندارند. چه اخبار داخلی و چه خارجی از هر نوع، از اخبار روز سیاسی اجتماعی گرفته تا اخبار های معمولی.

 شیوه و رسم فرقه منافقین این است که تنها اخبار دست چین شده و تحریف شده و مطابق میل خود را در جزوه ای تدوین شده در اختیار اعضا قرار می دهد و در مسیر سیاه نمایی، وارونه گویی ، جعل اخبار و  قطع ارتباط اعضا با دنیای خارج از هیچ  کاری فرو گذار نمی کنند  از توهین و افترا و زندانی کردن اعضا گرفته  تا سایر تنبیهاتی که حتی منجر به مرگ شود.

 زمانیکه که صدها خانواده ها محترم  و دردمند صدها کیلومتر را می پیمودند و با به جان خریدن هزاران سختی به درب کمپ  اشرف می رسیدند، توسط فرقه و به دستور شخص رجوی مورد انواع اهانت ها و رنجها قرار می گرفتند و آنها را به داخل کمپ راه نمی دادند. حقوق بشر مورد نظر رجوی این بود که با سبعویت تمام  همانطور که از ورود خانواده ها به داخل و دیدار جلوگیری می کرد اعمال بسیار بی رحمانه و شنیع دیگری را نیز به موازات آن انجام می داد.  به عنوان مثال بسیاری از خانواده به مدت چند سال و بارها به درب کمپ اشرف مراجعه می کردند، در گرما و سرما و در سختی های اقامت در بیابان،   پشت کمپ اشرف چند سال  به انتظار نشستند و لی رجوی خیانتکار حکم کرده بود،  اعضایی که خانواده هایشان به  پشت درب  آمده و فریاد و ضجه می کشند از حضور  آنها  مطلع نشوند ، صدای آنها را نشنوند و در دستورات متعدد جنایتکارانه آموزش می داد که:  آنها خانواده های شما نیستند آنها  مزدوران حکومت ایران هستند. بایستی به آنها فحش بدهید و از آنها تبری بجویید. از قول اعضای بدبخت   نامه، بیانیه و  مصاحبه تلویزیونی به اجبار و تهدید تهیه و منتشر می شد تا با قلب واقعیات از یک طرف عشق و عطش دیدار فرزندان نسبت به خانواده ها را خاموش و به نفرت تبدیل کنند و از طرف دیگر  به ظاهر نمایش ترتیب بدهند که این اعضا هستند که مایل به دیدار با خانواده های خود نیستند.

حربه به کار گرفتن اعضا و تهدید نمودن به انجام اعمال اجباری  از شیوه های مرسوم و همیشگی فرقه بوده و هست.

به یاد دارم در بخشی  موسوم  به جنگ سیاسی فرقه به طور مستمر توطئه و دسیسه های خیانت کارانه علیه جدا شدگان، ممانعت بر افشای واقعیات درون فرقه و علیه  خانواده ها طراحی و برنامه ریزی می نمود. مقاله ها و گزارشاتی جعلی تهیه و در بیشتر مواقع با نام اعضای نگون بخت که در خیلی از موارد حتی روح شان از جریانات و  موضوعات پیش امده اطلاع نداشت در سایتی موسوم به ایران افشاگر با تقلب منتشر میشد و این فریب کاری ها ادامه دارد.

جامعه ایران بدون شک می دانند که تلاش های  بی شائبه و خالصانه بسیاری از خانواده های محترم و سایت های یاریگر و کمک آنان به  روشن شدن  واقعیات مخوف فرقه منافقین کمک های فراوان و با ارزشی است که  به رهایی تعداد بسیار زیاد و قابل توجهی از اعضای گروگان و فریب خورده  منجر شد  و حاصل آن فداکاری ها ، آگاهی و  فرار و جدایی دوچندان  است.

بدون شک روزی  هم خواهد رسید که بساط همه این فرافکنی ها، جعل اخبار و فریب افکار عمومی توسط فرقه ضاله منافقین به پایان خواهد رسید.

 یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21971