• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

معرفی سرپل فرقه رجوی: عباس واحدیان، تئوریسین سیکلِ فرقه رجوی که ۲ ازدواج منجر به طلاق داشته است

  • کد خبر : 21561
  • 30 جولای 2019 - 9:11

عباس واحدیان، متولد شاهرود و دارای مدرک سیکل هست!   وی به ادعای خودش «پس از تحقیق فراوان مذهب اهل تسنن با گرایش سلفی را مذهب حق تشخیص و تغییر مذهب داده است».

عباس واحدیان دو ازدواج منجر به طلاق به دلیل عدم شناخت به ماهیت زندگی داشته که اثرات آن برای روی فرزندانش مشهود است.

نامبرده مدعی است «تئوریسین براندازی از داخل» است که در حال تلاش برای اجماع گروه‌های اپوزیسیون جهت «اتحاد برای سرنگونی» است. سرپل های نفاق از ساده لوحی و بی سوادی وی نهایت بهره را برده اند و به او لقب استاد می دهند.
بعد از نشست چندجانبه موسوم به #دریای_خزر، پخش شایعات مبنی بر فروش دریای خزر با ایجاد کمپینی با نام «کمپین کاسپین» با هدایت نامبرده و جریانات معاند داخلی آغاز که منجر به سم پاشی دروغ در رسانه‌های بین المللی شد.
عباس واحدیان پادوی محمد نوری زاد عنصر فرصت طلب و مرتبط حسن شریعتمداری، رضا پهلوی، طبرزدی، و عناصر و جریانات مختلف ضدانقلاب می باشد.

جلسه بهمن‌ماه این ضدانقلاب با ویکتوریا آزاد، رضاپهلوی، طبرزدی و بازتاب نشر بدون هماهنگی آن، درگیری‌های زیادی میان جریان برانداز ایجاد کرد.

مدیریت کانالهای عباس واحدیان توسط شخصی به نام آرام که همسر سوم عباس واحدیان است انجام می گیرد.

آرام (شکیب) در کانالها و گروه‌های دیگری نیز دسترسی ادمینی دارد که در آنها سرپل‌های منافقین به عنوان ادمین‌های اصلی فعالیت دارند و این ارتباط واحدیان با منافقین را اثبات می کند.

به نوشته سایت مزاحمین خلق، عباس واحدیان به دلیل ارتباط با رسانه‌های معاند وهابی و دراویش (کلمه، در تی وی)، اقدام به نشر شایعات، اقدام به براندازی، اقدام علیه امنیت ملی با لیدری جریان شکست خورده مبنی بر آشوبهای خیابانی ۷آبان و… بازداشت و طبق شنیده‌ها محکوم به ۵ سال حبس شد.

نکته مبهم علت آزادی عباس واحدیان است که بعد از آن مجدد به اقدام علیه امنیت ملی پرداخت!
عباس واحدیان عنصر اصلی جریان مرتبط با منافقین ساکن مشهد است. حلقه‌ای متشکل از «هاشم خواستار، جواد لعل محمدی، محمدرضا سپهری، کمال جعفری»که با حمایت نوری‌زاد عنصر شناخته شده برانداز و ضد انقلاب داخل کشور، به برخی اقدامات علیه امنیت ملی مشغول هستند! اما برند اصلی این حلقه، خط گیری مستقیم از فرقه تروریستی منافقین است! ابوذر نوری زاد که سال گذشته به فرقه تروریستی منافقین پیوسته سرپل خارج کشور می باشد و در شبکه های اجتماعی با اسم مستعار لادیا فعالیت می نماید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21561