• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

کارشناس مسائل سیاسی: دوران چریک های چروک رو به پایان است / فرقه رجوی هر روز در خدمت یکی از دشمنان مردم ایران قرار دارد

  • کد خبر : 21332
  • 22 جولای 2019 - 10:34

کارشناس مسائل سیاسی از منافقین به عنوان چریک های چروک یاد کرد و بیان داشت: وقتی تصاویر کمپین منافقین منتشر شد، همه دیدند این افراد پیرمرد و پیرزن هستند و عضو جدید ندارند و این نشان از پایان دوران منافقین است.به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق دکتر ناصر شعبانی کارشناس مسائل سیاسی  در گفت و گو با برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو با اشاره به اینکه فرقه رجوی به عنوان سربازان بدون یونیفرم صدام فعالیت می کردند، گفت: امروز نیز غربی ها از این فرقه جهت اهداف خود استفاده می کنند و به همین دلیل خانه مسعود و مریم رجوی دو خیابان پایین تر از کاخ سفید است.
وی با بیان اینکه فرقه رجوی هر روز در خدمت یکی از دشمنان مردم ایران قرار دارد، تصریح کرد: سازمان منافقین تروریست های اجاره ای هستند که به عنوان یکی از ابزارهای جریان استکبار و پیاده نظام مستکبرین فعالیت می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حضور فرقه در آلبانی اظهار کرد: آلبانی یک کشور عقب مانده اقتصادی است و به همین جهت تروریست ها به صورت ساعتی کرایه می شوند و در حقیقت منافقین جایی بهتر از این کشور برای فعالیت ندارند.

شعبانی با اشاره به اینکه بسیاری از اعضای سابق توبه کردند و داوطلبانه در افشای چهره نفاق فعالیت می کنند، عنوان کرد: عناصر تروریست فرقه واقعا سرخورده هستند و یکی از این منافقین در مصاحبه ای در زمان حضورشان در پادگان اشرف در عراق گفته بود بسیاری از افرادی که در این پادگان کار می کنند عناصر عراقی هستند و تنها به عنوان سیاهی لشکر حضور دارند تا در تصاویر، جمعیت آن ها زیاد دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنفرانس منافقین در پاریس در ورشو، آن ها از نیروهای اجاره ای استفاده کرده بودند و افراد اجاره ای هم اذعان داشتند برای دو روز غذای رایگان به این کنفرانس آمده اند و این نشان از دوران رو به پایان منافقین دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21332