• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

گلایه شمس اله نوری، پدر یکی از اسیران فرقه رجوی از سازمان های بین المللی: مگر سازمان های حقوق بشر نمی بینند که ما داغدار شده ایم

  • کد خبر : 21779
  • 11 آگوست 2019 - 10:31

شمس اله نوری، پدر یکی از اسیران فرقه رجوی با انتشار نامه ای از سازمان های مدعی حقوق بشر گلایه کرد.

به گزارش فراق، به نقل از انجمن نجات مرکز اراک متن نامه پدر حمید رضا نوری را در زیر می خوانید:

من شمس اله نوری، پدر حمید رضا نوری هستم که سالهاست در فرقه رجوی به اسارت گرفته شده است. من از سازمان های حقوق بشری و صلیب سرخ گلایه دارم. تا به حال چندین بار برای سازمان های حقوق بشری نامه نوشتم. چندین بار با صلیب سرخ در تهران ملاقات کردم. با مسئول صلیب سرخ درد دل کردم. ولی متاسفانه هیچ کدام جواب درستی به من ندادند.
سازمان های حقوق بشری در ظاهر نام آنها حقوق بشر است ولی در باطن دنبال کارهای حقوق بشری نیستند. مگر سازمان های حقوق بشری نمی بینند که فرقه رجوی چگونه فرزندان ما را به اسارت خودش گرفته و از آنها بیگاری می کشد. چرا سکوت کرده اند؟! مگر سازمان های حقوق بشر نمی بینند که در نبود فرزندانمان، ما داغدار شده ایم ؟! چرا برای ما کاری نمی کنند؟ ما چه گناهی کردیم از دید حقوق بشر و صلیب سرخ؟ آزادی فرزندانمان را دنبال می کنیم. آیا این جرم است؟
من با مسئول صلیب سرخ در تهران حضوری صحبت کردم قرار شد ترتیبی دهد که فرزندم با من تماس بگیرد. فکر می کنم این کار را دنبال نکرد! سازمانهای حقوق بشری و صلیب سرخ کارهای ضد بشری را دنبال می کنند تا حقوق بشری! من و همسرم در نبود فرزندمان پیر و شکسته شدیم. دردمان را به کدام ارگان بگوئیم؟ ظلم رجوی و سرانش تا کی می خواهد ادامه پیدا کند؟ ای سازمانهای حقوق بشری چرا طرف دار ظلم هستید؟من نمی خواهم زیادی سخن بگویم .
خطابم به سازمان های حقوق بشری
اگر شما از ظلم طرفداری می کنید و به دنبال مادیات هستید  من پدر و تمام خانواده هایی که فرزندانشان در فرقه رجوی اسیر هستند خدا را داریم، مطمئن باشید با توکل به خدا ما فرزندان خود را از فرقه رجوی نجات خواهیم داد و زندان رجوی و سرانش را روی سرشان خراب خواهیم کرد .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21779

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم