• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

درود برهمت خانواده ها

  • کد خبر : 2140
  • 28 آوریل 2015 - 7:44

درود برهمت خانواده ها !

سلام برصبوری مادران پیر و خواهران جوان!

madar

سخنرانی خانم توکلی پشت درب زندان اشرف سال ۹۰

شعله های آتش نوشتنی نیست ،دوستان! تماشائیست

قدرت وهمت خانواده ها گفتنی نیست ،ستودنیست.

باید سوختن تاروپود مادران را ببینید وشاهد زجه های بیگناهی آنان باشید! با گوشهایتان بشنوید که وقتی به ناحق می سوزند ، چگونه فریاد میزنند! باید قدم به قدم همدم نفسهای بغض آلودشان باشید که این دم وبازدمها لحظه ای رهایشان نکرده!

خانم مهین توکلی ، مادر فداکارو بزرگواراز خانواده های متحصن چهارساله در جلوی زندان اشرف هستند ، ایشان با همسر فدارکارشان حاج آقای حبیب الله عبدی در کنار خانواده ها ،همراه و راهبر بودند ،باتوجه به ناراحتی قلبی شدید همسرشان وهمچنین عمل جراحی های پی درپی این مادر بزرگوار ،بازهم درتمام امورات شبانه روز در تحصن چهارساله فعالیت می کردند .

مادر احمد  (خانم توکلی ) چند ماه پیش هم عمل جراحی سنگینی داشتند ،راه رفتن و نشستن طولانی مدت برای ایشان بطور کل ممنوع می باشد ولی عشق فرزند از جان مادر هم شیرین تر است ،ایشان هفته گذشته به عراق جلوی درب زندان لیبرتی رفتند تا شاید احمد خود را در آغوش بگیرند و به این آرزوی دیرین مادری که بغل کردن فرزند می باشد پایان دهند ولی باز همچون گذشته دجالان مزدبگیر اسرائیلی فرقه رجوی ،اجازه ملاقات به این مادرندادند چراکه اگر این ملاقات صورت می گرفت مزد این مزدوران از اسرائیل و آمریکا بطور کل قطع می شد .

دجالان و حاکمان زندان لیبرتی ،فرزندان خانواده ها را برای شکم چرانی و حفظ جان خود به گروگان گرفته اند ، موش کور (رجوی ) از زیر زمین  اشرف به ناکجا آباد برای حفظ جانش پناه برده و مریم رهائی هم با شهردارها ی فرانسه مشغول اجرای برنامه سیاه بازیست تا درآمدی کسب کند که چند صباحی لیبرتی را بچرخاند ولی نمی داند که دیگر به آخر خط رسیده است .

خانواده ها انتقام اشکهای مادران پیر را از حامیان و دجالان رجوی خواهد گرفت

هزاران توکلی ها در راهند تا زندان لیبرتی را زباله دان تاریخ گروهک تروریستی رجوی شیاد کنند .

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2140