• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

گاف بزرگ «حسین داعی الاسلام» و بایکوت توسط فرقه رجوی / دردسرهای تماس صوتی لو رفته برای برادران «داعی الاسلام»

  • کد خبر : 21552
  • 29 جولای 2019 - 13:43

حسین داعی الاسلام برادر بزرگتر حسن داعی الاسلام کارشناس حامی نفاق در صدای آمریکا، پس از لو رفتن فایل صوتی تماس خود، بایکوت شده و سازمان مجوز مصاحبه با رسانه های خارج کشورش را لغو کرده است. طبق این جریان برادران داعی الاسلام در حال حاضر بلاتکلیف و در قرنطینه به سر می برد.

به گزارش فراق به نقل از سایت مزاحمین خلق، حسن داعی یکی از عوامل پشت پرده فرقه مجاهدین خلق با پوشش محقق و کارشناس سیاسی در حوزه مسائل ایران در شبکه های بی بی سی وصدای آمریکا باهدفی حمایتی و هدایت شده به کار گرفته می شود.

حسین داعی الاسلام از اعضای شورای ملی منافقین و از مسئولان سازمان تروریستی نفاق است که به تازگی و در پی گاف بزرگ امنیتی خود (لو رفتن فایل صوتی ) نسبت به اهداف سازمانش دچار مشکلاتی برای خود و سازمان تروریست منافقین شده است.

این در حالی است که با لو رفتن صدای این عضو شورای ملی منافقین و بیان مواردی حفاظتی و سری درخصوص اقدامات سازمان و حامیان آن ها از جمله عربستان سعودی، در اقدامی آشفته سازمان وی را بایکوت خبری و به صورت موقت آن را از تمامی مسئولیت های خود جدا و در حال تعلیق نگه می دارد.

همچنین سازمان مجوز مصاحبه با رسانه های خارج کشورش را لغو کرده، نگرانی از ادامه این جریان و آشکار شدن حقایق تازه تری در این زمینه مهمترین اصل در وضعیت نابسامان فعلی در سازمان و برادران داعی الاسلام است.

جدای از مشکلات پیش آمده برای این عضو شورای موسوم به مقاومت (وطن فروشان)، برادر این فرد که به عنوان یکی از حامیان سازمان و در پوشش یک هوادار و کارشناس مسائل سیاسی در همکاری مستقیم با صدای آمریکا به سر می برد، هم در پی رخ دادن این موضوع دچار مشکلاتی شده است که در ذیل به بررسی ماهیت وجودی این فرد در آمریکا اشاره می کنیم:

حسن داعی الاسلام به عنوان فعال سیاسی و تحلیل گر مسایل ایران مقیم در آمریکا متولد ۱۳۳۵ تهران بوده و فعالیت اصلی او در زمینه شناسایی لابی‌های حمایتی از سازمان در اروپا و آمریکا بوده‌است. وی سردبیر تارنمای فوروم ایرانیان آمریکا و در سال های اخیر به عنوان هوادار پوششی برای سازمان منافقین فعالیت داشته است.

این فرد در آغاز دهه شصت به فرانسه  می رود و فعالیت خود در اروپا اخباری جعلی  در خصوص دفاع از حقوق بشر و گزارش به نماینده ویژه سازمان ملل (جاسوسی از نوع منافقین ) متمرکز  می کند. در سال ۲۰۰۱ به آمریکا می رود و به پژوهش در مورد روابط ایران و آمریکا برای رسیدن به راهی جهت نفوذ و حمایت از سازمان پرداخت.حسن داعی الاسلام یا همان حسن داعی از اعضای سازمان منافقین بوده و برادری بنام سید حسین داعی الاسلام و خواهری بنام فاطمه داعی الاسلام دارد.

بنا به دستورات سازمانی در این فرقه نام حسن داعی در لیست های منتشره  و مربوط به این تشکیلات تروریستی وجود ندارد.اما در نتیجه ماموریت هایش وی توسط سازمان از فرانسه به آمریکا اعزام شده و با پشتیبانی علیرضا جعفرزاده و صونا صمصامی به لابی گری برای مجاهدین در طیف نئوکان های آمریکایی و تشویق آنان برای حمله نظامی آمریکا به ایران مشغول می باشد.

سابقه کاری حسن داعی نشان می دهد وی سالها در بخش ارتش در سازمان منافقین خلق معاون حسن نظام الملک و از معاونین مرکزیت سازمان بود بخش ارتش قوی ترین سیستم جاسوسی سازمان و ناظر بر تحرکات و آرایش نظامی ارتش ایران در زمان جنگ بود و تمام اطلاعات توسط این ارگان به مسعودرجوی وسپس به عباس داوری و مهدی ابریشمچی داده می شد تا در اختیار ارتش و نیروی هوایی صدام قرار گیرد.

دست و پا زدن حسن داعی برای حمایت از سازمان تروریستی اش در آمریکا

حسن داعی در اروپا ابتدا از اعضای تشکیلات تروریستی بود ولی در ادامه پیشنهاد داد که بعنوان یک هوادار درحاشیه تشکیلات باشد که مورد موافقت سازمان قرار گرفت و در دستور کارش وی یکبار در جریان نشست های شورا درسالن بهارستان بغداد به همراه نفرات شورا والبته بمنظور سفر تفریحی به عراق مسافرت کرد وچند روزی درپایگاه جلال زاده به همراه خانواده اش مستقر شده بود ومسئولین نفاق  وی را به همراه خانواده برادرش حسین به کربلا ونجف و شهرتاریخی بابل فرستادند.

مدتی بعد با شیوع اخباری درخصوص برادرش به این دلیل که گفته شده بود برادرش حسن داعی از امکانات سازمان جهت منافع خودش سواستفاده کرده بشدت مورد انتقاد دریک نشست ستادی قرارگرفت و فردی بنام محبوبه جمشیدی از فرماندهان گروهک بشدت حسین را مورد انتقاد قرار می دهد و در میان اعضای شرکت کننده می گوید: برادر بریده ات در اروپا مشغول کثافت کاری است. او یک فرد بریده است، چقدر پول ریختیم تو حلقومش ولی هیچ خیری از اوندیده ایم فوق العاده انسان ترسو و بزدلی است.

اکنون با لو رفتن فایل صوتی حسین داعی الاسلام و بیان موارد مهمی از اقدامات سازمان با همکاری متحد عربی خود، در اثر یک سهل انگاری به نوعی کثافت کاری های این دو برادر یکی در اروپا و دیگری در شورای ملی منافقین و گاف امنیتی خود بهترین بهانه برای سازمان در جهت بایکوت خبری از این افراد بوده و ضمن اینکه سازمان دلایل خوبی برای حذف فیزیکی این افراد را در حال حاضر دارد.

جدای از اینکه حسن در آمریکا با راه اندازی چهره ای هوادار و مدافع سیاسی سازمان، به عنوان کارشناس، برای کارشناسی و حمایت از نفاق در صدای آمریکا در برابرجبهه مخالف از سلطنت و دیگر اپوزیسیون های مخالف این تروریست ها در جنبه مقابله ای بوده و با همکاری افرادی مانند سیامک دهقان پور این پازل را هدایت نموده، این بار نه تنها از سوی صدای آمریکا بلکه از طرف سازمان محبوبش دچار محدودیت هایی در حوزه کاری خود از طریق بایکوت خبری و مصاحبه ای شده و چنین به نظر می رسد وقت تصفیه حساب نهایی این برادر بنا به اقدامات هریک در ضربه زدن به سازمان بیش از پیش نزدیک بوده و پایان کاری هر یک از آن ها در راه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21552

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود