• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سخنان جداشده ها از کنفرانس ۵ روزه فرقه رجوی در اشرف ۳: صبر اعضا به سر آمد، مریم رجوی به هم ریخت

  • کد خبر : 21665
  • 04 آگوست 2019 - 12:08

در تاریخ ۲۱ تیرماه کنفرانسی توسط سرکردگان فرقه رجوی تحت عنوان گردهم آیی ایران آزاد در مقر «اشرف۳» در آلبانی برگزار شد.

در جریان آن تعدادی از مهره های خارجی با صرف هزینه مالی هنگفت به این مراسم دعوت شده بودند .دستگاه تبلیغاتی و دروغ پرداز فرقه در طی برگزاری این مراسم با بوق و کرنا و تبلیغات گسترده تلاش کردند که آن را یک دستاورد بزرگ و یک پیروزی چشمگیر قلمداد نمایند تا بدینوسیله بتوانند برموج مسئله داری و ریزش نیروها سرپوش بگذارند.

اخبار و اطلاعاتی که در روزهای بعد از این کنفرانس از نفراتی که بعد از این کنفرانس از فرقه جدا شده اند به دست آمده حاکی از آن است که برگزاری این مراسم درمیان اعضا با بی تفاوتی چشمگیری مواجه شده است .
درجریان این جلسات صبر اعضاء از شعارهای تکراری و وعده های خسته کننده به سر آمده بود بطوری که آنها درطول برنامه مستمرا از سالن خارج می شدند.

البته از روی عکس های منتشر شده از کنفرانس می توان مشاهده کرد که نفرات درحال خروج از سالن هستند ویا خالی بودن صندلی ها وجای خالی عقب سالن گواه این واقعیت است.

به گفته همین افراد مسئولین فرقه که می دیدند دهن کجی اعضا بدجوری به ذوق میهمانان می زند تعدادی از مسئولین از جمله مهدی ابریشم چی، محمود عطایی، احمد واقف را بسیج می کنند تا در کنار درب های خروجی مستقرشده و مانع از خروج آنها شوند و از طرف دیگر با هل دادن و داد و فریاد سعی می کردند اعضا را به داخل سالن فرستاده و بر روی صندلی ها مستقر کنند اما ساعتی بعد ترک سالن وخالی کردن صندلی ها به بهانه رفتن به سرویس بهداشتی ویا کشیدن سیگار ادامه پیدا می کرد.

به گفته این اعضا دریک مورد موج بزرگی از اعضا خارج شدند که حتی تمرکز مریم رجوی به هم خورد. این وضعیت درونی فرقه ای است که ادعای آزادی ایران را دارد ولی از کنترل اعضای خودش دریک سالن تحت کنترل مقر خودشان عاجز است.

 واقعیت این است که دیگر نمی توان با این خیمه شب بازی ها اعضا را فریب داد و دراسارت ذهنی وعینی خود نگه داشت .

علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21665

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی