• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

امید به رهایی جوانان از فرقه رجوی در آلبانی افزایش یافته است

  • کد خبر : 21871
  • 17 آگوست 2019 - 9:07

فرقه رجوی با همه ادعاهای حقوق بشری و  داشتن حامی و طرفدار از سال ۱۳۶۵  جهت  عضو گیری، کودکان خردسال و نوجوان را به همراه پدر ومادر آنها  به کمپ اشرف می برد تا بعدها آن نگون بخت ها را هم به خدمت بگیرد.

 سازمان منافقین کم و کیف نیرو و عضوگیری برایش مهم نیست و همیشه  سعی در تشکیل سیاهی لشکر داشته و می خواسته صفوفش را پر کند.

 به همین دلیل بعد از سقوط صدام با دو رویی خانواده ها را به کمپ اشرف دعوت می کردند و از آن فرصت برای عضوگیری و جمع کردن سیاهی لشکر استفاده می نمود.

 از فریب  افراد پناهجو در کشورهای اروپایی  تا افراد منزوی شده در جامعه و  کارتن خواب تا بچه های کوچک و بی گناهی که سازمان منافقین را نمی شناختند و متاسفانه به خاطر خانواده و بستگان گرفتار می شدند.

طبق شنیده های و  تجربیات خانواده  ها حدود ۸۰۰ کودک و نوجوان در کمپ اشرف بود که در زمان  اجرای نقشه پلید  طلاق و جدایی  و از هم پاشیدن خانواده کودکان آنها را به بهانه جنگ امریکا و عراق به اروپا فرستادند.

ولی چند سال بعد  پشیمان شدند و در راستای پر کردن صفوف خالی و اضافه کردن اعضا به گفته بسیاری از جدا شدگان حدود دویست الی سیصد تن ازآنها را دوباره فریب داده و به کمپ اشرف برگرداندند.

بنا به خاطرات بسیاری از جدا شدگان بسیاری از این جوانان  علیرغم میل باطنی و  با ترفندهای دیدار خانواده و اقامت کوتاه مدت به کمپ اشرف می رفتند و سپس در آنجا گرفتار و مجبور به ماندن می شدند.

تعداد قابل توجهی از  آنها در سال های اقامت در  عراق  دراثر فشارهای زندگی در کمپ های نظامی ، انحرافات تشکیلات فرقه ، و بسیار مصائب و مشکلات دیگر بعد از اینکه از سازمان منافقین شناخت پیدا می کردند خواهان جدایی بودند ولی متاسفانه امکان جدا یی و خروج نداشتند و آنها هم به سرنوشت شوم سایر اعضا گرفتار بودند. و مجبور به ماندن می شدند.

 متاسفانه تعدادی از آنها چون آلان محمدی، یاسر اکبری نسب، مرجان اکبریان در اثر مصائب و فشارهای سازمان منافقین خودکشی نموده و یا به قتل رسیدند. تعدادی  هم در درگیری های سال ۸۸ و ۹۱  چون  امیر شمس حائری، حنیف امامی، حنیف کفایی،  سعید اخوان، آسیه رخشانی و ناصر حبشی را به کشتن دادند.

 پس از اخراج اعضای سازمان منافقین به آلبانی خوشبختانه امیدی برای رهایی نوجوانان و جوانان اسیر فرقه ایجاد شد.

 و هر از گاهی خبرهای مسرت بخش فرار و جدایی آن عزیزان ما را خوشحال و مرهمی بر زخم های خانواده هاست.

یادداشت از: مریم سنجابی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21871