• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

روایت یک عضو جدا شده از بیدار باش در نصف شب به جهت خرید یک خودرو: این فقط خودرو نیست تبرک است!

  • کد خبر : 21693
  • 06 آگوست 2019 - 11:41

یکی از تاکتیک های رجوی برای اینکه در پادگان اشرف به ما روحیه دهد این بود که وانمود کند کمبودهای شما را به هر لحاظ تامین می کنم.

وقتی رجوی پیام می داد وقت آن برای سران فرقه مهم نبود. اگر نیمه شب هم بود همه را بیدار می کردند و می گفتند بروید سالن پیام برادر است. استراحت ما برای آنها مهم نبود مهم چند خط حرف های مفت در پیام بود که خوانده شود.

مواردش زیاد بود من فقط به یک مورد آن اشاره می کنم. یک شب در پادگان اشرف نیمه شب بیدار باش زدند و گفتند برادر پیام داده همه بروید زمین صبحگاه همه ما متناقض از خواب بیدار و به طرف زمین صبحگاه رفتیم.

یک خودروی هایلوکس دوکابین نو در زمین صبحگاه گذاشته بودند، به ما گفتند دور خودرو حلقه بزنید که پیام خوانده شود، ما هم دور خودرو حلقه زدیم. در خواب و بیداری نمی دانستیم چه خبر است؟ پیام رجوی ملعون را خواندند. در پیام گفته بود خواهر مریم به هر مقر یک خودرو هدیه داده و با خرید این خودروها خواهر مریم بازار عراق را به هم ریخته است. هزار تبریک به مقر شما و این فقط خودرو نیست تبرک است. از طرف خواهر مریم ما هم برای خودرو کف می زدیم و هورا می کشیدیم .

ما در فرقه رجوی چقدر بدبخت بودیم صد رحمت به غار نشینان، رجوی و سرانش ما را در فقر فرهنگ فرو برده بودند.

جالب اینجا بود که مدعی بودند فرهنگی که ما داریم  در هیچ کجای دنیا یافت نمی شود. در کدام ارتش و یا گروهی مشاهده شده که برای یک خودروی نو سه  ساعت کف بزنند و رقص و پایکوبی کرده، شیرینی پخش کنند ؟ عقب مانده ترین و کثیف ترین فرقه، فرقه رجوی است. فرقه ای که انسان ها را در حسرت نگه می دارد و آنها را به تباهی می کشد. یکی از رسم و رسومات فرقه همین بود هر وسیله ای که خریداری می کرد بایستی جشن می گرفتیم و پایکوبی می کردیم.مرگ بر رجوی و سرانش که چه فشارهایی را در زندان اشرف به ما تحمیل می کردند و ما بایستی ناخواسته می پذیرفتیم و سکوت می کردیم .

نوشته: فواد بصری

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز اراک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21693

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی