• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه یک عضو جداشده در تیرانا به دوستان قدیمی خود در فرقه رجوی: بیائید آزاد زندگی کردن را برای یک روزهم که شده تجربه کنید

  • کد خبر : 21152
  • 08 جولای 2019 - 9:32

سلام به دوستان قدیمی در کمپ آلبانی، اینجانب موسی دامرودی که مدت زیادی همانند شما در تشکیلات قرون وسطایی سازمان بودم و انواع و اقسام فشار های روحی و جسمی را تحمل کردم، سرانجام موفق به رهایی از این تشکیلات قرون وسطایی و استالینی شدم .دوستان عزیز

سران فرقه رجوی و به طور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی با انواع و اقسام دروغ پردازی ها و فریبکاری ها و وعده های دروغین سرنگونی می خواهند همچنان شما را در زندان تشکیلات تحت عنوان اشرف سه و شما را در شرایط یک مرگ تدریجی قرار داده و بقیه عمر شما را تلف نمایند.
می دانم شما که انبوهی سوال اساسی دارید. سوال هایی نظیر: رجوی کجاست و سرنگونی چطور می خواهد محقق بشود؟ ارتش به اصطلاح آزادی بخش چی شد؟ علت و نتیجه رابطه مزدورانه یا به تعبیر رجوی دوستانه سازمان با افراطی ترین جناح های جنگ طلب در حزب جمهوری خواه آمریکا چیست ؟ و ده ها سوال مشابه دیگر که سران سازمان نه تنها هیچوقت حاضر به جواب دادن به سوال های واقعی و بر حق شما نیستند. بلکه شما را مورد سرزنش قرار می دهند که چرا چنین سوال هایی به ذهن تان میرسد.

دوستان من می دانم که خیلی از شما ها با تناقض در مناسبات فرقه مانده اید و با خودتان می گویید جوانیمان رفت دیگر فایده ندارد که جدا شویم . نه این اشتباه است ماهی را هر موقع از آب بگیرید تازه است. وبیایید آزاد زندگی کردن را برای یک روزهم که شده تجربه کنید.
سران سازمان مجاهدین و به طور خاص مریم عضدانلو سعی می کنند شما را با وعده وقوع جنگ ایران و آمریکا و فعالیت های کانون های شورشی که توهمی بیش نیست دل شما را خوش کرده و همچنان در تشکیلات قرون وسطایی شان نگه دارند و اینجوری چند صباحی به عمر تشکیلات پوسیده شان بیفزایند.

آنها خودشان بهتر از هر کسی می دانند که نه کانون های شورشی وجود خارجی دارد و نه جنگ ایران و آمریکا روی خواهد داد تازه اگه هم جنگی بشود همانند جنگ ایران و عراق نه تنها چیزی گیر شان نمی آید بلکه گور تشکیلات خودشان کنده می شود. این فقط وعده سر خرمن است که رجوی از سال ۷۲ هرساله به ما داده است و تا حالا چندین و چند بار دولت ایران را سرنگون کرده و گفته امسال . سال آخر است و هنوزهم سرنگون نشده است و هر بار هم با وقاحت تمام آنرا به گردن ما می انداخت.
سازمان مجاهدین که هر از گاهی میخ آلترناتیو را می کوبد و به قول خودشان تنها آلترناتیو هستند آخر این چه آلترناتیوی هست که در میان اقشار مختلف مردم ایران نه تنها هیچ پایگاهی ندارد بلکه به شدت مورد تنفر آحاد ملت ایران هست و این چه آلترناتیوی هست که نه تنها از ویژگی فراگیربودن که یکی از ویژگیهای بارز یک آلترناتیو هست بر خوردار نیست. واین هم دروغی بیش نیست که می گوید در میان مردم پایگاه اجتماعی دارد. مردم ایران اصلا نه تنها فرقه مجاهدین را نمی شناسند، بلکه حتی از هیچ جایگاهی در میان اپوزیسیون داخل و خارج کشور برخوردار نیست.
راستی تا حالا شده که سران سازمان و به طور خاص خانم مریم عضدانلو برای شما توضیح دهد چطور شده سازمانی که با هدف مبارزه با امپریالیست جهانی به سرکردگی آمریکا تاسیس شده بود اکنون سعی می کند خود را به همین آمپریالیست آویزان کند و علیه منافع ملی مردم ایران با سیاست های ضد ایرانی. آمریکا و متحدین منطقه ای اش نظیر شیوخ مرتجع عربستان صعودی و اسراییل همسویی کامل داشته باشد؟
در پایان می خواستم به شما عرض کنم که بیش ازاین عمر گرامی تان را با وعده های توخالی و دروغپردازیهای سران سازمان و به طور خاص مریم عضدانلو تلف نکنید و همانند من و دوستان دیگر تان که اکنون در آلبانی جدا شده ایم و در دنیای آزاد زندگی می کنیم شما هم خود را از چنگال سازمان رها سازید و برای آینده تان خودتان تصمیم گیری نمایید.
با آرزوی بهترین ها برای تک تک شما دوستان عزیزم .

موسی دامرودی، تیرانا

انتهای پیام / سایت نجات یافتگان در آلبانی

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21152