• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مردم ایران نیازی به ابراز همدردی شیادها ندارند

  • کد خبر : 21221
  • 15 جولای 2019 - 12:29

روزدوشنبه ۱۷ تیرماه حوالی ساعت  ۱۲ زلزله ایی به قدرت ۵ وهفت دهم ریشتر شهر مسجد سلیمان وبرخی دیگر از شهرهای خوزستان را لرزاند.با توجه به اینکه مرکزیت زلزله شهر مسجد سلیمان واطراف آن بوده مسجد سلیمان و نواحی اطراف آن دچار خسارت های جدی شدند که تعدادی ازمردم مصدوم و یک نفر هم متاسفانه کشته شد.

بلافاصله بعد از زلزله نیروهای امدادی به منطقه اعزام و کار امدادرسانی به مردم زلزله زده را شروع کردند.

مریم رجوی سرکرده فرقه تروریستی رجوی طبق معمول شیادانه طی یک پیام عوامفریبانه با زلزله زدگان ابرازهمدردی کرد واز مردم خواست به یاری آنها بشتابند! واقعا پیام این زن شیاد چقدرمضحک وخنده داراست.

به قول معروف باید دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را ، چون او درحالی این پیام را می دهد که درجای دیگر با جعل اخبار ایران به خصوص در زمینه هسته ای وموضوع برجام مصرانه از آمریکا و اروپایی ها می خواهد تا تحریم های گسترده تری را علیه ایران اجرا کنند درحالی که او به خوبی می داند که مردم ایران تا همینجا از تحریم های ظالمانه ای که آمریکا علیه آنها وضع کرده به شدت رنج می برند.

اما باید به این شیاد گفت نه تنها مردم خوزستان بلکه کل مردم ایران خود همواره درمواقع بحران های طبیعی وغیرطبیعی به یاری هم شتافتند ونیازی به ابراز همدردی تو وفرقه منحوست ندارند .

مردم ایران که مثل تو وسران فرقه ات سرخود را مثل کبک در برف فرونکردند آنها به دلیل فهم وشعور سیاسی که دارند  به خوبی نسبت به ماهیت پلید ضدایرانی تو و دار و دسته شیادت پی بردند به همین خاطرهم  هیچگاه فریب پیام های عوامفریبانه تورا نخواهند خورد .

پس بهتراست که خفه خون گرفته و منتظرباشی تا به خاطر همه خیانت وجنایت هایی که در حق مردم ایران روا داشتی حساب پس بدهی وآن روز دیرنخواهد بود .

یادداشت از: حمید دهدار

انتهای پیام / انجمن خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21221

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی