• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

«مسعود رحیم اربابی» یکی از برادران چشم انتظار اسیران فرقه رجوی چشم از جهان فرو بست

  • کد خبر : 21666
  • 04 آگوست 2019 - 12:07

متاسفانه در روزهای گذشته باخبر شدیم خانواده احمد ناصر رحیم اربابی، زندانی فرقه ضد خانواده رجوی به دلیل از دست دادن مرحوم مسعود رحیم اربابی به سوگ نشسته اند.

مرحوم مسعود رحیم اربابی به همراه برادر خود ناصر از مدتها قبل پیگیر برادر زندانی خود در فرقه رجوی بودند و به شدت به دنبال رهایی برادرشان از چنگال شیاطین رجوی بودند ولی متاسفانه خیانت های سرکرده فرقه رجوی باعث شد تا این مرحوم با چشمانی منتظر به دیدار برادرش چشم از جهان فرو بندد .

به نوشته انجمن نجات مرکز گلستان، سران فرقه ضد خانواده رجویسم که بیش از ۳۵ سال احمد رحیم اربابی را تحت شستشوهای شدید روانی قرار داده و به او اجازه دیدار و حتی یک تماس با خانواده نداده اند ، جزء معدود فرقه هایی می باشند که با وجود تمام خباثت هایشان مورد حمایت کشورهای حامی تروریسم می باشند و با کمک های مستقیم رژیم غاصب و کودک کش آل سعود و صهیونیسم به اعمال پلید خود در زندانی نمودن فرزندان خانواده های ایرانی مبادرت می نمایند که متاسفانه بسیاری از آنها مانند مرحوم مسعود رحیم اربابی حتی فرصت یک لحظه دیدار را نداشته وچشم از دارفانی فرو بستند.

باشد که دنیا جنایتها و خیانتهای سران فرقه رجوی در حق خانواده ها را نظاره گر باشد ولی انشالله به حول و قوه الهی بزودی شاهد متلاشی شدن این لانه ظلم و فساد خواهیم بود .

پایگاه خبری-تحلیلی فراق نیز این ضایعه را به خانواده چشم انتظار رحیم اربابی تسلیت عرض نموده و ازخداوند منان  برای آن مرحوم رحمت و مغفرت مسئلت می نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21666