• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

سرپل های فرقه رجوی به دنبال گدایی در فضای مجازی

  • کد خبر : 21330
  • 22 جولای 2019 - 10:50

منافقین منفورترین فرقه در داخل و خارج کشور می باشند. سرکردگان این فرقه تروریستی برای حل این معضل تلاش های بسیاری انجام داده اند و این در حالی است که این نفرت نه تنها داخلی بلکه در میان افراد به اصطلاح هوادار سازمان در داخل فرقه و یا جدا شده از آنها هم به شکل بالایی رواج دارد.

به گزارش فراق به نقل از سایت مزاحمین خلق، سال ها جداشدگان از تشکیلات کذایی رجوی مواردی را از نقض آشکار حقوق مختلف انسانی در این فرقه را بیان داشته و نفرت روز افزون مردم را در پی جنایات قبلی سازمان تشدید کرده و اکنون زمان آن رسیده است که تیم سایبری فرقه با همکاری سرپل های نفاق در میان دستور کار خود برای جذب افراد به فرقه، از آنها سوء استفاده های مختلفی داشته باشند.

پر واضح است که سرپل ها در ارتباط با افراد از سازمان بت سازی نموده و سرکردگان پلید آن را ستوده و تعاریفی سازمانی و دیکته شده از آن ها را در اختیار افراد قرار می دهند. در ادامه همین سرپل از فرد می خواهد تا با نوشتن مطلب، شعر، صوت، و یا کلیپ و … به هر نوعی که می تواند تعریف نویسی خود را در مدح فرقه و سرکردگانش داشته باشد.

این موضوع شباهت زیادی به کانون های شورشی دارد و شباهت آن در نداشتن کیفیت کاری است و تنها وجود انجام آن برای سازمان و ارسال نمونه کار اهمیت داشته تا بتواند از این طریق خودنمایی داشته و آرزوی خود برای محبوییت در میان ایرانیان را به نوعی نمایشی جلوه دهد.

در سایت نفاق بخش هایی به نام : « گزارشات شما – گزارشات مردمی- انعکاسها » وجود دارد که در این ۳ قسمت می توان همین تعریف نویسی های اجباری و خود خوانده را مشاهده کرد.اینکه سازمانی تروریستی بعد از جنایات فراوان به دنبال به دست آوردن محبوبیت نداشته خود می گردد و برای رسیدن به آن نه تنها سند سازی دروغین بلکه گدایی و اجبار برای تعریف نویسی را در دستور کار خود قرار میدهد جای تأمل دارد.

فرقه افسرده منافقین از روی استیصال و ناتوانی خود حتی محبت مردم نسبت به خود را طلب نموده و می داند که در جامعه جایگاهی ندارد.در حقیقت در دورانی که سهم خواهی خود از انقلاب را با بدست آوردن قدرت یکی دانسته و با آن مخالفت می شود، مردم به ماهیت وجودی این مارکسیست های بد اندیش پی برده و راه خود را از آن ها جدا می کنند.

سرپل ها از مخاطبان تقاضا دارند که متنی برای آن ها بنویسند و یا هر موردی مانند شعر، صوت، کلیپ و … تا از این طریق ارادت نداشته مردم به سازمانی تروریست و وطن فروش را رسانه ای کنند.در مواردی سرپل حتی نسبت به مناسبت های درون سازمانی از مخاطب می خواهد که فلان اقدام را برای این روز و یا آن هفته انجام داده و برای ما ارسال کنید تا ان را در سایت انتشار دهیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21330